Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 36    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] (Czytany 199384 razy)
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 21 Sierpnia 2014, 23:46:30 »
Ale np. Andre napisał, że "trzecia jednostka wygląda jakby miała chińską czapke" więc o co chodzi

Andre tak napisał ponieważ Sylan po zalozeniu tematu, w pierwszym poście dodał trzy obrazki, które przedstawiały kontury jednostek. Po tych konturach mieliśmy zgadywać jakie to zamki reprezentują te jednostki.  Jedna z jednostek rzeczywiście wyglądała jakby miała na głowie Wietnamkę  :)


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 22 Sierpnia 2014, 08:16:33 »
Dzięki wszystkim za wsparcie ;D

Zapraszam do sprawdzenia nowości. Może macie jakieś propozycje nazw bohaterów Wieży i Zagajnika (nazwy miast też są tymczasowe więc jak macie jakieś lepsze pomysły piszcie śmiało. Warunek jest tylko jeden muszą pasować do H5;P)

@Hero Filippo
Obrazki o których mowa są na końcu pierwszego posta.


IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 22 Sierpnia 2014, 12:12:29 »
Mod i pomysł są niezłe, ciekawie wygląda  :) . Co do nazw: Cytadela - ładnie, Zagajnik też spoko, ale z tą Wieżą coś mi nie elfi. Nie mam teraz na to pomysłu, więc więcej nie nadaje  ^_^
Oraz bardzo ważny mój wąt na koniec:
Nie M&M, tylko HoMM - proszę, don't ubisoftować  :D


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 23 Sierpnia 2014, 10:36:17 »
@Up
Myślałem jeszcze nad Lodowcem, ale jakoś nie za bardzo też pasuje?
Cytuj
Nie M&M, tylko HoMM - proszę, don't ubisoftować
Oj tam, oj tam to tylko nazwa, a w sumie ładnie brzmi :P Zresztą to nie ja to ubi ^_^

A co do nazwy dla bohaterów, nic?

Dzisiaj dodaję coś innego, a mianowicie ikonki. Zmieniłem trochę ich styl od tego z piątki, bo nie mam takiego talentu artystycznego, żeby zrobić ikonki od zera, a przeróbka przez filtry wygląda okropnie. Więc zostały takie, chyba wyglądają znośnie :)


IP: Zapisane
blpfg

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 13


Myślę, że jednak nie

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 23 Sierpnia 2014, 23:34:40 »
sylan, myślałeś już nad talentami rodowymi, drzewem zdolności, albo tym całym szpecjalnym budynkiem, co on się znajduje w menu miasta po lewej stronie na dole (Przystań - plac ćwiczeń, sylwan - gildia mścicieli)?


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 23 Sierpnia 2014, 23:48:06 »
Cytuj
sylan, myślałeś już nad talentami rodowymi, drzewem zdolności, albo tym całym szpecjalnym budynkiem, co on się znajduje w menu miasta po lewej stronie na dole (Przystań - plac ćwiczeń, sylwan - gildia mścicieli)?

Mam jakieś nieodparte wrażenie, że mieszasz jedne Hirołsy z drugimi, przykładem jest to, że przecie w HV nie było drzewa umiejętności tylko skillwheel, takie kółeczko, które trzeba było mieć włączone w internetach cały czas podczas gry xD.


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
blpfg

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 13


Myślę, że jednak nie

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 24 Sierpnia 2014, 10:37:29 »
No, dokładnie o to mi chodziło :)
Ale nie trzeba było mieć Internetu włączonego, była osobna aplikacja i był też mod dodający kółeczko w grze


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 25 Sierpnia 2014, 18:14:15 »
Cytuj
sylan, myślałeś już nad talentami rodowymi, drzewem zdolności, albo tym całym specjalnym budynkiem

Tak myślałem, wybór miast do podmiany właściwie został określony na podstawie tego kryterium. Ponieważ jest to tylko mod nie mam za dużej możliwości ingerencji w mechanikę gry, muszę korzystać z dostępnych umiejętności. Oczywiście zostaną odpowiednio dostosowane do danej rasy tak żeby można było wykorzystać je w nowej taktyce. Tak np Nekromacja została zmieniona na Zasklepienie Ran. Działanie jest to samo jednak bardziej pasuje tematycznie do frakcji bazującej na niekontrolowanym zniszczeniu i "sprzątaniu po sobie" przez leczenie rannych :)
Więcej na temat zdolności frakcji w wiadomym miejscu.

A i jeszcze tak na przyszłość bez komentarzy nie ma zdjęć, bo skąd mogę wiedzieć czy to co dodaję pasuje pod publikę :P Żeby później nie było tutaj masy hejterów >:(


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 25 Sierpnia 2014, 18:58:14 »
Sylan grałeś w H5 z modem ROLE PLAYING EDITION? Zachęcam żebyś zobaczył jeśli nie grałeś. Zmienia mechanikę gry w 70%, upodabniając poniekąd do H3.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

blpfg

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 13


Myślę, że jednak nie

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 26 Sierpnia 2014, 11:13:22 »
Powiem szczerze, że odkąd zdolności rasowe ujrzały światło dzienne, jestem pod wrażeniem projektu. Z pewnością zagram, kiedy tylko pozwolisz :D
ps. grafiki są Twojego autorstwa?


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 26 Sierpnia 2014, 12:09:59 »
Sylan grałeś w H5 z modem ROLE PLAYING EDITION? Zachęcam żebyś zobaczył jeśli nie grałeś. Zmienia mechanikę gry w 70%, upodabniając poniekąd do H3.
Co prawda nie grałem, ale widziałem. System jest dosyć ciekawy jednak na ten moment nie jestem w stanie takiego zrobić tzn mógłbym, ale kompletnie nie wiem jak twórcy moda rozporządzali tymi umiejętnościami, żeby nie psuły rozgrywki.

Cytuj
grafiki są Twojego autorstwa
Właściwie są to przeróbki znalezione z internetu. Wybieram taką ikonkę i na jej bazie robię ją od nowa dodając różne elementy lub wycinając istniejące. Do tego zmiana koloru i z jednej ikonki powstają np 3 ^_^


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 26 Sierpnia 2014, 12:40:12 »
Sylan, a może Cytadelę i Jaszczuroludzi po prostu na Selvę i Gaakurków przerobić? :>


IP: Zapisane
blpfg

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 13


Myślę, że jednak nie

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 26 Sierpnia 2014, 13:58:08 »
Osobiście uważam, że bardzo ciekawie Ci to wyszło. A w jaki sposób stworzyłeś modele trójwymiarowe postaci? :)


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 26 Sierpnia 2014, 14:58:33 »
Sylan grałeś w H5 z modem ROLE PLAYING EDITION? Zachęcam żebyś zobaczył jeśli nie grałeś. Zmienia mechanikę gry w 70%, upodabniając poniekąd do H3.
Co prawda nie grałem, ale widziałem. System jest dosyć ciekawy jednak na ten moment nie jestem w stanie takiego zrobić tzn mógłbym, ale kompletnie nie wiem jak twórcy moda rozporządzali tymi umiejętnościami, żeby nie psuły rozgrywki.


Nie uniknęli tego błędu oczywiście :) dlatego nie masz się czym martwić. Przesadzili dając Elfom i Diabełkom, a także Akademii możliwość rozwoju wyłącznie ataku i obrony. Te zamki sieją zniszczenie przy takich ustawieniach i są nie do pokonania. Pomysł natomiast mieli dobry. Widziałbym coś takiego zmniejszając moc zdolności bohaterów o połowę.



IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 27 Sierpnia 2014, 12:05:35 »
Dzisiaj dorzucam kalendarium dotyczące wydarzeń poprzedzających mod.

@Hunter
Jak już mówiłem na ten moment nie jestem w stanie stworzyć takiego samego rozwoju bohaterów :( Mam nadzieję, że te które wprowadziłem wystarczą. Nie oznacza to, że po usunięciu plików Skills i HeroClass nie będzie się dało zainstalować tego moda, o którym mówisz.

@blpfg
Modele to sklejki kilku jednostek. Lord Khorne stworzył bardzo dobry poradnik jak je wykonać:)

@Hellscream
Już dawno o nich zapomniałem ;D Myślę, że jednak pozostanę przy tej, w końcu bliżej jej do H3 8)


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 36    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.083 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry