Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Bomba (Czytany 2507 razy)
hr121
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5

Zobacz profil
« : 15 Czerwca 2015, 20:49:16 »
Witam.Mam pytanie.Jak ustawić bombę w edytorze tak aby w drugim dniu?

Edit. +10%/Menel


« Ostatnia zmiana: 16 Czerwca 2015, 19:49:36 wysłane przez Menelag » IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 15 Czerwca 2015, 22:59:17 »



IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 16 Czerwca 2015, 15:58:45 »
Cytuj
Witam.Mam pytanie.Jak ustawić bombę w edytorze tak aby w drugim dniu?
O co ci chodzi przyjacielu?  ^_^


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 16 Czerwca 2015, 17:06:29 »
Jeśli chcesz, żeby wybuchała zawsze w drugim dniu to:
1. Ustawiasz swój dynamit (zakładam, że już go masz, ale jeśli nie, to 'Obiekty przygodowe -> Pozostałe' i pod koniec)
2. Dwuklik i nadajesz mu jakąś nazwę
3. Wchodzisz w 'Kampania -> Właściwości mapy'
4. Zakładka 'Zdarzenia', z listy pierwsza opcja to właśnie terminowe.
5. Tworzysz nowe.
6. W zakładce 'Ogólne' wystarczy, że ustawisz odpowiedni dzień, w tym przypadku drugi
7. W zakładce 'Skrypt' wybierasz z listy 'Usuń obiekt przygody', jako nazwę znacznika wpisujesz to, co wpisałeś we właściwościach dynamitu w punkcie 2
8. Voila.

Dodatkowe protipy:
1. O ile się nie mylę, dynamit usuwa tylko obiekty z kategorii 'Obiekty terenu' a i chyba też nie wszystkie, bo pewnie tylko te, które stanowią przeszkodę. Z tego co pamiętam, nie da się zdetonować miasta, armii, artefaktu i tym podobnych.
2. Możesz ustawić kilka dynamitów pod tą samą nazwą, wszystkie zostaną zdetonowane z tego samego skryptu.
3. Jeśli jakiś obiekt (np. góra) zajmuje kilka pól na mapie, to i tak wystarczy jeden dynamit, żeby cały sobie poszedł. Zadziała też, gdy obiekty nakładają się i akurat na polu, w którym są oba, umieścisz bombę. Wówczas wyparują razem.
4. Jeśli zagłębisz się w dość prosty język konstrukcji warunkowych i sekwencji w edytorze, możesz łatwo wyzwalać zdarzenia po spełnieniu różnych okoliczności itp., a nie tylko w określonym czasie.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.055 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry