Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 20 21 22 [23] 24    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja (Czytany 144617 razy)
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #330 : 11 Czerwca 2013, 21:03:02 »
1. Nie, tylko to największe.
2. Zajrzyj do poradnika modowania tekstur ze zbiorów tawerny, tam jest podana prawidłowa konfiguracja zapisu. Jeśli dobrze pamiętam, to jest to coś w stylu "3D volume Texture..."


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #331 : 12 Czerwca 2013, 11:35:03 »
Cała zabawa z teksturami jest o wiele łatwiejsza jeśli tylko skorzysta się z jednego programu. Już Falce tłumaczyłam, ale chyba to prosi sie o tutoriala.

Piszę oczywiście o DXTBmp i jeśli znajdę chwilę to może zrobię do niego krok po kroku.


IP: Zapisane
Falka93

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 27


Zwiezda

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #332 : 12 Czerwca 2013, 15:21:04 »
Z pomocą Menelaga i Asderuki udało mi się doprowadzić moją pierwszą teksturę do ładu i składu. Można ją pobrać tutaj: http://www.sendspace.pl/file/f90942bc33458cd621bbe28
Nie jest za piękna ale nie dbam o to, to było na próbę :P

Ogólnie to mam problem z pakowaniem ich własnoręcznie bo WinRar jak i 7zip sprawiają, że plik po spakowaniu nie działa, a wiem że robię wszystkie foldery jak należy, Menelag mi je sprawdzał. Nie wiem czy wina leży w programach czy w oprogramowaniu (ja mam Win7, a Menelag Viste i u niego wszystko ładnie się pakuje)

Może ktoś inny będzie wiedział czemu tak się dzieje?


IP: Zapisane

Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #333 : 12 Czerwca 2013, 18:10:33 »
Na pewno format .zip i rozszerzenie .pak/.h5m/.h5u?


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #334 : 12 Czerwca 2013, 18:28:30 »
Ustaw sobie jakość kompresji na najlepszą.


IP: Zapisane
Falka93

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 27


Zwiezda

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #335 : 12 Czerwca 2013, 18:58:48 »
Nawet jak daje najlepszą jakość to dalej nie działają. Tak btw, archiwizer automatycznie daje rozszerzenie zip albo rar, ale w miejscu nazwy mogę zmienić na .pak, prawda? nie ma znaczenia czy zrobię to w nim czy w Total Comanderze?
W każdym razie czy tak czy tak i tak nie działa :C


IP: Zapisane

Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #336 : 12 Czerwca 2013, 19:11:45 »
http://www.youtube.com/watch?v=sYWT0mg9fwM

Obejrzyj sobie to, może Ci pomoże, bodajże jakoś od 8min jest pokazane jak pakować moda.


IP: Zapisane
Falka93

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 27


Zwiezda

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #337 : 12 Czerwca 2013, 21:02:04 »
Jeśli robię samą teksturkę, to nie wystarczy sam folder załóżmy Characters\Creatures\Dungeon\teksturka.dds ? Menelag tylko tak robił, a na filmiku widz, że pakowane są jeszcze 4 inne foldery.

Wcześniej właśnie pakowałam wszystko tak jak na filmiku ale właśnie tylko ten jeden folder.


IP: Zapisane

Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #338 : 12 Czerwca 2013, 22:24:51 »
Jeśli zmieniasz samą teksturę to wystarczy tylko jeden folder, jednak nie możesz zmieniać jej nazwy ani też nazwy żadnego folderu.


IP: Zapisane
MartwyMól
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #339 : 16 Lipca 2013, 09:52:35 »
Mam problem.
Niedawno sam zrobiłem moda(retext minotaura,tak  to syf)
Problem-cala tekstura przerobiona a ręce te same.

dowland-http://www.mediafire.com/?i9g5pbi8ripa465

Image Hosted by ImageShack.us



« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2013, 13:22:12 wysłane przez Menelag » IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #340 : 16 Lipca 2013, 10:34:13 »
Naprawdę nie zauważyłeś tekstury o nazwie "Minotaur_add" w tym  samym folderze, w którym była również zmodyfikowana przez Ciebie tekstura?


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
MartwyMól
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #341 : 16 Lipca 2013, 13:17:48 »
Moda robiłem na bazie innego moda :(
Ktoś może dać dowland  Minotaur_add (2 tekstura).
Albo chociaż lokalizacje.




« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2013, 13:21:42 wysłane przez Menelag » IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #342 : 16 Lipca 2013, 13:22:17 »
Lokalizacja jest ta sama, co w Twoim modzie.


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
MartwyMól
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #343 : 16 Lipca 2013, 13:44:04 »
Image Hosted by ImageShack.us



Nierozumien. W folderze z modem jest 1 plik



IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #344 : 16 Lipca 2013, 13:45:37 »
Wypakuj plik data.pak z folderu data w folderze z H5, tam wejdź jeszcze raz do tej samej lokalizacji i w folderze będą cztery pliki, z czego dwa to tekstury. Wśród nich Minotaur_add.tga.dds.


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Strony: 1 ... 20 21 22 [23] 24    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.047 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry