Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VIII (Czytany 32326 razy)
michalega123

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29

Zobacz profil
« : 07 Lutego 2016, 17:00:23 »
Heroes 7...
Może zacznijmy od tego, że nic już nie będzie jak Heroes 3.
Świat w grach Heroes 5-7 nie wydaje się zbytnio interesujący (w szczególności Heroes 7-opowieści, które wloką się z nami przez prawie całą grę). Według mnie w następnej części przydało by się coś całkiem nowego (nie tak jak było to w przypadku szóstki-zbyt wiele udziwnień). Nie chodzi mi o uproszczenie, bo to całkiem psuje grę (przecież każdy może wybrać poziom trudności), ale o coś nowego przez co gracz nie musiałby odkrywać nowości przez 15-30 minut, tylko przez kilka godzin gry. I trzeba powrócić do standardowych zasobów-siarki, rtęci, a nie tworzyć jakieś nowe typu-kryształy smoczej krwi, stal cienia, smocza stal. Nowa fabuła, a może całkiem znana (nie z uniwersum Heroes), np. Gra o Tron przyciągnęłaby wielu nowych graczy. Co o tym myślicie?

Za wszelkie błędy przepraszam.


« Ostatnia zmiana: 07 Lutego 2016, 18:15:18 wysłane przez michalega123 » IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 11 Lutego 2016, 10:42:09 »
Wszystko piękne, ale mało prawdopodobne. Na razie trzeba poczekać, zobaczymy jak się H7 sprzeda, wtedy Ubi zobaczy co dalej. Jeśli nie zaorają serii od razu to spodziewam się, że będziemy widzieć kolejne cięcia kosztów i wydawanie gier w wersji wczesnej beta.


IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 11 Lutego 2016, 18:38:50 »
Oby anioł-pająk przyszedł w nocy do Erwana i powiedział:"Poświęć cały budżet na wskrzeszenie Herosów. Gryfy na wieki! Jeśli nie starczy, weź duży kredyt albo kickstarter." Tylko ten anioł może ocalić tę wspaniałą markę i zapewnić nam złoty wiek.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 11 Lutego 2016, 22:42:06 »
Po co przeznaczać cały budżet na grę, która i tak sprzeda się w dużo mniejszej ilości nakładów niż inne gry Ubi takie jak chociażby Far Cry czy AC. Nie ma się co oszukiwać, ale aktualnie jest to już gra niszowa. Zresztą Erwan nie decyduje o budżecie Ubisoftu, co najwyżej o budżecie, jaki ma w ramach Might & Magic, a on i tak jest stosunkowo mały.

Osobiście chciałbym, żeby stworzono grę z takim rozmachem, jaki miała piąta część. Niesamowita szczegółowość, mnóstwo okien, czy to istot czy bohaterów, bardzo ładne animacje, no może poza cut - scenkami, ale i one miały coś uroczego w sobie. Nie mówiąc o pełnym 3D, pięknych miastach i wielu innych rzeczach. Była to zdecydowanie najlepsza część, jaka kiedykolwiek powstała.


« Ostatnia zmiana: 11 Lutego 2016, 22:47:35 wysłane przez Sylú » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
michalega123

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 17 Lutego 2016, 22:20:19 »
Mówiąc szczerze ta seria upada, jeśli już nie upadła. Zapewne jeśli nie nastąpi jakichś przełom to nie ujrzymy następnej części.

P.S. Też bym chciał aby następne części/dodatki były stworzone z takim samym rozmachem jak piąta część.


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 18 Lutego 2016, 09:03:40 »
Seria Might & Magic jest jedną z tych najbardziej znanych serii. Tak jak The Sims (To już zna chyba każdy  ;D), może GTA (W to nie grałem, ale jednak wiem co to jest), tylko trochę mniej. Skoro Ubisoftowi seria nie przynoszą większych zysków, może inna firma się połasi, która wszystko "odbuduje". Myślę, że tej serii upadek nie grozi.
PS. Moim zdaniem Hirołsy od Ubisoftu są bardzo dobre.  :)


IP: Zapisane
michalega123

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 18 Lutego 2016, 09:44:54 »
Ubisoft interesują tylko zyski, a nie czy gra jest dobra czy nie.

Nie wydaję mi się, aby Ubisoft odsprzedał prawa innej firmie, bo jeszcze w najgorszym przypadku (dla Ubisoftu) udało by im się zrobić porządną i przyniszącą zyski grę. Prędzej zamrozili by projekt.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 18 Lutego 2016, 21:31:36 »
Z serii można na pewno coś wycisnąć, niekoniecznie muszą to być heroesy. Karcianka Duel of Champions swego czasu była najpopularniejszą grą tego typu. Niestety to, co się później stało z tą grą, było jakimś absurdem. Jednak w naszych czasach po prostu, niezależnie, jaką gre wydadzą w świecie m&m, i nie ważne, jak będzie dobra, to i tak przyniesie relatywnie niskie zyski. No chyba, że będzie to jakiś action rpg. Czas strategii (tym bardziej turowych) i klasycznych rpgów minął. Wystarczy spojrzeć na doskonałe Pillars of Eternity, który przyniósł relatywnie małe zyski. Ubisoft nie będzie przeznaczał na grę więcej niż może  zarobić tylko dlatego, bo chcą zrobić świetną grę. To dalej jest firma, której zależy na zyskach. Lepiej zrobić następnego AC z identyczną mechaniką, bo się sprzeda. Choć trzeba przyznać, że nowy Far Cry i zapowiedzi odnośnie nowego AC sprawiają, że Ubi chce przetestować nowe pomysły.


« Ostatnia zmiana: 18 Lutego 2016, 21:37:18 wysłane przez Sylú » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
michalega123

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 18 Lutego 2016, 21:49:02 »
Ale jak widać Ubi próbuje zachęcić nowych graczy do kupowania Heroes 7 szybkim wydawaniem patchów i nowymi, darmowymi kampaniami


IP: Zapisane
tetrus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 04 Kwietnia 2017, 13:24:12 »
Mimo upływu tyle czasu od premiery "siódemki" wciąż cisza w temacie Heroes 8. Od "piątki" czekam na godnego następcę, ale chyba jeszcze długo będę czekał  :(


IP: Zapisane
sebarubin

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 20 Kwietnia 2017, 09:19:05 »
Mimo upływu tyle czasu od premiery "siódemki" wciąż cisza w temacie Heroes 8. Od "piątki" czekam na godnego następcę, ale chyba jeszcze długo będę czekał  :(

Chyba od trójki:D W każdym razie faktycznie, ani widu ani słychu


IP: Zapisane
http://www.dambat.pl/ Pompy i hydrofory
Baronus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 23 Kwietnia 2017, 19:05:40 »
To juz moze Jon niech zrobi nie Ubi i to swoja Piątkę, która miała być...


IP: Zapisane
Dimit

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 06 Czerwca 2017, 15:00:18 »
Myślę, że ciężko tutaj o godnego następce. Trójka miała po prostu ten klimat, którego nie da się skopiować. Miała swoje wady, ale to nie miało znaczenia, dzisiaj chyba oczekujemy ideału, który nigdy nie nadejdzie.


IP: Zapisane
Górski

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 20 Czerwca 2017, 17:18:44 »
Według mnie, seria Heroes w tym memoncie jest wielką niewiadomą. Dlaczego? Ponieważ w aktualnym momencie mamy aż trzy różne wersje przyszłości tejże serii.

Pierwsza z nich i najbardziej oczywista dotyczy Vivendi. Jak już wiadomo owa firma ma ponad 25 % udziałów Ubisoftu. Zgodnie z francuskim prawem, jeśli dojdzie do 30 %, Vivendi będzie musiało złożyć ofertę posiadaczom akcji Ubisoftu, a jeśli ci się zgodzą i Vivendi faktycznie wykupi akcje Ubi, będzie to tzw. "wrogie przejęcie". Wtedy nie wiadomo co będzie z Heroesem. Na pewno nie liczyłbym wtedy na nową część Might & Magic (chodzi mi o RPG). Oczywistym jest, iż nowi posiadacze gier Ubi zajeliby się najpierw Far Cry albo Assassin's Creed, na Heroesa w takim razie musielibyśmy prawdopodobnie czekać ładnych kilka lat (jeśli w ogóle by podjęto decyzję o stworzeniu "ósemki").

Druga opcja (choć z tego co słyszałem - matematycznie niemożliwa xD) jest taka, iż Ubi by się "wylizało" i wykupili swoje akcje od Vivendi (tak jak niegdyś zrobił to Blizzard). Lecz tego bym już raczej nie chciał. Ubisoft nie chce współpracować z fanami i popełnia definitywnie błędne decyzje (najlepszym przykładem jest tutaj dodatek do Heroesa VII. Czemu zamiast legendarnego Inferno pojawiła się Forteca będąca tylko w jednej odsłonie bohaterów mocy i magii?). Choć z tego co można usłyszeć, Vivendi ma równie negatywną opinię.

I ostatnia wersja przyszłości dotyczy sprzedania praw do marki "Might & Magic" jakiejś losowej firmie. Być może Ubisoft chcąc bronić się przed Vivendi sprzeda swoje drugorzędne marki, takie jak właśnie Heroes. Takie coś odpowiadałoby mi najbardziej, gdyż jest wiele ciekawych firm, które robią fajne gry (np. 1CCompany zajmujące się obecnie serią King's Bounty). Lecz niestety jest to najmniej prawdopodobne.

Czego natomiat sam bym oczekiwał po nowej odsłonie Heroesa? Przede wszystkim nowego miasta, czy nowego uniwersum. Bolało mnie to, że w części czwartej i siódmej nie spełniono tradycji "dodania nowej frakcji"  (tak jak w dwójce Nekropolis, w trójce Cytadela, w szóstce Sanktuarium itp.) Również chciałbym ujrzeć ponownie Inferno, jego brak w siódemce jest dobijającym faktem. Ciekawy byłby powrót bossów z szóstej odsłony i oczywiście zobaczyć nowe (lub te całkiem stare, dawno zapomniane) jednostki, jak np. Upadły Anioł, Paladyn (od części piątej zaginął, a jako potężny wojownik z mieczem od części drugiej), również chciałbym powrotu Ważek, Modliszek, Bazyliszków, Gorgon, Trolli, interesujące mogłyby być Olifanty (chociażby u Orków), a także wiele innych fascynujących stworów. ;)

To tyle, jeśli chodzi o Heroesa VIII. Choć tak naprawdę mam nadzieję, że w ogóle go kiedyś zobaczymy, nieważne, w jakiej formie.


IP: Zapisane
LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 30 Stycznia 2018, 01:53:26 »
Co moim zdaniem musiałby zawierać Heroes VIII aby była szansa na odniesienie sukcesu, albo aby przynajmniej był fajną grą do której się z chęcią wraca?

1. Przede wszystkim osiem podstawowych frakcji o prostu musi być dostępne i w pełni grywalne w podstawowej wersji gry i nie powinno to podlegać żadnemu śmiesznemu głosowaniu przez internet. Za frakcje podstawowe uznaję: Rycerzy, Nekromantów, Magów, Elfy, Czarnoksiężników (Mroczne Elfy), Barbarzyńców (Orkowie), Demony i Krasnale). Jakby poza nimi było coś jeszcze to fajnie, ale te powyższe to absolutny, niepodlegający żadnej dyskusji mus. Nowym graczom to i tak wszystko jedno bo dla nich wszystko będzie nowością, a starzy wyjadacze i wieloletni fani byliby zadowoleni.
Docelowo widziałbym 12 frakcji, ale one mogłyby się już spokojnie pojawiać w kolejnych dodatkach. Można by nawet zaryzykować i spróbować ponownie wprowadzić Kuźnię - a co, jak szaleć to szaleć i tak niewiele jest już do stracenia. Ja osobiście najbardziej ucieszyłbym się z powrotu zamku z bagien, ale pewnie i tak się to nigdy nie spełni.

2. Alternatywne ulepszenia jednostek po postu muszą być dostępne już w podstawce w formie takiej jak znamy z HV. Całkowicie porzuciłbym wprowadzony w HVII, totalnie nietrafiony moim zdaniem pomysł z koniecznością wyboru jakie siedlisko budujemy.
Grając daną frakcją chcę mieć dostęp do całego jej potencjału a nie musieć sam siebie ograniczać.
Osobiście bardzo ucieszyłbym się jakby zrezygnowano z podziału jednostek na 3 poziomy, a powrócono do podziału na 7, ale to akurat najmniej istotna kwestia.

3. Efekty działania czarów na polu bitwy jak i same animacje walczących jednostek muszą być spektakularne, zwłaszcza w przypadku czarów wysokiego poziomu. Również powinny powrócić porządne (a nie zrobione na odwal się, żeby tylko fani przestali narzekać) trójwymiarowe ekrany miast oraz czytelne drzewka rozwoju. Coś jak w HV, bo te z późniejszych części nie wyglądają dobrze. W ogóle pod względem stylu graficznego należałoby celować raczej w okolice tego co było w HV niż w HVI i HVII.

4. Uwolnić kamerę! Serio, to co pod tym względem się odwaliło w HVI i HVII to jakiś żart w kiepskim stylu. Rozwiązanie z HV było idealne, ale przecież po co trzymać się czegoś co działa, skoro można to spieprzyć.

5. Podział bohaterów na "moc i magię", ale jednocześnie otwarta każda możliwa ścieżka rozwoju (coś jak w HV z prawdopodobieństwem pojawienia się danej umiejętności przy awansie).

6. Więcej artefaktów! A zasoby zostawić w świętym spokoju. Ma być ich 7 i już.

7. Powrót HEXÓW na polu bitwy. Byłby to wspaniały ukłon w stronę HIII a jednocześnie coś nowego w serii, bo hexów w 3D jeszcze w serii Heroes nie było. A że takie rozwiązanie doskonale się sprawdza to można się przekonać grając chociażby w nowe King's Bounty.

8. Nie robić przesadnie długiej kampanii, chociaż warto zaprezentować w niej jakąś interesującą historię. Kampania powinna po prostu zapoznać gracza ze stylem gry każdą frakcją, jej mocnymi i słabymi cechami, jednostkami itp. Heroes to przecież przede wszystkim jest strategia, a strategia najlepiej się sprawdza w grze pvp. I właśnie na dopieszczenie trybu multi powinien być położony największy nacisk. Ludzie do dziś grają w HIII czy HV nie ze względu na fabułę, ale właśnie ze względu na multika.
Co za tym idzie należy do maksimum dopracować balans. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to proste w przypadku tak wielu frakcji, ale w HV 3.1 się jakoś udało więc jest to jak najbardziej możliwe.
Dobry generator map losowych to również podstawa, plus zaawansowany edytor map dla chcących się trochę pobawić w projektantów.

Zapewne znalazłoby się więcej elementów, które z chęcią zobaczyłbym w ewentualnych HVIII, ale i tak już za bardzo się rozpisałem. ;)


IP: Zapisane
Strony: [1] 2    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.11 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry