Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 29 30 31 [32] 33 34 35 36    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] (Czytany 199461 razy)
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #465 : 13 Stycznia 2016, 20:15:28 »
Hmmm myślę, że przyda ci się z nazwami poszukać mitów i legend związanych z żeglugą. Nie jestem specjalnie za tym aby nazywać jednostki azjatyckimi nazwami. To domena Świątyni/Sanktuarium :)

Co prawda aż się prosi aby smok zwał się Seiryu, błękitny smok często kojarzony z błyskawicami i powietrzem :D

Zawsze może być mały przekręt i nazwać go ptakiem. Burzowym ptakiem, Ptakiem gromu itd.


IP: Zapisane
Heteryk Jogurt

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 66


Grotowo-tawerniany jogurtożerca :P

Zobacz profil
« Odpowiedz #466 : 14 Stycznia 2016, 22:36:36 »
Te jednostki są po prostu obłędne! Najbardziej spodobał mi się smok i krok.


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #467 : 16 Stycznia 2016, 11:05:24 »
udostępniłby ktoś gaj? Ten pierwszy (leśny) zamek.

@Sylan:
Kiedy Cytadelę udostępnisz?  ;)
Zależy mi na niej a stare linki do niej też wygasły.


IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #468 : 16 Stycznia 2016, 13:13:00 »
Również czekam na Gaj :/


IP: Zapisane
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #469 : 17 Stycznia 2016, 09:57:08 »
W pierwszej stronie tematu sylan dodał działający link do miasta i jego muzyczki.


IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #470 : 17 Stycznia 2016, 09:59:31 »
Ok już się pobiera.  ;D


IP: Zapisane
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #471 : 17 Stycznia 2016, 10:01:12 »
Teraz to tylko czekać na Azyl  ;D.


IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #472 : 17 Stycznia 2016, 10:05:18 »
No Azyl zapowiada się bardzo ciekawie  :rolleyes:

Wiadomość doklejona: [time]17 Styczeń 2016, 10:37:54[/time]
Pograłem chwilę zagajnikiem. Wszystko wygląda świetnie! Szczególnie podobają mi się portrety bohaterów. Mam kilka pytań.
1.Czy talent rasowy i jego zdolności zostaną w takiej formie? O ile sama zdolność bardzo pasuje do roślinek to mimo wszystko jest to demoniczna Brama z nowymi efektami wizualnymi. I czy w ogóle jest możliwość stworzenia jakiejś swojej autorskiej zdolności?
2.Czy jest ustalona jakaś konkretna kolejność wypuszczania kolejnych miast?
3.Jakie miasto będzie "podmieniał" Azyl?


« Ostatnia zmiana: 17 Stycznia 2016, 12:16:55 wysłane przez Adrian70 » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #473 : 17 Stycznia 2016, 15:04:31 »
Lv2 gotowy


@Adrian70
1. Na razie zostają takie jakie są, jak pojawi się więcej miast pomyślę nad jakimś sensownym przerobieniem umiejętności.
2. I tak i nie;P To są miasta "beta", kampanie pojawią się w kolejności jak w pierwszym poście.
3. Przystań.


IP: Zapisane
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #474 : 18 Stycznia 2016, 07:14:55 »
Wspaniale- rekrutowałbym  ;D
Czy napisałbyś jakie miasta zastąpią oryginalne frakcje (wszystkie 8 miast)?


« Ostatnia zmiana: 18 Stycznia 2016, 07:20:52 wysłane przez Ursus2014 » IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #475 : 18 Stycznia 2016, 16:50:58 »
I ciekawi mnie los piramidy  ;> Czy ją też czekają zmiany jednostek tak jak to miało miejsce z Zagajnikiem, Iglicą czy Azylem? No i czy masz już pomysły na zdolności jednostek z Azylu, czy może napisać tu jakieś swoje własne pomysły?  ;D


« Ostatnia zmiana: 18 Stycznia 2016, 19:17:31 wysłane przez Adrian70 » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #476 : 20 Stycznia 2016, 15:09:43 »
lv3


lv4


@Adrian70
Wszelkie pomysły są zawsze mile widziane.

Co do pozostałych miast to nic nie jest pewne;P


« Ostatnia zmiana: 23 Stycznia 2016, 12:14:25 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #477 : 24 Stycznia 2016, 13:52:18 »
U elfki można by było dać spodnie zamiast spódnicy i zwężyć buty u góry oraz dać inne naramienniki.


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #478 : 24 Stycznia 2016, 17:21:03 »
Szkoda, że mod nie jest kompatybilny z modem na kampanie z podstawowej wersji i HoF. :(


IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #479 : 24 Stycznia 2016, 17:53:02 »
Spódnica, aż tak nie przeszkadza :P. Ewentualnie możesz dać alternatywie spodnie, żeby się bardziej wyróżniała.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 29 30 31 [32] 33 34 35 36    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.066 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry