Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 36    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] (Czytany 199389 razy)
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« : 19 Sierpnia 2014, 18:55:02 »
Temat dotyczy prawdopodobnie jednego z największych modów tworzonych do HV. SKULL OF SHADOWS tak będzie zatytułowany ten modzik i poza 4 KAMPANIAMI (jedna 2 misje reszta po 4) będzie zawierał 3 NOWE MIASTA. (pierwsza część). Mam nadzieję, że jeśli chodzi o kampanie Menelag i ekipa znajdą na to czas.

Planowane są również kontynuacje. Jedna wprowadzi 3 miasta, a ostatnia 2.

Do gry zostanie również wprowadzonych kilka neutralnych jednostek, które będą kolejnymi alternatywami dla oryginalnych miast.

Do pobrania!
------------
Link działający-Gaj
Theme

Dżungla

Nowe budynki

No dobra piszę tutaj o nowych rasach to chyba czas wam je zaprezentować.


KAMPANIE

Bohaterowie kampanii:

by Asderuki

1. Kampania Czarodzieja



Kserkses
Każdy zna to imię w Srebrnych Miastach, jednak nie ze względu na zasługi jakich dokonał, ale dzięki jego pochodzeniu. Kserkses jest bowiem wnukiem najpotężnego czarodzieja zamieszkującego Ashan, Zehira Pierwszego z Kręgu. Wychowany w najlepszych szkołach Srebrnej Ligi młodzieniec może się poszczycić niemałym wachlarzem zaklęć. Po swoim przodku odziedziczył również znajomość kontroli żywiołów. Jednak jego najpotężniejszą bronią są czary oparte na ogniu.

Notka do Kampanii:
Kserkses wyrusza w samotną misję w celu odnalezienia tytuowej Czaszki Cieni. Podrużując po ziemiach pogrążonych w wojnie musi jak najszybciej zdobyć jej fragmenty, by później ją zniszczyć i niedopuścić do kolejnego zaćmienia.
Kserkses jest głównym bohaterem pierwszej kampanii Czarodzieja. Występuje również w późniejszych misjach.





2. Kampania Lorda Północy





3. Kampania Władcy Bestii



Thar
Thar "Nieposkromiony" tak brzmi jego przydomek. Nic i nikt go nie zatrzyma podczas wykonywania powierzonych mu misji, jest uparty w dążeniu do celu. Obecnie marzy mu się dostanie na dwór cesarski i zajęcie stanowiska Pierwszego Komesa. Chociaż zadanie to wydaje się niewykonalne, Thar nie omieszka wykorzystać wszelkich dostępnych środków, by jego plan zakończył się sukcesem.

Ciekawostka:
Czerwony kolor łusek jest niespotykany u Jaszczuroludzi. Thar, podczas jednej ze swoich misji, na rozkaz Cesarza zgładził matkę smoków mającą swoje legowisko na południowym krańcu państwa. Chociaż jego zadanie okazało się nadzwyczaj łatwe pozostawiło pewne ślady. Podczas walki krew smoczycy rozlana została na łuski jaszczura łącząc się z nimi i barwiąc je na czerwono. (Pierwotnie Thar posiadał niebieskie)





4. Kampania Strażnika Puszczy







KALENDARIUM:

28-40 RSS: Wojny Ognia
Na ziemiach Ashan pojawiają się hordy demonów. Ludzie, Elfy i Czarodzieje tworzą sojusz mający powstrzymać tą wielką armię.Czarodziej Sar-Elam, nazwany Siódmym Smokiem, wykorzystując swoje moce zrzuca demony do więzienia otaczającego jądro planety, które zostało wzmocnione duszą czarodzieja Rytuał nie jest jednak kompletny. Jeden z uczniów zostaje przeciągnięty na stronę demonów, tworząc tym samym wyrwę w więzieniu Siódmego. 

67 RSS: Wizja Sar-Shazzara
Sar-Shazzar uczeń Siódmego Smoka zobaczył narodziny Mesjasza Demonów - pół człowieka i pół demona, który  uwolni demony z ich więzienia i sprowadzi tym samym zniszczenie na świat. Nie potrafi określić jednak dokładnie kiedy to nastąpi.

69 RSS: Proroctwo Sar-Horuna
Po nieudanych próbach ponownego odkrycia przyszłości Sar-Horun, syn Sar-Shazzara, podejmuje się wyznaczenia daty nadejścia końca. Wykorzystując zdobyte materiały i opowieści swojego ojca wylicza przybliżony okres otwarcia wrót chaosu. Wielu z pośród magów pogrążonych w panice uznaje obliczenia za właściwie i uznaje je jako część wizji Sar-Shazzara. Do dzisiaj pozostały tylko 3 fragmenty pracy Sar-Horuna

982 RSS: Wyprawa po Czaszkę Sar-Elama
Po wielu latach poszukiwań Menelag, mag Stonehelmu, odkrywa położenie Czaszki Cieni, która jak według odnalezionego fragmentu przepowiedni ma posłużyć jako klucz do uwolnienia demonów. Rozpoczynają się przygotowania mające na celu odnalezienie i zniszczenie jej.

969 RSS: Szóste Zaćmienie
Armie Ashanu mobilizują swoje siły w celu odparcia armii demonów. Podczas starcia zostaje odprowadzona królowa Izabela z Imperium przez Władcę Demonów, gdzie ma spłodzić mu potomka. Po kilku większych bitwa udaje się ją oswobodzić i zakończyć tym samym wojnę. Nikt nie wie, czy zamiary Kha-Beletha zostały udaremnione.

988 RSS: Mroczny Mesjasz
Rozpoczyna się wyprawa mająca na celu powstrzymanie ambicji władcy demonów. Do członków drużyny poszukiwawczej dołączyła Leanna, bratanica Menelaga, oraz uczeń maga Phenrig’a Sareth. Nikt nie zdaje sobie jednak sprawy, że ten młody człowiek jest synem ich najgorszego wroga Kha-Beletha.

989 RSS: Wybór Saretha
Młody czarodziej stoi przed wyborem uwolnić Władce Demonów, czy pokrzyżować mu szyki. Zdesperowany nie wie co zrobić. Zbliżając się do portalu mającego otworzyć bramy więzienia na pustkę w głowie. Zbliża Czaszkę Cieni w stronę szczeliny. Po drugiej stronie już czai się Kha-Beleth zadowolony z wygranej. Nagle czaszka zaczyna się jarzyć. Saretha próbuje się jej pozbyć, jednak w tym momencie czaszka ulega zniszczeniu. Potężny słup światła niszczy wyspę, na której miał dokonać się rytuał. Efekty tego wydarzenia mają jednak nie mały wpływ na dalsze wydarzenia. Fala zniszczenia przebiega krainy tworząc trzęsienia, erupcje wulkanów, czy powodzie. 

994 RSS: Lata Krwawych Łez
Po 5 latach pogrążonych w chaosie sytuacja ulega znacznej poprawie. Ziemia zaczyna się goić, a wody stają się na powrót czyste i bogate w pożywienie. Wielu uważa, że to za dzięki ingerencji smoczych bóstw.
Na miejsce, będące źródłem tego zamieszania, wyrusza grupa magów, którzy mają zbadać co wydarzyło się kilka lat temu. Po przeprowadzeniu wstępnych badań udało im się określić, że rytuał został przeprowadzony w złym czasie, w wyniku tego czaszka uległa zniszczeniu wylewając część zgromadzonej energii. Magowie nie potrafili jednak znaleźć ani jej fragmentów, ani ciała Saretha.

1000 RSS: Sen o Dwóch Smokach
Jeden z Ślepych Braci podczas snu widzi walkę pomiędzy Urgashem, smokiem chaosu, a innym znacznie mniejszym smokiem przypominającym Arkatha o płonących skrzydłach. Zakon dostrzega w tym
wizję przyszłości. Domyślają się, że walka z dziećmi chaosu jeszcze się nie skończyła, a widmo otwarcia demonicznego więzienia ponownie jest coraz bliżej.

1030 RSS: Dni Próby
Dzięki staraniom wielu magów ze Srebrnej Ligii udaje się określić położenie fragmentu Czaszki Cieni. Młody adept sztuk magicznych Kserkses, z rozkazu Zehira Pierwszego z Kręgu, udaje się w samotną misję w celu odnalezienia i ostatecznego zniszczenia Czaszki Siódmego Smoka.

DULGURG



Wygląd bohatera na mapie przygód:
MĘDRZEC


Ikony bohaterów:


Umiejętności:






Wygląd miasta:





Jednostki:

1.Tapod- Mistrz Tapodów- Tapod Zarządca
2.Drzewiak- Drzewiak Trybun- Drzewiak Zielarz
3.Drosera- Drosera Królewska- Dionea
4.Troll-Sylfida Piastunka-Troll Guślarz
5.Sylfida-Troll Tropiciel-Sylfida Mścicielka
6.Tendriculus- Tendriculus Pożeracz- Tendriculus Jadowity
7.Taurug-Mogrul - Taurug Grodziel






FARHAVEN

Wygląd bohatera na mapie przygód:

LORD PÓŁNOCY



Ikony bohaterów:



Umiejętności:



Wygląd miasta:



Jednostki:

1. Lodowy Diablik-Lodowy Demon-Lodowy Moloch
2. Generator Many-Alternator Many-Magiczne Ogniwo
3. Płanetnik-Starszy Płanetnik-Rajski Płanetnik
4. Nestorka-Wyrocznia-Przechera
5. Ursul-Ursul Wojownik-Ursul Gwardzista
6. Sztukmistrz-Iluzjonista-Zaklinacz
7. Yeti-Rogaty Yeti-Szary Yeti






KALENDARIUM RASY:

540 RSS: Wojna Gorzkich Popiołów
Wojna pomiędzy elfami z Irollanu oraz ludźmi z Imperium Sokoła, a zwolennikami Tuidhany. Grupa elfów pod wodzą Galatha, młodszego brata Arniela, odmawia uczestnictwa w walce swych braci. Opuszczają elfie ziemię chcąc uniknąć konfrontacji i udają się w kierunku Archipelagu Zmierzchu.

541 RSS: Narodziny Wodnych Elfów
Podczas podróży w kierunku nowego domu elfy natrafiły na niemałe przeszkód. Najgorszy okazał się jednak potężny sztorm, który podzielił flotyllę na dwie grupy. Jedną pod wodzą  Galatha skierował daleko w stronę północnych wód i drugą, której statki rozbiły się na małej wysepce leżącej na Dzikim Morzu. Jak się później okazało zamieszkana była przez plemię nagów, które pomogły im przetrwać i udzieliły schronienia. Grupkę tych elfów nazwano później Wodnymi i do dzisiaj większość pływa na potężnych statkach pod banderą Hashimy.

541-523 RSS: Podróż Złotej Konwalii
Po przymusowym rozdzieleniu statków grupa pod wodzą brata Arniela wędrowała po Morzu Cieni jeszcze przez kilka lat. W tym czasie ich wiara również uległa zmianie. Z dala od lasów Irollan zaczęli odstępować od magii natury, a skłaniać się w stronę Smoczycy Wody.

568 RSS: Wojna Ognistych Łez
Po śmierci Tuidhany rozgorzała na dobre wojna miedzy Mrocznymi i Leśnymi Elfami. Flota należąca do Mrocznych Elfów atakuje statki Galatha, którzy nie mają pojęcia o kolejnej wojnie między elfimi braćmi. Nieprzygotowani ponoszą klęskę, a ich statki zostają zniszczone. Jednak dzięki interwencji Shalassy pokonani zostają wyrzuceni przez morze na najbliższym brzegu.

568-574 RSS: Nowa Nadzieja
Dzięki łasce smoczycy elfom udało się uniknąć kontaktu z wrogimi kuzynami. Przez kilka lat wędrowali po bagiennych terenach Thallan, aż natrafili na krystalicznie czysty strumień. Zainteresowani tym zjawiskiem uznali to za kolejny znak od bóstwa i ruszyli w stronę źródła marząc o własnym skrawku ziemi. Wędrując tak kilka tygodni dotarli do lądu pokrytego śnieżnym puchem lecz porośniętym drobnymi roślinkami z dostępem do morza obfitującym w ryby. Galath uznał to miejsce za idealne dla nich. Tak więc elfy zaczęły zasiedlanie tego terenu. Jak się później okazało ziemia oferowała im wszystko co potrzebne było do przetrwania

583-614 RSS: Wojna o Północ
Po kilku latach spokoju tereny elfów zostają zaatakowane przez grupkę nagów zamieszkujących pobliskie ziemie. Wężo-podobne istoty czują się zagrożone przybyciem nowych sąsiadów i chcą jak najszybciej się ich pozbyć. Elfy jednak nie mogą ustąpić. Po wielu bitwach udaje im się zepchnąć przeciwników dlatego na wschód, powiększając tym samym ziemię o nowe tereny.

614 RSS: Stara Magia
Zmęczeni po trudach wojaczki, za namową Galatha, wykorzystując zdobytą niedawno w starciu z nagami Łzę Ashy, rzucają potężne zaklęcie. W wyniku czego tworzą ogromny lodowy mur odcinający ich królestwo od reszty Ashanu.

1030 RSS
W wyniku kataklizmu jaki nawiedził kontynent mur oddzielający elfy od świata zewnętrznego został zniszczony. Potomkowie królewskiej linii Arniela znów muszą stanąć do walki o swój dom. Czekają ich jednak nie małe problemy.


THALL MANOR



HIERARCHIA SPOŁECZNA
1. Najważniejszą osobą w państwie jest Car (nazywany również Thall Oni- Władca Thall). Pełni on funkcję głównie reprezentacyjną, rzadko bierze czynny udział w sprawach państwa. Jako jedyny posiada moc odwoływania ze stanowiska Komesa, czy Zarządcy Miasta. Tytuł Cara nie jest dziedziczny, ale jest wybierany przez wiedźmy i szamanów.
2. Komes podobnie jak Car jest funkcją przyznawaną dożywotnio. Odpowiadają tylko przed Carem. Formalnie to oni władają krajem. Istnieje trzech Komesów zajmujących się wojną, administracją i sprawami publicznymi. Pierwszy Komes zajmujący się wojskiem ma swoją siedzibę w Khardum i pełni tam funkcję Zarządcy Miasta.
3. Zarządca Miasta to najważniejsza osoba w poszczególnych plemionach. Praktycznie posiadają prawa zbliżone do Komesów, jednak odpowiadają przed nimi. Obecnie jest siedmiu Zarządców Miast.
4. Kasta duchownych. Ich zadaniem jest głównie opieka nad świątyniami. Do tej grupy zaliczają się również osoby obdarzone magią. To oni wybierają Carów.
5. Kasta Wojowników. Do tej grupy należą Jaszczuroludzie, który zyskali przydomek Wojownika. Tytuł nadawany przez Zarządcę miasta za odpowiednie zasługi, nie koniecznie związane z wojną.
6. Obywatele państwa.
7. Niewolnicy i jeńcy wojenni.

Wygląd bohatera na mapie przygód:

WŁADCA BESTII


Ikony bohaterów:


Umiejętności:






Wygląd miasta:



Jednostki:

1.Gnoll-Gnol Maruder-Gnoll Siepacz
2.Reptilon-Reptilon Łowca-Reptilon Nadzorca
3.Znachor-Zaklinacz-Demonolog
4.Bazyliszek-Bazyliszek Cesarski-Bazyliszek Bojowy
5.Gorgona-Starożytna Gorgona-Demogorgona
6.Coatl-Quetzacoatl-Meracoatl
7.Gorgoryczyn-Starszy Gorgoryczyn-Dziki Gorgoryczyn







THARENFAL

Wygląd miasta:


Jednostki:

1.Łotrzyk-Zbój-Zabijaka
2.Pirat-Korsarz-Rzeźnik
3.Bosman-Bosman Nawigator-Bosman Skarbnik
4.Bukanier-Snajper-Łowca Głów
5.Krab-Krab Bojowy-Krab Głębinowy
6.Naznaczony-Dowódca Naznaczonych-Wyklęty
7.Kraken-Triangul-Skylla





SOUTHRANGE

Wygląd miasta:


Jednostki:



UNDUM

Wygląd miasta:


Jednostki:



SAYAMA




nr 8

BUDYNKI












OBLĘŻENIA MIAST











INFORMACJE OGÓLNE:

MAPA POLITYCZNA THALLAN

Holy Unicorn Empire-Przystań
Irollan-Sylwan
Grimheim-Forteca
Ygg Chall-Loch
Silver Cities-Akademia
Heresh-Nekropolis
Sheogh-Inferno
Hashima-Sanktuarium
Ranaar-Twierdza
Farhaven-Iglica
Thall Manor-Cytadela
Dul'Gurg-Zagajnik
Tharenfal-Azyl
Southrange-Faktoria
Sayama-Grota
The Crack-Inferno (zamieszkiwana przez heretyków i zwolenników Smoka Chaosu)
Undum-Piramida
Abyss-Brama





ŚWIĘTE IMPERIUM JEDNOROŻCA









ZMIANY POLITYCZNE W IMPERIUM
Jak widać ostatnio trochę się pozmieniało. Stoneheim i Stormcliff po wydarzeniach znanych z DM zostały całkowicie zniszczone. Kataklizmy, których doświadczyli później ludzie wpłynęły na decyzję Freydy o wsparcie, a w konsekwencji włączenie Wolnych Miast do Imperium. Oczywiście nie odbyło się to bez kilku konfliktów (głównie ze strony kościoła). Powstały dwa nowe księstwa. Księstwo Sokoła, które zostało utworzone przez domniemanego potomka Sokołów oraz nowe Księstwo Ryby, które niegdyś podlegało Imperium.

ZMIANY RELIGIJNE W IMPERIUM
W wyniku nieszczęśliwych zdarzeń spowodowanych kataklizmami ludność Wolnych Miast stanęły przed trudnym wyborem: zachować autonomię i zginąć, albo przyłączyć się do Imperium i zdać się na ich łaskę. Wybrali to drugie.
Chociaż Wolne Miasta utraciły większość praw (głównie politycznych) to prawo do swobodnego wyznawania wiary w Ylatha pozostało (co oczywiście nie zniechęciło Kościoła Światła do wybudowania w nich kilku świątyń).
Niedawno królowa Fiona wydała dekret, na mocy którego to poszczególni księcia mogą sami wybrać główną wiarę na ich ziemiach, która będzie niejako bardziej uprzywilejowana.
I tak księstwa południa (Gryfici, Wilki, Byki, Charty oraz Jelenie) zdecydowanie poparli Kościół Światła (w 3 pierwszych księstwach zakazano nawet wiary w Ylatha). Natomiast nowo powstałe księstwa Sokoła, Ryby/Żmii oraz Kruka opowiedziało się po stronie Kościoła Powietrza. Jednorożce uznały oba Kościoły równorzędnymi.
Flammschrein pozostało Świętym Miastem Kościoła Światła, natomiast Listmoor ustanowiono Świętym Miastem Kościoła Powietrza.
Obecnie tylko 30% wyznaje wiarę w Ylatha.

OBECNI WŁADCY KSIĘSTW:
Prowincja Imperium- Królowa Fiona Unicorn [48] (samotnie władająca Imperium, nazywana Żelazną Damą, matka przyszłego następcy tronu Stefana Unicorn'a [22] i Nadii Stag [25])
Księstwo Jelenia-Rufus Stag [34] (pochodzi z bocznej linii Stagów, przyjął pozycję księcia po kuzynie Eidanie Stagu, który zmarł na nieznaną chorobę, mąż Nadii Stag [25])
Księstwo Gryfa- Cedrik Griffin [12] (nazywany bękartem, wielu podejrzewa, że jest on dzieckiem poprzedniego księcia Borysa Griffin'a [42 zm.] i chłopki, a nie żony Borysa Celeste Griffin [36])
Księstwo Charta-Edgar Greyhound [34] (młodszy brat bliźniak Rufusa Staga [34], mając 6 lat został oddany Chartom w celu poświadczenia nierozerwalności sojuszu, w wieku 16 lat poślubił Emmę Greyhound [28])
Księstwo Wilka- Gerard Wolf [56] (doradca królowej Fiony, bezdzietny, posiadał cztery żony: Grację Wolf [31 zm.], Cyntię Wolf z rodu Stag [27 zm.], Ewę Wolf z rodu Crow [26 zm.] oraz Lukrecję Wolf z rodu Bull [20 zm.], wszystkie zmarły w niewyjaśnionych okolicznościach)
Księstwo Żmija-Briam Wyrm [22] (najmłodszy syn Aurory Wyrm [64]- do niedawna pełniącej funkcję Zarządcy Karthal i pobliskich ziem, to ona wyszła z inicjatywą o przyłączenie Agyn do Imperium po zniszczeniu jej królestwa przez tsunami)
Księstwo Kruka-Ramona Crow [24] (nazywana Niesforną Księżniczką, planuje zostać rycerzem, a nie żoną i matką przyszłych książąt)
Księstwo Sokoła-Edmund Falcon [30] (Samozwańczy Król, utrzymuje że jest potomkiem Brendana Falcona, który po upadku Imperium Sokoła uciekł przed demonami do Wolnego Miasta Eridan's Crossing, gdzie porzucił swoje nazwisko w celu ochrony. Wielu władców ziem z księstwa jelenia było silnie związanych z Sokołami i pomimo tylu lat wielu zostało im wiernym marząc o powrocie dziedzica. Kiedy rozeszły się plotki o Edmundzie przyłączyli się do jego armii. Chcąc powstrzymać rewoltę królowa Fiona pozwoliła mu odtworzyć Księstwo Sokoła i wsparła go pieniężnie)
Księstwo Byka-Gordon Bull [38] (objął władzę w najgorszym momencie, księstwo było najeżdżane przez nekromantów i pogrążone w chorobie, dzięki jego niesamowitemu zmysłowi taktycznego przegnał armię Heresh ze swoich ziem i zapewnił kilka lat spokoju, zaraza nie oszczędziła również Gordona, chociaż udało mu się ujść z życiem to jednak nie obeszło się bez problemów- połowa twarzy została pokryta dziwnym nalotem, mąż Izoldy Greyhound [21]- siostra Emmy Greyhound [28])

NOWE ODDZIAŁY


RANAAR



Na przestrzeni lat rozrzucone po całym kontynencie orki zapragnęły zjednoczyć siły i stworzyć własne państwo. Chociaż plany na utworzenie takiej struktury sięgają kilku wieków wstecz dopiero niedawno poszczególne klany zdecydowały się coś zrobić w tej kwestii.
W wyniku wydarzeń związanych z Mrocznym Mesjaszem i późniejszą wojną z Nagami klanom orków z Pao groziło całkowite wyginięcie. Wiedząc o tym szamanka orków ze stepów Ranaar obiecała bezpieczeństwo i ziemię w zamian za połączenie sił z Gotayem i jego klanem Bloodhorn. Większość orków z Pao przystała na propozycję szamanki. Ci uchodźcy z Wysp Pao nazwani zostali później Warspear.
Podobną propozycję otrzymali również orkowie z pustyni, którzy pogrążeni w wojnie z nagami z Sayamy pragnęli w końcu odpocząć od trudów wojny. Utworzyli później klan Sandshield.
Widząc co się dzieje zielone orki uprzednio zamieszkujące bagna Thall Manor również postanowiły dołączyć do powstającego państwa. Swój klan nazwali Darkbane.
Ostatnim klanem który się przyłączył był Blackskull. Szukali oni nowych ziem, ponieważ ich poprzednie tereny nawiedził kataklizm niszcząc większość wiosek.

GRIMHEIM



Co się zmieniło od czasów H5? Właściwie nic. Na tronie zasiada dalej Wulfstan (krasnoludzie potrafią żyć nawet 200 lat), a miejsce Hangvula zajął Gudwin.
Co do zniszczeń jakie sprowadziły poczynania Saretha, poza kilkoma zawalonymi tunelami i przejściami nie odnotowano większych strat. Zapewne ma to związek z dość odpornym na czynniki zewnętrzne sposobem wznoszenia budynków.
Jedyną zmianą jaka została ostatnio wprowadzona to nadanie przez Wulfstana miastom klanowym statusu Twierdzy- Tor (do niedawna tylko dwa miasta mogły się poszczycić takim tytułem).

HASHIMA



Po wielu latach wewnętrznych wojen i konfliktów Wiecznej Cesarzowej udało się pokonać buntowników i umocnić swoje wpływy. Miało to miejsce ponad 20 lat temu. Od tego czasu nagom udało się przejąć część Wysp Pao oraz wybudować specjalne ośrodki kultu Shalassy.

SREBRNE MIASTA



Od czasów Wojen Królowej Izabeli władcą jak i Pierwszym Magiem Kręgu jest Zehir I. (Tak w ramach sprostowania. Wiek Zehira nie jest w żaden sposób błędem z mojej strony. Oczywiście nie jest to normalne by człowiek przeżył tyle lat, ale jest jedno bardzo proste wytłumaczenie wieku maga. Kilkanaście lat temu społeczeństwo nag przeżywało nie mały kryzys. Wojna domowa jak i zniszczenie kontynentu Thallan podczas Krwawych Łez doprowadziło Hashimę do ruiny. Wtedy to Zehir poszukujący nowych sojuszników w celu wytępienia pozostałych demonów udał się do królestwa nag oferując pomoc w zamian za wsparcie militarne. Cesarzowa przystała na propozycję. Od tej pory Srebrna Liga i Hashima pozostają w bardzo dobrych stosunkach. Jako oznakę wdzięczności za wsparcie Wieczna Cesarzowa ofiarowała Zehirowi specjalny pierścień, który został zanurzony w Źródle Życia. Tak długo jak będzie go nosił długość życia maga znacznie się wydłuży.)
W czasie pełnienia urzędu Pierwszego z Kręgu Zehirowi udało się poprawić jakość kształcenia w Akademii. Powstało wiele szkół szczególnie specjalizujących się w przywołaniach. Sam Zehir stanął na czele Domu Animy. Dodatkowo powstało wiele nowych uczelni badających kolory magii: Dom Persona skupiający się na magii umysłu i kontroli, Dom Navita badający magię pierwotną oraz Dom Somy, który obrał sobie za cel usprawnienie ciała człowieka. przy pomocy magii.

NOWE ODDZIAŁY


YGG CHALL



Po odejściu Raelaga z ziem mrocznych elfów i udaniu się w nieznane wielu spośród elfów zapragnęło przejąć tron dla siebie. Kandydatów było wielu, jednak żaden nie okazał się wystarczająco silny, by stać się władcą podziemi. Wkrótce konflikt pomiędzy pretendentami doprowadził do długoletniej wojny domowej. W skutek tego mroczne elfy utraciły spory kawałek ziem na powierzchni na rzecz Imperium, które zagarnęło te ziemię w celu "ochrony swoich granic". Ostatecznie stare panujące klany rozpadły się na mniejsze, bądź zostały całkowicie zniszczone. Obecnie tron wywalczyła sobie potomkini Thuidanny, która wykorzystując swoje pochodzenie zjednoczyła pomniejsze klany i zawiązała sojusz z potężnymi sprzymierzeńcami. Chociaż nie jest ona faktyczną władczynią mroczne elfy słuchają jej poleceń i mają nadzieję, że krew jaka w niej płynie w końcu da o sobie znać...

IROLLAN



Królem elfów pod czasów Piątego zaćmienia jest Findan, który obecnie pełni również funkcję Najwyższego Druida (Prawo zwyczajowe mówi, by władca elfów znał tajniki druidyzmu, w celu lepszego zrozumienia natury i świata).
Cztery sezonowe stolice zostały połączone w jedną (część z nich została zniszczona podczas kilku trzęsień ziemi, które nawiedziły te ziemię 40 lat temu). Obecna siedziba władzy znajduje się nieopodal nowego Drzewa Życia . Teren wokół niego jest święty dla elfów i chociaż Irollan jest teraz otwarty dla przybyszów na te ziemię nie mają prawa wstępu. W celu ułatwienia kontaktów między innymi państwami Syris Vinthil stało się niejako polityczną stolicą kraju (tam Findan przyjmuje zagranicznych gości).

NOWE ODDZIAŁY


HERESH



Po śmierci Arantira Heresh ponownie powróciło do bezkrólewia. Mało wiadomo co się działo w tym państwie, ponieważ nekromanci pilnie strzegli swych granic. Z tego co jednak dowiedzieli się ludzie Heresh zostało podzielone między trzech potężnych władców śmierci.

UWAGA
W modzie zostały wykorzystane nowe modele stworzone przez Zahara i Psatkha.
Ikony bohaterów są dziełem Asderuki


« Ostatnia zmiana: 25 Stycznia 2016, 14:14:45 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 19 Sierpnia 2014, 19:34:04 »
O, fajnie, że tworzysz nowego moda :)
Czyżby miasto to była cytadela? Albo może świątynia, 3cia jednostka wygląda jakby miała chińską czapeczkę xD I do tego była entem? Gigantem?
A pozostałe 2 wyglądają mi na jaszczuroludzi. No ale w końcu cytadele już robiłeś, więc chyba to nie byłoby zbyt ambitne? Nie wiem, ale czekam z niecierpliwością na więcej, szkoda, że nie wrzucasz rzeczy związanych z modem na stronke to może ktoś by wydobył tak jak arty z heroes 7 xD


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 19 Sierpnia 2014, 20:38:15 »
3 nowe miasta? Ale będą dodane, czy tylko podmieniane? Bo jeżeli to pierwsze, to moje zainteresowanie tym modem wzrośnie dziesięciokrotnie :). W tej drugiej ja tam widzę jaszczuroczłeka, tylko ten ostatni, cóż trudno stwierdzić, ten pierwszy to jakiś szaman albo coś :P. Czekam z niecierpliwością na nowe informacje i życzę powodzenia  ;D.


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 21 Sierpnia 2014, 09:10:52 »
@matikun
W przypadku dodawania miast zawsze był problem z ingerowaniem w silnik gry, by dodać je do kolejki. Szczerze mówiąc postanowiłem po prostu je podmienić. W taki sposób będą bardziej dostępne w wszystkich mapach o co właśnie mi chodziło. Nie chciałem ograniczać się do sytuacji gdzie tylko w kampanii będziemy mogli zagrać nową rasą. Co do podmienionych ras będą to Orkowie, Demony i Nieumarli. Postaram się jednak tak zrobić, by co najmniej 7 jednostek (ulepszenia) pojawiło się jako neutralne jednostki, tak żeby można było skompletować armię;P W planach powstaną specjalne budynki, w których będzie można rekrutować te jednostki. Zobaczymy czy takie rozwiązanie się sprawdzi. Jak nie to pomyślimy nad innym :)

@Andre
Tak masz rację jedną z ras jakie dostaniecie będzie CYTADELA. Co prawda słowo nowe mogło trochę zmyli, bo już ją znacie ale jeszcze nikt w nią nie grał, więc to słowo myślę, że jednak pasuje. Już w innym temacie mówiłem o tym chyba. Jaszczury dostaną kampanię, ale jako część większego moda.

Cytuj
do tego była entem? Gigantem?
Blisko, blisko :) Jako drugą rasą jaką się wcielicie będzie chyba nowość w świecie M&M. Występowały już rasy bazujące na naturze (mam na myśli elfy itd) Jednak nigdy nie przyszło nam walczyć samymi zastępami matki natury. I to się zmieni. Tym razem wcielicie się w DENDROIDY, humanoidalne istoty będące równocześnie roślinami (coś ala sylwari :P)

Trzecia rasa nadal została nieodgadniona 8) Powiem tylko, że już była wspomniana w H3

A jeszcze apropo ambitne/nieambitne nikt nie mówił, że na tych rasach się skończy ;D

I jeszcze krótkie ogłoszenie. Nowe informacje będę zamieszczał najprawdopodobniej w pierwszym poście, dlatego nie zapomnijcie go sprawdzać.


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 21 Sierpnia 2014, 10:38:54 »
Czyżby Wrota Żywiołów?


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 21 Sierpnia 2014, 11:09:08 »
Czy Forge?
Czy to jest Forge ?!?
Ja chcę zęby to było Forge!! :D


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 21 Sierpnia 2014, 12:38:13 »
Cytuj
Czy Forge?
Czy to jest Forge ?!?
Ja chcę zęby to było Forge!!

Cóż, raczej nie jest to Forge sądząc po obrazku i stworka i miasta. Najbardziej mi to przypomina Conflux, jak już ktoś wcześniej wspomniał, ale jest takie lodowe jak Tower, tylko, że w HV jest i akademia i Forteca, po co by było je łączyć w jedno miasto? Obstawiam Conflux jak Mcichosz.

No cóż, czyli jednak podmieniane rasy. I tak zagram, będę miał nowe kampanie no i oczywiście powtórnie przyciągnę znajomych na tryb gorącego krzesła  ;D.


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
kamilwol123

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Demon Hunter > DK

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 21 Sierpnia 2014, 18:07:05 »
3 frakcja to Vori. Lodowe Elfy, Olbrzymy itp.

A jeśli chodzi o moda na pewno ogram jak większość :D


« Ostatnia zmiana: 21 Sierpnia 2014, 18:54:42 wysłane przez kamilwol123 » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 21 Sierpnia 2014, 19:02:16 »
@kamilwol123
Gratulacje trafione idealnie ;) Wiedziałem, że mogę na was liczyć. W nagrodę screen miasta.

@Hadras
Cytuj
Ja chcę zęby to było Forge!!
Poczekamy zobaczymy 8)



Cóż, raczej nie jest to Forge sądząc po obrazku i stworka i miasta. Najbardziej mi to przypomina Conflux, jak już ktoś wcześniej wspomniał, ale jest takie lodowe jak Tower, tylko, że w HV jest i akademia i Forteca, po co by było je łączyć w jedno miasto? Obstawiam Conflux jak Mcichosz.
Właściwie masz rację. Nie zmienia to jednak faktu, że Gelu był moim ulubieńcem w trójce i chciałem coś z tym fantem zrobić. Poza tym po podmianie Inferno i Nekro i tak brakowało miasta magów :P



IP: Zapisane
kamilwol123

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Demon Hunter > DK

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 21 Sierpnia 2014, 19:11:49 »
@kamilwol123
Gratulacje trafione idealnie ;) Wiedziałem, że mogę na was liczyć. W nagrodę screen miasta.

@Hadras
Cytuj
Ja chcę zęby to było Forge!!
Poczekamy zobaczymy 8)



Cóż, raczej nie jest to Forge sądząc po obrazku i stworka i miasta. Najbardziej mi to przypomina Conflux, jak już ktoś wcześniej wspomniał, ale jest takie lodowe jak Tower, tylko, że w HV jest i akademia i Forteca, po co by było je łączyć w jedno miasto? Obstawiam Conflux jak Mcichosz.
Właściwie masz rację. Nie zmienia to jednak faktu, że Gelu był moim ulubieńcem w trójce i chciałem coś z tym fantem zrobić. Poza tym po podmianie Inferno i Nekro i tak brakowało miasta magów :P

Ma się tą pamięć xD

Nie mogę się doczekać zagrać więżą, jak to jest to "Vori" nazwane.

Jak potrzebujesz jakiejś pomocy z konceptem jednostek to napisz na forum, to my forumowicze ci pomożemy  ^_^


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 21 Sierpnia 2014, 19:16:19 »
Sylan, jestem pod wrażeniem tego, co planujesz :) Trzymam kciuki za projekt i mam nadzieję, że się uda go zrealizować - najważniejsze, żeby było dla kogo a jak widać jest! :)

Bardzo przypadła mi do gustu Cytadela i elfy z Vori. Miły akcent odnoszący się do moich ulubionych Herków III :)


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 21 Sierpnia 2014, 19:34:58 »
Z tego co już widać, ten projekt jest bardzo ambitny i rozbudowany. Widać masę pracy jaką włożyłeś i włożyć jeszcze musisz. Jestem pod wrażeniem. Modów do kochanej piątki jak elfów - nigdy mało, :)

Jeśli potrzebujesz mapera, to oferuję swoje możliwości. Z edytorem mam niemałe doświadczenie.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Hero Filippo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 21


Rakszaszamarasza Kaszatrija

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 21 Sierpnia 2014, 21:22:13 »
Gdzie można zobaczyć te screeny o których mówicie? Jakieś screeny miast, jednostek O_O gdzie to mogę zobaczyć? HELP!


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 21 Sierpnia 2014, 21:31:57 »
Cytat:  Hero Filippo
Gdzie można zobaczyć te screeny o których mówicie? Jakieś screeny miast, jednostek O_O gdzie to mogę zobaczyć? HELP!


Póki co Sylan udostępnił 4 screeny. Znajdują się one w pierwszym poście. Zgodnie z tym co napisał, wszelkie nowości będzie aktualizował i przedstawiał właśnie w pierwszym poście, tak więc nie zapomnij go co jakiś czas sprawdzać jeśli interesuje cię projekt.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Hero Filippo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 21


Rakszaszamarasza Kaszatrija

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 21 Sierpnia 2014, 23:09:51 »
Ale np. Andre napisał, że "trzecia jednostka wygląda jakby miała chińską czapke" więc o co chodzi?


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 36    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.097 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry