Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Homm5: Cytadela v2.0 Mod (Czytany 99350 razy)
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #150 : 26 Sierpnia 2013, 16:11:22 »
@Nekross
Zawsze możesz podmienić na starą wersję zmieniając modele i animację w pliku Mapobjects i Characters;P

@Wav
Strzelcy mają te "kołnierze" od alta centaura  8)

Dzisiaj daję screena dwóch jednostek podstawy i ulep z lv3 (mam nadzieję że się podoba bo poprzednia wersja miała wiele błędów;))



A i jeszcze takie  małe ogłoszenie
Nowy wygląd miasta jest już ukończony, ale żeby zachęcić innych do zaglądania i udzielania się w tym temacie zostanie dopiero pokazany gdy liczba "cztany ... razy"  przekroczy 20000 ;>


Jedziem dalej alt :P




« Ostatnia zmiana: 27 Sierpnia 2013, 16:50:04 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #151 : 27 Sierpnia 2013, 20:20:54 »
nie ma tu zbytnio co pisać, wystarczy BRAWO !
Bomba, bomba i po raz kolejny bomba.
Widać, że lubisz to co robisz, a w dodatku wychodzi Ci to genialnie. :)
Specjalnie dla Ciebie ponownie zainstaluje H5, gdy poprawka wyjdzie :)


IP: Zapisane
Drakus150

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #152 : 28 Sierpnia 2013, 16:56:56 »
Alternatywa zbyt koksiarska, pasuje bardziej na bohatera  ;D.


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #153 : 28 Sierpnia 2013, 17:52:30 »
@Up
Fajnie, że się podoba ;D

Obrazek na dzisiaj Bazyliszek (przypomina tego z h3?;))


Dodaje też nowy wygląd oblężenia, taka trochę próba z nową areną



IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #154 : 28 Sierpnia 2013, 18:17:11 »
Rzeczywiście, z alternatywą poszalałeś, że ho ho. Ale ogólnie dobra robota :)


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #155 : 29 Sierpnia 2013, 18:20:48 »
Jesteśmy już w polowie:P

Bazyliszek królewski



IP: Zapisane
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #156 : 30 Sierpnia 2013, 00:50:24 »
Fajne ma żagle :D . Ma 6 kończyn czy tylko tak wygląda?


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #157 : 30 Sierpnia 2013, 08:43:55 »
Przykro, że mnie tutaj nie było, ale już to naprawiam.

- Główny bohater; jak dla mnie super, może dość podobny do bohatera Inferno (ten sam model), ale kolorystycznie i estetycznie jest bez zarzutu!

-Gnolle; na początek - te białe chusty bym zmienił na brązowe, bo wygląda dość rażąco, jakby były doczepiane Paintem. Wygląd jak dla mnie oddaje, że jest to poziom 1, tak samo dobry jak bohater.

-Poziom 2 (Reptiliony?) - jak dla mnie ulepszenie jest mocno podobne do podstawy, ale widzę że chyba był taki zamysł. Modele świetne, podoba mi się zwłaszcza alternatywa.

-Wiedźma; czy ona ma oczy? Wygląda dobrze, ale jakoś nie powala. Co mi nie pasuje to te "skrzydełka" na czaszce laski

-Poziom 3  :upadl: Najlepsze! Może alternatywa mi trochę nie pasuje, bo wygląda o wiele inaczej niż reszta (myślałem, że to bohater). Jednak cała koncepcja jest bardzo ciekawa.

-Bazyliszki; te jego "łapy" wyglądają jak rury :rolleyes: nie da się zrobić z nich pazurów? Takie jak mają jeźdźcy z Lochu?

-Arena, dobra ale czy tam nie ma łucznika na wieży?


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #158 : 01 Września 2013, 15:46:33 »
Fajnie to wszystko wygląda. I tak trzymać! ;)


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #159 : 03 Września 2013, 18:23:59 »
Trochę was przetrzymałem i nie wstawiłem nowych screenów, dlatego w ramach rekompensaty dzisiaj daję aż 3 jednostki

Bojowy bazyliszek (rogacz;P)


Gorgony (nie mogłem sie powstrzymać i dodałem ulepszeniu piuropusza, więm że może nie pasować ale zostaje 8))



IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #160 : 03 Września 2013, 18:39:47 »
Cytuj
pokazany gdy liczba "cztany ... razy"  przekroczy 20000

Jest 20005, więc czekam z niecierpliwością...

Szkoda tylko, że zamiast epickich wszystko wymiatających ważek dałeś szamanów :/. Będzie alternatywna wersja z wyżej wymienionymi robalami?


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #161 : 03 Września 2013, 20:28:24 »
Bojowy bazyliszek wygląda na potworną bestię z prawdziwego zdarzenia, ale to samo co do wcześniejszej wersji, lepsze byłyby pazury niż te "rury". Gorgona... ten piuropusz, rzeczywiście nie pasuje, może chociaż kolorystykę inną lekko? Reszta bez zarzutu!


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #162 : 03 Września 2013, 20:38:15 »
Bazyliszki wyszły lepiej niż za pierwszym razem. Ciekawy pomysł z dodaniem łap jaszczura z lochu jako ta pierwsza para kończyn. Ciekaw jestem animacji tego stwora. Co do gorgon, pióropusz ewidentnie nie pasuje, choć gdyby przerobić na coś w stylu korony w kształcie czapki egipcjanina i dać mu ciemniejsze barwy to czemu nie.... całkiem ciekawie by wyszedł.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #163 : 04 Września 2013, 12:00:00 »
No to teraz obiecany wygląd miasta (ogólnie smród, bród i ruiny jednego z miast Shantiri ;>) plus coś ekstra






IP: Zapisane
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #164 : 04 Września 2013, 16:52:47 »
Pytanie: W początkowej wersji po wejściu w ekran miasta, gra się ostro ścinała. Pewnie było to spowodowane drzewami i tym podobne. Czy w tej wersji nie będzie się ścinać?


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.097 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry