Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 24    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nasze wizje Lochu :) (Czytany 104410 razy)
Damian7777

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 81


wierszo - pisarzo - leń

Zobacz profil
« : 24 Lipca 2012, 22:17:31 »
Witam. Frakcja Loch została już nieoficjalnie zapowiedziana. Dlaczego nie puścić  nutki fantazji i nie przedstawić swoich wizji Lochu w Heroes VI ? Zapraszam do wylewania wszystkich swoich przypuszczeń.

Myślę, że zdolność frakcji Loch będzie oparta na truciznie (odbieranie jednostką przeciwnika HP ) lub na magii ciemności (niewrażliwość na magię ? ) . Uważam, że przyrost jednostek tej frakcji będzie mały, za to ich moc będzie duża.

To moje wizje jednostek w Lochu  :).

TRZON


Mroczny Zabójca / Mroczny Assasyn



Mroczny Zabójca
Koszt: 75
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy Przyrost : 7
Obrażenia fizyczne: 4 - 6
Obrona fizyczna: 9%
Obrona magiczna: 5%
Inicjatywa: 45
Szybkość: 5
Punkty Życia: 26
Przywództwo: 3
Przeznaczenie: 6

Mroczny Assasyn
Koszt: 110
Wielkość oddziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 10
Obrażenia fizyczne: 5 - 8
Obrona fizyczna: 11%
Obrona magiczna: 6%
Inicjatywa: 50
Szybkość: 6
Punkty życia: 29
Przywództwo: 3
Przeznaczenie: 8


Niewidzialność - zdolność specjalna

Mroczni Assasyni mogą stać się niewidzialni przez dwie tury w czasie całej bitwy. W przypadku kiedy Mroczni Assasyni zaatakują stają się widzialni.




Obserwator / Beholder


Obserwator
Koszt: 125
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 6
Zasięg ataku z dystansu: 50%
Obrażenia magiczne: 7 - 8
Obrona fizyczna: 4%
Obrona magiczna: 17%
Inicjatywa: 20
Szybkość:3
Punkty życa: 15
Przywództwo:1
Przeznaczenie:7

Beholder
Koszt: 170
Wielkość odziału: 2x1
Tygodniowy przyrost:8
Zasięg ataku z dystansu: 50%
Obrażenia magiczne: 9 - 11
Obrona fizyczna: 5%
Obrona magiczna: 20%
Inicjatywa:30
Szybkość: 4
Punkty życia:23
Przywództwo: 2
Przeznaczenie: 8


Gargulec / Księżycowy Gargulec



Gargulec
Koszt: 120
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 9
Obrażenia fizyczne:
Obrona fizyczna: 8%
Obrona magiczna: 12%
Inicjatywa: 30
Szybkość(Jednostka latająca): 5
Punkty Życia: 24
Przywództwo: 4
Przeznaczenie: 3


Księżycowy Gargulec
Koszt: 175
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 11
Obrażenia fizyczne: 8-8
Obrona fizyczna: 10%
Obrona magiczna: 14%
Inicjatywa: 35
Szybkość(Jednostka latająca): 6
Punkty Życia: 27
Przywództwo: 5
Przeznaczenie: 4


ELITA

Minotaur / Krwawy Minotaur


Minotaur
Koszt : 330
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 3
Obrażenia fizyczne: 16 - 18
Obrona fizyczna: 29%
Obrona magiczna: 18%
Inicjatywa: 25
Szybkość:4
Punkty życa: 90
Przywództwo:4
Przeznaczenie:4

Krwawy Minotaur
Koszt: 445
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 5
Obrażenia fizyczne: 19 - 20
Obrona fizyczna: 31%
Obrona magiczna: 20%
Inicjatywa: 30
Szybkość:5
Punkty życa: 95
Przywództwo:5
Przeznaczenie:5


Jaszczurzy Jeździeć / Duet Chaosu



Jaszczurzy Jeździec
Koszt: 530
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 15 - 16
Obrona fizyczna: 30%
Obrona magiczna: 23%
Inicjatywa: 40
Szybkość:6
Punkty życa: 105
Przywództwo:12
Przeznaczenie:8

Duet Chaosu
Koszt: 730
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 4
Obrażenia fizyczne: 16-17
Obrona fizyczna: 32%
Obrona magiczna: 24%
Inicjatywa: 45
Szybkość:6
Punkty życa: 110
Przywództwo:13
Przeznaczenie:8


Znak Strachu - zdolność specjalna

Jeszczurzy Jeździeć/Duet Chaosu  wysyłają znak strachu na jedną z jednostek przeciwnika. Jednostka która otrzymała ten znak nie może atakować,kontratakować przez 1 ture. Umiejętności można użyć tylko raz w czasie całej bitwy.



Matriarcha / Matriarcha Zniszczenia


Matriarcha
Koszt: 525
Wielkość odziału: 1x1
Zasięg ataku z dystansu - 100%
Tygodniowy przyrost: 3
Obrażenia magiczne: 19-22
Obrona fizyczna: 20%
Obrona magiczna: 36%
Inicjatywa: 40
Szybkość: 3
Punkty Życia: 55
Przywództwo: 10
Przeznaczenie: 9

Matriarcha Zniszczenia
Koszt: 705
Wielkość odziału: 1x1
Zasięg ataku z dystansu - 100%
Tygodniowy przyrost: 5
Obrażenia magiczne: 20-23
Obrona fizyczna: 21%
Obrona magiczna: 37%
Inicjatywa: 45
Szybkość: 4
Punkty Życia: 60
Przywództwo: 10
Przeznaczenie: 10



Zew Ciemności - zdolność specjalna

Matriarcha/Matriarcha Zniszczenia raz na trzy tury potrafi wysłać potężną kule czarnej magii na jedną z istot przeciwnika. Moc kuli odbiera jednostce 40% obrony magicznej, 10 przeznaczenia i 10 przywództwa na 2 tury.


CZEMPION


Smok Cienia / Czarny Smok




Smok Cienia
Koszt: 1730
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 1
Obrażenia fizyczne: 52 - 56
Obrona fizyczna: 49%
Obrona magiczna: 43%
Inicjatywa: 50
Szybkość(Jednostka latająca): 6
Punkty Życia: 310
Przywództwo: 15
Przeznaczenie: 10

Czarny Smok
Koszt: 2250
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 54 - 60
Obrona fizyczna: 52%
Obrona magiczna: 45%
Inicjatywa: 55
Szybkość(Jednostka latająca): 6
Punkty Życia: 320
Przywództwo: 16
Przeznaczenie: 11


Smoczy Szał - zdolność specjalna

Smok Cienia / Czarny Smok potrafi raz na 4 tury wysłać ognisty podmuch na wszystkie jednostki znajdujace się w linii przed nim. Obrażenia : Standardowego obrażenia + 20%



-----------------------------------------------------------------

POZOSTAŁE JEDNOSTKI, KTÓRE MOGŁYBY ZNALEŹĆ SIĘ W LOCHU


CZEMPION


Ryakuran / Zaar


Ryakuran
Koszt: 1370
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 40 - 45
Obrona fizyczna: 40%
Obrona magiczna: 40%
Inicjatywa: 60
Szybkość(Jednostka latająca): 7
Punkty Życia: 245
Przywództwo: 1
Przeznaczenie: 3

Zaar
Koszt: 1760
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 3
Obrażenia fizyczne: 43 - 48
Obrona fizyczna: 43%
Obrona magiczna: 43%
Inicjatywa: 65
Szybkość(Jednostka latająca): 8
Punkty Życia: 255
Przywództwo: 2
Przeznaczenie: 4


Immunitet Krwi - zdolność specjalna

Ryakuran / Zaar potrafi być nietykalny przez 2 rundy na ataki fizyczne i magiczne podczas całej bitwy. Przez te 2 rundy będzie zwiększał się jego atak ( + 2 za jeden atak ) i maksymalny poziom życia (+10 za jeden atak ). Ulepszone statystyki pozostają do końca bitwy.



Hydra /  Hydra Głębinowa




Hydra
Koszt: 1695
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 1
Obrażenia fizyczne: 56 - 60
Obrona fizyczna: 50%
Obrona magiczna: 39%
Inicjatywa: 20
Szybkość: 5
Punkty Życia: 350
Przywództwo: 5
Przeznaczenie: 3

Hydra Głębinowa
Koszt: 2200
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 59 - 63
Obrona fizyczna: 52%
Obrona magiczna: 41%
Inicjatywa: 25
Szybkość: 5
Punkty Życia: 370
Przywództwo: 6
Przeznaczenie: 4
[/b]

Pierwotna Regeneracja - zdolność specjalna

Hydra Głębinowa potrafi raz na 2 tury zregenerować 1/2 swoich akutalnych punktów życia.



------------------------------------------------------------

A jakie są Wasze wizje Lochu ? Piszcie  ;)




Edit: Zmniejsz zdjęcia bo rozwalają stronę, można było na hosta wrzucić te zdjęcia?/Loczek



« Ostatnia zmiana: 28 Lipca 2012, 19:07:55 wysłane przez Damian7777 » IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 25 Lipca 2012, 19:59:40 »
Pomijając fakt, że to kolejny temat bez wartości informacyjnej (same obrazki do tego ściągnięte od kolesia, który podobnie loch wymyślił i zamieścił to na HC) to parę rzeczy nawet nie jest przemyślanych.

Assasyn na 100% będzie bohaterem mocy. Broń rodowa miecz zabójcy na to wskazuje. Tak wiec takiej jednostki nie będzie.

Matriarcha to pewnie coś w rodzaju Wiedźm z piątki. Takiej jednostki pewnie też nie będzie. W końcu trzeba 3 bohaterów magii stworzyć. A raczej wiedźma wiedźmą dowodzić nie może.

Smoki o nich jako championach można zapomnieć. Czarny smok jest już bossem (Córka Malassy to czarny smok), jesli DLC z Sandro to prawda to Kościany Smok tez będzie Bossem a więc kolejny smok jako Boss. Po prostu dawanie smoków jako bossów i smoków jako championów nie ma sensu. Anioły jeszcze jako tako dało się rozdzielić na słabsze i potężniejsze, ze smokami nie da rady czegoś takiego zrobić.

A teraz co mi się podoba. Rzeczywiście beholdery patrząc na odchodzenie od bestiariusza z piątki mogą się w lochu znaleźć.
Gargulce również podobają mi się w trzonie lochu dużo bardziej niż w Akademii, ja bym osobiście Minotaura wrzucił do trzonu a jeździec niech zostanie gdzie jest, poza tym jednostką magiczną mógłby być jakiś zaklinacz przywołujący żywiołaki czy coś podobnego.

Co by pasowało do elity jako trzecie i na championa nie mam pojęcia.
Domeną mrocznych elfów chyba nie będzie magia. Wydaje mi się, że armia będzie głównie fizycznie atakować zaś bohater magii będzie się specjalizować głównie w mroku gdyż zniszczenie to raczej mocna strona demonów w szóstce. Taka mała zamiana miejsc pomiędzy piątką i szóstką ;P


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Lukasz89

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 120


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 25 Lipca 2012, 20:39:38 »
Cytuj
Smoki o nich jako championach można zapomnieć. Czarny smok jest już bossem (Córka Malassy to czarny smok), jesli DLC z Sandro to prawda to Kościany Smok tez będzie Bossem a więc kolejny smok jako Boss. Po prostu dawanie smoków jako bossów i smoków jako championów nie ma sensu. Anioły jeszcze jako tako dało się rozdzielić na słabsze i potężniejsze, ze smokami nie da rady czegoś takiego zrobić.

Gdzie jest napisane, że jest to czarny smok? Wyraźnie jest ona nazwana "Daughter of Malassa". Jest to smoczy rycerz, który przybrał postać swojego opiekuna, w tym przypadku była to Katarzyna.

Po drugie gdzie jest napisane, że ten nie potwierdzony smoczy upiór będzie bossem? A może będzie po prostu silną jednostką? każdy z bossów miał zdolność "stworzenie półboskie", jednak w przypadku tego upiora jej brak, a bynajmniej nie została dodana. Tak wynika z wyciągniętych plików. Resumując to może być silna jednostka neutralna powiązana z zamkiem nekropoli,  chodź nie można wykluczyć oczywiście, że będzie to boss.


« Ostatnia zmiana: 25 Lipca 2012, 20:45:03 wysłane przez Lukasz89 » IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 25 Lipca 2012, 21:07:36 »
Miker nie zgadzam się z tobą w większości kwestii za wyjątkiem tego, że ten temat prawie nie ma sensu, a kolega Damian umieszczał te obrazki na Tawernie już tysiąc razy.
Co do smoka czrnego to ja w niego wierzę. Jest to kultowa jednostka serii. Twierdzisz, że smok to nie anioł i nie może mieć różnej rangi. Dlaczego to niby? Jest to istota rozumna może się różnić siłą i doświadczeniem. Smok nie był bossem, bo bossem była Katarzyna Smocy Rycerz, córka Malassy. Określenie czarny smok, które padło w polskim tłumaczeniu ma dla mnie tyle sensu co złota rybka (tak się mówi na: karpia koi, lina ozdobnego, orfy i karasia złocistego). Jest to mniej więcej określenie wyglądu, a nie nazwa gatunkowa. Zresztą Azkaal i Archibban były bossami o wyglądzie Czarcich Lordów, a Czarcimi Lordami nie byli.
Odrzucasz matriarchy i wiedźmy jako jednostki, bo bohater magii musi się jakoś nazywać... Tak bohater magii imię Raelag wiedźmą? Nazwą to raczej czarnoksiężnik, sługa mroku, etc., by nadawało się dla obu płci.
Dlaczego bohater musi się nazywać koniecznie Assasyn? Rycerz ciemności, skrytobójca, zabójca, etc. się nie nadają? Jak dla mnie taka jednostka jest jak najbardziej możliwa.
Moja prywatna wizja Lochu wzoruje się na Lochu z H5, który był dla mnie idealny. Podobało mi się to, że większość jednostek stanowiły Mroczne elfy, a nie jakieś dziwne stwory. Zresztą ja fanka gadów uwielbiam smoki, hydry i jaszczurzych jeźdżców, które zajmują ważną rolę w kulturze Mrocznych Elfów w świecie Ashan i nie mogły sobie tak nagle wyparować.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 25 Lipca 2012, 21:29:52 »
Asasyn wybitnie nie pasuje ze względu na korzenie tej nazwy, ale to tylko taka moja drobna uwaga, pisjoł.


IP: Zapisane
Damian7777

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 81


wierszo - pisarzo - leń

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 25 Lipca 2012, 22:42:58 »
Asasyn wybitnie nie pasuje ze względu na korzenie tej nazwy, ale to tylko taka moja drobna uwaga, pisjoł.


W takim razie co powiesz na Pretorianina w Przystani  ;) ?


Miker nie zgadzam się z tobą w większości kwestii za wyjątkiem tego, że ten temat prawie nie ma sensu, a kolega Damian umieszczał te obrazki na Tawernie już tysiąc razy.


Czy Wy nie lubicie marzyć, wymyslac ? Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam to robić. INWENCJA TWÓRCZA. Nawet nie wiecie jaki będe miał zaciesz gdy trafie chociaż jedną jednostke która pojawi się w tym finalnym Lochu przygotowanym przez Ubi i Limbic. Co do tego że wrzucałem je tysiąc razy, to tak wrzucalem je wiele razy. Tysiac jest tu zdecydowana przesada. Wrzucałem je do tematu "Prawdopodobne dodatki do Heroes VI". Nie wiem równiez dlaczego został zamknięty mój temat z wizjami 4 frakcji ( Lochu,Sylwanu,Akademii,Fortecy ). Mam poniekąd wrażenie, że Tawerna blokuje inwencje twórcze i wolicie takie suche tematy, czarno na białym. Dobra, nie chce się kłocić ;>.


Smoki o nich jako championach można zapomnieć. Czarny smok jest już bossem (Córka Malassy to czarny smok), jesli DLC z Sandro to prawda to Kościany Smok tez będzie Bossem a więc kolejny smok jako Boss. Po prostu dawanie smoków jako bossów i smoków jako championów nie ma sensu. Anioły jeszcze jako tako dało się rozdzielić na słabsze i potężniejsze, ze smokami nie da rady czegoś takiego zrobić.


Haha ! Moim zdaniem Czarny Smok na pewno będzie czempionem Lochu, ponieważ to stały czempion tej frakcji od Heroes 1 ! Nigdy nie było innego czempiona w Lochu ! Obadajcie sobie wszyscy tego arta przedstawiającego szkic Lochu.


http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/loch_tawerna.jpg

Widać tam smoki jako posągi przy budynkach. TAKIE SAME JAKIE MA NECROPOLIS ! Budynki tej frakcji również mają czempiona czyli Tkaczke Przeznaczenia na swoich budynkach. A tak w ogóle to myśle, ze po prostu zmniejsza model Córy Mellasy i bedziemy mieli nowego smoczka :). Przeciez wiemy jak Ubi lubi korzystac z tych samych modeli:

Feniks - Ptak Gromu
Ajglaje - Żywiołak Światła
Mizu-Kami - Żywiołak Wody


« Ostatnia zmiana: 25 Lipca 2012, 23:20:42 wysłane przez Damian7777 » IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 25 Lipca 2012, 22:46:46 »
Cytuj
W takim razie co powiesz na Pretorianina w Przystani   ?
Przystań wzorowana jest na cesarstwie i jako takie użycie terminu "Pretorianin" jest całkowicie na miejscu. Gdyby asasyn w wersji haszaszyn trafiły do akademii wyglądałoby to obłędnie :D Najlepiej jako bohater mocy. Tyle, że akademia była w V, a nie w VI.


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 25 Lipca 2012, 23:21:38 »
Fast mi nazwa pretorianin też nie pasuje, ponieważ Przystań wzorowana na Cesarstwie Rzymskim ma zupełnie inny wygląd niż to cesarstwo. Ten pretorianin, mówiąc krótko, nie wygląda jak pretorianin. Ma na sobie bogato zdobioną zbroję paradną, dlatego lepiej by było nazwać go gwardzistą, a formę nieulepszoną włócznikiem, strażnikiem, etc. Co do asassyna to tak nazywała się jednostka w H5 (wersja francuskojęzyczna) i pomimo arabskich korzeni nazwa moim zdaniem nawet pasuje, ponieważ się już przyjęła jako określenie zabójcy.

Z nazw jednostek Damiana przeraża mnie określenie duet chaosu. Co ma Loch do Chaosu? Zresztą rzmi to lekkko komicznie.

Marzę by nie przecholowali z czernią i fioletem w swoim Lochu. Niech jednostki będą w ciemnej tonacji, ale nie jedno/dwukolorowe. Oczywiście pragnę czarnego smoka, który jeśli będzie to zapewne na modelu Katarzyny niestety :/ Trucizna nadałaby się na specjalną zdolność mrocznych elfów. Mam nadzieję, że pojawią się odpowiedniki dziewic z H5, gdyż byłaby to bardzo klimatyczna jednostka. Jeszcze jakaś misja w kampanii o oswojeniu hydr i jeszczurów, to wogóle byłabym cała szczęśliwa.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 25 Lipca 2012, 23:39:07 »
Cytuj
Fast mi nazwa pretorianin też nie pasuje, ponieważ Przystań wzorowana na Cesarstwie Rzymskim ma zupełnie inny wygląd niż to cesarstwo. Ten pretorianin, mówiąc krótko, nie wygląda jak pretorianin. Ma na sobie bogato zdobioną zbroję paradną, dlatego lepiej by było nazwać go gwardzistą, a formę nieulepszoną włócznikiem, strażnikiem, etc.
Moje założenia są słuszne dopiero wtedy kiedy uważamy wizję twórców Might and Magica za poprawną : ) Jeżeli jednak próbujemy prześcignąć twórców i poprawić to co zrobili - zmienił bym parę rzeczy więcej, oprócz tej nazwy : )

Cytuj
Co do asassyna to tak nazywała się jednostka w H5 (wersja francuskojęzyczna)
To zmienia postać rzeczy  :)



IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 25 Lipca 2012, 23:50:24 »
Cytuj
Gdzie jest napisane, że jest to czarny smok? Wyraźnie jest ona nazwana "Daughter of Malassa". Jest to smoczy rycerz, który przybrał postać swojego opiekuna, w tym przypadku była to Katarzyna.

Po drugie gdzie jest napisane, że ten nie potwierdzony smoczy upiór będzie bossem? A może będzie po prostu silną jednostką? każdy z bossów miał zdolność "stworzenie półboskie", jednak w przypadku tego upiora jej brak, a bynajmniej nie została dodana. Tak wynika z wyciągniętych plików. Resumując to może być silna jednostka neutralna powiązana z zamkiem nekropoli,  chodź nie można wykluczyć oczywiście, że będzie to boss.

W epilogu jak się Katarzyna przemienia to w oryginalnym tłumaczeniu (nie wiem jak w polskiej wersji) jest informacja o tym, że właśnie jest to czarny smok, poza tym już w piątce czarny smok był córką Malassy, ktoś Malsarę z kampanii Raelaga pamięta? Poza tym Katarzyna była Dragon Knight a oni się w smoka zamieniali więc to jest raczej Czarny Smok.

Najprawdopodobniej będzie to boss gdyż:
- Wszystkie dotychczasowe smoki czyli Hai Ryou, Córka Malassy są Bossami.
- W bestiariuszu razem z patchem 1.5 dali nam dwa znaki zapytania w zakładce bossów, jeden to Thunderbird, w zakładce neutrali nie dodali nic.

Cytuj
Co do smoka czrnego to ja w niego wierzę. Jest to kultowa jednostka serii. Twierdzisz, że smok to nie anioł i nie może mieć różnej rangi. Dlaczego to niby? Jest to istota rozumna może się różnić siłą i doświadczeniem. Smok nie był bossem, bo bossem była Katarzyna Smocy Rycerz, córka Malassy. Określenie czarny smok, które padło w polskim tłumaczeniu ma dla mnie tyle sensu co złota rybka (tak się mówi na: karpia koi, lina ozdobnego, orfy i karasia złocistego). Jest to mniej więcej określenie wyglądu, a nie nazwa gatunkowa. Zresztą Azkaal i Archibban były bossami o wyglądzie Czarcich Lordów, a Czarcimi Lordami nie byli.

Patrzycie na Córkę Malassy przez pryzmat kampanii jedynie mimo iż w niej jest potwierdzone iż zamieniła się w Czarnego Smoka to pamiętajcie o mapce Archipelago of the Ancients gdzie skarbu pilnuje Córka Malassy a to raczej już Katarzyna nie jest a też informacja o Smoku w oryginale jest. Raczej nie sądzę, żeby Dragon Knight przez wieki w podziemiach jako gigantyczna gadzina chciał siedzieć i pilnować kilku artefaktów.

Poza tym skoro już jeden czarny Smok jest Bossem to śmiesznym byłoby danie takiego samego modelu w mniejszej wersji i nazwanie go Czarny Smok tylko dlatego, że taka jest tradycja Heroes.

Cytuj
Odrzucasz matriarchy i wiedźmy jako jednostki, bo bohater magii musi się jakoś nazywać... Tak bohater magii imię Raelag wiedźmą? Nazwą to raczej czarnoksiężnik, sługa mroku, etc., by nadawało się dla obu płci.
Dlaczego bohater musi się nazywać koniecznie Assasyn? Rycerz ciemności, skrytobójca, zabójca, etc. się nie nadają? Jak dla mnie taka jednostka jest jak najbardziej możliwa.

Nie chodziło mi o to, że bohaterowie na pewno będą się nazywać Assasyn czy wiedźma ale o to, że takie jednostki po prostu odpadną w szóstce. Popatrzcie na Przystań czy Nekropolię. Jako bohaterów mamy kleryków i rycerzy śmierci. Raelag u mnie jest bohaterem mocy, nie wiem jak u Ciebie. Pewnie podstawowa wersja to będzie po prostu zabójca czy coś w tym stylu. Może będzie jakaś jednostka skrytobójcy, nie wiadomo ale jak dla mnie nie będą powtarzać nazw czy postaci. Po Infernie czy Nekropolii i Przystani widać, że potrafią nawymyślać jednostek.

Cytuj
Moja prywatna wizja Lochu wzoruje się na Lochu z H5, który był dla mnie idealny. Podobało mi się to, że większość jednostek stanowiły Mroczne elfy, a nie jakieś dziwne stwory. Zresztą ja fanka gadów uwielbiam smoki, hydry i jaszczurzych jeźdżców, które zajmują ważną rolę w kulturze Mrocznych Elfów w świecie Ashan i nie mogły sobie tak nagle wyparować.

Pomyliły Ci się czasy. Szostka jest PRZED piątką a więc wcale Czarne Smoki nie muszą być w zgodzie z elfami w tych czasach, tak samo Championem może być Hydra. Właśnie to, że szóstka jest przed piątką daje twórcom dużo swobody w układaniu armii.

Cytuj
Czy Wy nie lubicie marzyć, wymyslac ? Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam to robić. INWENCJA TWÓRCZA. Nawet nie wiecie jaki będe miał zaciesz gdy trafie chociaż jedną jednostke która pojawi się w tym finalnym Lochu przygotowanym przez Ubi i Limbic. Co do tego że wrzucałem je tysiąc razy, to tak wrzucalem je wiele razy. Tysiac jest tu zdecydowana przesada. Wrzucałem je do tematu "Prawdopodobne dodatki do Heroes VI". Nie wiem równiez dlaczego został zamknięty mój temat z wizjami 4 frakcji ( Lochu,Sylwanu,Akademii,Fortecy ). Mam poniekąd wrażenie, że Tawerna blokuje inwencje twórcze i wolicie takie suche tematy, czarno na białym. Dobra, nie chce się kłocić .

Nie mam nic przeciw inwencji twórczej. Sam kiedyś kombinowałem nad frakcją na wzór cytadeli z trójki w piątce. Po moich staraniach wiem jak dużo pracy jest nad każdym szczegółem. Napisz coś więcej bo nazwy i wyszukanie obrazków to kilka minut, Ty wklejałeś to już tyle razy, że mogłeś spokojnie napisać co nieco o jednostce typu strzelec, mag, umiejętności, statystyki itd. Możemy sobie spekulować jakie jednostki będą, jak będą wyglądać ale nic to nam nie da. Twórcy już pewnie mają wszystkie szkice gotowe i jak dodatek będzie się zbliżać to się dowiemy co tam będzie. Na razie możemy być pewni wyglądu bohatera mocy i magii oraz tego, że będzie Minotaur.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 504


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 26 Lipca 2012, 00:40:11 »
Czy Wy nie lubicie marzyć, wymyslac ? Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam to robić. INWENCJA TWÓRCZA. Nawet nie wiecie jaki będe miał zaciesz gdy trafie chociaż jedną jednostke która pojawi się w tym finalnym Lochu przygotowanym przez Ubi i Limbic. Co do tego że wrzucałem je tysiąc razy, to tak wrzucalem je wiele razy. Tysiac jest tu zdecydowana przesada. Wrzucałem je do tematu "Prawdopodobne dodatki do Heroes VI". Nie wiem równiez dlaczego został zamknięty mój temat z wizjami 4 frakcji ( Lochu,Sylwanu,Akademii,Fortecy ). Mam poniekąd wrażenie, że Tawerna blokuje inwencje twórcze i wolicie takie suche tematy, czarno na białym. Dobra, nie chce się kłocić ;>.

Ostatnio wycięliśmy trochę spamerskich postów i tematów. A wycięliśmy je dlatego, że się pojawiły. Teraz patrzę sobie na ten temat... to nie jest dział pod tytułem science-fiction, czy koncert życzeń. Dyskutujcie o serii - nikt tego nie zabrania, ale jakiś podstawowy poziom trzeba trzymać.

Druga sprawa - możesz już zacząć otwierać szampana i świętować swój wielki sukces - jedna z "Twoich" jednostek pojawi się w dodatku, jak pisałem to już parę razy, tak napiszę to i dziś - w primaaprilisowym żarcie ujawniono nieco przerobiony szkic Minotaura - http://www.tawerna.biz/uploads/image/The_Forge_Jump_Soldier.jpg.


IP: Zapisane
Draupnir

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 160


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 26 Lipca 2012, 10:03:03 »
Jak to więc dobrze, że Damian zaproponował minotaura, dzięki niemu ta kultowa jednostka trafi do gry!

Trudno tu mówić o inwencji drogi chłopcze gdy wklejasz niesformatowane obrazki z internetu i jedynie opatrujesz je nazwami. To troszkę mało- może jakieś statystyki, umiejętności, opis- skąd mamy wiedzieć, czy te jednostki są ze sobą komplementarne jak ma to miejsce z obecnymi frakcjami. Także- troszkę masz wysokie mniemanie o twych jakże nieosiągalnych do wyobrażenia przez umysł ludzki wysiłkach. Na przyszłość proponuję troszkę szerzej opisywać swoje pragnienia, nie wymagam modeli i własnoręcznych artów, ale, to co tu zobaczyłem to troszkę uboga wersja wyobrażeń o frakcji.


Mi osobiście w tej odsłonie gry jednak żadna z zaproponowanych jednostek, poza jeźdźcem nie odpowiada, także minotaur- chciałbym go raczej w neutralach- swoją drogą szkoda, że nie ma neutrali a'la Heroes IV, po pierwsze w dużej ilości, po drugie przypisanych do pewnych frakcji, ale nierekrutowalnych poza siedliskami. Mniejsza z tym- po prostu chciałbym oślizgłego lochu bez kępek futra.   

Kiedyś już coś tam pisałem jak to mniej więcej widzę. Jako, że zamek lochu będzie w pierwotnej formie, można sobie pozwolić na pewną fuzję. Mroczni dopiero formułują swoją siłę, muszą więc współpracować ze stworzeniami napotkanymi w podziemiach. Gdyby zamek ten stanowił swoiste połączenie cytadeli z III z Lochem w V mielibyśmy jakąś rekompensatę tych lat oczekiwań na rasę Reptilionów. Sanktuarium posiada pewne poczciwe jaszczurze(albo ropusze) mordy, ale to zdecydowanie za mało.

Dlatego właśnie mam nadzieję na frakcję dualistyczną. jaszczuroludzie, istoty, które tkwiły w podziemiach nie interesując się nikim i nie budząc niczyjego zainteresowania, które w całym swoim żywocie nie dokonały niczego ważnego poza reprodukcją nagle zostaną wykorzystane, przez przywódców zbiegających rozłamowców do zbudowania nowej potęgi i odwetu. Wiele z nich zginie na wojnach, inne poprzez elfie rytuały krwi, pewne padną z wycieńczenia jako niewolnicy. Wówczas,tak jak to miało miejsce w Stanach zjednoczonych, Indian zastąpi się murzynami(minotaurami- których nie chcę widzieć w H6 w zamku, mimo, że na 99% będą), a pozostawi te, które będzie można sensownie wykorzystać, te które mając najbardziej zwierzęce spośród jaszczurów mózgi, nie będą opierać, jeśli tylko będzie się je dobrze karmić. Tak też do czasów H5 pozostaną jaszczury wierzchowce i Hydry. Ci jaszczuroludzie, którzy uciekną nie zdołają odbudować pierwotnej populacji. A przynajmniej nie w krainach, w których toczy się opowieść. Stąd ich brak w H5. Chętnie więc widziałbym taką frakcję, w które część armii stanowią elfy, część jaszczury(W tym hydra), a bohaterami są głównie elfy(ale także i reptilioni)

Także coś bardziej w ten deseń dla mnie.

A smoki- kultowe, kultowe, ale to absolutnie wykluczone, aby łamać przyjęte standardy, dla mnie byłoby śmieszne gdyby najpotężniejsze spośród smoków jawiły nam się jako karły pośród już istniejących bossów. Mimo, iż brak smoków w zamkach (Kirin jest pewną namiastką, rekompensatą dla ludzi, którzy w w morzu łez są zanurzeni) nie można łamać pewnych przyjętych założeń- smoki mają być wyłącznie bossami i basta. Inna sprawa, że tychże smoków winno być znacznie więcej niż te dwa łaskawie nam ofiarowane. Miejmy nadzieję, że dodatki to zmienią.


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 26 Lipca 2012, 13:35:52 »

A smoki- kultowe, kultowe, ale to absolutnie wykluczone, aby łamać przyjęte standardy, dla mnie byłoby śmieszne gdyby najpotężniejsze spośród smoków jawiły nam się jako karły pośród już istniejących bossów. Mimo, iż brak smoków w zamkach (Kirin jest pewną namiastką, rekompensatą dla ludzi, którzy w w morzu łez są zanurzeni) nie można łamać pewnych przyjętych założeń- smoki mają być wyłącznie bossami i basta. Inna sprawa, że tychże smoków winno być znacznie więcej niż te dwa łaskawie nam ofiarowane. Miejmy nadzieję, że dodatki to zmienią.

A najpotężniejsze wśród demonów jawią się nam jako karły pośród już istniejących bossów. To samo feniksy.

Fast- asassyn przyjęło się w wielu językach (angielski, francuski) jako określenie skrytobójcy. W angielskim powstały nawet od tego czasownik i przymionik.

Hai Ryou jest takim smokiem jak kirin, czyli nim nie jest. Owszem czarne smoki i smoki cienia to dzieci Malassy, ale w H5 było powiedziane, że ich siła i potęga są zależne od wieku, a młode smoki "dla zabawy" przyłączają się do armii Mrocznych Elfów.

Tak wiem, że H6 dzieje się przed H5, ale wojska Mrocznych Elfów się od tego czasu zbytnio nie zmieniły. Zawsze było ich mało, było im ciężko i na początkowym etapie swojego rozwoju oswoiły hydry i jaszczury. Później zniewoliły minotaury. Ponieważ były słabe i wszyscy je lali zawarły pakt z Malassą i Bezimiennymi otrzymując potężną magię.

Jaszczuroludzie- i za kilkaset lat wymarli, a świat o nich zapomniał. Zresztą mamy już nagi, co za durzo jaszczuroludzi to niezdrowo.




IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 26 Lipca 2012, 16:03:41 »
Cytuj
A najpotężniejsze wśród demonów jawią się nam jako karły pośród już istniejących bossów. To samo feniksy.

Po pierwsze, Czarty są championami. Bossami są słudzy Władców Piekieł. Książę Nienawiści pasuje mi jako wielki i potężniejszy czart skoro czarty są sługami Władcy Nienawiści, Breeder Queen wygląda jak powiększona Mother Breeder ponieważ są sługami Władcy Rozmnażania czy coś takiego.
Jedynie Książę Zniszczenia (to była domena tego Księcia, który w Kirilu siedział?) powinien wyglądać bardziej jak Niszczyciel.
Zaraz się czepiać będziecie, że Abbysal Worm wygląda jak powiększona wersja Abbysal Worm ze specjalnego budynku Inferna.

A mimo iż Feniks i Thunderbird mają ten sam model to nie wyglądają identycznie. Poza tym one są tymi całymi Elemental Spirits a więc nie widzę problemu by najpotężniejsze wyglądały podobnie.

A co do smoka to w opisie w grze Córki Malassy jest wzmianka o tym, że Dragon Knight potrafią się zamieniać w smoka odpowiadającego ich Inner Dragon. Jednak zamieniają się w słabszą i mniejszą wersję tych bestii. A więc jakby dali Czarnego Smoka to raczej jako większego i potężniejszego niż Córka Malassy (nadal uważam, że jest to Czarny Smok pod inną nazwą) a nie mniejszego i słabszego. No chyba, że dadzą jako championa Dragon Knight i on się w smoka zamienić może, coś jak prządka, to wtedy by miało sens.

Cytuj
Hai Ryou jest takim smokiem jak kirin, czyli nim nie jest. Owszem czarne smoki i smoki cienia to dzieci Malassy, ale w H5 było powiedziane, że ich siła i potęga są zależne od wieku, a młode smoki "dla zabawy" przyłączają się do armii Mrocznych Elfów.

Widzisz, Twój problem polega na tym, że oceniasz wszystko według swojego widzimisię i na tym opierasz oczekiwania a nie na tym co tam w głowach twórców siedzi. Oczywiście można sobie wymyślać coś według siebie ale macie nadzieję na to, że ktoś tam coś powiedział, że coś będzie i tak ma być. Koleś na filmiku powiedział też, że będą elfy z Sylvanu a jakoś o nich ani słychu i ma ich nawet nie być. Tamten filmik jest już stary i wcale nie wiemy czy przez to iż będą smoki nie mieli na myśli iż będą bossami. Hai Ryou jest smokiem gdyż jak go zabiłem to odblokowało mi osiągnięcie zabicia smoka, poza tym opis to potwierdza.

Kirin nie jest smokiem ponieważ twórcy uznali, że jest Duchem Wodnym potężniejszym od Spring Spirit, Snow Maiden czy Kappy.

Cytuj
Tak wiem, że H6 dzieje się przed H5, ale wojska Mrocznych Elfów się od tego czasu zbytnio nie zmieniły. Zawsze było ich mało, było im ciężko i na początkowym etapie swojego rozwoju oswoiły hydry i jaszczury. Później zniewoliły minotaury. Ponieważ były słabe i wszyscy je lali zawarły pakt z Malassą i Bezimiennymi otrzymując potężną magię.

400 lat to kupa czasu. Inferno nie przypomina w ogóle tego z piątki, w nekropolii i przystani jest podobnie a twierdza to już w ogóle. Specjalnie cofnęli się w czasie, żeby móc kombinować z jednostkami a nie dawać kopii zamków z piątki. Nagi zdążyły się nawet w tym czasie wycofać z kontaktów z jakąkolwiek rasą.

Jedynie by pasowało to iż jako Champion w armii jest młody smok. Niekoniecznie smoczątko ale bardzo młody smok. Wtedy by rozmiary i siła pasowały. Jednak trzeba pamiętać, że Czarny Smok już jest.

Cytuj
Jaszczuroludzie- i za kilkaset lat wymarli, a świat o nich zapomniał. Zresztą mamy już nagi, co za durzo jaszczuroludzi to niezdrowo.
Co za problem, że mogły się wycofać? Ashan jest takie małe, że tylko miejsce dla Ludzi, Krasnali, Elfów, Magów, Nekromantów, Demonów i Orków jest? Z tego co pamiętam, to cała mapa na wschód od Imperium jest niezamieszkała, a w pobliże Hashimy nikt się nie zapuszczał. Poza tym Nagi nie są Jaszczuroludami. Nagi to bardziej wężowe istoty a wąż z jaszczurem ma tylko tyle wspólnego co z wszelkimi innymi gadami.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 26 Lipca 2012, 16:22:46 »
Węże wyewoluowały z jaszczurów tak się składa. Mają nawet pod skórą pozostałości po łapach, które uległy znikowi. Bliżej jest im, więc do jaszczurek niż, np. do żółwi, czy krokodyli. Ewolucja gadów jest ciekawa i dość skomplikowana.

Twierdzicie, że taki Azkaal, Matka Roju, itd. były sługami Władców Piekieł. Dlaczego nie może być smoków wyższych, niższych, półboskich i zwyczajnych? Nie opieram się na jakimś założeniu. Marzę o smokach jako championach w H6. Ja po prostu nie widzę tych argumentów na nie. Bo czarty, matki roju i parę innych jednostek wg. argumentów o byciu bossami, też nie powinny być normalnymi jednostkami. To jest dokładnie to samo, a twórcy nie musieliby robić kolejnego modelu.

400 lat to kupa czasu, ale zmiana gatunków to jednak trochę za dużo. Necropolis- szkielety, wampiry, licze, duchy- o ghulach były wzmianki. Lamasu nie ma w H5, bo magowie przestali produkować, więc się zużyły. Tkaczki mogły się zbuntować, lub się po prostu skończyć.
Inferno- czarty, cerbery, sukubby- resztę może się przestało opłacać produkować
Przystań- serafiny, ludzie, gryfy- ajglaje i te magiczne konie  może Elrath przestał produkować, bo się obraził, czy coś :P
Orkowie są innym szczepem orków- nie z Ranaaru, lecz z wysp Pao
Nagowie zawszę się w miarę izolowali.
Można zrozumieć 1-2 nowe potworki, ale nie nagle ogromne zmiany w gatunkach.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Strony: [1] 2 3 4 ... 24    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.043 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry