Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nekropolia zbyt op? (Czytany 4153 razy)
Kartofel123

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42


Zobacz profil
« : 06 Stycznia 2018, 22:30:08 »
Jak pokonac nekropolie? czym ją mozna przescignac wedlug mnie nekropolia jest naprawde silna poniewaz moze dobierac arme praktycznie ze wszystkiego.wystarczy byle jakie miasto i byle jakie siedlisko i przerobienie tych istot na istoty martwe.+ mroczna energia jesli ma sie jej duzo to dodatkowe jednostki kazdego tygodnia. podczas walki oczywiscie najczesciej z jednostkami neutralnymi nekropolia moze wyjsc bez strat, przeciwko komputerowi takze to wszystko za sprawa liszy ktore moga uleczac najlepiej w dwoch grupach, taki bohater jak naprzyklad kaspar ma namiot ktory leczy, sam tez moze leczyc takze wieczna niewola daje nam kilka jednostek straconych w walce.najgorszym z mozliwych przypadkow jest markal wiem ze to hero z kampani ale w niektorych mapkach tworzonych przez graczy mozna go wybrac, do markala praktycznie dolacza kazda nie umarla jednostka na dodatek tego moze dostac taka umiejetnosc gdzie jednostki po dolaczeniu do jego armii zamieniaja sie w nieuamrlych boj sie myslec co bedzie wtedy.Podsumowujac jak mozna pokonac hordy nieumarlych ktore moga sie leczyc co chwile na polu walki? co ma na przyklad zrobic taka przystan ktorej armia byla by trzy razy mniejsza.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 07 Stycznia 2018, 09:36:07 »
Siemka ;)
Zdanie typu ciągnik ale da radę zrozumieć, otóż od TotE twórcy znferifili klasówkę Nekromantów dodając Punty Ciemności, teraz od gracza zależy co chce resnąć a co nie. Czyli każdy ma teraz szansę wygrać z przyrostem Nekropolii tylko trzeba ich taktycznie objechać choć Sylvan, Forteca, Zamek są nie do ruszenia.


IP: Zapisane
LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 08 Stycznia 2018, 01:02:51 »
Jak pokonac nekropolie?

Zasadnicze pytanie: którym zamkiem i na jakiej mapce?  ;)


IP: Zapisane
Kartofel123

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 09 Stycznia 2018, 08:59:59 »
No nwm xdd sam podaj jakieś przykłady byle jaki zamek i mapa :D


IP: Zapisane
LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 14 Stycznia 2018, 04:25:32 »
Bardzo duże RMG, bierzesz Sylvan i rozjeżdżasz Nekro jak chcesz.  8)

(mowa oczywiście o wersji 3.1, bo wcześniejsze to jakieś nieporozumienie ;) )


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 28 Stycznia 2018, 16:54:12 »
Zależy od wielkości mapy i od tego czy grasz przeciwko kompowi, który jest mało inteligentny czy przeciwko ogarniętemu graczowi. Ogółem Necro jest OP i kiedy gram ze znajomymi, to banujemy ten zamek.

Jak dojechać Necro? Najlepiej jak najszybciej. Siłą Necropolis jest bardziej magia niż armia, więc dobrze pokonać Władców Zwłok nim zdobędą takie czary jak Hipnoza czy Masowa Dezorientacja. Same jednostki zgniłków są słabe. Dlatego jeśli mapa pozwala, to lecimy i robimy im szybki oklep. Tu bym polecała Loch. Magia Zniszczenia jest dobra we wczesnej fazie gry, a jednostki Mrocznych Elfów są szybkie i wytrzymałe.

Gorzej, kiedy wiemy, że wróg zdąży urosnąć w siłę. Olał armię, problemem będą Magia Mroku i Magia Przywoływania. Tu można spróbować orkami. Wziąć Roztrzaskanie Mroku, Szczęście, Dowodzenie, Logistykę i może Atak lub Machiny Wojenne ze specjalizacją w katapultach (oblężenia nie są mocną stroną orków). Orkowie są dobrzy w zbijaniu magii przeciwnika, mają ładny przyrost, a szał zrobi całą resztę.

Można też spróbować z Akademią, Przystanią i Sylwanem, idąc w Magię Światła. Tu szczególnie przydadzą się masowe oczyszczenie i przyspieszenie, gorzej jeśli tych czarów nie dostaniemy. Sylwan i Przystań mają wysoką inicjatywę, za to Akademia ma jednostki, które są w dużej mierze odporne na magię.

No i dobrze jest zgromadzić krasnoludzki set artefaktów.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 29 Stycznia 2018, 00:23:57 »
Ogółem Necro jest OP i kiedy gram ze znajomymi, to banujemy ten zamek.

Nekro BYŁO OP w czasach gdy po każdej walce można było praktycznie do oporu przyłączać do swojej armii pokonane jednostki. Obecnie (czyli od czasu wprowadzenia mrocznej energii) Nekro nie ma z OP nic wspólnego. A banowanie tego zamku jako rzekomo za silnego to już w ogóle mi się w głowie nie mieści. :lol:


Jak dojechać Necro? Najlepiej jak najszybciej. Najlepiej jak najszybciej. Siłą Necropolis jest bardziej magia niż armia, więc dobrze pokonać Władców Zwłok nim zdobędą takie czary jak Hipnoza czy Masowa Dezorientacja. Same jednostki zgniłków są słabe.

Jak najszybciej jeśli gramy Lochem no i może jeszcze Akademią. W pozostałych przypadkach to czas będzie naszym sprzymierzeńcem właśnie ze względu na to, że jednostki nekro jakkolwiek liczne są relatywnie słabsze i nieruchawe. Więc im większą armię zgromadzimy tym większa szansa, że nasze uderzenie będzie tak silne, że magia niewiele tu pomoże. ;)

Dlatego jeśli mapa pozwala, to lecimy i robimy im szybki oklep. Tu bym polecała Loch. Magia Zniszczenia jest dobra we wczesnej fazie gry, a jednostki Mrocznych Elfów są szybkie i wytrzymałe.

Nie liczyłbym na konfrontację przed zdobyciem przez nekromantów czarów masowych z mroku (to przecież 1-3 poziom gildii, w sprzyjających warunkach do zdobycia w pierwszym tygodniu gry, max drugim). Na porządny oklep, albo w ogóle jakiekolwiek starcie w przypadku dużych map trzeba najczęściej poczekać znacznie poza czas wymagany do zdobycia czarów z poziomu 5 i wyrobienia dwóch eksperckich magii.
Magia zniszczenia jest zaś dobra w każdej fazie gry z wyjątkiem partyjek toczących się absurdalnie długo (nie do osiągnięcia na zdecydowanej większości normalnych jak i generowanych losowo map). A w przypadku Lochu (i w mniejszym stopniu Sylvanu oraz Akademii) jest zawsze dobra.


Gorzej, kiedy wiemy, że wróg zdąży urosnąć w siłę. Olał armię, problemem będą Magia Mroku i Magia Przywoływania. Tu można spróbować orkami. Wziąć Roztrzaskanie Mroku, Szczęście, Dowodzenie, Logistykę i może Atak lub Machiny Wojenne ze specjalizacją w katapultach (oblężenia nie są mocną stroną orków). Orkowie są dobrzy w zbijaniu magii przeciwnika, mają ładny przyrost, a szał zrobi całą resztę.

Można też spróbować z Akademią, Przystanią i Sylwanem, idąc w Magię Światła. Tu szczególnie przydadzą się masowe oczyszczenie i przyspieszenie, gorzej jeśli tych czarów nie dostaniemy. Sylwan i Przystań mają wysoką inicjatywę, za to Akademia ma jednostki, które są w dużej mierze odporne na magię.

No i dobrze jest zgromadzić krasnoludzki set artefaktów.

Pójście w światło lub rozbicie mroku grając przeciwko nekro to podstawowa podstawa. Najsłabiej pod tym względem wypada Loch i Inferno, które w magii światła są raczej cienkie. Loch nadrabia zniszczeniem, które dla słabych jednostek nekro jest potężnym zagrożeniem. W Inferno musimy stawiać na błyskawiczny i jak najsilniejszy atak fizyczny, bo pójście w zniszczenie jest dość ryzykowne, pomocna będzie rzecz jasna brama w którą należy inwestować ile się da.
Dodatkowo zarówno w przypadku Lochu jak i Inferno należy zwrócić szczególną uwagę na wysokość morale. Zarówno jedni jak i drudzy mają tylko 2% szansy na Dowodzenie a Nekromanci potrafią bez większego problemu zbić morale o kilka punktów. Ta sama uwaga tyczy się też Akademii, ale tu mogą mocno pomóc mini arty.


No i dobrze jest zgromadzić krasnoludzki set artefaktów.

A jeszcze lepiej zebrać smoczy zestaw. ;)



« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2018, 00:42:39 wysłane przez LohiMP » IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.111 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry