Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Problem z "Prawdziwym Ostrzem" (Czytany 3064 razy)
Ceglas

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10

Zobacz profil
« : 24 Sierpnia 2012, 04:59:43 »
Jestem na "Próbach" - drugim scenariuszu tej kampanii i muszę dostać się do wyroczni. Mój problem jest dość trywialny. Za nic nie mogę przejść potworów chaosu, które pilnują Miecza Bogów, a są to jakieś 20 ifrytów, 40 minotaurów, 20 zmor i kilkadziesiąt meduz. Grałem drugi raz 1-szy scenariusz, aby rozwinąć sobie bardziej czary, a i tak przegrywam z kretesem. Kiedyś przechodziłem wszystkie te kampanie z podstawki na normalu, to teraz gram na zaawansowanym. Do cholery,  poziom znacznie trudniejszy, ale jakiś sposób być musi. Czy ja robię coś źle, a może poziom trudności nie jest odpowiednio wyważony? Proszę o porady.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 24 Sierpnia 2012, 06:09:26 »
Polecam Lysandera i może jeszcze jakiegoś pobocznego rycerza wyszkolić w walce. Następnie w walce rzucasz swoją kapłanką i Proethem Ochronę przed Chaosem/Ładem/Naturą/Whatever i ewentualnie dla bezpieczeństwa Męczennika, by ochronić ową dwójkę kapłanów. Potem tylko leczysz Lysandera i rycerza - gotowe.
Ja tak przechodziłem.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 24 Sierpnia 2012, 11:53:36 »
Witaj. A jak wyszkoliłeś Lysandera? Preferowanym rozwojem jest dojście do Generała(Walka+Taktyka) oraz rozwinięcie Zwiadu. Co do Proetho to u niego dobrze jest rozwinąć Magię Życia, ładu i np Walkę. Z takim builitem spokojnie dasz radę. Buffy na Lysa ładujesz takowe(Blogo, Zbroja i ochrę przed Chaosem) i w pierwszej kolejności zniszcz Ifryty gdyż mają zabójcze hit + zbroja ognia, potem zmory i minotaury.

P.S Na dniach ukaże się poradnik do całej Podstawowej Kampanii HoMM4, So be patient ;)


IP: Zapisane
Ceglas

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 25 Sierpnia 2012, 05:02:16 »
Po kilkunastu (dziesięciu?) wczytaniach z rzędu nareszcie się udało. Najpierw chcąc podwyższyć doświadczenie pokonałem minotaury, strzegące drzewa wiedzy, ale też miałem z nimi problem, głównie przez meduzy, które zabijały moich bohaterów skamienieniem. Pieśń pokoju rozwiązała sytuację. W walce o miecz bogów puściłem na Proetho i Lysandera regenerację pkt życia co turę, a poza tym musiałem liczyć na korzystne ruchy przeciwnika względem głównych bohaterów. Było cholernie gorąco, ale jakoś poszło. Jeżeli kolejne levele będą mi tak w kość dawały, to będzie niezaciekawie. Już teraz widzę, że na zaawansowanym jest znacznie więcej potworów.

A tak z innej beczki, pamiętam jak kilka lat temu grałem w "Gathering Storm" i wydawało mi się, że jestem nie do zatrzymania, podczas gdy nie mogłem na samym końcu pokonać Hexisa i bodajże hordy Gargantuanów. Ostatnia walka i niestety lipa, nie udało mi się skończyć całej kampanii, a tyle w nią grałem. Teraz się zarzekłem, że będę chciał ją ukończyć. Obym nie władował się i tym razem w coś podobnego, tym bardziej, że wtedy grałem na normalu, a dziś sam na własne życzenie zawieszam sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. Dzięki panowie za chęć udzielenia pomocy.


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry