Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 14    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
System gry poszczególnymi rasami (Czytany 79945 razy)
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 19 Stycznia 2008, 20:33:35 »
Moje doświadczenie jest ostatnią rzeczą o jaką powinieneś się martwić...
Nie jestem nowicjuszem i wiem co mówię, szczególnie w odniesieniu do Warlocka i Lochu.
Możesz wierzyć lub nie ale co do kwestii ze smokami każdy bardziej doświadczony gracz na Ubi.com powie Ci dokładnie to samo co ja....
A jeśli  gram na multi to także zawsze na poziomie Heroic. Na niższych poziomach gra w ogóle mnie nie interesuje.
Zbudowanie 5 poziomu wieży czarów na Heroic nie jest czymś banalnym i stając przed wyborem Smoki czy szansa, że będzie Implozja lub Głębokie Zamrożenie ( bo Armageddon przydaje się jedynie w  skrajnych przypadkach ) nigdy w życiu nie wybrałbym wieży a to dlatego, że lepsze są czary obszarowe z trzeciego poziomu podrasowane dodatkowymi zdolnościami niż pojedyncza Implozja, która na dodatek jest dwukrotnie droższa w punktach many.
4 i 5 poziom wieży pożera po 8 każdego rzadkiego surowca co powoduje opóźnienie rozwoju jednostek i to nie tylko smoków ale i wcześniejszych...A skoro już tak zaczepiasz o multi to ciekaw jestem co zrobisz jak Ci przeciwnicy podbiorą kopalnie...Każdego tygodnia jesteś w plecy z jednostkami. Nie nadrobisz tego braku jednym czarem.


« Ostatnia zmiana: 19 Stycznia 2008, 21:22:57 wysłane przez gaza » IP: Zapisane
Asir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718


God Killing Spear

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 19 Stycznia 2008, 21:34:54 »
no nie bardzo dobrze przyda się ;)


IP: Zapisane
Fan anime Bleach.
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 19 Stycznia 2008, 21:39:52 »
no nie bardzo dobrze przyda się ;)

Próbuje to zinterpretować ale jakoś ciężko idzie:) O co Ci chodzi Arantir?:) Przynajmniej postaw jakieś przecinki...


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 20 Stycznia 2008, 08:07:20 »
mam pomysł...

można by zrobić konkurs na najlepszą taktykę. w tym celu można by powołać pewną liczbę testerów. każdy tester nie mógł by testować swojej taktyki. co wy na to. a o nagrodzie sie pomyśli...


IP: Zapisane
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 20 Stycznia 2008, 08:08:52 »
Khaziu, Khaziu... Przecież gaza już napisał swoją taktykę... ; ) I dostał w nagrodę 2 punkty reputacji. : D


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 20 Stycznia 2008, 08:10:40 »
pisząc to nie zauważyłem tego. ale ja mowie o wszystkich. tych z dzikich hord jak i 2 pozostałych części.....to takie pozytywne zajęcie. bo grasz i jednocześnie testujesz coś .  to jak przejdzie czy nie ??


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 20 Stycznia 2008, 15:16:28 »
Pomysł fajny tylko trzeba mieć na to wszystko czas...
Ja niestety nie mam już 16 ani 18 lat więc mam go coraz mniej, choć w Dzikie Hordy od czasu ich dostania grałem tak często jak za dawnych lat. Przyjdzie mi teraz za to nieco zapłacić ale nie żałuję, bo w swojej 10 letniej karierze z Heroes żadna wersja nie dostarczyła tylu wrażeń i radochy z gry co Dzikie Hordy...Są na piedestale...


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 20 Stycznia 2008, 15:23:14 »
może i fajny pomysł tylko jak to zrobić przecie niektórzy muszą chodzić do szkoły może to trzeba zrobić na wakacjach


IP: Zapisane
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 21 Stycznia 2008, 08:52:59 »
można by zrobić konkurs na najlepszą taktykę. w tym celu można by powołać pewną liczbę testerów. każdy tester nie mógł by testować swojej taktyki.

Po to właśnie jest ten temat, mamy stworzyć jak najskuteczniejszy system grania daną rasą. A jak inaczej obadać czy ktoś nie jest gołosłowny jeśli nie przez test taktyki?

A tak nawiasem, właśnie opracowuję system grania Nekropolis na heroiku, plansza: "Droga do władzy" (moja ulubiona ;))... W tej chwili jednak lepiej się nie wychylać bo w 4-tym miesiącu dostałem bęcki od Przystani i taktyka wzięła w łeb xD... muszę jeszcze z deczko opatentować :rolleyes:...



IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 21 Stycznia 2008, 11:03:13 »
Żeby mi było łatwiej, to napiszę na podstawie mojej chyba ulubionej mapy Double Confrontation.

dzień 1
Pierwsze co, to budowa karczmy i kupno drugiego bohatera. Ja zaczynam Vinraelem. Całą armię przekazuję bohaterowi nr 1 i nim idę w świat. Na pierwszym miejscu jest dla mnie zawsze zdobycie tartaku w pierwszy dzień bez względu na to co by tam nie stało. Bohaterem głównym tylko walczę, a drugim przejmuję kopalnie i zbieram surowce.

dzień 2
Buduję baśniowe drzewo, rusałki daję bohaterowi głównemu. Idę nim zdobyć kopalnię żelaza. Następne miejsce ma dla mnie zdobycie baśniowego drzewa na przeciwko zamku.

Później zdobycie surowców, których broni grupka (czasem horda) potworów 1 poziomu po prawej stronie od zamku. Jest jeszcze wiatrak dający cenne czasem surowce. Na drodze dalej od tartaku są jednostki 2 poziomu broniące drogi do młynu czyli łatwej w sumie kasy.

Dalsze dni, to tylko zdobywanie kolejnych kopalni i surowców.
A co do budowy to tak:
1 dzień - Karczma
2 dzień - Baśniowe drzewo
3 dzień - Ratusz
4 dzień - Gildia Magów
5 dzień - Taras Tańca Wojennego
6 dzień - Chatka Myśliwych
7 dzień - Targowisko
8 dzień - Town Hall (kapitol?)
9 dzień - Magazyn zasobów
10 dzień - Krąg druidów (zamiennie z magazynem, zależnie od tego, czy bohater jest blisko zamku)

No i dalej oczywiście do Kapitolu a następnie do smoków. Zamek jest dla mnie na końcu, kiedy już mam smoki. Proszę o jakieś rady, jeśli uważacie, że coś jest nie tak - bohater, kolejność czy cokolwiek innego to piszcie.

Aha i mam jeszcze jeden problem. Mianowicie problemem moim jest to, że za późno wychodzę z tego terenu "przy" zamku. Chodzi mi o to, że w Double Confrontation na przykład za późno zdecydowanie idę pokonać potwory broniące stoczni i płynę w morze. Przez to mam zwykle większą armię niż komputer u głównego bohatera, ale on ma więcej surowców (chyba?) no i bohatera na wyższym levelu. Nie wiem kiedy powinienem wyjść i odkrywać "świat". Gram (moim zdaniem) strasznie zachowawczo - idę z czymś walczyć, tylko wtedy, kiedy wiem, że straty są zredukowane do minimum. Żadko mnie zawodzi takie przeczucie, bo zwykle straty są niewielkie lub nawet nie ma ich wcale, ale nie wiem czy tak ma być. Jeśli ktoś może mi coś doradzić (oprócz psychologa), to byłbym wdzięczny.

No i czy opłaca się budować w początkowej fazie gry fort i dążyć do zamku? Fort kosztuje dużo surowców i drewno dla sylvanu szczególnie ważne. A kasa też piechotą nie chodzi.

Proszę o odpowiedzi na moje pytania bo spać nie mogę  :(



« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2008, 14:25:12 wysłane przez Mohikanin » IP: Zapisane

Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 21 Stycznia 2008, 15:41:10 »
Aha i mam jeszcze jeden problem. Mianowicie problemem moim jest to, że za późno wychodzę z tego terenu "przy" zamku.

Ale co rozumiesz przez za późno? Dla czego uważasz że za późno? Wiedz, że na poziomie heroicznym gracz cpu i tak rozwinie się szybciej od Ciebie. Tu sztuką jest wykorzystanie Twoich zdolności taktycznych do pokonania wroga.

Chodzi mi o to, że w Double Confrontation na przykład za późno zdecydowanie idę pokonać potwory broniące stoczni i płynę w morze. Przez to mam zwykle większą armię niż komputer u głównego bohatera, ale on ma więcej surowców (chyba?) no i bohatera na wyższym levelu. Nie wiem kiedy powinienem wyjść i odkrywać "świat". Gram (moim zdaniem) strasznie zachowawczo - idę z czymś walczyć, tylko wtedy, kiedy wiem, że straty są zredukowane do minimum. Żadko mnie zawodzi takie przeczucie, bo zwykle straty są niewielkie lub nawet nie ma ich wcale, ale nie wiem czy tak ma być. Jeśli ktoś może mi coś doradzić (oprócz psychologa), to byłbym wdzięczny.

Tu też najpierw należy zadać pytanie na ile zachowawczo grasz... bo zbyt długie zwlekanie z atakiem na kopalnie sprawi że będziesz daleko w tyle za cpu i co za tym idzie gwałtownie spadną szanse na zwycięstwo. Z drugiej strony "porywać się z motyką na słońce" też nie jest dobre. Trzeba więc tak pomiędzy ;) tu żadne tłumaczenia nie pomogą, obadaj sam metodą prób i błędów osiągniesz sukces.

No i czy opłaca się budować w początkowej fazie gry fort i dążyć do zamku? Fort kosztuje dużo surowców i drewno dla sylvanu szczególnie ważne. A kasa też piechotą nie chodzi.

Względnie od mapy i poziomu, a dokładniej od dostępności zasobów.
[/quote]


IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 21 Stycznia 2008, 15:48:41 »
Ja raczej gram na trudnym.

Za późno - dlatego, że kiedy ja dopiero odpływam, to komputer prawie z drugiego końca mapy już jest koło mnie. Ma wyższy lv (na innych mapach także to widać, tylko, że nie trzeba pływać statkiem) a tym samym lepsze zdolności. Nie mówię o artefaktach, bo nie zawsze wiem jakie ma (ucieka ucieka i jeszcze raz ucieka) ale atrybuty ma wyższe.

Nie chodzi tu raczej o zwlekanie z atakiem na kopalnie. Kopalnie przejmuję wtedy, kiedy stwierdzam, że będę ich potrzebował, a właściwie surowców z nich. Na trudnym poziomie (na heroicu jeszcze nie grałem na poważnie, ale chyba będę musiał zagrać) to nie mam strasznego problemu z rozbudową. Oczywiście nie mam surowców na pęczki, ale zwykle wyrabiam się i jestem w stanie wybudować "mieszkanie" smoków tak w poło 3 tygodnia.

Największym dla mnie problemem jest wyższy zwykle lv herosa komputerowego i jego lepsze statystyki albo też artefakty.


IP: Zapisane

Feńx

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 125


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 04 Lutego 2008, 12:19:31 »
Poziom heroiczny w h5 jest naprawdę heroiczny, ale da się przejść mapy i kampanie na  tym poziomie. Psuje on połowę naszej taktyki, a najtrudniej jest z rozbudową zamków, bo mamy 3 razy mniej surowców niż komputer. Grałem w Drogę do wladzy na heroiku Akademią, czy ktoś wie jak to przejść tą rasą, macie jakis system gry Akademia na takim poziomie, czy inwestować w zloto i zasoby,czy w jednostki? Ja nie zdąże rozbudować polowy budynków, a komputer ma już wszyskie budynki i wszystkie jednostki i przybywa mnie zniszczyć.


IP: Zapisane
Jak ktoś gra w set3 to niech pisze w wiadomosci prywatnej
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 04 Lutego 2008, 13:55:48 »
Na poziomie Heroic na dowolnej mapie, misji, czy też scenariuszu zawsze przychodzi ten moment kiedy trzeba przetrwać atak komputera. Nie da się go dogonić w rozbudowie i zawsze ma mocniejszą armię oraz najczęściej bohatera na wyższym levelu. Trzeba na tyle szybko rozbudować miasto aby mieć szanse obronienia się. Zamek jest tu podstawą. Odpowiedni dobór jednostek, ulepszeń, podziału jednostek i sama taktyka w walce jest wtedy kluczowa. Nie jest to proste ale da się zrobić. Po kilku mapach nabiera się już wprawy i idzie łatwiej. Jednymi zamkami jest trudniej, innymi łatwiej ( najłatwiej Warlockiem bo najszybciej się buduje zamek ). Rise to Power jest łatwą planszą bo nie ma tam większego problemu z surowcami. Są mapy gdzie jest dużo dużo ciężej i wtedy trzeba przetrwać nie jedno a kilka  oblężeń ze strony komputera niejednokrotnie powtarzając walkę w celu minimalizacji strat.


IP: Zapisane
Tancerz ostrzy

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 09 Lutego 2008, 11:15:59 »
piszcie tutaj o swoich strategiach na polu opisujcie jak walczycie swoim ulubionym zamkiem. czekam na wasze odpowiedzi. :D

Mozecie tez opisywac jakies trudne sytuacje mysle ze razem znajdziemy rozwiazanie


/ fajnie ale dlaczego w Sprawach Tawerny? Przenoszę. Luk


« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2008, 23:11:16 wysłane przez Tancerz ostrzy » IP: Zapisane
Tancerz ostrzy
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 14    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry