Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wasze Frakcje w Heroes VIII (Czytany 26578 razy)
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 09 Listopada 2015, 15:49:45 »
No dobra... mam ochotę nieco przyspieszyć i już wrzucić swoją propozycję  nekropolii ^^

PS: Na Heroes community też przewinął się smoczy golem wśród propozycji do akademii. Widać tylko mi jakoś ten motyw nie pasuje. Ale z drugiej strony skoro Forge nigdy nie zawita do Ashanu, to czemu nie dać konstrukta w akademii. Poniekąd pasuje, chociaż dla mnie wciąż mogło by być to przed inne frakcje źle odebrane :)

Ale wracając do nekropolii :D



Nekropolis, miejsce gdzie wskrzesza się zmarłe ciała i związuje dusze do posłuszeństwa. Zdecydowanie mroczniejsza wersja frakcji, powrót do korzeni. Pająki mogą być jako wierzchowce dla bohaterów, nie jako wszędobylski znak zastępujący czaszki i kości.

1. Szkielet łucznik


2.Ghul - zdecydowanie wolę ghoule od zombie. Zdecydowanie za dużo ich jest :D


3. Banshee - trochę inna wersja ducha, ale nic nowego.


4. Rewenant - potężniejszy nieumarły z wpisaną we swoje istnienie potrzeba prześladowania swoich ofiar.


5. Zmora - czy tez po angielsku Wight. Czarująca jednostka.


6. Mroczny żniwiarz


7. Nieumarły smok - tak teraz mi się zdało, że skoro ma prawo istanienia ta jednostka to ja już się nie będę czepiać golema :D


8. Upadły anioł - z jakiegoś powodu dość wystrzegana jednostka. Jasne w h6 były tego typu postacie, ale nie ma słowa o większej ilości. Zdecydowanie coś co chciała bym zobaczyć w formie alternatywnego czempiona.


Drogą wytłumaczenia, czemu nie ma wampirów i liczy? Bo tym byliby bohaterowie nekropolis.

Wampir - postać opierająca się na walce


Licz - postać opierająca się na magii



IP: Zapisane
DamianoKMC

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 09 Listopada 2015, 17:13:02 »
Nekropolia
Podstawowe:
1 Szkielet Oszczepnik
2 Mumia
3 Duch
Elitarne:
4 Drzewo Śmierci
5 Wampir
6 Lisz
Czempioni:
7 Kościany Smok
8 Namratu
Tak wygląda mój skład Nekropoli w Heroes VIII
To moja ulubiona frakcja czekam na wasze pomysły na skład Nekropoli

Wiadomość doklejona: 09 Listopada 2015, 18:47:02
W środę lub czwartek dodam kolejną frakcje proszę o cierpliwość  :)


« Ostatnia zmiana: 09 Listopada 2015, 18:47:02 wysłane przez DamianoKMC » IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 10 Listopada 2015, 22:38:27 »
Całkiem niezłe propozycje, muszę przyznać, zwłaszcza podobają mi się Rewenant i Mumia. Ten pierwszy ze względu na to, że raczej nie mięliśmy jego odpowiednika w żadnej z gier w serii, a ten drugi... bo to Mumia. :)
Dodam jeszcze, że bardzo podoba mi się pomysł Asderuki. Lisz i Wampir bardzo dobrze pasują na pozycje dowódców armii, głównie z tego względu, że jako jedne z nielicznych nieumarłych stworzeń zachowują swój rozum i są w stanie samodzielnie myśleć. :)

W każdym razie, moja propozycja:

I. Szkielet łucznik
Tutaj tradycyjnie. Szkielet ma być jednostką, która jest straszna głównie w znacznych ilościach oraz nie posiada za dużo HP, więc pierwszy poziom idealnie tutaj pasuje.


II. Barghest
Tutaj zaczerpnę trochę z pierwszej gry o Wiedźminie. Barghesty były dosyć ciekawym konceptem, przynajmniej dla mnie. W uniwersum Heroes byłyby to częściowo materialne duchy rzucające na przeciwnika klątwę w momencie ataku. Nie wydaje mi się, żeby zbytnio kłóciły się z konwencją Nekropolis.


III. Ghul
Szybka odmiana zombi, która zaraża przeciwnika przy ataku. Wydaje mi się dobrze komponować z resztą, gdzie mamy powolnego strzelca i piechotę z dużą inicjatywą.


IV. Pajęczy sługus (nie potrafię tworzyć nazw :'()
Czerpiąc z dziwnej fascynacji pająkami z HV-VII oraz uwielbieniem postaci Spider-Mana wpadło mi do głowy takie coś. Duże jednostki (4 pola), atakujące wręcz i wpadające w Szał Bitewny po zniszczeniu jednego z naszych oddziałów, po ataku spowalnia przeciwnika i powstrzymuje kontratak, nie posiada za dużo HP.


V. Mumia
Jednostka magiczna zastępująca w tej roli Licza, strzelec. Zna kilka zaklęć takich jak Klątwa, Osłabienie i Rozkład (tak, korzystam z nazw z HV, bo czemu nie? x]).


VI. Strzyga/Strzygoń/Strigoi (co tam chcecie :P)
Jednostka z umiejętnościami wampirycznymi tj. wysysająca życie po ataku. Posiada dużo HP, ataku i obrony, ale mocno ograniczoną inicjatywę.


VII. Nieumarły Smok
Jednostka klasyczna bez której ta frakcja wydaje się dziwnie pusta/niekompletna. Posiada sporo ataku i niematerialność, ale niewiele HP.


VIII. Mroczny Żniwiarz
Tak jak Smok miał mnóstwo ataku, tak też Żniwiarz ma ogromne pokłady HP, obrony i umiejętność zabójczego dotyku. Na dodatek obniża inicjatywę pobliskich żywych jednostek.



IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 11 Listopada 2015, 00:02:24 »
Jakby tak wywalić wszystko to co było już w Herosach, a zostawić wasze autorskie propozycje to wyszedłby naprawdę ciekawy zamek.

A jakby ubisoft chciał to mógłby umieścić od cholery tych jednostek w grze, na zasadzie drzewek rozwoju i ewolucji poszczególnych, no ale.

Propsy i w ogóle : D


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 11 Listopada 2015, 01:44:53 »
Od drzewek rozwoju był disciples :P

Co zaś tyczy się Hadrasowego zestawienia... podoba mi się. Kompletnie zapomniałam o barghestah i strzygach, chociaż czytałam Wieśka z zapamiętaniem. To bardzo dobry pomysł na odświerzenie frakcji, wraz z tymi Pajęczymi sługusami. Lepsze to niż pająk...

Przede wszystkim, z tego co widzę, miło by było gdyby nekropolis było znowu straszne, a nie takie... jakie zrobili od szóstej części.

Co zaś się tyczy mumii... generalnie nie mam nic przeciwko, ale kojarzy mi się z Egiptem, a egipskie mumie są ni przypiął ni przyłatał do słowiańskich i celtyckich nieumarłych. Jeśli jednak by ją ustylizować na inną kulturę, czemu nie.


IP: Zapisane
DamianoKMC

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 11 Listopada 2015, 10:44:32 »
Twierdza
Podstawowe:
1 Siepacz
2 Harpia
3 Lwi Szaman
Elitarne:
4 Centaur
5 Troll Wojownik
6 Ptak Gromu
Czempioni:
7 Cyklop
8 Behemot
Tak wygląda mój skład Twierdzy w Heroes VIII
Czekam na wasze pomysły na skład Twierdzy


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 11 Listopada 2015, 12:32:25 »
Od drzewek rozwoju był disciples :P

I? Jak jakaś formuła jest zwyczajnie do dupy albo się wyczerpała, tak jak w przypadku Herosów - to można co nieco zmienić by uatrakcyjnić daną produkcję.

Zresztą która formuła w Herosach się nie wyczerpała, niech najlepiej świadczy o tym fakt, że niedawno wyszła nowa część a do tawerny doszło nie wiem... może z paru nowych użytkowników?

Ubisoft zarzyna serię za serią. Niedawno Heroes, teraz Assassin's Creed, pora na Far Cry'a i zobaczym co dalej.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 11 Listopada 2015, 15:07:33 »
Wracając do zestawienia jednostek dla Twierdzy, podoba mi się pomysł z ogrem i lwim szamanem, których zaproponował DamianoKMC.

Sama mam dylemat. Jak na razie ta frakcja, jako jedyna, od wprowadzenia do Ashanu zmienia swoja kulturową otoczkę. Lubię każdą z nich, choć zdecydowanie ta z h5 jest moim ulubieńcem. Przyjemne pomieszanie indiańskiego stylu z hunami i tradycyjnym wyobrażeniem barbarzyńców.

Jedyne do czego naprawdę chciała bym wrócić, to uwidocznienie tej całej mieszanki demono/ludzkiej. Mam wrażenie, że została ona zepchnięta nieco na drugi tor.



1. Goblin - tradycyjnie :)



2. Orczy wojownik



3. Centaur - ponownie, powrót do korzeni.



4. Orczy szaman - znów tradycyjnie



5. Ogr - spodobał mi się ten pomysł



6. Pao kai - nic na to nie poradzę, że pomysł na tę jednostkę ukradł moje serce.



7. Cyklop



8. Behemot - aby zadość uczynić tradycji.




« Ostatnia zmiana: 11 Listopada 2015, 15:18:05 wysłane przez Asderuki » IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 11 Listopada 2015, 15:25:38 »
Fast i Ptakuba czy mogli byście swoje 2 ostatnie posty przenieść do innego działu z góry dziękuje

Lol. Czemu niby?

Pomijając już kwestię, że z wrodzonej złośliwości bym ich nie przeniósł, to po prostu ciekawi mnie przyczyna.

Adseruki - Twój pomysł na tę frakcję można zamknąć w jednym słowie:
tradycyjnie :)



IP: Zapisane
DamianoKMC

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 11 Listopada 2015, 15:32:06 »
bo to nie jest dział o mechanice gry którą chcieli byście zobaczyć


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 11 Listopada 2015, 15:34:39 »
Eh. Nawet z tym nie kremówkuję. W poście Ptaqa było więcej merytorycznego podejścia do tematu na zasadzie JEGO WŁASNEJ wizji frakcji w Heroes VIII, niż w N-tej rozpisce z obrazkami na zasadzie:

7 jednostek jakie już w sumie były w każdych herosach, w tej samej konfiguracji (jaką już widzieliśmy w poprzednich herosach) + jeden nowy pomysł xd


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 11 Listopada 2015, 15:49:10 »
@DamianoKMC

Od teraz jest. Tym bardziej, że mechanika, o której dyskutują, skupia się wokół jednostek, a więc także i frakcji. Jest to sto razy lepsze niż tworzenie frakcji przez kopiowanie jednostek z poprzednich części.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 11 Listopada 2015, 15:50:51 »
A ja tam uważam, że autor tematu ma prawo wyznaczać w pewnym stopniu tor dyskusji, zwłaszcza że tworzenie własnych lineupów ma wielowiekową tradycję w społeczności fanów HoMM i zbaczanie z normalnego toru wymyślania frakcji w normalnej postaci zakrawa na offtop. Dlatego też napisałem PMa do Loka z prośbą o wydzielenie.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 11 Listopada 2015, 16:08:03 »
Wydzieliłem odpowiedni temat do dyskusji która tutaj rozpoczęła.
http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,10373.0.html

Temat ma pozostać tylko do wstawiania tak jak autor sobie życzy - line-upów.


IP: Zapisane
DamianoKMC

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 13 Listopada 2015, 18:47:48 »
Inferno
Podstawowe:
1 Imp
2 Kultystka
3 Piekielny Ogar
Elitarne:
4 Sukkub
5 Szaleniec Chaosu
6 Czart
Czempioni:
7 Diabeł
8 Władca Płomieni
Tak wygląda mój skład Inferno w Heroes VIII
Czekam na wasze pomysły na skład Inferno


« Ostatnia zmiana: 13 Listopada 2015, 19:21:26 wysłane przez DamianoKMC » IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.073 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry