Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 8    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepsi gracze (Czytany 47659 razy)
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« : 10 Września 2009, 10:15:59 »
Czy ktoś z was orientuje się jakie są nicki najlepszych graczy na świecie. Z rankingów na toheroes.com wynika, że na pewno bardzo dobrym graczem jest niejaki Villgefors. Rzeczywiście na ubi.com ma on ranking ponad 9000pkt. Jaka jest wasza opinia i jak ma się poziom polskich graczy do czołówki światowej.


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 10 Września 2009, 14:48:09 »
"Najlepsi" gracze Tohu, czyli ci z największym rankingiem mogą być bardzo słabi. Jinxer ma chyba najwięcej punktów, bo kroi jedną i tą samą mapę cały czas. Nie twierdzę, że jest słaby, ale granie jednego schematu setki razy nie przynosi chwały. Tak słyszałem od pewnego źródła, może źródło się tu wypowie  ;D

Trudno też porównywać polskich graczy i ludzi z heroescommunity (ToH). W naszej lidze sporo osób gra generowane mapy, a tohowcy nie przepadają za nimi i grają fixy. Dla mnie generowane mapy to klasyczna i najbardziej sprawiedliwa potyczka w herosach, ale nie wszyscy mają takie zdanie jak ja.

O poziomie zagranicznych graczy nie jestem w stanie zbyt wiele powiedzieć, gram głównie w lidze i polskich turniejach, ale od października przekonam się na własnej skórze jak się ma poziom naszych graczy do zagranicznych.


IP: Zapisane

gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 10 Września 2009, 20:20:46 »
Przede wszystkim trzeba zacząc od jakiegoś sensownego podziału tych graczy. H5 od jej wypuszczenia od razu dawało wyraźne znaki, że ze wzgledu na bardzo rozbudowaną  strukturę samej bitwy będzie się dzieliło na miłośników map oraz bitew. Ja na przykład sam należę do tej drugiej grupy i normalne mapki grywam bardzo sporadycznie a raczej już wcale choc akurat wkrótce będzie turniej i postanowiłem sobie wziac udział. Bardziej jednak interesują mnie mapy typu Arena czy też Duel. Zatem ja bym tutaj wydzielił w ten sposób:

- RMG
- Fix
- Arena + Duel

Osobiście większym szacunkiem darzę graczy map typu RMG bo to jest żywioł i radzenie sobie w każdej sytuacji jakiej przyjdzie stawic czoła. Ileż razy można grac w kółko na tej samej mapie Fix? Non stop te same ruchy itd. Aż odpycha. Także działa tutaj prosta zależnośc. Ten, który gra RMG raczej bez problemu zajedzie na niej typowego Fixera. Przykładowo Jaro[PG], przez wielu uważany za najlepszego gracza RMG na Polskiej scenie, bezproblemowo w mojej opinii zlał by kilkanaście razy z rzędu tego Villgeforsa bo tamten raczej doświadczenia na RMG nie ma. Gracz RMG ma jednak przewagę na graczami Fix ponieważ jedyne co musi zrobic  to zapoznac się z mapą Fix i już może byc godnym rywalem na niej. Dobre granie RMG wymaga setek partii na każdym szablonie przy każdej kombinacji ustawień. Dodatkowo dochodzi zmienny rozmiar.
Dalej. Miłośnik Aren i Dueli czyli np. ja, będzie miał spore problemy z pokonaniem dobrych graczy standardowych map ale z drugiej strony tamci na Arenie czy Duelu będą się musieli na prawdę sporo pomęczy żeby coś wskórac.
Wniosek nasuwa się prosty: nie ma gracza, który gra w te wszystkie 3 tryby doskonale. Nie ma bankowo. Może byc dobry ale jeśli wyślesz go na tych najlepszych w danej dziedzinie to go zjedzą na śniadanie. Coś jak kamień, nożyce, papier...

ToH to ToH, temat na odrębną długą rozmowę, w który zbytnio nie chce mi się brnąc ale to co naświetlił Mohikanin jest prawdziwe. Tam się z sezonu na sezon zmienia czołówka.

Kolejna kwestia to ranking Ubi.com. Odradzam jakiekolwiek sugerowanie się tym rankingiem bo jest on totalnie nieadekwatny z kilku powodów:

1. brak możliwości zajrzenia w profil i statystyki, które wiecej mówią o graczu niż same punkty

2. nieco zły system wprost-  i odwrotnie proporcjonalny, brak tam zależności logarytmicznej czego wynikiem jest nie do końca dobry system naliczania tychże punktów

3. najważniejsza sprawa -  brak rozgraniczenia statystyk na gry puszczane na ustawieniach losowych a na wybieranych bo to są zupełnie dwie różne planety


Gośc którego podałeś owszem może i ma ponad 9 klocków i na Tohu jest wysoko ale z góry mówię, że widziałem kilka  powtórek z bitew z jego udziałem i mógłbym mu wysłac cały notesik z błędami jakie w tych bitwach popełnił. W mojej opinii to nie jest super gracz...
Przykładowo w trybie Duel Mode jest pełno graczy, którzy mają wyższy ranking chocby nawet ode mnie ale gwarantuję, że robię z nimi co chcę bez większego wysiłku. Dlaczego? Bo ja gram zawsze na ustawieniu Random Heroes a nie wybieram. W ten sposób nawet "noob" jest w stanie ze mną wygrac jeśli mu się poszczęści w losowaniu ale ja się na to godzę. Jeśli bym wybierał to już dawno miałbym tam i 15 tysiecy ale to nie ma żadnego sensu. Sztuką jest wygrac dużo słabszym bohaterem z silniejszym co niejednokrotnie tam czyniłem. Skoro już przy tym jesteśmy to powiem, że w tym trybie w Polsce nie ma raczej, a bynajmniej ja nie znam, takiego 100% rywala z prawdziwego zdarzenia. Jeśli ktoś chce spróbowac swoich sił to zapraszam :) Jedynym graczem, z którym zawsze toczyłem tam najcięższe boje był rusek o nicku DOMOVOY. Z nim to na prawde była krótka piłka. 80% walk było przesądzonych na starcie bo przy braku błędów niemożliwością było wygrac niektóre zestawy hirków. Jak trafiała się równa walka, a takich też tam nie brakuje to wtedy na prawdę było bardzo ciekawie a o wyniku najczęściej przesądzały już czynniki losowe jak teren, morale, szczęście, odparcie lub nie czarów, zadziałanie lub nie jakiejś konkretnej zdolności jednostki oraz inicjatywa startowa. Ten Tryb może nie jest najciekawszym trybem, nie jest też zbalansowany ale jedno jest pewne, na nim piekielnie szybko i dobrze można podszkolic się właśnie w walce.


Ostatnimi czasy grywam także nieco z ludźmi z Toha bo od października rusza właśnie turniej na mapie typu Duel. To jest to o czym wspomniał juz Mohikanin. Ludzie grają na prawdę świetnie bo mam z nimi spore problemy i dostaję także po łbie. Jeśli to jest ktoś z naszej Polskiej Ligi mam mniejsze problemy i w sumie ludzie troszeczkę się męcza aby mnie pokonac na Arenach. Ostatnio nawet wyszła nowa  wersja ( 2.0 )  i także odbędzie się na niej turniej, ktory wystartuje myślę pod koniec tego roku.

Już bez rozgraniczania czy to gracz RMG, Fix lub Arena/Duel podam kilka nicków należacych do osób, które z całą pewnością są bardzo dobrymi graczami H5 ale nie koniecznie maniakami rankingów, bo to też jest spora różnica ;) :

Natalka, Zilo, Towerlord, Elvin, Kispagat, samiekl, Sq97, Strider_HL, Zenithale, Typhys, Infinitius, Vesuvius, Elit  - to wszystko ToH


Chyba tyle bo już i tak sporo:)



« Ostatnia zmiana: 10 Września 2009, 22:17:29 wysłane przez gaza » IP: Zapisane
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 11 Września 2009, 11:07:01 »
Z tego co wiem to Villgefors też jest na ToH. A jak masz jakieś powtórki z jego udziałem to wrzuć na forum, chętnie obejrzymy. Albo z udziałem innnych dobrych graczy.
Co do rozumienia "grania" to mam na mysli normalną grę w H5 na mapach a nie same bitwy. To jest tylko jeden element tej gry. Sprawą otwartą pozostaje czy RMG czy Fix. Myślę, że randomy są bardziej ciekawe bo nikt nie zna mapy ale z drugiej strony mapy Fix dają mozliwość perfekcyjnego opanowania co podnosi poziom.
Grałem ostatnio z jednym kolesiem na mapie Klucz do Zwycięstwa (nota bene drugi raz w życiu) i byłem pod wrażeniem agresywności i szybkości gościa ruchów. Zjechał mnie, że nawet nie wiedzialem kiedy, więc było się od kogo uczyć.


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 11 Września 2009, 12:05:32 »
Rush to typowa taktyka grających fixy. Nie wiem z kim grałeś i jak szybko Cię zaatakował, ale pamiętam, że chłopaki z Grandy przechodzili Mantykory w pierwszym tygodniu. To czy przejdzie się w 5 czy 6 dniu, to kwestia tego, czy się opłaca czekać na nowe jednostki, kolejny poziom itp.

Na ubi.com jest mnóstwo osób, które grają konkretne mapy Havezem, Kasparem i klepią ranking. Granda (Moonman, Slammer, Spaniard) to moim zdaniem najlepsi rusherzy w Polsce, co pokazali zajmując bardzo wysokie miejsca w turnieju Klucz do zwycięstwa.


IP: Zapisane

Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 11 Września 2009, 13:40:32 »
Gość przeszedł czarnych rycerzy w 6 dniu a drugich chyba w 7 -dmym. Dalej poszło prosto bo złapał mnie w polu z małą armią i zmiażdżył :)

A i kiedyś był jeszcze taki gracz Egzekutor co miał ponad 8000 rankingu. Z tego co pamiętam większość gier miał rozegranych barbarzyńcami.


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 11 Września 2009, 15:50:25 »
Wiem, że Villgefors jest na ToHu. Inaczej przecież nie miałbym okazji widziec jego powtórek i bym o nim nie słyszał. Replay trzeba po prostu poszukac na HC po różnych tematach turniejowych, w których dana osoba brała udział lub w specjalnych tematach zakładanych pod repy. Częśc dostałem też od kogoś z ręki do ręki bo widzisz ToH to takie miejsce, że jeśli umieszcisz powtórkę z walki w której wygrałeś dajmy na to z kimś dobrym to na 60% będzie burza i awantura. Albo, że śmiałeś w ogóle to zamieścic lub nie spytałeś o zgodę. Tam połowa osób ma lekką banię. Połowa zupełnie nie potrafi honorowo przegrywac i uznac wyższości przeciwnika. Sam zalożyłem konto na HC jakiś miesiąc temu wiec widniałem tam jako ktoś nowy ale z góry uprzedzałem, że wiem o co biega. Wygrałem nie jeden raz juz na mapie Duel ze starymi wyjadaczami i w 50% przypadków nie było podziękowań za dobrą grę, gratulacji albo uznania typu "you are good"  tylko płacz, marudzenie i zwalanie wszystkiego na czynniki losowe i pecha. Wiadomo, że każdy czasem ponarzeka bo sam też to robie jeśli np. mając szczęście na poziomie 4 wbija się 3 razy na całą walkę czyli na powiedzmy conajmniej 40 ruchów wszystkich jednostek. Ale oni po skończeniu walki po prostu wypisują całą litanię żali bo tak bardzo boli ich, że dostali po dupie z kimś kompletnie obcym. Śmieszne ale i żałosne...


Bitwa jest jednym z elementów tej gry ale jest tym najważniejszym elementem w mojej opinii z racji jej wysokiego skomplikowania. Mapy typu Arena lub Duel to owszem bitwy w czystej postaci no ale tak samo jak na zwykłej mapie musisz rozwinąc swojego bohatera i dopasowac całą strategię z dostępnych Ci środków. Tyle tylko, że robisz to w 5 minut a nie 2 godziny chodząc po mapie i bijąc neutrale. Przykładowo  Polska Arena to 16 poziom bohaterów. Tohowy Duel to 21. Bitwy na obu tych mapach to zupełnie inna historia bo inny pakiet dostepnych kombinacji oraz mozliwości rozwojowych. To jest po  prostu alternatywa dla standardowego trybu rozgrywki. Ja nie gram map bo po pierwsze mapa to od 2 godzin w górę czasowo a drugie, że nudzi mnie bicie się z jednostkami neutralnymi bo to jest  zwała oraz wyłacznie kwestia dobrego oszacowania aby nie ponieśc zbyt wielkich strat bo wtedy cała gra jest o kant ...... rozbic ( albo ktoś poddaje bo umoczył albo w Final Battle jest już tylko chłopcem do bicia). Najciekawsza jest przecież FB, pod którą  grasz całą mapę. H5 to już nie H3 czy H2, że się grało na 2 lub 3 bohów. W 95% przypadków wszystko inwestujesz w 1.  Mapa typu Arena zapewnia FB po 10 minutach. Kwestia gustu i co kto lubi. Wole zagrac 5 Aren zamiast 1 mapke.

Nie podawałbym na początku tego podziału gdyby tak faktycznie nie było. Ludzi, którzy grają prawie wyłącznie Areny/Duele jest po prostu sporo  czy to w Polsce czy też za granicą. Większośc z tych osób, które wymieniłem to Arena/Duel. Mapa już sporadycznie lub for fun. Nie oznacza to jednak, że tacy gracze nie potrafią zagrac mapy. W żadnym wypadku. Otóż z jednej strony są nawet w lepszym położeniu jeśli już dojdzie do FB. I tak też się już kilka osób przejechało nawet na mnie, włącznie z Mohikaninem całkiem niedawno ;) Mogę miec słabiej rozwiniętego bohatera, niższe atrybuty czy też level ( oczywiscie jest pewna granica i jak jest boh 2x to pozamiatene, wiadomo ) a i tak sobie poradzę bo rozegram lepiej bitwę a bitwa w H5 jest taka, że nie ma w niej rzeczy niemożliwych. Można spokojnie pokonac 2x taką armię. Jak się ma co trzeba i wie jak tego użyc to nie ma problemu. Wychodziłem już z różnych opresji. Niedawno Mohikanin w pierwszych dwóch turach swoimi Krasnalami zabił mi 80% moich Trupów. Niestety wynik końcowy nie był już tak pozytywny choc walczyłem zaledwie 2 oddziałami przeciwko 7. Do tego jednak potrzebujesz znajomosci każdej jednej jednostki, szans procentowych ich zdolności, wszelkiego rodzaju zalezności, powiazań oraz chirurgicznie precyzyjnych ruchów w każdej kolejce. Do tego przewidywanie i intuicja. Tego się nie da poznac i opanowac w ciągu nawet poł roku.


Odnośnie Klucza. Był już w naszej lidze turniej na tej mapie. Znany Ci slammer też wypracował sobie na tej mapce ładny systemik. W zaledwie bodaj 9 dniu ( na pewno w drugim tygodniu bynajmniej ) juz był u Ciebie pod zamkiem i najczęściej uśmiercał. Do tego wystarczyło tylko wziąc odpowiedni zamek i konkretnego bohatera oraz w podobny sposób zagrac w pierwszym tygodniu. Czy to podnosi poziom? Wątpię...
To jest branie z rundy na rundę tego samego zestawu na tej samej mapie. Znaleźc na to lekarstwo jest bardzo ciężko bo po prostu ten zestaw i ta szybkośc zdaje się byc najlepszym rozwiązaniem na tą mapkę. No ale ile osób, tyle  różnych opinii.
Ja bynajmniej znacznie bardziej cenię RMG + Random.


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 11 Września 2009, 16:20:53 »
Małe sprostowanie - Slammer wchodził w pierwszym tygodniu ;) poziom trudny zamiast heroica robił swoje, ale wejście w 5 dniu jest imponujące. To kwestia ulepszenia gremlinów i wybudowania gargulców, żeby mieć jakiekolwiek zabezpieczenie dla strzelców. Herosi tacy jak właśne Havez, Haggash, Kaspar czy Vittorio są najczęściej chyba spotykani.

Co do walki krasnali na nekro - wszystko zrobiłem dobrze, ile się dało i do znudzenia ogłuszałem wampiry. Kiedy nadeszła ich kolej, to z bohaterem o mocy 21 i tajemną zbroją okazali się po prostu nie do ruszenia. Trzeba umieć przyjąć, że niektórych walk zwyczajnie nie da się wygrać.

A teraz masz jeszcze jeden powód, dla którego nie grasz map czyli ubi.com. Szwankuje na wszystkie możliwe sposoby. W wiele rzeczy ciężko po prostu uwierzyć.


IP: Zapisane

Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 11 Września 2009, 17:32:17 »
A czy  możesz wrzucić tutaj repy ludzi z czołówki? Miło by było popatrzeć jak grają wymiatacze.

Ja znalazłem ciekawego linka z powtórkami: http://www.mediafire.com/?sharekey=db876e307032e6b38c9e7c56ba37815f0f3cb71e060144eb

Mam też takie pytanie. Czy najlpsi grają jednym zamkiem czy wszystkimi? Czy raczej jest to dobieranie zamku pod mapę.


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 11 Września 2009, 18:09:14 »
To zależy. Czasem zasady konkretnego turnieju są zróżnicowane. Czasem jest system skreśleń lub inny nawet bardziej skomplikowany. W każdym jednak można znaleźc jakąś lukę i czasem jesteś skazany grac tym co Ci wybrał przeciwnik. Nie obędzie się nigdy bez marudzenia i psioczenia bo nie ma tak na prawde idealnego rozwiązania. Co trzeci temat na HC zawiera w sobie jakaś awanturę i ostrą wymianę zdań z tekstami, które się w pale nie mieszczą. Random jest raczej rzadkością. ToH i HC są generalnie przeciwnikami randomu stąd Fixy zamiast RMG i te wszystkie systemy wyboru ras. No bo jak nie ma żadnych ograniczeń to jest zabawa do usranej smierci. 1 bierze zamek, drugi tez i za chwile zaczyna się zabawa podobna do tej jaka ma miejsce przy wybieraniu bohaterów w trybie Duel Mode.
Pogadam z moderatorem z forum to mi moze da cały pakiet powtórek. Wtedy zamieszczę.


« Ostatnia zmiana: 11 Września 2009, 21:31:52 wysłane przez gaza » IP: Zapisane
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 11 Września 2009, 20:00:18 »
Fajnie by było. Jak będziesz miał to wrzuć.
Idealnie byłoby gdyby nie było widać wyboru zamków i bohaterów, tylko dopiero po uruchomieniu gry.


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 12 Września 2009, 13:34:14 »
Ten link, który podałeś wcześniej to wszystko powtórki Azagala. Miałem okazję z nim zagrac parę razy. Kreatywny gracz. Lubi eksperymentowac. Większośc walk pochodzi z mapy Duel, na której wkrótce odbędzie się turniej ale są to potyczki z tzw. Chaos Version. Normalna turniejowa jest balansowana itd. W tej, w chaosie jest wszystko ( czary, artefakty itd ) i absolutnie nic nie jest modyfikowane przy pomocy skryptów i modów więc szczęście ma strasznie duży wpływ na wyniki.

Tutaj podaje linka do prywatnej strony gracza Zenithale. Można tam znaleźc sporo powtórek z różnych wersji czy też trybów. On tam od dawna wrzucał to co uznał za wartościowe lub to co inni mu nadesłali także większośc na pewno jest z ToHa. Zakładka Final Battles powinna byc najciekawsza.

http://www-physique.u-strasbg.fr/~dguincha/heroes-replay.html


-------------

Ponieważ wszystkie powtórki z reguły są zamieszczane na darmowych serwerach typu sendspace, speedyshare czy też mediafire trzeba się streszczac i pobierac je na bieżąco. Te pliki po jakimś czasie wygasają. Z nie tak dawno zakończonej Areny udało mi się jedynie wyskubac sam Finał pomiędzy Zilo-Natalka oraz kilka gier półfinałowych:

http://www.speedyshare.com/734582315.html


Jedna tylko uwaga co do oglądania powtórek. Każdy replay jest czytelny i można go docenic tak jak i poziom gracza tylko i wyłącznie wtedy, gdy:

a) zaznajomimy się z mapą ( przynajmniej przeczytac opis tej Areny z HC )
b) na samym początku sprawdzi się wszystkie staty bohów, talenty, atrybuty itd
c) oglada się na podstawowym tempie, czasem może się dłużyc ale na szybszy nie ma szans na wyłapanie zamiarów i pomysłów graczy


IP: Zapisane
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 14 Września 2009, 09:06:04 »
A jak na replayu sprawdzić talenty graczy? Niektóre da się bo po kliknięciu na jednostkę widać jakim efektom ona podlega, ale inne jak zobaczyć?


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 15 Września 2009, 19:48:13 »
Atak, obrona,machiny, morale i szczęscie to wiadomo - na jednostkach i po strzale balisty.
Magię zawsze widac, którą ktoś ma.
Jeśli jeden z bohaterów jest o połowę prawie mocniejszy od drugiego to znaczy, że raczej posiada oświecenie.
Talent magiczny - czy jest czy nie można ocenic po samym pasku inicjatywy. Bohater z eksperckim talentem rusza się wyrażnie częściej niż bez niego.
No i to tyle bo tam logistyki nikt nie bierze a wiecej talentów juz nie ma:)
Zdolności widac wszystkie te, które można pozyskac od razu, czyli na tym pierwszym stopniu zagłębienia ( ten największy pierścien zdolności na Skillwheelu) jak np:
witalonośc, szał bitewny, szczęście zołnierza.
Tych głębszych jak przykładowo: zemsta, moc predkości już się nie da zobaczy ale można wywnioskowac je po tym co się dzieje w bitwie. Z zemstą przy moralach na poziomie powiedzmy 4 lub 5 ( 20 i 25% wiecej obrażeń) różnica rzuca się w oczy. Jednostki po prostu katują na śmierc:) Ale tu chodzi raczej o ogólny ogląd talentów. Jak widzisz walkę, w której ktoś bez ataku porywa się frontalnie na kogos z ekspercka obrona itd no to juz świadczy o tym zawodniku co nieco.


IP: Zapisane
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 16 Września 2009, 08:38:09 »
W jaki sposób widać magię, bo jakoś nigdy nie zauważyłem?


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 8    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.081 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry