Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 13    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Homm5: Cytadela v2.0 Mod (Czytany 99317 razy)
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #105 : 01 Października 2011, 19:27:31 »
Ja mam kilka błędów, niestety.
- Wszystkie 3 bazyliszki powinny oślepiać.
- Szamani powinni bynajmniej 3, maksymalnie 5 razy strzelić.
- Alternatywne jednostki wygląd mają jak by zadawały obrażenia od ognia i niektóre powinny to robić, np. taki reptilon nadzorca
- Jak giną szamani to ta kula leci z tyłu za nimi, a powinna zostać razem z laską (tak mi się bynajmniej wydaje. ) ;)
- Gnoll Maruder ma umiejętność : Pełna skuteczność w walce z dystansu, a atakuje z bliska.
- Bazyliszek Cesarski jest o wiele, wiele słabszy od bojowego.
- Bazyliszki mogły  by atakować grupowo (tak jak rusałki), ponieważ jest atak hydry i widać jakby atakował kilka jednostek, a dostaje jedna. ;)

I to tyle, bynajmniej na razie.! ;P


IP: Zapisane
Matio12345
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #106 : 01 Października 2011, 20:36:27 »
jest literówka, u gnola marudera


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #107 : 01 Października 2011, 20:54:59 »
Cytuj
Za jakiś czas pojawi się odpowiedni temat, gdzie będziecie mogli podawać propozycje poprawek, błędów itd.
Ten temat zostanie przeznaczony dla ewentualnych uaktualnień

Nic dodać nic ująć;P


IP: Zapisane
Matio12345
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #108 : 01 Października 2011, 21:15:29 »
co do moda, są błędy, ale modzik , Zaje**sty


IP: Zapisane
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #109 : 02 Października 2011, 00:50:53 »
o to łatwo naprawić. w 2 plikĂłw bazyliszka "<" brakuje przed Item>ABILITY_REGENERATION</Item>

Gorgon ognia i pożaru coatl: nie "pattern attack"

remove "pattern attack" do poziomu 7

"cleave" + "terror" nie bardzo dobry pomysł


« Ostatnia zmiana: 02 Października 2011, 14:47:54 wysłane przez Fauch » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #110 : 02 Października 2011, 15:36:30 »
Czy znalazłyby się jakaś osoba chętna przetłumaczyć teksty z modzika na angielski (wystarczy otworzyć winzipem plik Cytadela4 i pozmieniać zamieszczone tam polskie napisy na angielskie). Jeśli znajdzie się ktoś będę bardzo wdzięczny. Możliwe, że wraz z wydaniem angielskiej wersji poprawie to co koledzy pisali wyżej ^_^


IP: Zapisane
Matio12345
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #111 : 02 Października 2011, 17:50:24 »
Zamierzacie wydać jakiegoś patcha?


IP: Zapisane
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #112 : 02 Października 2011, 20:53:40 »
pracy na nim
Angielska nazwa dla "Gorgoryczyn"? ???


« Ostatnia zmiana: 03 Października 2011, 11:27:54 wysłane przez Fauch » IP: Zapisane
Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #113 : 03 Października 2011, 15:30:30 »
pracy na nim
Angielska nazwa dla "Gorgoryczyn"? ???
Hydrous Dragon ?:D


IP: Zapisane
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #114 : 06 Października 2011, 08:43:00 »
większość tekstów tłumaczonych :
http://www.mediafire.com/?4m38wyfqgwmcjlj

brakuje:
wielu biografiach bohaterów, biografie miasta, unupgraded opis Gorgon i poziom 7 nazwisk. (Tłumaczenie Google był zbyt ogólny sens.)


IP: Zapisane
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #115 : 06 Października 2011, 21:59:08 »
głowę i ogon coatl nie pojawiają się. I nie mogę zrozumieć, dlaczego  :(


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #116 : 07 Października 2011, 07:23:45 »
@Fauch
Najprawdopodobniej jest coś nie tak w pliku z efektem. Wystarczy, że zmienisz w nim na inne nazwy plików model instance i tak samo te w folderze. To powinno pomóc, jeśli nie sprawdź w edytorze map, których plików nie czyta.


IP: Zapisane
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #117 : 08 Października 2011, 17:23:37 »
Jako że nie da tworzyć się nowych zdolności to zastanawiam się, czy da się robić oryginalne poprzez łączenie niektórych poprzednich.

Na przykład zdolność strzału i błyskawicy Władców Burz, albo atak na trzy pola plus wyniszczające rany Harcowników itp.

I czy da się na przykład zmieć nazwę zdolności przypisanej akurat do danej jednostki (zrobić kopię zdolności czy coś) i zmienić nazwę? Bo jak już gdzieś sugerowałem na przykład Niematerialność nazwana jako Unik to też by była w miarę oryginalna zdolność.

Tak w ogóle to ciekawy mod. Szczególnie podoba mi się te voodo, tym bardziej że te okrzyki wojenne orków były strasznie nudne i sama rasa w sumie też niezbyt ciekawa.


IP: Zapisane
Dragwen

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 14


Książę Ciemności

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #118 : 08 Października 2011, 18:59:40 »
Jak będę mieć grę, pobiorę, bo nie lubię orków i bardzo lubiłem cytadelę! :D


IP: Zapisane
Jeśli twoje dziecko dostaje same szóstki z matematyki, to wiedz, że coś się dzieje
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #119 : 08 Października 2011, 23:42:15 »
Oto kilka poprawek:
http://www.mediafire.com/?cerxfeddnhzrn3n

poziom 1A : dodano "enraged"
poziom 2A : 10 HP
poziom 3A :
-pracowników w ręku
-nogi nadal przechodzą przez płaszcz, ale mniej widoczne
-15 mana (może oddać "wasp swarm" + "dispel" lub "Was swarm" 3 razy
poziom 3B :
-dodano "demonic"
-15 mana (3 "fireball" z "refined mana")
poziom 4 : improved texture (the eyes)
poziom 4B : improved texture (the eyes)
poziom 5B : pracy atak oddech ognia. ze skutkiem oddech ognia
poziom 6B : pracy atak oddech ognia. ze skutkiem oddech ognia
poziom 7 : "wound" zamiast "fear".
poziom 7A : "wound" zamiast "fear". "fear" uniemożliwia 2. atak



IP: Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 13    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry