Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nowe miasta do Heroes (Czytany 10822 razy)
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 09 Kwietnia 2021, 07:11:56 »
Zmieniłem kolejność także teraz 1 jest Assylum, Cavern a
2 Sadohal, Camp
Wynika to z tego że na początku była Ciemność, potem Stwórca (z Camp)
stwarzał wszystko.

Czyli w tej chwil Heroes ma takie miasta przewodnie gry
Heroes I Assylum, Cavern - miasto Czarnoksiężnika
Heroes II Camp, Sadohal - miasto Rycerza
Heroes III Dragonstrad, Paradise - miasto Fortress i Groove
Heroes IV Stronghold, Corruptor - miasto Stronghold
Heroes V Kazamnty, Pyramid - miasto Fortress
Heroes VI Inferno, Gehenna - miasto Inferno
Heroes VII Ul, Purgatorium - miasto Xel
Heroes VIII Metropolis, Oasis - miasto Ludzi
Heroes IX Preserve, Biom - miasto leśnych Elfów
Heroes X Nexus, Glacier - miasto Nexus i Glacier
Heroes XI Astromonicum, Zet - miasto Zetów
Heroes XII Hadopia, Angeloum -  miasto Aniołów
Heroes XIII Reef, Abysal - miasto Jaszczurludzi
Heroes XIV Forge, Conservatory - miasto Forge (kuźnia)
Heroes XV Bounty1, Bounty2 - miasto Czarodziejki
Heroes XVI University, Planitarium - miasto Czarodzieji
Heroes XVII Haven, Elemental -  miasto Nieba
Heroes XVIII Necropolis, Colector - miasto Nieumarłych

A dla oświecenia teraz
Frakcje a biblia
Kazamanty, Pyramid
Na początku był Bóg był wszystkim
Inferno, Gehenna
Potem powstał chaos a z niego powstało piekła które jest wszędzie
ale nie jest wszystkim
Inferno, Gehenna
Potem powstał Czyściec jako chaos chaosu, tam dusze czekały
na powstanie nieba tak narodził się czas z tego czekania
Metropolis, Oasis
Następnie powstała Miłość która stworzyła boginie.
Boginia była zmiennością, i powoli ogarniała wszystko
(wszystko się zmienia) tylko światło pozostało w porządku.
Z światła narodziły się bezcielesne Anioły.
Preserve, Biom
W końcu powstało przeźrocze czyli powietrze z niego powstało
Niebo. W niebie były Anioły i Bóg. Do Anioła Lucyfera zaczął
mówić Demon kusił go potęgą nowej armii piekielnej.
A by było więcej przeźrocza Bóg zasadził Las drzew zwany
Edenem. Powstaje też Ziemia która na razie jest pustkowiem.
Glacier, Nexus
Lucyfer skusił się i zobaczył Szatana na lodowym pustkowiu.
Zachwycony porządkiem lodu przystał do niego wraz z swoimi
aniołami. Nie widział że Szatan to nie demon.
Wkrótce armia lodowych demonów ruszyła na Eden.
Ale wtedy Bóg stworzył dzień i noc. Dzień roztapiał
demony, a noc je usypiała. Nigdy nie doszły do Edenu.
Powstrzymane ostatecznie przez Łowców Demonów - Mrocznych elfów
Zet, Astrnomonicum
W Piekle zaczęto zabijać dzieci elfów które nie miały niebieskiej
skóry (gdyż nie mogły wytrzymać mrozu piekła).
Bóg stworzył dla tych nienarodzonych dom w postaci światu
Eben. Tak powstały Szaraki.
Bóg który przybrał postać Byta stworzył 2500 światów zamieszkanych
przez kosmitów przypominających ludzi (prawie ludzi), równocześnie
kupił wodę w wszechświecie, i tak oddzielił wody górne (Pepsi kosmosu)
od wód dolnych lawy pod ziemią (ukrył tym sposobem lawę przez
demonami na jakiś czas). Kosmici wymyślają piłkę nożną jako symboliczne zmagania porządku z chaosem. Piłka chcę być w porządku
i dać gola.
Angeloum, Hadopia
Powstały rośliny jadalne, wszystko za sprawą podróżników w czasie
którzy z edenu przywieźli sadzonki rozprzestrzeniając roślinny jadalne
po wszystkich czasach. Rośliny jedli ludzie, demonów zadawalał śnieg.
Anioły kupiły stwórców dzięki temu zachowały miłość w parze przynajmniej jednej. Powstała Hadopia czyli studnio nagraniowe
dzięki czemu aktorzy podróżnicy w czasie mogli nakręcaj filmy o innych
czasach sami te czasy tworząc.
Filmy podzieliły ludzi tak że nawet pomiędzy kosmitami zaczęły wybuchać
wojny.
Reef, Abysal
Powstały gwiazdy czyli kropki na niebie. Gwiazdy były objawem zepsucia
wszechświata. Były dziurami w tle nieba.
W ten czas demony odkryły zimo w środku słońca i tam się udały (gdyż
ich wymiar się roztapiał). Na słońcu przybrali postać solarian.
Później przybył tam Przodek (Jan Paweł 2) i nauczył ich wzniecać ogień (używanie wiatru).
Byt tymczasem kupił księżyc, i tak ten stał się światostatkiem dla kosmitów pomostem między Lirą a Ziemią.
Byt kupuje Cefeusz który zajmują demony zdobywające tym sposobem
kolejny świat.
Po tym jak Byt odleciał na Lirę, Bóg niszczy ludzkość w potopie.
I zastanawia się czy tak samo nie postąpić z demonami i kosmitami
gdyż tylko walczą między sobą.
Anioły Słoneczne pomagają ludziom w postaci żywiołaków skały.
Ale inne oddalają się od boga po jego ofierze z kury.
Byt umiera i po śmierci się poddaje stając się szatanem.
Forge, Conservatory
Anioły zniechęcone do boga tworzą Ptaki na swój obraz i podobieństwo.
Tymczasem jedna z kur żeby się zemścić przekształca się w pierwszego
robota.
Anioł zostaje bogiem i tworzy ryby żeby były dobre w jedzeniem dla ptaka. Z ryb powstają pierwsze transformery które potem atakują dla zemsty Anioły.
Bounty1, Bounty2
Jeden z Orionów o imieniu Solmyr dostaje zgodę od Aniołów na stworzenie człowieka. Powstaję człowiek który początkowo jest
pomarańczowym prądem nagrodą boga. Zaraz powstaję też
pierwsza kobieta. Człowiek powstał w bounty dlatego ma wolną
wolę. Oprócz niego tylko Troll ma też wolną wolę według której chcę
być człowiekiem (Powstał w bounty).
University, Planitarium
PO stworzeniu Ludzi Solmyr świętuje że ukończył dzieło stworzenia.
Do Edenu przychodzi Naga pilnująca na co dzień banku złota Geniuszy.
Ona to kusi pierwszych ludzi by przyjęli skórę Aniołów Mrozu gdyż wtedy
staną się jak bogowie. Najpierw Ewa, a potem Adam dostają się
do studni magicznej Geniusza i piją wodę z której zabroniono
się im napoić. Pod wpływem magii zmieniają się w anioły mrozu.
Kiedy Anioły się o tym dowiadują wyganiają Ludzi z Raju.
Od tamte pory noszą skrzydła żeby odróżnić się od ludzi.
Haven, Elemental
Pierwsi ludzie opuszczają raj wygnani przez anioły. W postaci Przodków
udają się w góry. Ale tam nie ma co jeść. Więc udają się w doliny i po
rozmowie z Entami obiecują nosić włosy w zamian za jedzenie roślinne (włosy to roślinny). Syn Ewy Kain postanawia coś zrobić żeby włosy
nie osłabiały go więc zaczyna polować (jest łysy). Abel drugi syn uprawia ziemię (ma długie włosy).
Necropolis, Colector
Mijają pokolenia. W czasie których bóg stwarza świat jeszcze raz, i jeszcze raz tym razem wąż kusi pierwszych ludzi żeby wypełniły się słowa pisma. Tym razem jednak plemię Kaina przejmuje ludzi. Mimo że wracają mu włosy to rośliny go nie lubią i tylko rosną na nich (jako włosy) nie ma roślin na ziemi. Wreszcie Bóg zatapia ludzi. Ludzie toną, po o padnięciu
mórz powstają jako nieumarli. Zakładają nowe królestwo nieumarłych i cieni (czyli tych którzy stracili całe ciało).
Potomkowie Seta 3 syna ewy pod dowództwem Noe dzięki pewnej dziewczynce zyskują azyl u magów w świecie wypełnionym elfami.
Assylum, Cavern
Po uporaniu się z ludźmi, mroczne elfy rozpoczynają wielkie łowy
na demony i nieumarłych. Dołączają do nich gady czyli Jaszczurludzie
i Dinozaury, a w końcu nawet Smoki.
To szczęśliwy czas dla elfów gdyż mają dzieci i normalne rodziny.
Trwa to 10 tysięcy lat. W czasie tego przewijają się kolejni prorocy.
Najważniejsi z nich to Abraham i Mojżesz.
Camp, Sadohal
Bóg zwany Bogasem stwarza wszystko po raz 3. W tym czasie demony wymarły wcielając się w ludzi. Jako ludzie chcieli zemścić się na bogu za śmierć więc zabili Jezusa. Z tego powodu doszło do wojen między
ludźmi boga, a ludźmi demona. Potem nastąpiła apokalipsa kiedy ludzie demona wezwali na pomoc demony z innych światów. Ludzie Boga wezwali Anioły i wszystko na ziemi uległo zniszczeniu.
Nawet Byt zginął.
Dragonstad, Paradise
Po śmierci Boga demony wróciły do siebie, zajmując się światami
kosmitów (mieli już kilkanaście światów).
Tymczasem Bóg wrócił do stwarzania po raz 4. Tym razem jednak w Edenie nie było ludzi tylko Elfy leśne. Te jednak okazały się również złe.
Stronghold, Corruptor
Powstała tak zwana Bogini Demon Slaneesh. Slaneesh wypaczyła złe elfy leśne do jeszcze bardziej złych (zboczonych). W efekcie Bóg musiał kontynuował dzieło stworzenia bez elfów.
Okazało się że wierni byli ludzie zwani barbarzyńcami. Tak więc to oni
mieli zostać nowymi ludźmi do podbijania ziemi.
Na koniec czasu przybył Adam zwany Tarnumem (Adam to jego prawdzie imię) i rozpoczną sądzenie ludów i demonów.
Ostatecznie po jednej stronie znaleźli się zwycięzcy, a po drugiej przegrani. Tarnum był zwycięzcom.
Kazamnty, Pyramid
Po Tarnuma wojnach skończył się świat. Wojny Rozliczenia były tak straszne, że zaczęto wzywać imienia Boga. Powstało wielu bogów.
Bogowie rządzili, a armię się biły nadal. Ludzie myśleli że jak będą
mieć wielu bogów to nie umrą. Niestety umierali dlatego postanowili
jeszcze raz zabić boga. Ale tym razem każdego. Zaczęli pojawiać
się kolejni Jezusi (czyli bogowie do zabicia).
Inferno, Gehenna
Kościół założony przez Jezusa za zbrodnie wysłał wszystkich do Piekła.
Na ziemi postał tylko Bóg. Bóg nadal był podzielony. Gdyż bogowie Hitler i Stalin bili się o to kto jest nim.
Ul, Purgatorium
Żonie Sandro urodziła się córka. Tak zaczął się chaos. Powoli chaos opanowuje wszystko. Na chaosie wszyscy sobie darują prezenty i współpracują. Jedynie pieniądze są prywatne i nikt nie chce się
nimi dzielić gdyż za porządku (Tarnuma) pieniądze były dane za służbę w wojsku. Powstaje czyściec już nie trzeba reinkarnować można poczekać na niebo.
Metropolis. Oasis
Matka Tarnuma reinkarnuje stając się Kreacją czyli Miłością.
Nie wiadomo co z tego wyniknie. Ale wiadomo że praktycznie już
jest gotowe niebo dla ludzi. Ludzie umierają w pandemii (zarazie) idąc
do nieba. Na razie Niebianie nie mogą się ukazać ludziom gdyż według Boga po śmierci nie ma postaci.
Preserve, Biom
Powstaje przeźrocze czyli Niebo, zmarli z nieba mogą do nas przywiać wiatr. Nie wiadomo kiedy ich zobaczymy.
dalej bym pisał ale to już przyszłość. Jeśli poczujecie wiatr to wiecie że
zmarli na was patrzą. I wiecież że są jeszcze zmarli potępieni zwani
Cieniem. A że ksiądz wszystko wpuścił do piekła to każdy ma cień (może jeszcze w bajce go nie ma).
Jedynie Wampir nie ma. Ksiądz uniewinnił Wampiry przez to że walczyły za kościół a wampirka w jednym wcieleniu nie upadła (w książnicę Zosi).
Glacier, Nexus
To przyszłość, ale wiedząc że w Glacier jest lekarz, to wygląda na to
że to Szpital Planet (przyszłość)....




« Ostatnia zmiana: 09 Kwietnia 2021, 07:26:49 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 13 Kwietnia 2021, 20:00:03 »
Z względu na to że Heroes XV jest ostatni to znaczy że jest heroesem XVIII.
(nie miałem numerów jak je widziałem).
To znaczy że teraz assylum i cavern będzie po Nekropoli i Colector
Camp i Sadohal na początku a po nim Bounty1 i Bounty2
Nowy podział wynika z tego że zamieściłem zwycięskie frakcje
dla poszczególnych części.

Tak to wygląda teraz:
Heroes I Camp, Sadohal - miasto Rycerza
Heroes II Bounty1, Bounty2 - miasto Czarodziejki i Czarodzieja
Heroes III Dragonstrad, Paradise - miasto Fortress i Groove
Heroes IV Stronghold, Corruptor - miasto Stronghold
Heroes V Kazamnty, Pyramid - miasto Fortress
Heroes VI Inferno, Gehenna - miasto Inferno
Heroes VII Ul, Purgatorium - miasto Xel
Heroes VIII Metropolis, Oasis - miasto Ludzi
Heroes IX Preserve, Biom - miasto leśnych Elfów
Heroes X Nexus, Glacier - miasto Nexus i Glacier
Heroes XI Astromonicum, Zet - miasto Zetów
Heroes XII Hadopia, Angeloum -  miasto Aniołów
Heroes XIII Reef, Abysal - miasto Jaszczurludzi
Heroes XIV Forge, Conservatory - miasto Forge (kuźnia)
Heroes XV University, Planitarium - miasto Czarodzieji
Heroes XVI Haven, Elemental -  miasto Nieba
Heroes XVII Necropolis, Colector - miasto Nieumarłych
Heroes XVIII Assylum, Cavern - miasto Czarnoksiężnika

Uwaga
Na koniec jest książka (encyklopedia) o heroesie pokazująca informacje
z wszystkich heroesów.


« Ostatnia zmiana: 13 Kwietnia 2021, 20:08:35 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 16 Kwietnia 2021, 21:30:01 »
Ja mam pomysł dla Ubisoftu w sprawie Heroes VIII.
Otóż ja bym zrobił Heroesa VIII podobnie do gry Frostpunk.
Zamiast bić się i kradnąc trzeba by wytrzymać plagi egipskie i
klimat pustyni Mandaloru. Mielibyśmy kilka frakcji.
Każda inaczej by przetrwała pustynię.
Zamiast zabijać mielibyśmy decyzje decydujące o życiu i śmierci
oraz funkcjonowaniu miasta.
W dodatku był dał:
- zatokę morską
- góry
- Księżyc i Słońce (powierzchnie tych obiektów)
- las do wykarczowania (lub symbiozy w wypadku elfów)
- podziemie (tam by dał necropolis i inferno poza podziemnym
dungeonem lub miastem goblinów).

Widział był taką fabułę
Że najpierw kolonizujemy pustynię, potem zatokę sprowadzając
wodę na pustynię, potem góry w celu zbudowania osady zamkowej
w nowym lesie, Następnie kolonie kosmitów na księżycu i słońcu, która a na koniec staję się podziemnym miastem rozbudowywanym w celu dotarcia do kolonii w lesie.
I tu był by Heroes IX o wojnie podziemia z powierzchnią w
stylu Total War ale z nowością związaną z interakcją powierzchni
z podziemiem.

PS
Heroes VIII był by o stworzeniu świata.
Otóż
1 dzień - Pustynia
2 dzień - Wody morskie
3 dzień - Jagody w górach
4 dzień - powierzchnia słońca i księżyca (gwiazdy w tle)
5 dzień - Ryby w stawach królewskich i kaczki
6 dzień - Bydło czyli demony z rogami i ludzie w postaci
górników
7 dzień - świętowanie i koniec świata w Heroes IX
Później na podstawie mojego pomysłu można zrobić
Heroesa X pokazując czasy pierwotne świata z Heroesa I, II, III.

Wiadomość doklejona: [time]16 Kwiecień 2021, 22:21:13[/time]
Jeśli chodzi o frakcje.
To w podstawce Heroes VIII widziałbym:
Xel - robaków
Haven - Mandalorian
Sky - Jedi i ich sojuszników
Forge - Roboty Federacji Handlowej
Shantiri - Zjednoczony Ashan (Mroczne elfy, Smoki i Zwierzoludzie)
Pyramid - Geniusza Oriona (siły świata H I, II i III)
1 dodatek
Reef - Piraci i jednostki podwodne
Cove - Jednostki Neptuna z mitologii
2 dodatek
Conflux - żywiołaki
Mountain - Krasnoludy i inne górskie rasy
3 dodatek
Solarium - Słoneczne istoty ogniste
Lunarium - Niebiańskie elfy i Przodkowie
4 dodatek
Castle - Zamek ludzi karczujących las
Sylvan - Zamek istot w symbiozie z lasem
5 dodatek
Necropolis - ludzie i drowy pod ziemią trochę martwi
Inferno - Demony rozmaite z rogami
Corruptor - Gobliny i orki podziemne
Glacier - Śnieżne elfy i Lodowe demony

Wiadomość doklejona: [time]17 Kwiecień 2021, 00:16:20[/time]
Podsumowując
Najpierw jest wstęp do heroesa X
Po potopie powstają Niebiosa przez ocalałe elfy górskie
Potem poprzez kolonizację w podziemiach powstaje piekło.
Następnie poprzez grę H X powstaje dzień 1 i 1 noc
gdyż mamy przemianę dni i nocy (w nocy gra wróg).
Potem Byt kupił wodę do kosmosu i tak rozdzielono
wody górne od dolnych.
Później powinien być Heores IX a w nim
zasób zboża do zbierania dla ludzi
i tak powstają rośliny jadalne
Potem Heroes VIII a w nim teren
ksomiczny czyli powstanie
gwiazd.
Następnie w Heroes VII powstaje Księżyc
odkryty przez Mrocznego elfa Valayora.
Oraz Mondalor czyli świat pustynia będący słońcem
z dodatku ubramancer.
Kolejny to Heroes VI i powstanie ptaków czyli chodzi o
historię Craga Hack i ptaka gromu.
I powstanie ryb czyli Kappy z Sanctuarium.
Potem w Heoresie V powstają demony.
W Heroes IV powstają ludzie podbijający
ląd - barbarzyńcy
Następnie Bóg świętuje że wygrał zakład
z demonem (o wszystko) w H III.
Gdyż w Rozliczeniu wszystko zginęło.
Wcześniej bo H I Adam biblijny czyli Morglin
Ironfirst został wygnany z raju (ziemi)
na świat z H I , H II I H III.
Później jego syn Roland zabił Archibalda
(Kain zabił Abla).
Wcześniej w might and magic był Noe
czyli Alamar ocalały z Xeen.
Oraz Abraham czyli drużyna z might and magic
wybrana przez smoka i posłana na drugą
stronę Xeen. I z tego wynika że Bóg to Smok.
Wcześniej wygląda na to że jest Warcraft
gdyż w tym filmie jest ork wyrzucony
do rzeki przez matkę, i odłowiony
przez ludzi tak jak Mojżesz.
Przed Warcraftem jest gra Majesty.
Mamy 2 części o Królu i jego następcy
i jest to jak Dawid i Salomon.
Jeszcze wcześniej jest Starcraft
gdzie występuje Jezus w postaci
Jim Raynora, i cesarz w postaci
Arcturusa Mengska. Oraz Maria Magdalena
w postaci Sarah Kerrigan.
I Maria jako Nova.
Przed Starcraftem jest Darksiders
czyli powieść o 4 jeźdźcach apokalipsy.
A przed tym jest Matrix.
W Matrixcie mamy Syjon czyli miasto
końcowe w Apokalipsie biblijnej.
Przed Matrixem mamy grę Empire Earth.
Opowiada o historii cywilizacji aż
do powstania maszyn na Marsie.
Przyszłość to Gwiezdne wojny
Obecne czasy to Simsy.
A Przeszłość to filmy z kina o przeszłości.
Dalsza przeszłość to Age of Mythology gra o czasach
przed historycznych powstaje wtedy dusza (coś wychodzi
z martwych bohaterów). I pojawia się Bóg.
Wcześniej mamy Far cry Primal o plemionach w prehistorii.
A jeszcze wcześniej Prehistoria - wcześniejsze czasy o których
nie wiele wiadomo były to czasy epoki lodowcowej, epoki
rozwoju ssaków, epoka dinozaurów i epoka wielkich owadów,
wcześniej mamy epokę wielkich ryb, czasy zamarznięcia
ziemi, pierwszych roślin, lawy z początku ziemi i powstania
gwiazd.

Czyli
Podsumowując jeśli chcecie znać historię
świata to należy grać w takiej kolejności.
Wstęp do Heroesa X - powstanie Nieba i Piekła
Heroes X - 1 i 2 dzień i noc
Heroes IX - 3 dzień i noc
Heroes VIII - 4 dzień i noc
Heroes VII - 4 dzień i noc
Heroes VI - 5 dzień i noc
Heroes V - 6 dzień i noc
Heroes IV - 6 dzień i noc
Heroes III - 7 dzień i noc
Heroes I - Adam i Ewa
Heroes II - Kain i Abel
Might and Magic I - V - Noe i Abraham
Warcraft - Mojżesz
Majesty - Dawid i Salomon
Starcraft - Jezus
Darksiders - Apokalipsa o 4 jeźdźcach
Matrix film - Apokalipsa o Syjonie
Empire Earth - jak powstała cywilizacja Maszyn z Matrixa
(kampania UFAR z Empire earth)
Star Wars - czasy poprzedzające cywilizacje maszyn,
czasy hybryd i ich buntu przeciwko imperium ludzi
Sims - Nasze Czasy Obecne
Film w kinie o przeszłości - Czasy Przeszłe (wytwór gry aktorskiej ludzi z hollywoodu)
Age of Mythology - Czasy Starożytne przed historyczne, wtedy powstali
Bogowie, następuje zatopienie Atalntydy czyli powracamy
do historii wstępu do heroes X.
Far Cry Primal dzieje się zaraz po Potopie kiedy ludzie byli
murzynami lub krasnoludami.
Później są czasy Prehistoryczne które dzieją się za Heroesa.

Wiadomość doklejona: [time]17 Kwiecień 2021, 01:08:23[/time]
Jeszcze o Heoresach (takie jakby streszczenie o najlepszych
frakcjach z poszczególnych części)

Heroes I Camp, Sadohal - miasto Rycerza
Jak Morglin Ironfirst zdobył Enroth
Czyli losy Adama po wygnaniu
Heroes II Bounty1, Bounty2 - miasto Czarodziejki i Czarodzieja
Jak sojusz dobra pod przywództwem Rolanda Ironfista wygrywa
z sojuszem zła Archibalda
Czyli losy Kaina i Abla
Heroes III Dragonstrad, Paradise - miasto Fortress i Groove
Fortress z Adrianną pokonuje Lorda Haarta (który nie przypadkowo
wygląda jak Orodreth)
7 dzień
Heroes IV Stronghold, Corruptor - miasto Stronghold
Stronghold ma kampanie Waerjacka który zastępuje w roli
wodza Tarnuma
6 dzień
Heroes V Kazamnty, Pyramid - miasto Fortress
Miasto Krasnoludów występuje jako wrodzy fanatyków będących
demonami w skórze ludzi, pokonują ich przywódczynie Biarę
wyglądającą na Izabele
6 dzień
Heroes VI Inferno, Gehenna - miasto Inferno
Kirył wódz piekielny demoluje piekła i pokonuje Boginie Pajęczą.
Tak smoki i ludzie wygrywają.
5 dzień
Heroes VII Ul, Purgatorium - miasto Xel
Powstaje miasto Xel Robalów ci mają problem
z Mordehaiem - Sandrem po reinkarnacji
4 dzień
Heroes VIII Metropolis, Oasis - miasto Ludzi
- tu widziałbym wymiar światła (powierzchnię gwiazdy)
i dalszą historię Mondaloru czyli Słońca
4 dzień
Heroes IX Preserve, Biom - miasto leśnych Elfów
Leśne elfy walczą o przetrwanie w coraz bardziej
zurbanizowanym świecie
3 dzień
Heroes X Nexus, Glacier - miasto Nexus i Glacier
Tryb nocy i dnia w Glacierze tłumaczy powstanie
dnia i nocy
1 i 2 dzień
Heroes XI Astromonicum, Zet - miasto Zetów
Jest 0 dzień Ziemia znikła trzeba się przenosić
do innej galaktyki.
2160 rok na Ziemi początek świata w Edenie nie na Ziemi
jakieś 18 mld lat temu
Heroes XII Hadopia, Angeloum -  miasto Aniołów
Anioły podbijają świat należący do nieba,
czyli Lirę. Bez tego tylko święci byli by w niebie
(bez aniołów).
Czasy Zlodowacenia na ziemi, zwanej wtedy Lirą
w Kriogenie 600 mln lat temu
Heroes XIII Reef, Abysal - miasto Jaszczurludzi
Historia powstania Jaszczurludzi twórców
pierwszych Nordyków czyli pierwszych ludzi (jeszcze
przed małpoludami)
Daleka przeszłość - Mezozoik
Heroes XIV Forge, Conservatory - miasto Forge (kuźnia)
Przenosimy się na ziemie do jej przyszłości (bądź przeszłości)
i zmian jakie przyniosły na niej pojawienie się istot
z światów fantastyki i science-fiction
Daleka przyszłość kiedy fantastyka dochodzi do naszej
rzeczywistości
Heroes XV University, Planitarium - miasto Czarodziei
Opowiada o powstaniu Magicznych Jeźdźców (Magów
latających na samolotach - stoją na nich)
Czasy Przyszłe kiedy magowie łączą siły z wojskiem
Heroes XVI Haven, Elemental -  miasto Nieba
Opowiada o przygodach dzieci i ich walce za niebo
z piekłem
Akcja dzieje się w naszych czasach XX i XXI wiek
Heroes XVII Necropolis, Colector - miasto Nieumarłych
Tutaj mamy coś jak RPG gdzie wybieramy władcę (nazwa
frakcji to nazwa przywódcy), tak więc mamy np. frakcje Sandro
Akcja dzieje się Oświeceniu i zmierza do Renesansu
Heroes XVIII Assylum, Cavern - miasto Czarnoksiężnika
Mamy Jaszczurludzi którzy udają się do starożytnego Egiptu
po drodze napotykając Conana.
W tym heroesie Sandro w postaci Żadoby zostaje pokonany
i jest to zakończenie heroesa (można to na razie oglądnąć
w filmie Vołkodav... ).
Dzieje się to w Średnowieczu i zmierza do Starożytności
W zasadzie wychodzi na to że to gra o Sandrze, tak jak
Star wars jest o rodzinie Skywalker.
Oczywiście przed H XVIII jest Warcraft itd.
ale to już omawiałem (były to czasy przed/po Sandro).


« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2021, 01:30:47 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 19 Kwietnia 2021, 01:57:46 »
Przemyślałem temat biblia a heroes i mam takie wnioski:

Heroes I
Ironfist poprzez podróż w czasie stwarza ziemię.
Powstają ludzie jako barbarzyńcy, elfy jako miasto
czarodziejka i miasto smoczycy czarownik
-
Adam (Ironfirst) zostaje wygnany z raju
Pojawia się Prabóg (Sandro)
Heroes II
Sojusz dobra Rolanda pokonuje sojusz zła Archibalda.
Powstaje miasto nieumarłych i czarodzieja
-
Powstaje Bóg (Tytan)
Kain (Roland) zabija Abla (Archibalda)
Heroes III
Pojawiają się demony które przyczyniają się do
zniszczenia świata. Pojawiają się też
Jaszczurludzie.
-
Powstaje demon i piekło
Noe zostaje uratowany z powodzi jaką wyrządził róg otchłani (znany
z H III HotA). Noe to Christian.
Sodoma i Gomora zostają zniszczone mówi o zniszczeniu Eofolu (przez Gelu) i Tatali (przez Kilgora).
W tym czasie Abraham udaje się z Ur do Kaanan (wędrówka Gavina Mangusa do Axeoth).
Powstają wtedy Anioły.
Heroes IV
Elwin daruje życie Lord Harke, co można przyrównać do Darowania przez
Abrahama życia Izzakowi.
-
Powstaje chaos chodzi tu o oko chaosu i miasto chaosu Azyl, wraz z
powstaniem miasta chaosu chaosu czyli porządku Akademii.
Wraz z tym powstaje czyściec. A w nim duchy znane z Nekropoli.
Heroes V
Mroczny Mesjasz oddany magom staje się wojownikiem w imię swojego
prawdziwego ludu czyli demonów (Józef syn Jakuba w egipcie).
I atak demonów Świętej Izabelii na powierzchnie z pomocą Laslo i Alaryka (Mojżesz i Aaron wyprowadzają żydów do izraela).
-
Powstanie czasu przez wprowadzenie chronologii Ashanu.
I powstanie miłości przez historię Izabeli.
Heroes VI
Rodzina Gryfitów pokonuje swoich wrogów.
-
Powstanie Edenu przez Nagi Sankturium gdzie te kuszą Irine (ta nie chcę
wyjść za mąż).
Przez Kiryła przemawia Uriel to coś jak prorokowanie.
Anton okazuje się mądrym władcą (jak Salomon, czyli Sława to Dawid).
Heroes VII
Ivan tworzy radę która jednoczy rasy Ashanu.
-
1 dzień i noc, jest to początek chronologii Ashanu.
Jeśli chodzi o Ivana to wygląda na króla perskiego Dariusza który
zezwolił żydom na powrót do domu (są to jego krasnoludzcy towarzysze).
Ziemia pierwszego dnia byłą pustkowiem i Mondalor to pustkowie.
A duch boży się nad wodami unosił, chodzi tu o Geniuszy lewitujących
nad wodami (może będzie jeszcze morskie miasto w H VII)
Heroes VIII
? ? ?
-
2 dzień i noc, czyli rozdzielenie wód górnych od dolnych.
Pasuje to na dalszą historię Mondaloru tyle że z kosmosem (wodami górnymi) i lawą podziemiom (wodami dolnymi).
Po za tym widziałbym tu historię Jonasza (lądowanie statku kosmicznego)
i życie Jezusa (dzieje mistrza Sar-Issusa).
Heroes IX
? ? ?
-
3 dzień i noc powstanie roślin jadalnych.
Czyli dorobienie do heroesa zasobu zboża lub jedzenia (owoców).
+ Dzieje Świętego Pawła. Czyli kampanie jak w heroesa ale
z zwiększoną rolą dyplomacji.
Heroes X
? ? ?
-
4 dzień i noc powstanie słońca, gwiazd i księżyca
Tu mamy kampanie z powierzchni księżyca, słońca i gwiazd (są takie
scenariusze w moim pomyślę).
+ Apokalipsa czyli atak zmasowany demonów i nieumarłych oraz
działalność jeźdźców apokalipsy.
Heores XI
? ? ?
-
5 dzień powstanie ryb i ptaków.
Czyli jednostki ptasie w górskim mieście, i rybie w morskim mieście.
+
Końcówka biblii czyli ucieczka do nowego Jeruzalem (czyli galaktyki Andromeda).
Heroes XII
? ? ?
-
6 dzień powstanie bydła i człowieka
Czyli pojawienie się na Lirze Orków (praludzi), i pomoc Mrocznym
ludziom minotaurów (bydło).
Po za tym jest jeszcze atak na Lirę aniołów którzy chcą iść tym sposobem
do nieba (Lira to niebo).
Heroes XIII
? ? ?
-
7 dzień bóg świętuje
Czyli mamy Astarię i jej bogów każdy świętuje w inny sposób (jest to pokazane w grze). Wśród bogów jest Sandro.
Heroes XIV
? ? ?
-
koniec świata czyli sąd ostateczny. Bóg schodzi na Ziemię i sądzi ludzi (pojawiają się stwory fantastyczne).
Heroes XV
? ? ?
-
Czasy ostatnich magów latających, historię alterantywnego świata gdzie
fantastyczne stwory nie wyginęły
Heroes XVI
? ? ?
-
Czasy kiedy pojawiły się dzieci, jak się okazuje dla nich herosi są gotowi zabić ostatnie potwory. Powstają wtedy pory roku.
Heroes XVII
? ? ?
-
Wojna ostatnich bohaterów z smokami (ostatnimi potworami).
Po tym herosie na ziemi zapanował spokój gdyż został
tylko człowiek
Heroes XVIII
? ? ?
-
Zakończenie Heroesa. Zgodnie z filmem Vołkodav jest to
powrót stworów i nawrót do heroesa I.
W tej części ginie Żadoba czyli Sandro (dlatego to koniec).


« Ostatnia zmiana: 19 Kwietnia 2021, 02:02:40 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 23 Kwietnia 2021, 17:13:09 »
Mam nieco inną kolejność tym razem będą to dobre miasta:
Heroes I
Forge
Miasto Rycerza
Heroes II
University
Miasto Czarodzieja
Heroes III
Elemental
Miasto Conflux
Heroes IV
Necropolis
Miasto Nekropolia
Heroes V
Assylum
Miasto Dungeon
Heroes V Dodatki oficjalne
Sadohal
Miasto Fanatycznej Haven
Heroes V Legend of Ancients
Bounty
Miasto Elwina (Sylvan)
Heroes VI
Dragonstad
Miasto Dungeon
Heroes VII
Stronghold
Miasto Twierdza
Heroes VII dodatek
Kazamanty
Miasto Fortress
Heroes VIII
Inferno
Miasto Piekło
Heroes VIII dodatek
Purgatorium
Miasto Rój
Heroes IX
Metropolis
Miasto Ludzi
Heroes IX dodatek
Preserve
Miasto Elfów leśnych
Heroes X
Glacier
Miasto Lodowiec
Heroes XI
Zet
Miasto Alienopolis
Heroe XII
Angeloum
Miasto Aniołów
Heroes XIII
Reef
Miasto Jaszczurludzi
Heroes XIV
nierobione gdyż fabuła jest na ziemi
Heroes XV
Forge
Miasto Maszyn
Heroes XVI
University
Miasto Zimy
Heroes XVII
Haven
Miasto Nieba
Heroes XVIII
Necropolis
Miasto Church Żadoby
Heroes I
Początek zakończenia
dobro wygrywa (rycerz)
Heroes II
Zakończenie
Sojusz dobrych wygrywa
Heroes III
Zakończenie świata
Rozliczenie
Heroes IV
Zakończenie Heroesa
Winds of War
Dalsze Heroesy
powstawanie frakcji

Po za tym tak to wygląda jeśli chodzi o chronologię
to mamy tak:
Dungeon, Plane of Earth
Heroes XVIII
Pierwotna Ciemność pełna podróżników w czasie (postaci
z kamapanii)
Cathedral, Night Watch
Heroes I
Stwórca (7 poziom Cathedral i Nicht Watch) tworzy wraz z Stwórcami (ludźmi) świat, Ludzie pokonują ostatnich podróżników w czasie
(Rycerz Ironfirst zdobywa Enroth), Żywiołaki Ciemności zmieniają się
w Nazgule i doprowadzają do zabicia Orków tak tworzą armię Nieumarłych
Countyard, Chaos (losowe jednostki)
Heores II
Wszystko powstaje, filozofowie debatują nad tym
co stworzyło świat - wymyślają boga
Bakterie opanowują ludzi tworząc Nieumarłych, dołączają do nich chcący zemścić się Czarownicy (wygnańcy magów za używanie zakazanych zaklęć) i Barbarzyńcy chcący pomóc swoim nieumarłym braciom.
Tak tworzy się sojusz zła pokonany przez sojusz dobra czyli
Rycerza Rolanda, Czarodziejki i Czarodzieje czyli wszystko co prawe.
Wszyscy mają to co chcą czyli to że dobro wygrywa
Fortress (Jaszczurludzi), Groove
Heroes III
Powstaje Bóg czyli Gady (God), Elfy Leśne (Elohim)
i Smoki. Wszyscy oni muszą walczyć z nieumarłymi
pragnącymi zemsty, po za tym Tytan zakłada się że
będzie śmierć całego życia. Z tego powodu wierne Tytanom
siły pokonują życie poprzez zniszczenie świata (rozliczenie)
Czasy pierwszych Faraonów którzy uważają się również za
Bogów. Powstają Biogrowie czyli Roślinoludzie (zielone orki).
Powstają Orioni nowi stwórcy bogowie ras elfich.
Żyją w parach o od nich zaczęły się śluby (Roland ożenił się
z Katarzyną)
Stronghold, Pawilon
Heroes IV
Powstają Orki i Małpoludy pierwsze demony,
Pojawia się Mongo pierwszy barbarzyńca
który jest Szatanem zanim idą upadłe anioły czyli
harpie.
Powstają w kosmosie inteligetnę robale.
Takie robale mamy też w wykasowanym mieście H IV.
Miały tam walczyć z Syrenami którym zatruły ocean (wydalinami).
Orioni stwarzają Boga Ojca jako jedynego Boga i ten zakłada
cywilizacje elfią w edenie. Ojciec to Lord Harke.
Przywódca elfów leśnych który po wygnaniu przez Elwina
staje się założycielem rasy mrocznych elfów.
Bastille, Amethyst
Heroes V
Powstaje chaos czyli Urgash i jego pomioty piekielne,
walczą z nimi Krasnoludy które są chaosem chaosu
czyli porządkiem.
W tej części brakuje wykasowanych miast:
Shantiri - azjatyckiego miasta strażników Ashy i
Assylum - miasto chaosu gdzie są gobliny
i stwory pajęcze i owadzie (insektoidy).
Bóg Ojciec ma syna Hero. Hero (Sorshan) zakłada wraz
z Zetami kolonie na nowym świecie i zostaje
ich prezydentem. Później przez Bombę Mesjasz
schodzi do Podziemia gdzie przeżywa dzięki pomocy
Raelaga (reptiliana zamienionego w elfa mrocznego przez lethosa).
Inferno, Imperium
Heroes VI
Wreszcie ukończono chronologię Ashan a wraz z tym
powstał Czas. Czas był światłością więc pojawiają się
jednostki świetlane.
W piekle zaczyna się czas co daje szanse Kha-Belethowi
na znalezienie Sheoghu na Ashanie i założenie
bazy Kutlan.
W sanktuarium duch boży (efemeryda) unosi się nad
wodami. Powstaje rasa kapp czyli ryboludzi (Ichtiody).
Hero ma syna Uranosa (zwanego Lethos) ten odkrywa
komputer i penisa (grzyba w kroczu) co daje mu
zwycięstwo nad wrogiem zanim go zaatakuje.
Lethos zostaje Smoczym Jeźdźcem.
Zerg, Factory
Heroes VII
Ivan za zabicie Valayora (Abla) zostaje Kainem i zostaje
wygnany na pustynie lodową krasnoludów.
Bomba Mesjasz niszczy Ashan zamieniając ziemię w
pustkowie. Z myśli magów tworzą się prażywiołaki
przypominające robale. Jest to frakcja Xel.
Sandro dzięki magii arki (artefaktu) przeżywa zniszczenie
Ashanu (jak Noe).
Na Mondalorze odnawia się Shatrini jako miasto gadoludzi
(reptilian), miasto nie wiadomo czy będzie.
Sandro (zwany Mordehai, Kronos lub Charon) odkrywa że
jest synem Lethosa. Aby zwrócić na siebie uwagę niszczy
2 wieże smoczych jeźdźców.
Castle, Derwish
Heroes VIII
Mandalorianie z Imperium Kosmicznego próbują
zestrzelić Gwiazdą Śmierci Mondalor.
Wtedy Asha używa Czarnej dziury jako tarczy.
Dziura gdy jest bezpiecznie zmienia się w białą
dziurę i tworzy światło dla roślin (jedzenie dla nich).
Powstaje dzień i noc 1.
Przywódca (nie wiadomo której frakcji) ucieka
z Ur (z miasta Xel) i udaje się do ziemi obiecanej.
W dodatku syn Heroesa (Józef) zostaje sprzedany Faraonowi.
Tak zostaje wielkim faraonem i ratuje rodzinie przed
głodem.
Powstają przodkowie aniołów ptakoludzie (Ornitorianie).
W mieście nieba.
Zeus syn Kronosa sprzeciwia się nekromancji i prowadzi krucjatę
przeciw nieumarłym. Konflikt zaczyna się na ziemi gdzie jako syn charosa (charona) walczy z najeźdźcami z imperium Vaygra (rasa Hierarchy
z gry Universe at War: Earth Assault).
Heroes IX
Rampart, Preserve
Przywódca Lasu All (wcielenie Byt w mieście lasu)
kupuje wody górne czyli kosmos.
Przywódca Ludzi (Mojżesz) rozprasza wody dolne pozwalając
na przejście na inny kontynent.
Następuje dzień i noc 2.
Powstaje wielki wódz ludzi (dawid) którego potomek będzie
mądry (salomon).
W dodatku Król Geniuszy zezwala ludziom na powrót
do królestwa ludzi.
Małpoludy tworzą sojusz ras Saczych (Mamolian) w walce
przeciwko człowiekowi który chcę je wybić.
Zeus ma 2 synów z Herą Aresa i Herkulesa. Ma też syna Apollo.
I jako Odyn (następne wcielenie) syna Thora i Lokiego.
Każdy ma swoją historię jak wiemy oddyseia była w H VII.
W H VIII Herkules zakłada chiny. A w H IX ginie z strzały centaura.
Pozostawia po sobie dzieci. Dzieje to się za Ragnaroku (ta śmierć).
Limes, Haloid
Heroes X
Rasy z HX odkrywają jedzenie jako zasób, tak powstają
roślinny jadalne (wcześniej jedli złotą jajecznicę i pili piwo z złota).
3 dzień i noc.
Powstaje Jezus jako Zbawiciel z Nexus lub Wiedźmin z Preserve.
Obie frakcje są wierne smokom.
Jezus wygrywa z Bytem zostając jedynym bogiem (wcześniej inni
bogowie zginęli w Ragnaroku). Jezus jest synem Thora (i dlatego
Thor przeżywa Raganrok, reszta Bogów ginie z rąk Cratosa).
Powstają Imperianie czyli ulepszeni ludzie którzy kolonizują wiele
planet tworząc Imperium.
Mod Star Wars, Mod Star Gate
Heroes XI
Ludzie odkrywają Kuszokoptery tym sposobem niszczą smoki i potwory.
Wyganiają do rezerwatów elfy i krasnoludy. Wreszcie rasy fantastyczne
uciekają do Andromedy. Za nimi idzie odział zwiadowczy ludzi.
Tam spotykają Zetów.
W tym czasie odkrywa się planety układu tauri.
Odkrywa się gwiazdy, słońce dzięki teleskopom staje się prawdziwe kulą (wcześniej było dziurą w kosmosie), byt kupuje księżyc który rozpoczyna
swoje podróże w czasie.
Jest 4 dzień i noc
Na Ziemi przywództwo przejmuje Grigor (Święty Paweł) który nawraca
ludzi na wiarę w boga. Dodanie do religijnego konfliktu transformerów
powoduje Apokalipsę. Jeźdźcy Apokalipsy korzystając z zamieszania
robią sobie level zabijając wylazłe na powierzchnie demony.
Jest 5 wojna światowa (3 była z arabami, 4 była z Rosją i Chinami).
Na koniec ludzie odlatują do Andromedy (nowa ziemia i nowe niebo).
W tej części odkrywa się przed nami tajna historia dzieci Jezusa.
Powstaje rasa Heroidów czyli Ashan i Mesalian zjednoczonych w walce
o inne światy.
Mythological (miasto mityczne), Haven (regnańskie)
Heroes XII
Część ludzi z korporacji udaje się na Lirę. Tam okazuje się że niema
nieumarłych. Trzeba jednak walczyć z innymi rasami.
Po za tym jest zimno. Na koniec atakują Anioły
które tym samym sposobem się same stwarzają (powstanie dobrych
ptaków), na Lirze pojawia się też rasa dobrych ryboludzi.
Dzień i noc 5
Ta część to zakończenie dziejów czyli zjednoczenie Liry pod rządami Aniołów. Niebo którym jest Lira rozpoczyna budowanie Rebelii przeciwko
Imperium Kosmicznemu (gdyż te ma sithów - którzy są demonami).
W tej części następuje koniec Ziemi po 2150 roku w czasie VI wojny światowej między UCS (Nieumarli), ED (Imperium) i LC (Lirianie).
W 2160 roku po połączeniu tych 3 frakcji ludzie lądują na planecie Eden (zaczynając od nowa). Do ludzi dołącza rasa Morphidów.
Jest to rasa potomków Agrów czyli rasy powstałej z obcych nostromo.
Cove, Abyss
Heroes XIII
Tu mamy historię Astarii. W Astarii żyją bogowie którzy stworzyli poszczególne rasy. Wśród stworzonych ras są ludzie i demony (bydło rogate). Jest więc to 6 dzień i noc.
Astaria najpewniej jest jednym z światów pierwotnego kosmosu (edenu).
Wśród Astarii są Diablody są te pierwotne żywiołaki przodkowie
demonów.
Forge, Foundry
Heroes XIV
Miał być na Ziemi, ale prawdopodobnie jest odwołany (żeby nie posądzono producenta o koniec świata).
Tower, Assylum (miasto koszmarów)
Heroes XV
W tej części dochodzą Zety (zwani Kosmonidami od ich zdolności życia w kosmosie) i Magiczni Jeźdźcy. Poza tym bóg świętuje że stworzył wszystko dobre czyli mamy 7 dzień i noc.
Conflux, Fairy
Heroes XVI
Bóg po stworzeniu postanowił zniszczyć świat w tym celu stworzył pory roku i Pulsarian (rasę istot o masie gwiazdy). Nie udało mu się
to od razu. Dopiero w następnej części
Necropolis, Cetatea
Heores XVII
W tej części Bóg niszczy wszystko i wygrywa zakład z demonem.
Także od H XVIII zaczyna się władza Boga wcześniej rządził demon (od zakładu tytana czyli od heroes 3 do heroes 17 rządził demon - wszyscy
grzeszyli, a dobro nie mogło wygrać).


IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 26 Kwietnia 2021, 23:51:57 »
Przeanalizowałem biblię i heroesa i wnioski są takie.

Najpierw była Pustka i nic nie było.
Z powodu podróży w czasie powstała fabuła Heroesa XVI gdzie dzieci przeprowadzają Ziemię przez czas pustki, końca świata nie ma.
Również Bóg Ojciec zostaje pomyślnie doprowadzony do pierwszego domu na świecie (najpierw był dom - dom jest wieczny).
czyli Necropolis i Colector
pierwotny Pożeracz Cienia zjada ciemność powstaje widok (obraz)
Potem powstała Ciemność czyli sen
Tam pojawił się Amen pierwszy człowiek otoczony
podróżnikami w czasie (aniołami i demonami).
Jest to czas Heroesa XVII kiedy to anioły pokonują demony (potwory)
i cieszą się wygraną człowieka. Niestety Amen pozostaje otoczony
przez demony.
Wtedy też w kosmosie zwanym nowym Edenem powstają kopię Boga Ojca, za każdego jest nagroda za głowę. Ojcowie zakładają przeróżne światy tworząc cywilizacje.
Jest to Assylum i Cavern
Później powstał Stwórca czyli Bóg (7 level cathedral - bóg ojciec kha beleth i 7 level night watch czyli Sandro duch święty).
Ludzie byli stwórcami.
W Heores XVIII Powstaje jeszcze jeden stwórca człowiek zwany Bogas, a właściwie Vołkodav (syn boży). Vołkodav stwarza ludzi i pokonuje Sandro jako Żadobę. W ten sposób może powstać wolna wola chcącą żyć (pokonano śmierć).
W tym czasie powstają portale łączące światy i prowadzące do wymiarów
Żywiołów. Syn Boga Ojca zwany Hero zakłada alternatywną cywilizację praludzi zwaną Zeta reticulanami (mangowce).
jest to Camp i Sadohal
Następnie powstała wolna wola czyli wola boga żeby stworzyć.
Powstała przyczyna która była chceniem wszystkiego i skutkiem
którym było powstanie wszechświata.
Tylko kobieta była inna (zła) gdyż była prademonem.
Nic ją nie obchodziło z wyjątkiem grzechu.
W tym czasie Szatan zbuntował się z wojskiem przeciwko Kha-Belethowi.
Z tego powodu musiał opuścić ziemie i wylądował w Mesali.
Jako Morglin Ironfirst zdobywa kontynent Enroth w Heroes I.
Za tych czasów wybuchają gwiezdne wojny między sithami a rebeliantami.
Czyli Bounty1 i Bounty2
Wreszcie Bóg zwany Bytem kupił wodę dla całego kosmosu tak stworzył
niebo. Tymczasem kobieta była zepsuta, dlatego Smoczyca (Asha)
urodziła Ziemię z pierwotnego jajka. Byt stworzył też wioskę
elfów Eden i tam elfy leśne grały na komputerze dalej stwarzając.
Byt stworzył również Tauri czyli pierwotną Ziemię otoczoną morzem.
Była to Ziemia Archaiku przez podróże w czasie była pustynią, ale
pierwotne była wulkaniczna lub lodowa zależności czy przedstawi nam
to ifryt lub geniusz (obaj żyli na pierwotnej Ziemi)
Byt stworzył także świat Anvil czyli Lirę czyli Niebo, i świat Cefeusz czyli Piekło.
Stworzył również księżyc który od tamtej pory krążył wokół Liry.
W tym czasie dobry Roland z Heroes II stwarza sojusz dobra którym
pokonuje złych podróżników czasu z sojuszu zła Archibalda.
Te czasy to Dragonstad i Paradise.
Potem Ziemia była zupełnym pustkowiem kiedy w heroes III bóg Yog stworzył plemię Orków, Goblinów i Ogrów. Były to pierwsze demony więc
walczyły dla grzechu. W tym czasie powstał też pierwszy Jezus zwany Crag Hackiem. Crag Hack po zamianie w zombii zmartwychwstał.
Pojawił też się nowi bogowie Faraoni z miasta Pawilon.
Wierzyli w światło, w tych czasach Kosmos był żółty i świecił wymiarem światła.
Był to proterozoik i czas powstania pierwszych elfów i czas kiedy maszyny i transformery władały ziemią.
Te czasy to czas Stronghold i Corruptor
Następnie nastał koniec świata zwany Rozliczeniem z powodu zakładu Tytana o śmierć całego życia. Po rozliczeniu Geniusze podzielili świat na swoją część i część demonów (lodową i ognistą stronę). Na obu częściach żył nowy rodzaj boga krasnolud (bóg śmiertelny).
Kiedy tylko zasadzono Eden w Mesalii powstała żyjąca w nim rasa
Azjatów znana z miasta Amethyst.
Tymczasem Bóg w Heroes IV otoczył krainę żyjących Rylos i zabił życie na Axeoth zdobywając kolejny świat.
W tym czasie kosmos się zepsuł i już nie był z solarium tylko z scalitu, czyli był niebieski - stał się wymiarem nocy.
Był to ediakar czyli czas zlodowacenia na ziemi po którym powstali przodkowie Geniuszy rasa Navi z filmu Avatar.
Były to czasy Kazamanty, Pyramid
Następnie Ciemność zalegała głębie wód. Z czego wynika że wszechświat stał się czarny czyli teflonowy taki jak dzisiaj. W tym czasie przegrane krasnoludy (przegrały zakład tytana) stały się demonami (czerwonymi np. gogami). Żyły w Mesali która w tym czasie była z ciepłej strony wulkaniczna, a z zimnej jak marsjańska pustynia.
Na tejże pustyni w dalaranie powstały Krwawe elfy które przyjęły kolejne wcielenie stwórcy kha-beletha (zwane potem elfem imperatorem).
Demony za tamtych czasów dotarły na księżyc mesali. I rozpoczęli podbój kosmosu. Pierwszą planetą którą podbili był Kutlat i Ashan.
W Ashanie jednak napotkali opór. A działo to się za Heroesa V.
Jak wiadomo wtedy zginął Kha-beleth zostając krwawym elfem.
W tym czasie trwał Paleozoik czyli czasy śmierci przodków smoków
zwanych pelykozaurami.
Czasy te to Inferno, Gehenna
Potem tchnienie boże unosiło się nad wodami. Chodzi tu o myślokształy przypominające robale (overlordy zergów). Tak powstał chaos i czyściec (kosmos gdzie dusze przelatują do innego świata - ich nieba). Wtedy też Rój unosił się nad wodami i szukał miejsca do lądowania. Znalazł na Char gdzie pokonał tamtejsze demony. Dotarł również na Lirę gdzie pożywiał się antymaterią.
Tymczasem demony na Ashanie zostały zniszczone  (były życiem) dlatego Ashan stał się kolejną planetą boga. Ród Gryfitów z Heroes VI pokonał
wrogów i zjednoczył dla Ivana (przyszłego króla) Ashan.
Ashan zaczęła podbój kosmosu (jako Kushan Empire).
Te czasy to Mezozoik czas śmierci dinozaurów.
Były to czasy Ul i Purgatorium.
Następnie Bóg rzekł niech stanie się światło. I wtedy gwiazda nad ziemią
zmieniła się w Silmarilion. Silmarilion tak mocno świecił. I wtedy w Heroes VII rój zwany rasą Xel wylądował na nim (nazwano go Mondalor).
Światło oddzielono od ciemności i tak nastał 1 dzień i noc.
Pojawił się porządek z dnia i nocy. Gwiazdy pozmieniały się w
żywiołaki światła zwane transformerami od ich rozmaitych pokryć
z metalu (z prądu). Był to kenozoik czyli czas kiedy grupa deceptikonów
stała się bogiem dla pierwszych małpoludów.
Były to czasy Metropolii i Oasis
Potem oddzielono wody górne od dolnych.
Tak powstał teren z pustką którą wypełniło powietrze. Wreszcie roślinny
mogły rosnąć. Aż że dzięki drugiemu dniu powstał czas to rośliny miały
czas żeby urosnąć. W tym czasie powstał nowy rodzaj boga prawdopodobnie ostatni bóg zwany Hulkiem.
Tutaj powinien być Heroes VIII ale o czym to nie wiem.
W tym czasie był Pliocen ostatnia epoka trzeciorzędu. W niej Małpoludy
uciekły na drzewa w ich edenie. Dopiero wąż ich skusił. Tym wężem byli Reptilianie którzy podzielili się z nimi mięsem.
I są to czasy Preserve, Biom
Następnie powstały rośliny jadalne, i nasiona ich. Pojawiły się odkąd praludzie zostali wygnani z raju. Wtedy też powstał nowy rodzaj demona
zwany lodowym demonem. Ludzie w raju zaczęli jeść owoce i tak się
uzależnili że nawet na lodowym pustkowiu dalej uprawiali ziemię.
Akcja toczy się w epoce lodowcowej i epoce kamienia (dokładnie
w paleolicie zaczęli praludzie uprawiać ziemię).
Wtedy też myśliwy Kain zabił hodowcę ziemi Abla. Którego zastąpił hodowca koni Set.
Tutaj powinien być czasy Heroes IX.
I jest to czas Glacier, Nexus
Potem powstało Słońce z Silimariona (zmiana to grzanie które stopiło lód na pustkowiu) i Księżyc wylądował przylatując z Liry (wraz z Lirianami na pokładzie zwanymi Egerianami). Pojawiły się też nowe gwiazdy stworzone przez graczy komputerowych.
Zety przybywały na Ziemię po nasiona, i pojawiła się gra w piłkę nożną na pamiątkę powstania wszechświata.
Działo to się epoce kamienia (a dokładnie w Mezolicie w czasach 1 Atlantydy). Na koniec tej epoki zatopiono ludzi i przeżył tylko Noe i jego rodzina gdyż byli z roślin (nekrobytów - nie byli żywi).
Był to Heroes X
I frakcję Zet i Astronomicum
Pojawiły się Ptaki i Anioły. Te były dobre gdyż oparły się demonom.
Za ich czasu Bóg wytracił poprzez rasy Imperium Vaygra (rasę Hierarchy)
ludzi czyli życie i tak zdobył Ziemię jako kolejną planetę.
Jak się jednak okazało ostatni ludzie wsiedli do łodzi podwodnych
i przeżyli w morzu. Co unieważniło zdobycie Ziemi i otworzyło
demonom drogę do Ziemi.
Tu mamy Heoresa XI gdzie ludzie uciekają do innej galaktyki uciekając
przed końcem świata i gwiezdnymi wojnami.
Akcja dzieje się Po potopie w epoce kamienia (a dokładnie w Neolicie),
w tym czasie aktorzy jako podróżnicy w czasie rozpoczynają stwarzanie historii świata.
W tym czasie podczas drugiej wojny z smokami Sadien (Leanna) pokonuje Smoki jako Bóstwo Lodu.
Ucieczka ludzi z Ur czyli źródła nawiązuje do ucieczki Abrahama.
Są tu frakcję Angeloum i Hadopia
Potem Bóg stworzył Ryby i Potwory Morskie, i oraz Płazy i Bydło (Nagi mają jelenie rogi - przodki bydła), a działo się to za czasów kiedy żył Orodreth pierwszy twórca Nekromancji. Dzięki nekromancji wybawił ostatnich żywych ludzi z życia przez co Ziemia została planetą boga.
Co wiązało się z przybyciem demonów do podziemia i dna oceanu.
Działo to się w epoce miedzi.
W tym czasie wędrówka Orodretha i  jego przejście przez morze nawiązuje do Mojżesza.
Działo się to Za Heroesa XII - kiedy anioły odkryły Lirę.
Za frakcji Reef i Abysal
Potem Pojawił się Człowiek. Człowiek sterował czołgami i podbijał Ziemię wraz z Robotami. Człowiek przy tym podzielił się na 3 strony.
Jedna boga, druga demonów i trzecia zwolenników wolności.
Co wiązało się z 2 nadaniem wolnej woli tym razem człowiekowi (1 było bogu). Roboty podbiły Ziemię tworząc cywilizację 2 atlantydy.
Mieli też kolonie na innych światach. W owym czasie Ziemia była
zwana Mesalią i wtedy zapomniano o zakładzie Tytana.
Odnowienie go doprowadziło do Rozliczenia (końca świata) i zatopienia
2 Atlantydy przez róg otchłani.
Działo to się za H XIII kiedy bóg wykonywał zakład tytana na świecie
pierwotnym boga zwanym Astaria.
Królowanie Kha-Beletha na Mesali
nawiązuje do władzy Króla Dawida i Salomona (króla Saretha).
Było to za frakcji Forge, Conservatory
Potem Bóg kiedy stworzył wszystko uczcił to nazywając dzień siódmy i noc  dniem świętym. W tamtym czasie mamy czasy Age of Mythology
czyli gry gdzie cywile czczą w świątyni boga tworząc tzw. favor.
Dzięki niemu można stworzyć mityczne bestię.
Jest to czas bogów którzy pokonując się wzajemnie doprowadzili
do wymarcia potworów i stanu jednego boga Jezusa.
Jest to czas Heroes XV (Heroes XIV chyba nie będzie).
Opowiada o ostatnich bogach nie jezusach czyli magach.
Jest to frakcja University, Planitarium
Potem skończył się świat i nastało nowe Niebo i nowa Ziemia.
Wszyscy się pogodzili i żyli dobrze. Tą nowością jest świat
od czasu komunizmu czyli po II wojnie światowej.
Świat ten trzeba chronić o czym mówi fabuła Heroes XVI.
Po za tym zaczyna się historia od nowa. Tym razem
jednak Bogiem Ojcem jest Hitler. Później jest Hero czyli
Palpatine - zaczęcie Gwiezdnych Wojen, a potem Uranos
czyli Byt który stworzył Niebo i doprowadził do powstania
Ziemi. Potem jest Kronos czyli Sandro powstały jako Śmierć
po to żeby bóg wygrał zakład z demonem. Potem jest Zeus
jako ten który przeżył koniec świata (ale zabił go ragnarok).
I Thor jako bóg który przeżył raganrok. Na koniec jest
Jezus jako prawdziwy Bóg jedyny. Po nim idziemy do nieba.
Więc ostatnie frakcje to Haven, Elemental
i jest to w okresie ponownie Heroes XVI.


« Ostatnia zmiana: 27 Kwietnia 2021, 00:04:40 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 20 Maja 2021, 09:50:27 »
Odnośnie węża w historii biblijnej to sytuacja wygląda tak:
Pierwszy wąż który skusił Ewe to małpa. Małpa podała jabłko
z drzewa zakazanego. Po jej zjedzeniu Ludzie poczuli różnice.
Z tego drzewa owoce były lepsze. Stali się więc jak Bóg.
Bóg jadł tylko lepsze owoce gdyż te które były dla człowieka
mu nie smakowały. I tak zaczął się grzech pierworodny.
Przez niego człowiek szukał ciągle lepszych owoców, lepszych
smaków. Na sam koniec potomkowie ludzi Mroczne elfy
jedzą mózgi i są kanibalami (zabijają ludzi dla jedzenia).
Widocznie grzech rośnie.
Jeśli chodzi o węża to rzeczywiście został pozbawiony nóg i rąk
i tak z małpy stał się wężem. Działo to się przed epoką lodowcową
więc małpa nie miała włosów (było ciepło).


IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 31 Maja 2021, 22:43:35 »
Zmieniłem kolejność frakcji na według bogów.
Teraz jest tak

Dragonstad,Paradise HI
Bounty1, Bounty2 HII
Angeloum, Hadopia HIII
Stronghold, Corruptor HIV
Kazamanty, Pyramid HV
Inferno, Gehenna HVI
Ul, Purgatorium HVII
Metropolis, Oasis HVIII
Preserve, Biom HIX
Glacier, Nexus HX
Reef, Abyssal HXI
Forge, Conservatory HXII
Univeristy, Planitarium HXIII
Astrnomonicum, Zet HXIV
Haven, Elemental HXV
Necropolis, Colector HXVI
Assylum, Cavern HXVII (Vołkodav)
Camp, Sadohal HXVIII (coś jak RPG)

Jeśli chodzi o bogów to tak to wygląda
Dragonstad,Paradise Abraham (Szatan lub Morglin Ironfirst)
Bounty1, Bounty2 Jezus (Izaak lub Geralt Wiedźmin)
Angeloum, Hadopia Ra (Thanos lub Collosus z X-man)
Stronghold, Corruptor Ozyrys (Tarnum lub Sauron)
Kazamanty, Pyramid Horus (Darth Sidous lub Gavin Mangus)
Inferno, Gehenna Uranos (Lethos lub Strife)
Ul, Purgatorium Kronos (Mordehai lub Sandro)
Metropolis, Oasis Zeus (Odyn lub Perun)
Preserve, Biom Ares (Thor lub Jahwe)
Glacier, Nexus Abraham
Reef, Abyssal Jezus
Forge, Conservatory Ra
Univeristy, Planitarium Ozyrys
Astrnomonicum, Zet Horus
Haven, Elemental Uranos
Necropolis, Colector Kronos
Assylum, Cavern Zeus
Camp, Sadohal Ares


A to propozycja na Heroes Online Total War
Mamy wielkie bitwy między frakcjami
i tak mamy takie frakcje
Dragonstad,Paradise
frakcje: Jaszczurludzie, Elfy Nocne (fioletowe), Helfy (Niebieskie leśne)
Bounty1, Bounty2
Elfy troskliwe (różowe), Elfy Solarne (żółte), Chaotyści
Angeloum, Hadopia
Tytani, Anioły, Podróżnicy czasowi (aktorzy)
Stronghold, Corruptor
Setowcy (Pawilon), Horusowcy (Nome), Goblinoidy (Horda)
Kazamanty, Pyramid
Krasnoludy, Chińczycy, Słowianie
Inferno, Gehenna
Samaelowcy, Lucyferanie, Szataniści
Ul, Purgatorium
Imperium Krona (Pajęczaki), Insektody (owady), Zoorianie (Zergi)
Metropolis, Oasis
Imperium człowieka, Królestwo elfów światła, Teokracja (Kościół)
Preserve, Biom
Królestwo elfów (pulsarianie), Mamolianie (ssaki), Transżywiołaki (Toa)
Glacier, Nexus
Dark Side (Sith), Light Side (Jedi), Haloidy (Prottosi, Betarianie)
Reef, Abyssal
Marynarka Podwodna, Infernusy (Demony podwodne), Elfy Morskie
Forge, Conservatory
Teokracja robotów, Roboty demony, Roboty wolnościowce (+ Terranie)
Univeristy, Planitarium
Geniusze, Magowie, Golemy
Astrnomonicum, Zet
Rada Oriona, Mangowce (z Anime), Kosmonidy (Ebeni)
Haven, Elemental
Przodkowie, Smoczy Jeźdźcy, Żywiołaki
Necropolis, Colector
Nieumarli Zarazy, Technonieumarli, Mroczne Żywiołaki (z czarownikami)
Assylum, Cavern
Mroczne elfy, Smoki (i dinozaury), Kopania Górnicza
Camp, Sadohal
Fanatycy Ludzi, Szara (nocna) Straż, Superbohaterowiem (Avengers)

Wiadomość doklejona: [time]02 Czerwiec 2021, 22:41:25[/time]
Po zastanowieniu jeszcze (mam nadzieje że ostatni raz) zmieniam kolejność frakcji

Frakcja                              
Bounty1 HI                        
Bounty2                  
Camp HII
Sadohal            
Angeloum   HIII      
Hadopia                                   
Stronghold HIV            
Corruptor            
Kazamanty HV      
Pyramid               
Inferno HVI               
Gehenna               
Purgatorium HVII               
Ul                  
Metropolis   HVIII      
Oasis               
Preserve HIX         
Biom                           
Glacier HX                                             
Nexus            
Reef   HXI                           
Abyssal                                                            
Forge HXII         
Conservatory                                             
University   HXIII   
Planiatrium      
Astronomonicum HXIV                              
Zet            
Elemental   HXV      
Haven            
Necropolis   HXVI   
Colector   
Assylum HXVII (Jak RPG)               
Cavern      
Dragonstad HXVIII (Z Vołkodavem jednak jako zakończenie)         
Paradise

Czyli wygrały Smoki i Helfy (Nocne elfy)


« Ostatnia zmiana: 02 Czerwca 2021, 23:35:58 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 02 Czerwca 2021, 23:54:56 »
Jeszcze taki opis jaka frakcja w grze

Moja Frakcja   Frakcja w grze         
Bounty1             Czarodziejka                        
Bounty2            Czarownik      
Camp            Rycerz         
Sadohal            Czarodziej                                                      
Angeloum            Mythological      
Hadopia            Haven (regna)                    
Stronghold         Stronghold            
Corruptor            Assylum         
Kazamanty         Fortress      
Pyramid            Academy            
Inferno            Inferno         
Gehenna            Inferno            
Purgatorium       Xel               
Ul                      Xel            
Metropolis            Ludzie      
Oasis            Ludzie            
Preserve            Sylvan      
Biom                    Sylvan                  
Glacier            Glacier                                       
Nexus            Nexus      
Reef               Podwodne                     
Abyssal            Podwodne                                                         
Forge            Fabryka   
Conservatory      Fabryka                                             
University            Magowie   
Planiatrium           Magowie
Astronomonicum Kosmici                              
Zet               Kosmici   
Elemental       Jeźdźcy Magiczni
Haven       Jeźdźcy Magiczni      
Necropolis       Siły Jesieni
Colector            Siły Jesieni
Assylum       Siły Mroku (bohatera imię nie pamiętam)         
Cavern       Siły Mroku
Dragonstad         Dragonstad
Paradise            Fairy


IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 09 Czerwca 2021, 19:25:47 »
Tutaj opis tyle Heroesa XV, XVI i XVII ile mi się udało zobaczyć.
Więc
H XV opowiada o Magach Jeźdźcach ujeżdżają samoloty stojąc na nich.
Po za tym akcja dzieje się w XIX wieku i opowiada co wtedy działo się
w fantastycznych krainach.
HXVI to 4 kampanie o porach roku jest Wiosenna elfów leśnych, Letnia Ludzi, Jesienna Nieumarłych i Zimowa Śnieżnych elfów.
Akcja toczy się w XX wieku i głównymi bohaterami są dzieci.
Akcja kampanii jest przedstawiona w filmie Mroczna Wieża.
HXVII to gra typu RPG gdzie sterujemy kilkoma frakcjami, frakcje te
to Christian (Ludzie), Mongo (Barabrzyńcy chińscy), Sandro (Nieumrali),
Phil Stephen (Mroczni ludzie), King God (Elfy leśne), Satan (Lodowe
demony), Sariel (Demony ogniste), Newman (technomagowie).
Akcja toczy się w Renesansie i opowiada w jaki sposób znikły smoki
i potwory. Ludzie mają kuszokoptery którymi wygrywają z smokami (początkowo ludzie walczą między sobą).


« Ostatnia zmiana: 09 Czerwca 2021, 20:01:45 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Iboz

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 31

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 18 Czerwca 2022, 18:05:48 »
Ostatnio widziałem Heroes 18.
I jest w nim walka Smoczego Oka - przywódcy miasta chaosu (połączenie
miasta robali z smokami) z Władcami żywiołów.
Mamy takie frakcje
Chaos
Ogień
Woda
Powietrze
Ziemia
Światło
Ciemnośc
Zima



Generalnie historie heroes tak widzę według H III:
Heroes 1 wszystko pomieszane (City of chaos)
Heroes 2 miasta królów (Cetatea)
Heroes 3 miasto nieumarłych (Necropolis)
Heroes 4 miasto podziemia (Dungeon)
Heroes 5 miasto barbarzyńców (Stronghold)
Heroes 6 miasto demonów (Inferno)
Heroes 7 miasto krasnoludów (Christmas)
Heroes 8 miasto fanatyków ludzi (Cathedral)
Heroes 9 miasto porządku Ashy (Nightwatch)
Heroes Football miasto dobra (Castle)
Heroes 10 miasto aniołów (North)
Heroes 11 miasto roślin (Greenhouse)
Heroes 12 miasto elfów (Rampart)
Heroes 13 miasto jaszczurludzi (Fortiess)
Heroes Cosmos miasto kosmicznych (morskich) elfów (Cove)
Heroes 14 miasto robotów (Forge)
Heroes 15 miasto magii (Tower)
Heroes 16 miasto nieba (Palace - Vori)
Heroes GTV (GTA Heroesowe) miasto żywiołaków (Conflux)
Heroes 17 miasto lodowych stworzeń (Glacier)
Heroes 18 miasto robali (Zerg town)
Heroes Sims miasto kobiet (Fairy)
Heroes Infinite miasto pustynii poatomowej (Factory)
Heroes 19 (0 prolog) miasto egipskie (Pawilon)

Kolejność opierałem na prezydentach USA.
Obecnie jest Biden i jest Cove

Wiadomość doklejona: [time]18 Czerwca 2022, 18:12:09[/time]
GTV Heroes
Wcielamy się w Leanne córkę Kha-Beletha, naszym zadaniem jest pokonać Smoki i pochwycić przestęprzych Władców Żywiołów.

Krainy
Ashan
Miejsca:
Lodowiec Lodowych demonów
Pustynia Shantiri
Pustynia Siedmu miast
Las elfów Irollan
Góry Krasnoludów Grimheim
Podziemia Yghall
Równiny Orków Ranaar
Półwysep Heresh Nieumarłych

Wymiary Żywiołów
Miejsca:
Wymiar Lodu
Wymiar Ognia
Wymiar Wody
Wymiar Powietrza
Wymiar Ziemi
Wymiar Światła
Wymiar Ciemności
Wymiar Umysłu

Mesalia
Miejsca:
Atagarich
Jadame
Karigor
Nighon
Wyspy Regny
Ziemie Przodków
Kraina Smoków
Ziemie demonów

Rasy i potwory w grze
Większość ras z H I - III, H V - VII

Służby porządkowe
tutaj nadmienie że od levelu jednostki
z która wlaczymy zależy pomoc - gwiazdka
którą mamy
1 gwiazdka milcjant (człowiek)
2 gwizadki elf leśny
3 gwiazdki elf mrozu
4 gwiazdki strzelec wyborowy
5 gwiazdki zaklinacz
6 gwiazdki geniusz
7 gwiazdki Przodek


Fabuła
Leanna zaczyna w osadzie na lodowcu lodowych
demonów, tam trenuje. Potem wędruje na Asahanie
zbierając armię do pokonania Smoczych bóstw.
Po pokonaniu Smoczych Bóstw udaje się do
wymiarów żywiołów. Tam pokonuje Władców
Żywiołów zamykając ich w kajdanach.
Na koniec Leanna udaje się na Mesalie
gdzie ma pokonać swojego ojca Kha-Beletha
i inwazje jego demonów. Ostatecznie
demony dzielą Mesalie na pół dla nich
pół dla Geniuszy druga połowa. Leanna ginie
w finałowej bitwie.

PS
Piszę bo to kwintesencja mojej wiedzy o Heroes.
Dlatego to ważne.

UWAGA Spoiler
Na końcu w Heroes Infinite blondyn z długimi włosami będący kolejnym wcieleniem kha-beletha ucieka na koszmarze (Koniu z H4 miasta Assylum) wraz z Meduzą z Lasu w Edenie. Udaje się na ziemie zniszczoną (wasteland factory).
Na końcu więc jest wygnanie Adama z Raju.


« Ostatnia zmiana: 18 Czerwca 2022, 18:53:58 wysłane przez Iboz » IP: Zapisane
Iboz

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 31

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 28 Czerwca 2022, 02:17:53 »
A to kolejność frakcji według zdarzeń:

Heroes 1 Pawilon - pojawienie się Ironfirsta na Enroth
Heroes 2 Necropolis - powstanie Nieumarłych
Heroes 3 City of chaos - w tym herosie są wszystkie frakcję
Heroes 4 Dungeon - podziemia w wydaniu chaosu
Heroes 5 Stronghold - najlepszy okres barbarzyńców
Heroes 6 Inferno - Demony najbardziej chaotyczne
Heroes 7 Christmas - Krasnoludy stają się wielkim krajem
Heroes 8 Cathedral - Jeddite pokonuje ludożerców
Heroes Football Castle - Piłka nożna w świecie heroes
Heroes 9 Nightwatch - nowe Miasto porządku Ashy
Heroes 10 Preserve - Miasto leśnych elfów broaniących Eden
Heroes 11 Fortress - Miasto Gadów z tropików
Heroes 12 Greenhouse - Miasto roślinnych elfów z Liry
Heroes 13 Cove - miasto zatoki jaszczurludzi
Heroes 14 Forge - miasto robotów z księżyca
Heroes 15 Tower - miasto magów ujeżdzających samoloty
Heroes 16 Glacier - miasto zimy
Heroes 17 Haven - miasto elementalistów Newmana
Heroes film Factory - film o heroesie
Heroes 18 Tartarus - miasto zimowego żywiołu
Heroes GTV Conflux - wymiary żywiołów w grze
Heroes Infinite Zerg town - Zergi jako stworzenia napotkane na pustynii
Heroes Sims Fairy - Miasto anime postaci czyli simowe heroesy
Heroes 19 (Prolog 0 ) Abode - Miasto początkowego heroes


« Ostatnia zmiana: 08 Lipca 2022, 15:47:21 wysłane przez Iboz » IP: Zapisane
Iboz

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 31

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 04 Lipca 2022, 10:05:39 »
Ja bym widział takie nowe miasta do heroes (dokładnie do H 11 jakby ktoś pytał).

Mausoleum
Bohater
Technomanta
Talent rasowy: Zamażanie (jak regeneracja)
Muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=AdQ3JDLlmPI
Jednostki:
1. Mechamucha
2. Nekrożuk
3. Ptak zagłady
4. Zimowy Człowiek
5. Maskostwór
6. Pojazd zimowego silnika
7. Olbrzymi Lodowy Szkielet

Kampania
1. Nieumarli pokonali połowę życia
w swojej galktycę, lecz bóg nadal nie wygrywa
dlaczego. Dlatego że żyją nadal istoty
w Andromedzie. Sandro wyrusza do Andromedy
żeby teraz tam zabić połowę życia.
Zakładamy bazę na lodowej planecie
2. Dowiadujemy się że na planecie
jest Mausoleum Sadien, postanowimi
zamienić ją w wielekiego szkieleta.
3. Aby zniszczyć połowę życia
potrzebujemy floty, więc szukamy
gwiezdnej kuźni.
4. Aby szybciej zniszczyć życie,
musimy znaleść martwą gwiazdę
i ją zdetonować, promieniowanie
zabije życie w galaktyce.
Epilog
Kiedy zginęło życie, nagle wszystko
wraca do normy. Sandro znów jest
człowiekiem, ludzie zaludniają
większość planet, a po demonach
zniknął ślad. Jak wiemy nie na długo,
gdyż wylądowali na Ukrainie.


Miasto Strzelców
Posterunek (Sentry)
Bohater:
Strzałomanta (Arrowmancer)
Talent rasowy: Energoamunicja (więcej strzałów)
Muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=n4PQRpo2Wng
Jednostki:
1. Zwiadowca Osa
2. Ptak zwiadowca
3. Elf prszyszłości
4. Policjant
5. Czołg kołowy
6. Nurkopter
7. Latający lotniskowiec

Kampania:
1 sc. Wszechkorporacja wykupiła udziały
w firmach zajmujących się komosem.
Kilka zwiadów w obcy czas jest
obiecujących. Najpierw jednak trzeba
wytępić tamtejsze potwory.
Zadaniem wojska korporacji
jest oczyszczenie z potworów Liry.
W tym celu wynajmujemy elfy.
2 sc  Atakujemy Imperium kosmiczne
aby zdobyć artefakty które
złożone mogą wyłączyć lub
włączyć miasto. Na koniec
sc. właczamy Matrix czyli miasto.
3 sc. Musimy obronić się
przed Zemstą Imperium w
tym celu zawiązujemy sojusz
z Rebeliantami.
epilog
Od rebeliantów dowiadujemy
się że za pieniądze można
kupić level mieszkańcom.
Dzięki temu cześć przeżywa
atak gwiazdy śmierci.
Imperium wysyła Anioły
żeby podbiły Lirę.
Zaczyna się Heroes 12.

Pulsarnia
Bohater:
Masan
Talent rasowy: Pożeranie wrogów
Muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=6gc1RpMOTxM
Jednostki:
1. Wchłaniacz latający
2. Piechota siatki pocisków
3. Twórca koszmarów
4. Symbiont miłości
5. Statek antymagiczny
6. Trójnoga ruchoma baza
7. Włócznia zbawienia (niszczy światy)

kampania:
1. Lud morskich istot poszukuje portalu
do komosu. Mają nadzieje uwolnić
się od wiecznego zepsucia.
2. Po zbudowaniu floty
szczęsliwy żyjemy w kosmosie.
Trzeba zniszczyć źródło spaczenia.
Czyli planety. Ale w tym celu
trzeba odnaleść technologie
włóczni zbawienia. W tym sc.
autor użył Astralni. Wchodzimy
do snów żeby opanować technologię.
Od tamtej pory co roku niszczy
upadły świat.
3. Upadły Slaneesh uciekł w kosmos
i zahipnotyzował cześć Pulsarian
(nas). Więc trzeba go pokonać.
epilog
Pulsarnie udają się do nowego
wymiaru ładu, pozostawiają
po sobie artefakty, na jednym
z nich mówią do Imperium człowieka.
Udaliśmy się do nowej galaktyki
żeby uwolnić ją z upadku.
Ta już jest uwolniona przekazujemy
ludziom galaktykę.
Na koniec przekazu Pulsarian śmieje
się że zostało wam tyle planet
ile bogu ludzi. ha ha ha...
Został Eden i Księżyc

Crystalnia
Bohater:
Metalista (Metalist)
Talent rasowy: Metalizyka (ulepsza materie)
Muzyka:  https://www.youtube.com/watch?v=4C06rNqK1vo
Jednostki:
1. Dysk wytwórczy
2. Golem ceglasty
3. Golem edenitowy
4. Elf metaskalny
5. Lewitująca łódz
6. Kosmiczny lotniskowiec
7. Piramida lotnicza

Kampania:
1. Ludzie wysyłają sondę na Marsa.
Nieoczekiwanie odnajdują rzeżby
przypominające cywilizacje.
Grupa zwiadowców bada sprawę.
Tak odkrywają armię golemów.
Która pomaga im założyć bazę
i odepchnąć demony pragnące
ich pokonać.
2. Pewna naukowiec odkrywa
że po podaniu pewnego metalu
embrioną ludzi powstają elfy
zdolne do życia na marsie.
Rozpoczynamy wojny z decepticonami
o marsa.
3. Elfy marsjanskie buntują
się przeciwko ziemi, planują
ostrzał jądrowy. Musimy posłać
naszego agenta z księżyca
żeby temu zapobiec. Dochodzi
do wojny księżyca z marsem.
4. Musimy pokonać zetów i orków
którzy zaczęli kolonizacje marsa.
W tym celu zawiazujemy sojusz
z imeprium kosmicznym.
Imperium buduje olbrzymi statek piramidę.
Epilog
Większość mieszkańców Marsa udaje się
na inne planety. Pozostają ruiny
gdzie pogrzebia się największych sithów.
Gdyż na normalnej planecie jest
za mało miejsca.
Jednym z Marsian jest Superman.

Astralnia
Bohater
Mistyk
pojazd Koń z nocnego nieba
Talent rasowy - Wzmacnianie magii - Czary pozytywne
działają z większą mocą, a negatywne z słabszą
Muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=nCJyBcPu3K4
Jednostki:
1. Energ - Żyw. uczuć
2. Porygon - Żyw. wzroku
3. Mojra - Żyw. pamięci
4. Elf holograficzny - żyw. iluzji
5. Krzyżowiec nocy - żyw. spokoju
6. Darlok - żyw. psychiki
7. Tkacz cienia - anioł snów

Te miasto nie ma kampanii gdyż jest nagrodą za ukończenie
Heroesa 11.

I jeszcze na koniec
Muzyka z Menu H 11
Jaka jest twoja gra czyli
https://www.youtube.com/watch?v=sbZZKEJXz9U
Muzyka z podziękowań z H 11 i wstęmpu do H 12
https://www.youtube.com/watch?v=B-CCeiMIQhc



« Ostatnia zmiana: 04 Lipca 2022, 10:33:14 wysłane przez Iboz » IP: Zapisane
Iboz

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 31

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 16 Lipca 2022, 16:27:34 »
A oto pełna kolejność frakcji
Frakcja moja         Frakcja H III       Heroes                                                                                       
Cavern            City of chaos      Cosmos                  
Pulsarnia                                             
Necropolis            Necropolis         H0 (19)
Mausoleum                                                         
Colector            Tartarus         Hinfinite                        
Astralnia                                                                                                                                          
Assylum            Dungeon         H1      
Corruptor                              
Dragonstad         Fortiess         H2      
Jungle                              
Mineral            Factory         H3
Crystalia
Pyramid            Pawilon           Hfilm
Hadopia                                                            
Stronghold         Stronghold      H4                           
Acid                              
Camp            Cathedral         H5      
Sadohal                                                
Inferno            Inferno         H6      
Gehenna                                                                  
Kazamanty         Christmas         H7         
Mountain                                                         
Metropolis            Castle         H8
Astronomonicum                        
Oasis            Nightwatch      H9         
Sentry                                                                                                                                                                                          
Paradise            Rampart         H10                                                   
Preserve                                                               
Blood            Greenhouse      H11                                    
Biom                                                                        
Bounty1            Coutryard         H12                                                                                                            
Bounty2                                                                                                                                                                                                                                    
Reef               Cove            H13
Abyssal                                          
Forge            Forge         H14            
Conservatory                        
University            Tower              H15
Planitarium                                                                                       
Haven            Palace (Vori)      H16                                                                           
Angeloum                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
Nexus            Glacier         H17                                                                                                                        
Glacier                                                      
Tau               Conflux         HGTV                              
Elemental                                                      
Ul               Zerg town         H18   
Purgatorium                           
Insectopolis         Fairy            HSims                                                                                                                                                   
Zet                                                                                                                                                            


Wiadomość doklejona: [time]16 Lipca 2022, 16:46:02[/time]
Zacząłem od Heroes Cosmos gdyż tam się wszystko zaczęło.
Zaczęło się od tego że Vaygrowie żeby zdobyć zasoby zaczęli niszczyć światy Arkturian (galaktyki demonów).
Potem dotarli do drogi mlecznej gdzie zniszczyli Ziemie i wiele innych planet. Ich przywódcą był Sandro zwany Imperatorem Vaygrem.
Potem jest Heroes 0 gdzie bohaterowie z Ziemi odkrywają
Mesalie (świat H III). Równolegle ludzie się przenoszą na Eden.
Sandro jako Żadoba zostaje zabity przez Vołkodava.
Następnie w Heores infinite ludzie Adama zostają wyżuceni z Edenu i
udają się na Mesalie. Adam był Kha-Belethem i nauczył demony spalania
światów, toteż anioły się na nim zemściły gdy zostal człowiekiem (Adamem).
Potem jest Heroes I w którym Ironfirst udaje się na poszukiwanie
ludzi Adama, w efekcie poszukiwań zakłada Enroth.
Dalej już znacie.

Wiadomość doklejona: [time]18 Lipca 2022, 09:52:06[/time]
I jeszcze sprostowanie.
Dlaczego Vaygrowie walczyli z demonami w galaktyce Arktura.
Otóż chodziło oto że demony były ludożercami.
Więc większość Imperium Vaygra (ludzie) zdecydowali na
likiwdacje ich planet i zrobienie z nich jedzenia.
W dordze mlecznej też niszczyli planety ras ludożernych lub
wrogich imeprium.


« Ostatnia zmiana: 18 Lipca 2022, 09:54:46 wysłane przez Iboz » IP: Zapisane
Iboz

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 31

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 02 Sierpnia 2022, 01:18:37 »
Jeszcze raz kolejność tym razem według HIII
Frakcja Heroes Frakcja w H III                                                                                                      
Colector   H1  Tartarus                                    
Astralnia   H1  Assylum (z H III)                                                                                                                                 
Necropolis   H2  Necropolis               
Mausoleum  H2  Death Valley                                                   
Cavern      H3  Underground                           
Pulsarnia     H3  City of chaos                                    
Assylum      H4  Dungeon                  
Corruptor      H4  Cetatea                     
Stronghold   H5  Stronghold                                    
Acid         H5  Horde                  
Pyramid      Hfilm  Pawilon                                                                                                                                             
Hadopia      Hfilm  Prijat                                                   
Mineral      HSims  Astral               
Crystalia      HSims  Factory                                                                              
Inferno      H6  Inferno                  
Gehenna      H6  Refugee                                                         
Metropolis  H7  Castle
Astronomonicum   H7  Star wars (mod)                                                            
Oasis      H8  Sand Castle                  
Sentry      H8  Human Castle
Paradise   H9  Evergreen                                                               
Preserve   H9  Rampart                                                      
Blood      H10  Greenhouse                                             
Biom         H10  Preserve                                                            
Dragonstad   H11  Fortiess                  
Jungle      H11  Groove                     
Reef      H12  Cove               
Abyssal   H12  Abyss                                 
Kazamanty   H13  Christmas                     
Mountain      H13  Bastille                                                
Forge      H14  Ciberium                        
Conservatory   H14  Foundry                  
University   H15  Tower         
Planitarium   H15  Derwish                                                                                 
Tau      HGTV  Amethyst                                             
Elemental   HGTV  Conflux                                             
Haven      H16  Palace (Vori)                                                                                    
Angeloum   H16  Northerness
Nexus      H17  Covenant                                                                                                                                    
Glacier      H17  Glacier                                             
Bounty1      HAlbum  Countryard                                                                                                                           
Bounty2 HAlbum Abode
Camp      H18  Nightwatch                  
Sadohal      H18  Cathedral                                       
Ul      Hinfinite  Forge               
Purgatorium   Hinfinite  Eldorado                     
Insectopolis H0 (19) Fairy
Zet         H0 (19)  Star gate (mod)


« Ostatnia zmiana: 04 Sierpnia 2022, 01:43:11 wysłane przez Iboz » IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.103 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry