Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Rodzaj magii  (Głosowanie skończone: 01 Lutego 2008, 17:13:29)
Magia Ciemności - 6 (19.4%)
Magia Destrukcji - 15 (48.4%)
Magia Inwokacji - 4 (12.9%)
Magia Światła - 6 (19.4%)
Głosów w sumie: 31

Strony: 1 ... 22 23 24 [25]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepszy rodzaj magii ? (Czytany 104335 razy)
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #360 : 04 Lutego 2014, 23:37:04 »
Pojawia się kłopot podczas walki z czarodziejem posiadającym magiczne zwierciadło, które może odbić czar i wtedy nie wiadomo gdzie implozja uderzy. Jak chce się iść na zniszczenie to Loch się nadaje - wzmocnione zaklęcia destrukcji i ogólne nastawienie na magię.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #361 : 04 Lutego 2014, 23:39:29 »
Niby tak, ale jak implozja już trafi to zwykle oznacza to zgon dla przeciwnika. Zgadzam się, że destrukcja jest dobra, kiedy chcemy iść na wyniszczenie. Magia mroku też do niej pasuje. Ogólnie to się zgadzam.

Magia zniszczenia!


IP: Zapisane
Magnor

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #362 : 10 Września 2019, 17:03:44 »
Zależy od armii.
W przypadku dużych armii tj tak ok 100 aniołów lub proporcjonalnie innych jednostek najlepiej sprawdza się magia światła dająca duże bonusy całej armii  Chodzi mi o czary grupowe typu: boska siła prawa moc, przspieszenie. I koniecznie boska zemsta w przpadku dużych armii to robi pogrom (nawet KILKADZIESIĄT jednosyek 7 poziomu).
Proporcjonalnie do tego by osłabić armię wroga grupowe zaklęcia magii mroku. I tu w tej magii na uwagę zasługuje hipnoza oraz szał. Jednostki wroga same się wręcz wykończą ;). Matematycznie to jest tak: ilość grup jednostek w twojej armii do ilość grup jednostek wroga, czyli 7:7 zmieniasz na 9:5. Więc zyskujesz prawie 2 krotną przewagę.
Jeśli armie nie są duże (ale nie znaczy to że od razu małe) magia zniszczenia. A gdy się gra czarnoksiężnikiem to poezja. Powiedzmy tak najpotężniejszy czar implozja dzięki zdolności rasowej wzmocniony (wzmocniona implozja), dajmy szmaragowe trzewiki (+50% od magii ziemii) to już mamy przy odpowiedniej mocy czarów obrażenia będą CZTEROCYFROWE. A i oczywiści szczęście wojownika - szansa, że obrażenia×2 tzn rzędu kilku TYSIĘCY.
Mamy oczywiście przedmioty zwiększające obrażenia każdego rodzaju (żywiołu).
Jeśli chodzi o magię przwołania to nic specjalnego poza trzema zaklęciami (każde do innej sytuacji)
- wskrzeszenie umarłych połączone z mistrzem życia ratuje Twoje jednostki przed śmiercią, ale tylko na czas bitwy, potem umierają, chyba że dowodzisz nieumarłymi wtedy to stosunkowo tanie (zużycie many) zaklęcie podtrzymujące Twoją armię
- przywołanie feniksa - przy odpowiedniej mocy to potwór z pż powyżej 1000 i obrażeniami kilku setek
- widmowe zastępy - to jest super zyskujesz prawie dodatkowy oddział, a po przwołaniu to prawie od razu jest jego ruch. Wadą jego jest to, że umiera po każdym trafnym ciosie (50% szans, że go nie trafią (czwarty cios zawsze trafia, zaklęcie też zawsze trafia)) więc dobrze używać do istot z brakiem kontrataku lub strzeleckich.



IP: Zapisane
fuxel

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #363 : 20 Września 2019, 12:38:47 »
Zdecydowanie magia destrukcji w dodatku ma chyba najlepsze efekty grafziczne - przynajmniej ja tak uważam ;d


IP: Zapisane
Adelor

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #364 : 10 Grudnia 2022, 17:47:46 »
Z wyglądu będzie to magia mroku, natomiast z działania to magia przywołania i zwłaszcza przywołanie Feniksa :D


IP: Zapisane
Podpis?
Strony: 1 ... 22 23 24 [25]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 24 zapytaniami.
                              Do góry