Tawerna.biz - Forum

Heroes VI => Kampanie & Scenariusze => Prolog => Wątek zaczęty przez: Cebulak w 27 Października 2012, 21:44:10



Tytuł: Misja I
Wiadomość wysłana przez: Cebulak w 27 Października 2012, 21:44:10
Autorstwa Mojego i Psychol55
(http://zapodaj.net/images/0fc0c35ec02a3.png) (http://zapodaj.net/images/d900ff5d4e330.png)
1.Start                                       1.Toghrul
2.Dolina Szczęśliwości                 2.Ishtvan
3.Daeva
4.Toghrul

Spis Zadań:


- Główne:

   *Krew Toghrula; pokonaj Toghrula, przebuduj Mazoleum
   *Doniesienie o demonach; pokonaj dwie watahy wilków, znajdź Kapłankę, idź do pobliskiej osady, podbij osadę
   *Bohater Inferna; pokonaj bohater Inferna, zajmij wszystkie kopalnie w dolinie

- Poboczne:

   *Wędrówka przez mrok; przedostań się na drugi koniec sieci tunelów
   *Róg; Znajdź Wojenny Róg Legionów

Prolog Misja 1 – Zguba Gryfów „Synowie pokutują za grzechy swoich ojców”.

Na początek wstęp historyczny, gdzie dowiemy się co nieco o naszym przeciwniku w Prologu. Następnie pojawi się scenka, w której Sveltana poucza syna Pawła – Sławoja, by nie lekceważył doniesień o demonach panoszących się po jego włościach.  Tak, więc trzeba to sprawdzić.

  [1] Cały czas będą się nam wyświetlać podpowiedzi, które będą pomagały nam w rozgrywce. Kierujemy się wyznaczoną trasą, zbierając okoliczne zasoby. Za oddziałem kapłanek, który stanie nam na drodze i się do nas przyłączy, będzie czekać oddział demonów. Spotkamy też jedną z ważniejszych postaci w grze – orka Kraala. Idąc dalej zajmujemy Przystań [2]. Naszym zadaniem jest zdobycie kopalni, oraz pokonania (Przy pomocy - orków Kralla) demonicy Deavy [3]. Nim jednak przejdziemy do dzieła, czas na budowę koszar. Wynajmujemy w nich gwardzistów, po czym wyruszamy z miasta. Jedziemy na południe, pokonując po drodze mały oddział demonów. Zbieramy wszystko w zasięgu wzroku. Zaznaczam, że kopalnie strzeżone są przez istoty z trzonu, dlatego nie widzę problemu z pokonaniem ich. Wpierw zdobywamy kopalnie na wschodzie. Potem ruszamy na zachód, gdzie zdobywamy kopalnie kamienia. Kawałek dalej na południu, koło zburzonego mostu spotykamy oddział orków, który się do nas przyłączy. Następny oddział spotkam w drodze do kolejnych kopalni. Na południu, docieramy do dwóch kopalni kryształów, zdobywamy je i ruszamy na wrogiego bohatera. Chodzi o Deavę, która znajduje się blisko wejścia do podziemi. Jest to pierwsza bitwa, która wymaga trochę zaangażowania. Zachowujemy dystans od wroga, wskrzeszamy nasze oddziały przy pomocy kapłanek i razimy przeciwników z dystansu.

   Po wygranej bitwie, udajemy się po artefakt leżący w kotlinie i odwiedzamy Kamień Oświecenia (zasoby nie będą nam w tej misji zbyt potrzebne, więc nie ma po co ich zbierać). W między czasie przemawia do nas Kruk. Zaleca znalezienie Wojennego Rogu Legionów. Odszukamy go przy okazji w podziemiach. Naszym kolejnym celem jest pokonanie Toghrula (Szaman z intro), oraz przejęcie Mauzoleum (Miasto Inferno). Po pokonaniu pierwszego wrogiego bohatera, udajemy się do Katakumb, który umożliwi nam zejście do podziemi. Na południu, zaraz przy wejściu spotkamy ghule. Strzegą Wojennego Rogu Legionów (+1 do morale), z misji pobocznej. Po zwycięstwie, kierujemy się na północ. Po krótkiej pogawędce z Toghrulem [1], idziemy dalej. Warto odwiedzić posąg Ślepej Kapłanki, oraz zaatakować duchy. Strzegą one, bowiem Sandałów Szybkiej Podróży . W dalszej drodze napotykamy Piramidę, w której przesiadują Nieumarli. Zalecam skorzystać z gościnności, by zyskać niezbędne doświadczenie. Dodatkowo pozyskamy strzelców wyborowych. Ruszając dalej znajdujemy - Obręcz Przymierza Winterwindów. Przy końcu tunelu natkniemy się na Ishtvana [2], który będzie nas dręczył prawidłami. Wtenczas kończymy zadanie – Wędrówka Przez Mrok. Nieopodal nas wyrosło Miasto Inferno. Czas na ostateczny atak, w twierdzy czeka na nas Toghrul [4]. Po zwycięstwie odwiedza nas Sveltana, która podaruje naszemu bohaterowi broń rodową - Miecz Gryfa. I to już koniec zmagań w pierwszej misji.