Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 21 22 23 [24]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nasze wizje Lochu :) (Czytany 104408 razy)
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #345 : 15 Stycznia 2013, 12:39:37 »
Nareszcie coś co się Ubisoft'owi udało ;)
Mi się ten stwór bardzo podoba, chociaż kojarzy mi się z takim wielkim, fioletowym konikiem polnym :/
Być może dzięki niemu kupię ten dodatek (chyba, że Ubi znów coś schrzani ;))


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #346 : 15 Stycznia 2013, 15:28:09 »
Po dłuższym oglądaniu stwierdzam, że ten wierzchowiec to mi tak trochę jak z jakiejś japońskiej gry wygląda, ale i tak przyjemnie, że coś innego niż kuń.




IP: Zapisane
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #347 : 15 Stycznia 2013, 15:48:20 »


Pierwsze skojarzenie jak zobaczyłem tego "wierzchowca". Ciekawe jak to się będzie poruszać? Tak samo jak Obcy z filmu czy może jeszcze jakoś inaczej? Mam pewną hipotezę na temat tych stworków. Może to być coś w stylu formy przejściowej do tamtych jaszczurów z piątki lub coś w tym stylu.


IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #348 : 15 Stycznia 2013, 16:03:18 »
Bliżej im do zmor i koszmarów z piątki. Co otrzymamy łącząc wierzchowca lochu z koniem inferna? Ta dam właśnie zmora. Przy dłuższym oglądaniu nawet można się przyzwyczaić, oczu nie ma- bo to jaskiniowe.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #349 : 15 Stycznia 2013, 18:14:33 »
Z tego powodu, że do innych tematów o dodatku nikt nie zagląda, piszę tutaj, że Ubisoft opublikował Story Trailer dodatku.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=kzWbBga69WI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=kzWbBga69WI</a>


IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #350 : 15 Stycznia 2013, 18:54:50 »


No cóż okładka niezbyt powala na kolana i prosi się o płaszczenie. Okładka wygląda słabo, taka lekko stara. Strasznie dużo niebieskiego, nawet minotaur jest niebieski... a przecież podstawa jest brązowa, chyba że to ma być bohater. Co jeszcze, z tyłu widać Smoczą Utopię.. koniec, jedynie co ratuje tą okładkę to Raelag.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #351 : 15 Stycznia 2013, 18:56:01 »
Tutaj macie wszystkie zgromadzone przeze mnie informacje i ogólnie, chyba podlinkowany temat bardziej pasuje do ogólnych dyskusji o dodatku. :)


IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
Ronnie Adams

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Nosce Te Ipsum

Zobacz profil
« Odpowiedz #352 : 19 Stycznia 2013, 13:49:30 »
Ukazali nam grafikę "konia" Lochu:



Trochę mnie to zaskoczyło, byłoby nie najgorzej gdyby nie ta fioletowa "sukienka". Ogółem gdyby to przekoloryzować i ściągnąć siodło, byłby jakimś potworem Nekropolis, albo jakimś bossem. Dziwne to stworzonko, nie jest najlepsze, ale mogło być gorzej..
Jeżeli chodzi o tego "konia" to na oficjalnym facebook-u, Ubi prosiło fanów o wybór nazwy "rumaka". Ja napisałem "Dark Scelidozaur", ale chyba moja nazwa się nie spodobała :P.

Okładka nie powala na kolana, ale nie ocenia się "po okładce"... zobaczymy :D


IP: Zapisane
Costain

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3


...nekromanta, nienawidzi nekrofili.

Zobacz profil
« Odpowiedz #353 : 05 Maja 2013, 01:57:40 »
Świetne jednostki. Mix postaci z V i III, chociaż dalej wolałem nadzorców Lochu z trójki niż 'Mrochhneee' elfy. No ale cóż, jednostki maja dobry design a ich zasadzki i ukrycie w cieniu naprawdę dobrze się prezentuje się w rozgrywce.
Kolorki też ciekawe. W jednym z Concept Art był pewien wojownik, taka hybryda rycerza z bezimiennym. Szkoda że pomysł niewykorzystany :/. Mimo wszystko zamek świetny (bezimienni troche tak samo jak żywiołaki cienia ale i tak kozaccy). A zabójcy na początku z tą osłoną malassy rozpieprzą każdego. Nie żałuje że kupiłem dodatek, to na pewno.



IP: Zapisane
amanis

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 57

Zobacz profil
« Odpowiedz #354 : 05 Maja 2013, 18:27:54 »
Przeszedłem dodatek i muszę powiedzieć, że kampanie i wyzwania jakie niosą stoją na wyższym poziomie niż w podstawce. Mam jednak pewne wątpliwości co do lochu. Ten zamek wydaje mi się zbyt silny.
Bohater mocy + rozpłatanie + tancerka w rogu i nie ma połowy armii przeciwnika praktycznie na sam start bo tancerki maja wysoką inicjatywę.
Dodatkowo rzecz niespotykana w całej serii Heroes KAŻDA jednostka może zaatakować bez kontrataku przez pierwszą ture gry!Nawet smoki, tylko nieulepszone minotaury nie maja takiej opcji. Przez pozostała walkę również w wiekszości ataków nasze jednostki nie doznaja kontry. Wiem, ze taki był zamysł nowej frakcji, ale 2 jednostki podstawowe to strzelcy, a trzecia bywa niewidzialna?:P


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #355 : 05 Maja 2013, 20:52:35 »
Ta frakcja jeśli chodzi o statystyki defensywne jest po prostu słaba. Bez niewidzialności zabójcy padają jak muchy, do strzelców jak cokolwiek dojdzie to wybija je bez problemu. Mantykory są pierwszym celem i giną bardzo szybko. ta frakcja bazuje właśnie na tym, żeby zaatakować od razu, bez kontry a później wybijać resztki.
Dlatego jak się nie rozwinie wystarczająco inicjatywy, szybkości i najlepiej przyspieszenia. Najpierw wydawało mi się, że specjalność Raelaga będzie kiepska tak jak u Iriny ale już w drugiej walce okazało się, że bez tego mroczne elfy po prostu nie wyrabiają.
Czarne smoki jakoś mnie swoją potęgą nie powaliły. Do samej strategii gry tą armią pasują ale poza odpornością na wszystkie czary nie mają jakichś większych wartości bojowych.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
amanis

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 57

Zobacz profil
« Odpowiedz #356 : 05 Maja 2013, 21:11:27 »
Czarne smoki są czempionem a wiadomo że generalnie czempioni są słabi w tej grze. Może Kiriny, albo matki Namtaru ze wzgledu na swoje umiejetnosci odbiegają od reszty. Zabójcy faktycznie padają jak muchy ale praktycznie nie ma tury by nie byli niewidzialni. Do tego władcy marionetek z "darmowa" bardzo potężna hipnozą.
A i tak wszystkich koszą tancerki:)


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #357 : 19 Lipca 2013, 15:45:16 »
Zapoznałem się już dość dobrze z nową frakcją i pomyślałem, że podzielę się z innymi swoją o niej opinią :).

Loch od zawsze był jednym z moich ulubionych miast w serii. Szczególnie kiedy loch = mroczne elfy, które uwielbiam niemal w każdym uniwersum. I tak też jest w HVI, bo zarówno jeśli chodzi o jednostki, klimat całej "rasy" i sposób nią grania przypadł mi do gustu. Frakcją gra się bardzo przyjemnie łącząc ataki z zaskoczenia z czarami i zdolnościami bohatera. Zauważyłem jednak, że Loch ma spory problem z frakcjami nastawionymi ofensywnie np. z Twierdzą. Wysoka inicjatywa połączona z szałem i masowym bohaterstwem i w pierwszej turze dostajemy bęcki tracąc prawie całą przewagę jaką dają ataki z zaskoczenia.
Co do jednostek to:

- zabójca/cień: jedynym plusem jednostki jest niewidzialność i atak z zaskoczenia, który dość często się przydaje szczególnie przeciw neutralom, minusem jest okropny wygląd szczególnie wersji ulepszonej, a zaatakowana ponosi duże straty.

-przyczajona/tancerka czakramów: fajna jednostka strzelająca, zdolnością specjalną wersji ulepszonej można zdziesiątkować wrogą armię, do tego dość fajny wygląd,

- obserwator/czyhający: kolejna świetna jednostka, którą fajnie się ostrzeliwuje wroga z dystansu, wersja ulepszona może dodatkowo zwiększyć obrażenia zadawane wybranemu wrogowi, a w połączeniu ze specjalizacją bohatera każdy jej atak znacznie osłabia wroga,

- mantykora/chimera: jednostka podobna nieco do lamasu, ale moim zdaniem wygląda i sprawuje się dużo lepiej, podoba mi się też animacja ataku żądłem, wersja ulepszona moim zdaniem lepiej by wyglądała na czarno niż fioletowo,

- bezimienny/władca marionetek: to po prostu żywiołak cienia z innym wyglądem i kilkoma dodatkowymi animacjami i zdolnościami, choć nie powiem brak kontrataku wroga, przenikanie przez przeszkody i zawładnięcie to przydatne zdolności,

- minotaur/minotaur strażnik: ma stosunkowo niską inicjatywę i mały zasięg, ale to silna i mocna jednostka, podoba mi się też jej wygląd, choć wersja ulepszona razi mnie zbyt dużą ilością fioletu,

- smok cienia, czarny smok: początkowo byłem sceptyczny do tej jednostki, bo wolałbym coś innego na czempiona lochu, ale skoro Ubi tak uznało to muszę się z tym pogodzić, tak samo wygląd smoka na artach i screenach jakoś nie specjalnie mi się podobał, jednak po kilku grach stwierdziłem, że nawet fajnie się prezentuje. Jak na czempiona smok posiada dobre statystyki, jednak odporność na magię to zarówno plus jak i ogromny minus. Dodatkowym minusem jest fakt, że animacja jego specjalnego ataku jest zbugowana, przeciwnik otrzymuje obrażenia, a dopiero potem widać jak smok zieje ogniem.

Podsumowując frakcja zdecydowanie na plus i stała się moją ulubiona w szóstce :)




IP: Zapisane
Strony: 1 ... 21 22 23 [24]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.04 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry