Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes RPG (Czytany 4286 razy)
Iboz

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 31

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 06 Stycznia 2023, 12:56:47 »
dodatek Chaos Imperial Space Only Primes

Elfy
1. Brashnard przypomniał sobie o elfach podziemnych. Więc rozpoczął pracę nad biblioteką cienia. Mamy ukończyć pracę by
skopiować ją po całych podziemiach. Tak przejmiemy podziemne elfy. Oczywiście przeszkadzają nam stwory z tamtych planet.
2. Musimy wychodować Drzewo Życia żeby przejąć rządy nad entami, florańskimi elfami i Floranami. Musimy zrobić to zanim
demony skapną się że drzewo przejmie roślinny.

Nieumarli
1. Część Nieumarłych została nie ewakuowana. Teraz musimy nimi się obronić, w tym celu musimy zawiązać sojusz z
Orkami Piratami.
2. Z pomocą Orków piratów dostajemy się do terenu Pulsarian. Część Wampirów woli jednak elfy. Musimy wybrać po której
stronie stanąć. Czy iść do elfów czy do Pulsarian. Z elfiej powstają tęczowe wampiry, a z pulsariańskiej drowy.

Energerzy
1. Energerzy po pokonaniu zła, nagle znikły. Pozostała jednak jedna ich grupa. Grupa ta zwana transformerami wraz z swoją
planetą pod przywódctwem Kreatora rozpoczyna podbój światów. Wraz z zniewolnonymi przez nich demonami.
2. Kreator znudzony grześ znika, dochodzi do starcia o władze między Upadłymi Transformerami a Primeami. Jeśłi
wybierzerz Upadłych to masz do dyspozycji demony, jeśli primeów to dołączamy do ludzi.

Dinorianie
1. Smoki rozpoczynają inwazję na wszelkie światy. Naszym zadaniem jest zdobycie 1/3 wszechświata.
2. Rasy ościenne zjednoczyły się przeciw smokom. Smoki muszą obronić Ashan. Wojna kończy się po odwrocie przywódcy magów
Orodretha.

Degry
1. Degry poszukują nowego świata poza wszechświatem. W tym celu musimy udać się na wszystkie granice wszechświata.
Wreszcie po kilku próbach udaje nam się przedrzeć.
2. Część Degrów udaje się do innego wszechświata. Tam napotyka opór Liriańskich cywilów wspieranych przez Euroasiatyckich
Obrońców. Po przebraniu się zanich odnajdujemy świat zwany ziemią. Tam okazuje się że jest mnóstwo jedzenia.
Opuszczają więc statki morfidy oraz xenomorpfy. I tworzymy osiedle na ziemi.
Ludzie
1. Musimy pokonać infekcje obcych degrów na ziemi po drugiej stronie galaktyki (poza rzeczywistością - poza adromedą).
2. Musimy pokonać zakon Jedi inaczaj ludzie przegrają z nieludźmi.

Waygrowie
1. Musimy zasymiliować smoka, żeby odzyskać światy utracone po wielkiej inwazji Imperium Draco. Tworzymy smokoludzi.
2. Po śmierci degrów na ziemi, degry u Waygrów zaczynają świrować atakują wszystkich. Więc musimy ich uspokoić.
W tym celu musimy wykraść Overminda z więzienia w Piekle.

c.d.n.
będzie to
Chaos Imperial Space 4 Final Time


IP: Zapisane
Iboz

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 31

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 04 Lutego 2023, 23:51:05 »
Chaos Imperial Space 4 Final Time
1. Ludzie
1 sc. Pomagamy Magowi o rzelaznym kiju przejść otoczenie przez Smoki, naród magów odkrywa nową ziemie gdzie może żyć
bezpiecznie
2 sc. Do centrum Wszechimeprium przybywa Kreator, witamy go jak Boga i przyjmujemy jego świtę, naszym zadaniem jest,
obejść całą mapę i dokonać egzorcyzmów na świecie Kreatora, bedą nam przeszkadzać tajemniczy Plugawcy z antywymiaru.
Jak to zrobimy Kreator (Bóg) znów będzie człowiekiem
3 sc. Mamy rozbudować na maksa przygraniczne światy, gdyż wkrótce zacznie się wojna o cały wszechświat.
2. Elfy
1 sc. Brashnard mówi że przydaliby się mu Dinorianie i Smoki. Aby to zrobić musi odnaleść flakoniki smoczej krwi
na kilku światach. Nowe Smoko-elfy przekonują na swoją stronę Dinorian.
2 sc. Mamy uzbierać odpowiednią ilość elikiru niezniszczalnośći, musimy wyrobić się w czasie.
3 sc. Brashnard rozbija sfere mocy mówiąć że trzeba ukryć Silmarilie przed Sauronem inaczej wygra zło. Musimy zanieść je
do niedostępnych dzikich światów.
3. Waygrowie
1 sc. Waygr chcę przekonać do współpracy nieumarłych aby to zrobić, podarowuje im kadzidło, dzięki niemu mogą się
odżywiać, mamy je rozprowadzić po znaczącej części nieumarłych światów
2 sc. Wayg chcę przekonać do siebie demony, w tym celu tworzy pierścienie nazguli. Nazgul służy Sauronowi. Uczestniczymy
więc w przejęciu demonów na planecie mesalia. Wkróce reszte demonów też daje się przejąć po tajemniczym zniknięciu Saurona.
3 sc. Pulsarianie chcą przejąć część elfów, chodzi o mroczne elfy. W tym celu podają im breje która tamuje wysychanie
ciała i rozlatywanie się tych elfów, elfy mroczne w podzięce przyłaczają się do Waygrów. Ostantnie zadanie to konkurs
po którym wyjdzie to który elf pójdzie do armii komicznej waygrów.

C.d.n.
Będzie to ostatnia część Chaos Imperial Space.
Po za tym jeszcze opowieść o sieciówce, i historia tego co się działo wcześniej


IP: Zapisane
Iboz

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 31

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 13 Lutego 2023, 22:30:13 »
Chaos Imperial Space 4 Victory (dodatek do gry)
W grze są 3 rasy
Ludzie, Elfy i Waygrowie
Ale gra się tylko Elfami i Waygrami.
W grze atakować nas będą rownież Ludzie
ale ostatecznie to od naszego wyboru zależy
czy wygrają Elfy czy Waygrowie.
Zwycięzca zabriera Horusa do siebie i zabija Imperatora (boga)
Rozpoczynając czasy bezwładcy wśród ludzi.
Na koniec dowiadujemy się że bóg wraca jako Istota Kosmosu
i tworzy Federacje Kosmosu, tymczasem Pozostała grupa
tworzy tzw, Ashan.

Chaos Imeprial Space Online (sieciówka)
Tu wybieramy Waygrów lub Elfy i rozpoczynamy walkę o planetę Ashan.
Ten kto wygra pójdzie wraz z Ashanami na Kosmiczną Federację.
Koniec to jest Flota Ashan nad Ziemią i nagłe przybycie
Transformerów ratuje Ziemię.
Następnie ziemia godzi się na Konfederację Kosmosu
z innymi rasami. Pokój jednak dalej jest zabużony przez
piratów, zbuntowane światy, i samozwanczych imperatorów.
W radzie Konfederacji obok Istoty Kosmosu zasiadają
Waygr, Brashnard, Królowie Nazgule, Królowie elfów,
Władcy Bestii (w imię smoków), i Grupa Heretyków (w imię demonów),
oraz kilku Geniuszy (w imię żywiołaków), i kilka Istot światła (w imię ludzi).

Jeszcze będzie historia zdarzeń z przed fabuły Chaos Imperial Space


« Ostatnia zmiana: 13 Lutego 2023, 22:33:30 wysłane przez Iboz » IP: Zapisane
Iboz

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 31

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 01 Kwietnia 2023, 22:34:54 »
Ważniejsze wojny sprzed chaos imperial space
1775 Bitwa o niepodległość USA
w wyniku bitwy nadano prawo człowieka, kosmici gdy to obserwowali
zaczęli pozwalać płodom o braku rozwoju rodzić, tak powstały szaraki
1805 Wojny Napoleona
Napoleon jako mały człowiek krasnolud, zawojował Europe swoimi wojskami.
Liczyły się siły krasnoludów czyli grenadierzy i canonierzy (z armatami)
1861
Wojna secesyjna uwalnia niewolników, w USA wszystkie rasy
są sobie równe. Wojna jest wojną na którą gdy patrzyli ashanie
zmienili rządy na równe wszystkim rasą - shantiri.
1918 I wojna światowa
Podczas wojny użyto wszelkich środków z każdego żywiołu.
Patrząc na nią żywiołaki przekształciły się w wampirze żywiołaki
1939 II wojna światowa
Odziały Nazistów Hitlera, pod okiem doktorów śmierci, stają się
oddziałami zombii. Powstają pierwsi w naszych czasach
nieumarli
1977 Gwiezdne Wojny
Grupa kosmicznych górników, buntuje się przeciwko
władzy Palpatine, dochodzi do gwiezdnych wojen
2001
Bitwa o pierścień Saurona, tysiące drowów (mrocznych
elfów tzw. nieugiętych) oraz Trolle atakują
Gondor
2017
Wojna o planetę małp. Minaturowe Behemoty
atakują ludzkich Ghostów z armii
2047
Atak tajemniczych Scrinów powoduje że,
papież ucieka do Australii, a w rzymie
powstaje pępowina pod nowe dziecko Ziemi (planety)
2092
Wojna o Chiny Decepticonów z Autobotami.
W wyniku wony Teletran (Grigor II) zdobywa
wehikuł czasu
2140
Lądowanie USC (United Space Cefeusz) doprowadza
do wojny miedzy nim a ED (Earth Dominion).
Wybuchy jądrowe doprowadzają do zniszczenia planety
(Ziemia), przybywa LC (Lirian Corporations)
żeby ewakułować mieszkańców.
Tymczasowo do powrotu Ziemi ludzie
są na Pandorze księżycu zamieszkanego przez Navi.
2245
Wojna o Marsa, między Imperium Kosmicznym
i humanitarianami, a kolonistami z Ziemi.
Kończy się zniszczeniem portu kosmicznego
na Ziemi.
2350
Imperium Kosmiczne wkracza do Mesali (świata
H III). Na atak reagują Demony z Cefeusza,
przybywające z odsieczą do mieszkańców Mesalii
2500
Rozpoczęcie brudnych wojen, między Terranami
z Imperium Kosmicznego, a Zergami -
rasą robaloroślin.
2650
Niejaki profesor All organizuje wielką łapankę na
Pokemony. Zwierzęta przestają być
problemem
2800
Imperium Hindii (Indie i mieszkańcy oceanu indyjskiego)
toczą wojnę z Krainą Technomantów (w chinach)
2950
Wojna między Plackami (ludzmi z europy), a podwodną
rasą europy. Poszło o kobiety
3100
Wojna między Imperium Vaygrów (nieumarli, prottosi,
goblinoidy), a Imperium Kushan (ashan i jej
planety)
3250
Bunt robotów powoduje że kończą się
kosmiczne podróże. Aby zapobiec
temu trzeba melanż z robaka diuńskiego.
Wybucha wojna o melanż
3400
Chissowie wynajdują transport kometami,
w ten sposób kryzys melanżu się kończy
rozpoczynają się wojny o komety
3550
Odkrycie planety Elvenar przez geniuszy.
Tam żyją niczym w raju, lecz wkrótce
zostają otoczenie przez przeciwnika.
Dochodzi do wojen
3700
Ludzie uciekają z ziemi i lądują
na Altei, po drodze trzeba walczyć
3850
Ludzie odkrywają zaawansowaną
cywilizację na lodowej planecie Yrie.
Wkrótce dochodzi między nimi,
a Yrianami do wojny
4000
Placki tworzą projekt Tytan.
Powstają Tytani. Ci wedrują
w statkach kosmicznych
prowadząc wojny dla Imperium
4200
Elfy pierwotne są wysłane żeby zażegnać kryzys
z Elementarianami. Stają się do nich podobne.
Zostaje wynegocjowany pakt na 10 tysięcy lat.
4400
Akcja gry Chaos Imeprial Space od
strony człowieka (Imperium).
Powstaje Mapa Wszechświata
 







IP: Zapisane
Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.027 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry