Tawerna.biz - Forum

Świat HoMM => Seria HoMM ogólnie => Wątek zaczęty przez: michalega123 w 07 Lutego 2016, 17:00:23



Tytuł: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: michalega123 w 07 Lutego 2016, 17:00:23
Heroes 7...
Może zacznijmy od tego, że nic już nie będzie jak Heroes 3.
Świat w grach Heroes 5-7 nie wydaje się zbytnio interesujący (w szczególności Heroes 7-opowieści, które wloką się z nami przez prawie całą grę). Według mnie w następnej części przydało by się coś całkiem nowego (nie tak jak było to w przypadku szóstki-zbyt wiele udziwnień). Nie chodzi mi o uproszczenie, bo to całkiem psuje grę (przecież każdy może wybrać poziom trudności), ale o coś nowego przez co gracz nie musiałby odkrywać nowości przez 15-30 minut, tylko przez kilka godzin gry. I trzeba powrócić do standardowych zasobów-siarki, rtęci, a nie tworzyć jakieś nowe typu-kryształy smoczej krwi, stal cienia, smocza stal. Nowa fabuła, a może całkiem znana (nie z uniwersum Heroes), np. Gra o Tron przyciągnęłaby wielu nowych graczy. Co o tym myślicie?

Za wszelkie błędy przepraszam.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: LordSauron w 11 Lutego 2016, 10:42:09
Wszystko piękne, ale mało prawdopodobne. Na razie trzeba poczekać, zobaczymy jak się H7 sprzeda, wtedy Ubi zobaczy co dalej. Jeśli nie zaorają serii od razu to spodziewam się, że będziemy widzieć kolejne cięcia kosztów i wydawanie gier w wersji wczesnej beta.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Mcichosz16 w 11 Lutego 2016, 18:38:50
Oby anioł-pająk przyszedł w nocy do Erwana i powiedział:"Poświęć cały budżet na wskrzeszenie Herosów. Gryfy na wieki! Jeśli nie starczy, weź duży kredyt albo kickstarter." Tylko ten anioł może ocalić tę wspaniałą markę i zapewnić nam złoty wiek.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Sylu w 11 Lutego 2016, 22:42:06
Po co przeznaczać cały budżet na grę, która i tak sprzeda się w dużo mniejszej ilości nakładów niż inne gry Ubi takie jak chociażby Far Cry czy AC. Nie ma się co oszukiwać, ale aktualnie jest to już gra niszowa. Zresztą Erwan nie decyduje o budżecie Ubisoftu, co najwyżej o budżecie, jaki ma w ramach Might & Magic, a on i tak jest stosunkowo mały.

Osobiście chciałbym, żeby stworzono grę z takim rozmachem, jaki miała piąta część. Niesamowita szczegółowość, mnóstwo okien, czy to istot czy bohaterów, bardzo ładne animacje, no może poza cut - scenkami, ale i one miały coś uroczego w sobie. Nie mówiąc o pełnym 3D, pięknych miastach i wielu innych rzeczach. Była to zdecydowanie najlepsza część, jaka kiedykolwiek powstała.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: michalega123 w 17 Lutego 2016, 22:20:19
Mówiąc szczerze ta seria upada, jeśli już nie upadła. Zapewne jeśli nie nastąpi jakichś przełom to nie ujrzymy następnej części.

P.S. Też bym chciał aby następne części/dodatki były stworzone z takim samym rozmachem jak piąta część.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Japko w 18 Lutego 2016, 09:03:40
Seria Might & Magic jest jedną z tych najbardziej znanych serii. Tak jak The Sims (To już zna chyba każdy  ;D), może GTA (W to nie grałem, ale jednak wiem co to jest), tylko trochę mniej. Skoro Ubisoftowi seria nie przynoszą większych zysków, może inna firma się połasi, która wszystko "odbuduje". Myślę, że tej serii upadek nie grozi.
PS. Moim zdaniem Hirołsy od Ubisoftu są bardzo dobre.  :)


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: michalega123 w 18 Lutego 2016, 09:44:54
Ubisoft interesują tylko zyski, a nie czy gra jest dobra czy nie.

Nie wydaję mi się, aby Ubisoft odsprzedał prawa innej firmie, bo jeszcze w najgorszym przypadku (dla Ubisoftu) udało by im się zrobić porządną i przyniszącą zyski grę. Prędzej zamrozili by projekt.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Sylu w 18 Lutego 2016, 21:31:36
Z serii można na pewno coś wycisnąć, niekoniecznie muszą to być heroesy. Karcianka Duel of Champions swego czasu była najpopularniejszą grą tego typu. Niestety to, co się później stało z tą grą, było jakimś absurdem. Jednak w naszych czasach po prostu, niezależnie, jaką gre wydadzą w świecie m&m, i nie ważne, jak będzie dobra, to i tak przyniesie relatywnie niskie zyski. No chyba, że będzie to jakiś action rpg. Czas strategii (tym bardziej turowych) i klasycznych rpgów minął. Wystarczy spojrzeć na doskonałe Pillars of Eternity, który przyniósł relatywnie małe zyski. Ubisoft nie będzie przeznaczał na grę więcej niż może  zarobić tylko dlatego, bo chcą zrobić świetną grę. To dalej jest firma, której zależy na zyskach. Lepiej zrobić następnego AC z identyczną mechaniką, bo się sprzeda. Choć trzeba przyznać, że nowy Far Cry i zapowiedzi odnośnie nowego AC sprawiają, że Ubi chce przetestować nowe pomysły.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: michalega123 w 18 Lutego 2016, 21:49:02
Ale jak widać Ubi próbuje zachęcić nowych graczy do kupowania Heroes 7 szybkim wydawaniem patchów i nowymi, darmowymi kampaniami


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: tetrus w 04 Kwietnia 2017, 13:24:12
Mimo upływu tyle czasu od premiery "siódemki" wciąż cisza w temacie Heroes 8. Od "piątki" czekam na godnego następcę, ale chyba jeszcze długo będę czekał  :(


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: sebarubin w 20 Kwietnia 2017, 09:19:05
Mimo upływu tyle czasu od premiery "siódemki" wciąż cisza w temacie Heroes 8. Od "piątki" czekam na godnego następcę, ale chyba jeszcze długo będę czekał  :(

Chyba od trójki:D W każdym razie faktycznie, ani widu ani słychu


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Baronus w 23 Kwietnia 2017, 19:05:40
To juz moze Jon niech zrobi nie Ubi i to swoja Piątkę, która miała być...


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Dimit w 06 Czerwca 2017, 15:00:18
Myślę, że ciężko tutaj o godnego następce. Trójka miała po prostu ten klimat, którego nie da się skopiować. Miała swoje wady, ale to nie miało znaczenia, dzisiaj chyba oczekujemy ideału, który nigdy nie nadejdzie.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Górski w 20 Czerwca 2017, 17:18:44
Według mnie, seria Heroes w tym memoncie jest wielką niewiadomą. Dlaczego? Ponieważ w aktualnym momencie mamy aż trzy różne wersje przyszłości tejże serii.

Pierwsza z nich i najbardziej oczywista dotyczy Vivendi. Jak już wiadomo owa firma ma ponad 25 % udziałów Ubisoftu. Zgodnie z francuskim prawem, jeśli dojdzie do 30 %, Vivendi będzie musiało złożyć ofertę posiadaczom akcji Ubisoftu, a jeśli ci się zgodzą i Vivendi faktycznie wykupi akcje Ubi, będzie to tzw. "wrogie przejęcie". Wtedy nie wiadomo co będzie z Heroesem. Na pewno nie liczyłbym wtedy na nową część Might & Magic (chodzi mi o RPG). Oczywistym jest, iż nowi posiadacze gier Ubi zajeliby się najpierw Far Cry albo Assassin's Creed, na Heroesa w takim razie musielibyśmy prawdopodobnie czekać ładnych kilka lat (jeśli w ogóle by podjęto decyzję o stworzeniu "ósemki").

Druga opcja (choć z tego co słyszałem - matematycznie niemożliwa xD) jest taka, iż Ubi by się "wylizało" i wykupili swoje akcje od Vivendi (tak jak niegdyś zrobił to Blizzard). Lecz tego bym już raczej nie chciał. Ubisoft nie chce współpracować z fanami i popełnia definitywnie błędne decyzje (najlepszym przykładem jest tutaj dodatek do Heroesa VII. Czemu zamiast legendarnego Inferno pojawiła się Forteca będąca tylko w jednej odsłonie bohaterów mocy i magii?). Choć z tego co można usłyszeć, Vivendi ma równie negatywną opinię.

I ostatnia wersja przyszłości dotyczy sprzedania praw do marki "Might & Magic" jakiejś losowej firmie. Być może Ubisoft chcąc bronić się przed Vivendi sprzeda swoje drugorzędne marki, takie jak właśnie Heroes. Takie coś odpowiadałoby mi najbardziej, gdyż jest wiele ciekawych firm, które robią fajne gry (np. 1CCompany zajmujące się obecnie serią King's Bounty). Lecz niestety jest to najmniej prawdopodobne.

Czego natomiat sam bym oczekiwał po nowej odsłonie Heroesa? Przede wszystkim nowego miasta, czy nowego uniwersum. Bolało mnie to, że w części czwartej i siódmej nie spełniono tradycji "dodania nowej frakcji"  (tak jak w dwójce Nekropolis, w trójce Cytadela, w szóstce Sanktuarium itp.) Również chciałbym ujrzeć ponownie Inferno, jego brak w siódemce jest dobijającym faktem. Ciekawy byłby powrót bossów z szóstej odsłony i oczywiście zobaczyć nowe (lub te całkiem stare, dawno zapomniane) jednostki, jak np. Upadły Anioł, Paladyn (od części piątej zaginął, a jako potężny wojownik z mieczem od części drugiej), również chciałbym powrotu Ważek, Modliszek, Bazyliszków, Gorgon, Trolli, interesujące mogłyby być Olifanty (chociażby u Orków), a także wiele innych fascynujących stworów. ;)

To tyle, jeśli chodzi o Heroesa VIII. Choć tak naprawdę mam nadzieję, że w ogóle go kiedyś zobaczymy, nieważne, w jakiej formie.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: LohiMP w 30 Stycznia 2018, 01:53:26
Co moim zdaniem musiałby zawierać Heroes VIII aby była szansa na odniesienie sukcesu, albo aby przynajmniej był fajną grą do której się z chęcią wraca?

1. Przede wszystkim osiem podstawowych frakcji o prostu musi być dostępne i w pełni grywalne w podstawowej wersji gry i nie powinno to podlegać żadnemu śmiesznemu głosowaniu przez internet. Za frakcje podstawowe uznaję: Rycerzy, Nekromantów, Magów, Elfy, Czarnoksiężników (Mroczne Elfy), Barbarzyńców (Orkowie), Demony i Krasnale). Jakby poza nimi było coś jeszcze to fajnie, ale te powyższe to absolutny, niepodlegający żadnej dyskusji mus. Nowym graczom to i tak wszystko jedno bo dla nich wszystko będzie nowością, a starzy wyjadacze i wieloletni fani byliby zadowoleni.
Docelowo widziałbym 12 frakcji, ale one mogłyby się już spokojnie pojawiać w kolejnych dodatkach. Można by nawet zaryzykować i spróbować ponownie wprowadzić Kuźnię - a co, jak szaleć to szaleć i tak niewiele jest już do stracenia. Ja osobiście najbardziej ucieszyłbym się z powrotu zamku z bagien, ale pewnie i tak się to nigdy nie spełni.

2. Alternatywne ulepszenia jednostek po postu muszą być dostępne już w podstawce w formie takiej jak znamy z HV. Całkowicie porzuciłbym wprowadzony w HVII, totalnie nietrafiony moim zdaniem pomysł z koniecznością wyboru jakie siedlisko budujemy.
Grając daną frakcją chcę mieć dostęp do całego jej potencjału a nie musieć sam siebie ograniczać.
Osobiście bardzo ucieszyłbym się jakby zrezygnowano z podziału jednostek na 3 poziomy, a powrócono do podziału na 7, ale to akurat najmniej istotna kwestia.

3. Efekty działania czarów na polu bitwy jak i same animacje walczących jednostek muszą być spektakularne, zwłaszcza w przypadku czarów wysokiego poziomu. Również powinny powrócić porządne (a nie zrobione na odwal się, żeby tylko fani przestali narzekać) trójwymiarowe ekrany miast oraz czytelne drzewka rozwoju. Coś jak w HV, bo te z późniejszych części nie wyglądają dobrze. W ogóle pod względem stylu graficznego należałoby celować raczej w okolice tego co było w HV niż w HVI i HVII.

4. Uwolnić kamerę! Serio, to co pod tym względem się odwaliło w HVI i HVII to jakiś żart w kiepskim stylu. Rozwiązanie z HV było idealne, ale przecież po co trzymać się czegoś co działa, skoro można to spieprzyć.

5. Podział bohaterów na "moc i magię", ale jednocześnie otwarta każda możliwa ścieżka rozwoju (coś jak w HV z prawdopodobieństwem pojawienia się danej umiejętności przy awansie).

6. Więcej artefaktów! A zasoby zostawić w świętym spokoju. Ma być ich 7 i już.

7. Powrót HEXÓW na polu bitwy. Byłby to wspaniały ukłon w stronę HIII a jednocześnie coś nowego w serii, bo hexów w 3D jeszcze w serii Heroes nie było. A że takie rozwiązanie doskonale się sprawdza to można się przekonać grając chociażby w nowe King's Bounty.

8. Nie robić przesadnie długiej kampanii, chociaż warto zaprezentować w niej jakąś interesującą historię. Kampania powinna po prostu zapoznać gracza ze stylem gry każdą frakcją, jej mocnymi i słabymi cechami, jednostkami itp. Heroes to przecież przede wszystkim jest strategia, a strategia najlepiej się sprawdza w grze pvp. I właśnie na dopieszczenie trybu multi powinien być położony największy nacisk. Ludzie do dziś grają w HIII czy HV nie ze względu na fabułę, ale właśnie ze względu na multika.
Co za tym idzie należy do maksimum dopracować balans. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to proste w przypadku tak wielu frakcji, ale w HV 3.1 się jakoś udało więc jest to jak najbardziej możliwe.
Dobry generator map losowych to również podstawa, plus zaawansowany edytor map dla chcących się trochę pobawić w projektantów.

Zapewne znalazłoby się więcej elementów, które z chęcią zobaczyłbym w ewentualnych HVIII, ale i tak już za bardzo się rozpisałem. ;)


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Halon w 18 Września 2020, 15:11:14
W Heroes VIII będzie prawdopodobnie nowe miasto Shantiri.
Po za tym powinno być morskie miasto z Cuthulu na czele.
Oraz początek Orków. Ja bym chciał widzieć miasto chaosu (Gobliny),
i płynne przejście z Czarownika (Goblina) do Barbarzyńcy Orka.
Dobrze by było zobaczyć po raz pierwszy w historii miasto Mrozu (Kriomantów - magów lodu) oraz miasto Niebios (aeromantów - smoczych
jeźdzców). Miasta te powstały by od Sar-elama poprzez schizmę w
której uczniowie Sar-Shazzara tworzą zbuntowaną stronę lodowych
nieumarłych, a Sar-Elam zostaje przy smokach. Pod koniec część Nieumarłych ląduje w piekle gdzie odkrywają zielony gaz dający odporność na ciepło (powstaje nekropolia).
Byłoby to wprowadzenie do dodatku gdzie dochodzą rasy jedzące
zielony gaz (rasy starcraft). Więc dochodzą rasy Forge z Heroes III Horn
of the Abyss. Rasy te to połączeni terranie z zergami. I tu mamy rozpad
frakcji na miasto Ludzi Forge i miasto obcych ras Rój. Na koniec przybywa
sam Sar-Issus z rasą Prottosów w postaci miasta Nexus.
Oczywiście zakładam że Vivendi odkupi po podstawce pomysły od
Blizzarda.

PS
W mieście Nexus widział bym postacie jak z Japońskich anime.
Tak żeby różnili się od ludzi (wielkie oczy, drobne ciało).
Były by to pozostałości po ebenach zniszczonych przez
Arkatha (Overminda) - czyli c.d. kampanii
z Modu H VII Umbramancer.

Wiadomość doklejona: [time]18 Wrzesień 2020, 17:10:03[/time]
Po przemyśleniu złożyłem miasta do kupy i powstała mi kampania.
Więc...
W podstawce mamy 6 miast: Shantiri, Cove, Sky, Necropolis, Stronghold i Inferno.
1 kampania Shantiri
Shantiri ma 2 strony jedna Magii Pokoju (Umysłu), a druga Antymagii.
Jeśli wybierzemy magie pokoju gramy Ivan'em.
kampania A) Otóż z rady Ivana odłączyły się Elfy (zarówno mroczne i leśne) gdyż są za Mysterio Magnificent'em oraz krasnoludy (obrażone atakiem Ivana na ich miasta). Doszedł Elf Morski.
Z tego łatwo wynika że przeciwko niemu jest Inferno.
Najpierw musi zająć się wewnętrznymi konfliktami
w Cove (Cuthlunu wrogie) i Necropolis (wrogi Sandro) oraz Stronghold (napaści złodziei goblinów). Na koniec idzie na Inferno i zaprowadza
pokój w Ashanie.
kampania B gramy Belethem. Beleth jest mistrzem antymagii i wraz
z Shantiri idzie na radę Ivana w tym celu eliminuje Orka, Piratkę i
Czarodziejkę, na koniec idzie na samego Ivana.
Ivan po śmierci zostaje wskrzeszony przez Elratha więc Beleth wie że
musi poprosić śmierć w osobie Sandro żeby całkiem zabić Ivana.
2 kampania Cove
Mamy 2 strony Bezkręgowców i Kręgowców.
A wybieramy bezkręgowce gramy Cuthlunu i wraz z piratami podbijamy
morze, następnie atakujemy zatokę Shantiri.
B wybieramy kręgowców gramy Shallasą i wraz z Nagami zdobywamy
morze, następnie atakujemy na zatokę Necropolis (heresh)
3 kampania Sky
są 2 strony jedna eter - kosmos, druga powietrze - niebiosa
A Sar-Elam daje błogosławieństwo Gwiezdnemu Geniuszowi w walce
z Ifrytami pragnącymi zdobyć księżyc Ashy. Ifryt'ą pomaga Shantiri
Kha-Beletha
B Sar-Elam daje błogosławieństwo Smoczemu Jeźdźcy w walce o zabezpieczenie portalów łączących ashan z sheogh'em (piekłem).
Piekłu pomagają Gobliny z Stronghodl
4 kampania Necropolis
są 2 strony: Lodowi Nieumarli, Piekielni Nieumarli
A Gramy Sar-Shezzar'em który przy pomocy mrozu ratuje Ivana
przed śmiercią z rąk żony Anastazji. Pohwyca Anastazje i zabiera
fiolkę z trucizną (zamraża ją).
B Gramy Sandro i zdobywamy fiolkę trucizny. Następnie przekazujemy
ją Anastazji ta wsypuje do kielicha Ivan'owi i ten umiera ostatecznie.
5 kampania Stronghold
Są 2 strony: Gobliny chaosu, i Orki sprawiedliwe.
A Gramy czarownikiem który mocą Urgasha stworzył Gobliny.
Teraz wysyła ich na kradzieże do Shantrini. Mają też zabijać.
Chodzi o to żeby popełniać grzechy.
B Gramy barbarzyńcą który uwalnia z mocy Urgasha Orki.
Wysyła je po równinach żeby oswoiły zwierzęta.
Tak mają dyplomacją służyć za przykład dobrym istotą (wierzącym
w matkę ziemie i ojca niebo).
6 kampania Inferno
mamy 2 strony jedną Jadowitego ognia (czerwonego) i drugą
ognia bólu (zielonego).
Tym razem jest jedna kampania
Najpierw z pomocą Jadowitego ognia Beleth zdobywa piekło
- pokonuje urgasha. Potem tworzy z pomocą zielonego
ognia Pomioty Piekielne (zielone demony) i atakuje nimi
Smoki.
W kampanii pomaga nam shantiri jeśli graliśmy Belethem, jeśli
nie to sandro i necropolis.

Dodatek jeszcze mam w pomyślę.

Wiadomość doklejona: [time]19 Wrzesień 2020, 15:56:06[/time]
Fabuła dodatku do Heroes VIII
1 kampania Forge
mamy 2 strony Terran (ludzie i krasnoludy) wierzące w Arkatha
oraz Obce rasy wierzące w Overmind'a.
kampania A
Stukov zostaje poprzez ogień uzdrowiony z narośli na ramieniu.
Wkrótce zaczyna konflikt z Shantiri żeby wyrównać rachunki.
Powstaje kraina krasnoludów. Następnie Arkath idzie na inferno.
W celu powstrzymania kolejnego zaćmienia.
kampania B
Sara Kerrigan ląduje z rojem na Mondalorze, tam przyjmuje za
cel znalezienie geniuszy ostatniej rasy którą nie assymiliował
rój. Następnie podpisuje pakt w którym zawiązuje sojusz
z Mordehaiem na mocy którego w zamian za gaz zielony,
będzie atakować Shantiri.
2 Kampania Nexus
Są 2 strony jedna Prottosów zabójców demonów, i druga
Anime'ów które chcą się osiedlić w mondalorze.
Kampania zaczyna się od wyboru
A Prottosi
B Anime'ni
Gramy Sar-Isssus'em który jest mistrzem magii pierwotnej
z jego pomocą w kampania A
- pokonujemy Roje, Necropolis, Stronghold a potem Inferno,
po tym pojawiają się wszędzie wygłodniałe psy jako
zemsta Beletha
później jest wizja gdzie psy doprowadziły do powstania
Rzymu i ukrzyżowania Jezusa (dobre skojarzenie jest
z Issus,em)
w Kampanii B
- pokonujemy Terran, Shantiri, Cove a na koniec Sky
za co zostajemy przeklęci i zamienieni w chochliki
Następnie jest wizja gdzie przybywają kosmici
na modlitwę w ogrojcu Jezusa i zabierają go
do Altei (gwiazda) tam w raz z dziećmi
Jezus robi ubrania dla biednych ludzi

PS
Tutaj bym widział ogłoszony przez Vivendi konkurs
na najlepszy level w grze w kampanii Isssus'a.
Otóż każdy kto przekroczy ustalony przez producenta
level może wygrać
z kampanii A - krzyż Sar-Issusa.
z kampanii B - koszulkę Sar-Issusa.
Na koniec dowiadujemy się że Jezus zastąpił
wiarę w Smoki wiarą w Boga.
Co mówi nam rycerz Edric narrator fabuły w H VIII


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Halon w 22 Września 2020, 11:46:26
Przemyślałem i jeszcze bym widział kolejny dodatek (lub pierwszy
jeśli nie mamy kupionego pomysłu z Star craft).
W dodatku rycerz Edric opowiada historię.
1 kampania Dungeon
Mamy 2 strony jedną Mrocznych elfów, 2 Zwierzoludzi.
Wybieramy Raelagiem między
A Czarnoksiężnikiem z krainy Oz który pokonuje zwierzoludzi
i krasnoludy zajmując całe podziemie
B Minotaurem który wyzwala Zwierzoludzi z pod panowania
Mrocznych elfów, i atakuje Najemnych Goblinów które
mają zlikwidować rebelię.
2 kampania Preserve
Są 2 strony Żywa Przyroda i Martwa przyroda (żywiołaki)
W grze wcielamy się w Czarodziejkę Agrayel
która musi wybrać czy wybrać nauki przywoływania
u druida, czy nauki niewidzialności u elementalisty.
Tak czy owak efektem tych nauk jest to że żaden
potwór na mapie nie może jej zatakować bez jej zgody.
później jest ostatnia
3 kampania Cities.
Mamy 2 strony pierwsza Gryfa (światła),
druga Sokoła (żołnierze bez twarzy)
Gramy Edriciem jeśli wybierzemy
A Gryfa pomaga nam Agrayel która wykrada
dla nas Graala i zamienia go na statuę żołnierza
co daje przewagę nad Sokołem powstaje
Imperium Gryfa w misji pomaga nam miasto Forge
wybieramy B Sokoła to pomaga nam Raaelag
który odnajduje lampę miłości która daje
nam możliwość wybudowania Kaplicy
Matki Beletha po tym pomaga nam Shantiri
i powstaje Imperium Sokoła.

PS
Za osiągniecie odpowiedniego levelu możemy
wygrać z kampanii 3 A Figurkę Złotego Żołnierza
z kampanii 3 B Złotą Lampę Sufitową


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Halon w 25 Października 2020, 20:32:08
Z pewnych przecieków wynika że następne Heroes ( 8 )
będzie jak Frostpunk grą gdzie trzeba ciągle podejmować
decyzję o których zależy fabuła gry.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Dandyl w 11 Lutego 2021, 20:30:12
Z pewnych przecieków wynika że następne Heroes ( 8 )
będzie jak Frostpunk grą gdzie trzeba ciągle podejmować
decyzję o których zależy fabuła gry.

Chciałbym żeby to była prawda.  :huh: Bezpośrednia kontynuacja Heroesa 5 to to o czym marzę. Kampania piątki nie była doskonała, ale grałem w nią z wypiekami na twarzy. Konflikt był wielowątkowy, a bohaterowie tacy jak Markal, Arantin, Raelag czy Zehir na długo zapadli mi w pamięć.
"Szóstka" to nie było "to". Główny zły pojawił się znikąd i równie szybko wysłaliśmy go do piekła (praktycznie niczego się o nim nie dowiadując). Nie dorastał Kha-belethowi i Biarze do pięt.
Rozgrywka też była dość "osobliwa" z tym ciągłym teleportowaniem się wszystkich do swoich miast (w piątce to był rzadki czar).


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Halon w 02 Kwietnia 2021, 14:40:04
Z tych przecieków widziałem już z 5 wersji Heroesa 8 (nie mogą się
zdecydować).
Więc ciężko powiedzieć co będzie.
Wiem na pewno że bohaterzy z Heroesa chcą wrócić do Ashanu,
a nie odkrywać Mondalor.
Z drugiej strony może Mondalor da nam wspólne wątki z Star Wars.
Otóż Mondalor brzmi jak Mandalorian czyli nazwa ludu ludzi z Star Wars.
Możemy mieć nowe Haven z Mandalorianami, i nowe Forge z rebeliantami.
PS
Przecieki mam z snów, otóż w snach widziałem heroesa nawet 18 (maks.)
A rekord ma gra Bioshock której jest 31 części.
31 część jest w 2200 roku. 2200 roku Arabowie żyją jak my, i uważają
że terrorystami z 21 wieku byli blondyni z Skandynawii.
Jeśli chodzi o heroes 3 to widziałem 3 wersje, a heroes 5 widziałem 2 wersje. Dlatego to jestem dość niepewny w tym co będzie w Heroes 8.
Jedyne co się zgadza między wersjami to styl grafiki.
Także 8 może być trochę rysunkowa (jak anime bajka).
Znaczy się chodzi o opcje, jednostki może będą miały lepszą grafikę.
PS2
Dokładnie mówiąc to Heroes I i II + VI iVII widziałem 1 wersje (tyle że rozszerzoną o więcej frakcji), Heroes IV widziałem 2 wersje.
Po za tym na ten przykład widziałem maks. 15 części Starcrafta.
Tyle że na końcu gra ma inną nazwę i więcej frakcji (4 jest ich,
nie ma prottosów, są zergi i ludzie podzieleni na 3 frakcje).


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Nightin w 12 Kwietnia 2021, 15:30:13
Ja szczerze mówiąc uważam że niezależnie jak będzie z ewentualną ósemką to z pewnością
-Prędzej czy później będzie narzekanie "a czemu to nie wygląda jak trójka?" ewentualnie "czemu nie wygląda to jak piąteczka?"
-Jeśli Ubisoft podejmie się pracy to cóż...za bardzo się nie nacieszymy tym, bo Ubisoft zamiast dojrzale podejść do gry i kontynuować pracę nad nim stworzy grę pełną bugów, różnych gaf, pomyłek, niedopracowania, a ostatecznie stwierdzi podobnie jak w przypadku VI i VII że stworzył niewypał więc wrzuca do kosza.
-Jeśli Ubisoft zamierza wrócić do Ashanu to ja widzę tak że skupią się bardziej na jego historii, uniwersum, wyjaśnianiu elementów budujących świat (np. skąd co pochodzi i czym jest) niż na reszcie jak choćby mechanice samej gry.
-Nie wykluczam że może się pojawić chociaż jedno kontrowersyjne rozwiązanie, nie mogę przewidzieć czego dotyczące, ale na pewno wielu ludzi się zbytnio skupi na nim zamiast na reszcie.
-Na pewno będzie Przystań/Zamek, Nekropolis, Twierdza, reszta jak pokazały ostatnie dwie części mocno niepewne mimo początkowych wielu zapewnień że "Tak, tak, na pewno Wam damy, pokażemy nawet gotowe modele/grafiki"
Co do frakcji i ewentualnej fabuły to cóż radzę nie oczekiwać zbyt wiele, ja rozumiem że jak ktoś lubi to niech sobie potworzy, ale nie wiem, według mnie lepiej by się zajął choćby pisaniem fanficków.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Dandyl w 15 Lutego 2022, 07:59:31
Coś się ruszyło?  :huh:
https://www.gry-online.pl/newsroom/might-and-magic-ubisoft-rekrutuje-do-pracy-nad-nowa-gra/z2214c8


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Sylu w 16 Lutego 2022, 06:53:26
Pewnie jakieś mobilne coś.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Dandyl w 16 Lutego 2022, 22:26:19
Pewnie jakieś mobilne coś.
To podobno ma być gra AAA.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Iboz w 19 Czerwca 2022, 08:32:01
Jeszcze bym widział 2 dodatek do H VIII
w którym wcielamy się w Czarownika Jeddite Człowieka.
Jeddite postanawia ukarać ludożerców,
W 1 sc. tym celu zakłada krainę Koło
nowej frakcji Cathedral
A ) Budujemy Fanatycznego Anioła
dołącza do nas miasto Sky i Elrath chłopiec z różańcem
B ) Budujemy Władcę Fanatyków
dołącza do nas Shantiri i Kha-Beleth
pozostałe miasta mają ludożerców
2 sc. Musimy ukarać ludożerców
Do sojuszu 2 frakcji dochodzi 3 nexus.
Naszym zadniem jest ukarać 3 frakcje
(Necropolis, Cove i Stronghold)
+
wersja A ) Inferno
wersja B ) Forge
Czyli 3 frakcje na 4 frakcje.

I do wygrania byłoby
wersji A ) Różaniec Elratha (z Złota)
wersji B ) Palantir Kha-beletha (z Okiem Surona w środku)

PS
Słowo Katolik wzięło się od Catholic czyli Cathedralolicy


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Iboz w 28 Czerwca 2022, 22:41:58
Tu wyjaśnienia.
Heroes VIII może być inny niż napisałem.
Otóż.
Heroes IV miał być z miastem Inferno jako ulepszeniu Castle które chcę
pokonać smoki.
Heroes V miał być opowieścią o tym jak istoty z świata H III uciekają do
świata smoczych bóstw. Kha-Beleth w mojej wersji miał przybyć portalem
do Ashanu, a nie podziemnym piekłem.
W Heroes VI miała być Pani Jeziora, którą zastąpiono Iriną Gryfinheart.
Miało też być zjednoczenie Mrocznych elfów i tak było (to się nie zmieniło). Smoczy Jeźdzce miali być na niebieskich smokach, a są
na fioletowych (fioletowy materiał jest lepszy).
W Heroes VII miało być morskie miasto Lewiatana (Godzili) i Krakena (Wielkie Cuthulu). Narazie nie ma czegoś takiego.
W Heroes VIII miało być pokierowanie dziejami Ashanu tak żeby zakończyły się Wielką Ciszą (czyli taki krąg dziejów).
W Heroesie IX miało być zakończenie różne dla każdej frakcji (w inferno
planeta zrobiła się ognista, w nekropolii martwa, w sylvan zalesiona itp. )
Po zmianach na Ahanie doszło tak wiele wątków że aż
zrobiłem moją wizję Heroesa X. Miała być to finałowa bitwa między
Kha-Beletem a sojuszem dobra. Jak się jednak okazało obecnie jest
to wojna o uratowanie Edenu ostatniego świata którego nie
zniszczyli Vaygrowie, rasa która mieszka na gwiazdach i uważa planety za olbrzymie kopalnie pod flotę kosmiczną.
Historia ta spowodowała powstanie wizji Heroesa XI.
Jako ewakułacji ras fantastycznych do nowej galaktyki.
I narazie to ostatnia cześć mojej wizji.
+ Heroes XIII który jest wizją Seliny o świecie Astaria.
Heroes XII opieram o sen o edytorze heroes świata Anvil (Liry).
Heroes XIV i kolejne są z tego co widziałem w śnie.
Ostatnio widziałem sen o Heroes VIII.
I każdy bohater tam był inny, po za tym pojawiła się nowa jednostka
elektryczny ptak (taki jak Zapdos z pokemon).
Wygląda na to że w H VIII może będę pokemony.
Nie dużo mam wieści bo mi w tym śnię ukradli CD Z H VIII i
się obudziełem.

PS
Swoją przygodę z Heroes zacząłem od 3.
Więc przewidywania są od 4.
2 i 1 były kiedy byłem jeszcze za młody na gry gdzie się zabija.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Iboz w 13 Października 2022, 14:06:20
Ostatnio miałem sny i coś więcej powiem o fabule H VIII jak ją widzę.
Otóż po głównym wątku czyli przygodach Jeddite.
Widzę taki MOD.
MOD Bunt innych ludzi.
W 1 sc. mamy królestwo koło Jeddite. I sytuacje w której Jeddite dogadał
się z Sandro. Otóż za pieniądze starsi ludzie szli do zamiany w nieumarłego.
W ten czas pewien starszy człowiek zwany Mikołajem, zorganizował bunt
przeciwko Jedditemu. Zebrał starszych ludzi (prakrasnoludy) i rozpoczął
rebelie.
2 sc. Do rebelii dołączają Magowie z Wielkich Arkan (pod dowództwem Gavina Mangusa).
Powstaje państwo starych ludzi. Jeddite zostaje obalony i osadzony w więzieniu. Również Emilia Nighthaven traci władzę.
W tym sc. Mikołajowi pomaga krasnoludzica Wiktoria.
3 sc. Mikołaj chce się rozprawić z Sandro w tym celu udaje się na Ashan
gdzie uciekł Sandro do Mrocznych elfów (nie było jeszcze nekromantów
w Ashan). Tam zostaje dopadnięty. W zadaniu pomaga mu przyszły
król krasnoludów.
Epilog
Sandro rodzi się w krainie magów jako Telindor (Gavin w H10 go wygnał z krainy magów gdyż wiedział że będzie chciał się zemścić za swoją śmierć).


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Nightin w 19 Listopada 2022, 14:43:34
https://www.gry-online.pl/newsroom/might-and-magic-ubisoft-rekrutuje-do-pracy-nad-nowa-gra/z2214c8

Udało mi się znaleźć ostatnio coś takiego, może to będą Heroesy, może co innego, chociaż szczerze nie spodziewam się czegoś wielkiego. Wątpię by Ubisoft nauczył się czegokolwiek na swoich błędach, myślę że bardziej dąży do jak najbardziej wybicia marki, tak jak Bethesda wykończyła Fallouta. Nie jestem wielce optymistycznie nastawiona do takich tworów, ale jak to powiada mądrość ludowa "Kto bogatemu zabroni?". Projekt będę śledzić, choć nie wróżę że będzie jakoś rewelacją czy nie będę przejawiać wielkich zachwytów, bo myślę że nie tylko ja jestem zniesmaczona ostatnimi różnorakimi cosiami związanymi z marką jakie w ogóle powstawały.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Sylu w 20 Listopada 2022, 14:50:18
Jak patrzę i widzę nowy projekt i że będzie go robił jakiś Ubisoft Shanghai to od razu myślę, że to jakieś mobilne gówno.


Tytuł: Odp: Heroes VIII
Wiadomość wysłana przez: Nightin w 21 Listopada 2022, 18:13:04
Jak patrzę i widzę nowy projekt i że będzie go robił jakiś Ubisoft Shanghai to od razu myślę, że to jakieś mobilne gówno.

Jako że wcześniej były różne gówna na telefony i podobne to wcale by nie zdziwiło gdyby tak samo było, ale zobaczym.