Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Blood Omen - krwawa opowieść o zemście i przeznaczeniu (Czytany 2332 razy)
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« : 05 Września 2014, 19:37:22 »
Witam.

Wiem, że powinienem zajmować się CT, tak jak reszta zespołu, ale ponieważ nie mam na razie nic do roboty, to zajmuję się tworzeniem map do H4..

Jak zapewne widzicie, w tytule jest napisane "Blood Omen". Któż nie grał wampirem dążącym do odnowienia filarów Nosgoth i uzyskania zbawienia? A dla niedowiarków pozostawiam link z informacjami o tej grze (wiem, że NIE POWINIENEM reklamować innych gier, ale trudno się mówi): http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1870

Zaś mapką jest robiona w rozmiarze XL. Staram się wpakować do tej mapy jak najwięcej elementów fabuł z BO, pomimo, ze to nie jest to samo, a raczej szaleństwo, by pomieszać to i owo. Zresztą, będzie tu kilka niezrozumiałości, ale należy przede wszystkim rozumieć to, iż nasz bohater nie będzie od jakiegoś wielkiego poziomu, tylko zacznie od 1. poziomu.


W razie nowości, będę aktualizował na bieżąco. Zapraszam do dyskusji!  ;)  :D

Wiadomość doklejona: 20 Listopada 2014, 13:34:49
Dobra, pragnąłbym opublikować kilka informacji "wstępnych" ;)

1. Nasz bohater (Kain) zacznie w podziemiach z poziomem pierwszym jako Rycerz Śmierci. Oczywiście, powinien mieć zdolność do odbierania wrogom siły życiowej, ale jak to w kampaniach/scenariuszach bywa, zazwyczaj bohater zaczyna od początku.


2. Mam z góry ustalony plan, co do rozwoju naszego głównego bohatera: Taktyka>Magia Życia>Magia Śmierci>Szlachectwo>Walka. A dlaczego? Pozwolę sb opisać..

2.1. Taktyka - jako Rycerz Śmierci ma to automatycznie, więc nie ma rady.

2.2. Magia Życia - Kain potrafił się wzmacniać poprzez odpowiednie zaklęcia (Odbicie, Serce Ciemności, Światło, Bank Many itp.). Dlatego dla wzmocnienia siebie oraz armii bd miał Magię Życia.

2.3. Magia Śmierci - wiadomo, dlaczego :D Przecież to wampir, a zatem nieumarli winni mieć dostęp do tej magii.

2.4. Szlachectwo - to jest opcjonalny talent, ale można go sb przypisać, bo w grze było wyraźnie powiedziane, że Kain przed śmiercią był szlachcicem z Coorhagen.

2.5 Walka - dla ochrony naszego wampirka oraz dla umiejętności.


3. Jeśli chodzi o ilość miast, to zostanie ona ograniczona do minimum. Niestety, nie starczy mi miejsca na miasta, które Kain by odwiedzał, ponieważ niemało miejsca mi zabrały kluczowe dla tej fabuły miejsca, jak np. bastion Maleka, Mroczny Raj, Kryjówka Nupraptora, zamek Króla Ottomara itp., w związku z tym bd niewiele miast, do których bd można zajrzeć.


4. Teraz o fabule - na pewno znacząca część bd z BO, czyli walki ze Strażnikami w celu oczyszczenia Filarów Nosgoth. Oprócz tego, planuję wprowadzić drobne smaczki, np. pokonywanie drobnych herosów, jak: przeklęty heretyk, wygnany nekromanta-zarządca jednego z Nekropolis, mag broniący wejścia do Nemezisa, czy też ratowanie dawnej miłości Kaina. Być może nie do końca pasuje. I jeszcze dojdą drobne zadania od chłopstwa czy też co nieco wyższych sfer ;)

5. Nie wiadomo, kiedy mapa wyjdzie. Myślę, że niedługo bd mógł na Chomikuj wysłać tę mapkę. A to z kolei dlatego, że już większość miejsc jest przygotowana.


Obserwujcie dalej. Za jakiś krótki czas (jeśli dam radę) wstawię jednego screenshota z ta mapą.  ;D


« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2014, 13:34:49 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.064 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry