Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 10 11 12 [13] 14    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
System gry poszczególnymi rasami (Czytany 79784 razy)
Matheo11

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 44


Zobacz profil
« Odpowiedz #180 : 28 Lipca 2010, 23:01:47 »
na poziomie latwym to bez zadnych taktyk mozna ich rozwalic...

Na poziomie łatwym to można prawie każdego pokonać niezależnie od daty ani umiejętności (w mniejszym stopniu) .

A wracając do Sylvanu... Łatwo ich pokonać w czasie krótszym niż 9-10 dni , kiedy jeszcze nie ma ani druidów, ani entów w obronie, bo te postacie są genialne. A Rusałki czy Tancerzy Ostrza jest łatwo rozbić jeżeli gra się chociażby Lochami czy innym dobrym zamkiem wyposażonym w dobrego strzelającego na pierwszym lub drugim poziomie.


IP: Zapisane
Rakshasa

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 71


Zobacz profil
« Odpowiedz #181 : 13 Sierpnia 2010, 01:26:20 »
Witam!

Temat ten zakładam, ponieważ jestem niesamowicie ciekaw Waszych sposobów na grę oraz walkę ;) Może się nawet czegoś od Was nauczę ^^
Prosiłbym jedynie o dość rzeczowe i kokretne wypowiedzi, ewentualnie okraszone nutką przechwałek ;)

Zacznę może od swoich sposobów na wygraną.
Stawiam głównie na obronę i strzelców, nie rzucam się na wroga z uśmiechem na ustach, tylko staram się masakrować z dystansu. Oczywiście czary to konieczność, głównie Zniszczenia oraz Światła.
Czekam, aż wróg będzie w moim zasięgu, nigdy odwrotnie! Straty własne? Robię wszystko, by ich uniknąć ;)

A jeśli chodzi o inne aspekty gry... Mam zawsze jednego bohatera na jeden zamek. Wtedy dysponuję dość znaczącą siłą rażenia ;)

Zawsze jednak mam problemy z dobrą rozbudową miasta. Macie może jakieś wskazówki? ;)


IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #182 : 13 Sierpnia 2010, 09:42:54 »
Macie może jakieś wskazówki? ;)

http://www.tawerna.biz/viewpage.php?page_id=235
http://www.tawerna.biz/forum/index.php?topic=5614.msg89895#msg89895
http://www.tawerna.biz/forum/index.php?topic=5588.msg89648#msg89648

i mnóstwo innych na forum, których nie chce mi się szukać ;)


« Ostatnia zmiana: 13 Sierpnia 2010, 09:48:04 wysłane przez Martin » IP: Zapisane
Rakshasa

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 71


Zobacz profil
« Odpowiedz #183 : 14 Sierpnia 2010, 13:43:22 »
Właśnie o takie coś mi chodziło! ^^ Dziękuje :D

Po przejrzeniu tego wszystkiego znalazłem prawie wszystko mi było potrzebne ;) Jednak prosiłbym o niezamykanie tego wątku, może jeszcze ktoś kiedyś się wypowie i podpowie mi jak skuteczniej walczyć każdą rasą i z każdą rasą ;)


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #184 : 14 Sierpnia 2010, 13:53:37 »
Tak ogólnie mówiąc, do jakimkolwiek miastem bym nie grała, dążę najpierw do budowania kapitolu - w każdej części ;) Choć fakt, w V jest to bardziej czasochłonne.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #185 : 14 Sierpnia 2010, 13:59:42 »
Ja również najpierw dochodzę do kapitolu, przy okazji od razu budowac budunki rekrutacyjne, na końcu zamek i ulepszenia od piątego poziomu, zazwyczaj pod koniec tygodnia.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #186 : 14 Sierpnia 2010, 14:30:14 »
Ja na początku buduję jakiś budynek rekrutacyjny i ruszam w świat. Kiedy mogę buduję radę miasta, ratusz i jak najszybciej Kapitol. W 2 tygodniu najczęściej mam już Kapitol i budynek rekrutacyjny 5 poziomu.


IP: Zapisane
Rakshasa

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 71


Zobacz profil
« Odpowiedz #187 : 15 Sierpnia 2010, 01:47:40 »
Może i ja dorzucę swoje trzy grosze ;)

Klątwa Piekieł i Słowo Światła. Dwa opozycyjne zaklecia, które sieją postrach. To pierwsze zabija zywych i niepochodzących z piekieł, to drugie odwrotnie. Korzystając z tych zaklęć można pokonać niemal każdego ;)

Poza tym, wiele jeszcze zależy od specjalizacji bohatera. Taki Havez na wysokim poziomie sprawi, że gremliny będą masakrować z dystansu. Tak samo Lorenzo (bonus dla łuczników) czy też Jezebeth (bonus dla sukkub). Każda rasa jest dobra przeciwko innej, trzeba tylko wiedzieć jak wykorzystać mocne strony swego zamku ;)


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #188 : 15 Sierpnia 2010, 15:32:59 »
Ja najczęściej używam Lochu na wszystkie zamki :/ Średnio innymi się posługuję a Lochem można pokonać praktycznie każdego, ale tylko praktycznie. Jak będzie się miało farta to się uda :P

Na Przystań: Zanim oni coś zrobili to nie mieli czempionów i aniołów.
Na Nekro: Nawet jak jest ich dużo to wystarczy szybki atak i czary. Jak się ich nie złamie to Czary Nekro mogą zrobić swoje :/
Na Orków: Zniewalająca magia chyba coś dawała przeciwko odporności... W każdym razie szybki atak(nie pozwolić wbić szału) i uwzięcie się na 1 jednostkę (aż padnie).
Na Fortecę: Nie walczyłem  ^_^
Na Demony: Także nie walczyłem :/
Na Sylvan: Yrwanna z oświeceniem. Szybko zaatakować a wzmocniony krąg lodu(czy zimy) lub kula ognia potrafią przerzedzić szeregi.
Na Akademie: Nie walczyłem :/

Jak powalczę z innymi to dopracuję to, na razie tylko gracz SI. Z żywym muszę poczekać :(


IP: Zapisane
Rakshasa

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 71


Zobacz profil
« Odpowiedz #189 : 16 Sierpnia 2010, 14:06:38 »
Na fortecę? Czary obniżające obronę, zwiększające atak i zmniejszające inicjatywę przeciwnika. Zanim krasnale się doczłapią do nas, zdążymy je wybić przy pomocy albo łuczników, albo też i jakiejś piechoty/kawalerii ;)


IP: Zapisane
Wielki Krasnolud

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #190 : 16 Sierpnia 2010, 14:20:44 »
Z tego co czytałem to krasnoludy są dobre na lochy ale dlaczego to nie wiem :-\


IP: Zapisane
Rakshasa

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 71


Zobacz profil
« Odpowiedz #191 : 16 Sierpnia 2010, 19:47:44 »
Mają dobrą obronę i jest ich dużo ;) Poza tym mają jeszcze runy, czyli tak jakby drugą, odrębną szkołę magii, której nic, żadna umiejętność nie zaneguje ;)
Tak przynajmniej moim zdaniem ;)


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #192 : 16 Sierpnia 2010, 23:29:14 »
Z tego co czytałem to krasnoludy są dobre na lochy ale dlaczego to nie wiem :-\

Po pierwsze dlatego, że mają ciekawą umiejętność (szczęście krasnoludów), która podwaja odporność na magię (czyli w sumie 30%).

Po drugie dlatego, że mają runy odporności na magię, dzięki którym można bardzo ładnie zanegować czary lochu. Do tego dochodzą runy szarży, szału bojowego, zmartwychwstania (polecam połączenie z ostatnim bastionem), dzięki którym krasnoludy mogą się trzymać dość długo przy życiu i zadać ciekawe obrażenia często kilku oddziałom.

A po trzecie i chyba ostatnie, dlatego, że mają jednostki naturalnie odporne na ogień (kapłani, smoki, władcy ognia bądź władcy burz odporność na powietrze) więc takie czary jak armagedon, kula ognia czy ściana ognia nie będą już tak skuteczne.

Krasnoludy mają problem z atakiem, bo im szybciej wybije się jednostki lochu, tym mniej czasu na czarowanie będzie miał heros. Ale dungeon nie grzeszy obroną, więc z runami można sobie jakoś poradzić.


IP: Zapisane

Ganja-lff
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 68

Zobacz profil
« Odpowiedz #193 : 31 Października 2010, 08:45:13 »
    Na pytanie, które miasto ( w którym np. może być zamek lub nie :) ) jest dobre vs tej a albo tamtej rasie, należy odpowiedzieć tak: to meet time pokazuje, kim przeciw komu bardziej niż inne rzeczy. Ale jak się wie tylko w przybliżeniu o momencie spotkania, to mamy jedynie przybliżenia. To np, czy mapa ma więcej miast, jak wiele jest pompujących obiektów ... w mojej ocenie również jest bardziej istotne niż suche zestawianie miasto vs miasto.
   Jeżeli Twoim celem nie będzie coś konkretnego ( o co szczególnie ciężko na rmg ), a ogólne założenie przyświecać będzie jedno tylko -  by być tam gdzie przeciwnik będzie chciał zaraz być, doprowadzisz do bitwy ( finałową bitwę to masz jedynie w ostateczności lub gdy przewaga spora i kolo głupi, bo jak historia pokazuje, niejeden lud dał radę np. samą głębią terytorialną ) mając przewagę. Dobry wódz nie ryzykuje bitwy (która ma sporo losowań ) z zamiarem prowadzenia jej, a nie np. dyslokacji swoich sił, nie mając pewności.


« Ostatnia zmiana: 02 Listopada 2010, 18:40:22 wysłane przez Ganja-lff » IP: Zapisane
krzysio pysio ;pp

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


lubię też sylwan ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #194 : 06 Stycznia 2011, 15:12:00 »
to może i ja napiszę strategię na mój ulubiony zamek...uwaga,uwaga!!!oto LOCH!!!!
przejdźmy do konkretów:
Bohater główny-ERUINA
Od razu zaczynam od budynków rekrutacyjnych I i II poziomu i ich ulepszeń,potem buduję karczmę i zabieram pod broń nowego nowego bohatera (wiem,że "zabieram" to nie za dobre określenie ale...)potem rozwijam gildie magii do poz.3,a bohaterką rozwijam na ekspercko Magię Zniszczenia i talenty rasowe poza zniewalającą magią.Rozwijam ołtarz żywiołów i targowisko.Potem to tylko budynki rekrutacyjne i gildia magii na poz.5. A.. i jeszcze jak najszybciej buduję Kapitol-zawsze potrzebuję dużo kasy.To tyle ode mnie.Jakieś pytania?
                                           
                                                          Pozdrawiam


IP: Zapisane
"Ukryj się, słuchaj, obserwuj, ucz się... A kiedy nadejdzie ku temu czas, uderz prosto z cienia."
Strony: 1 ... 10 11 12 [13] 14    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.076 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry