Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 32 33 34 [35] 36    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] (Czytany 199380 razy)
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #510 : 16 Lutego 2017, 20:09:33 »
Witam po przerwie 8)
Niestety przez ostatni rok nie miałem dużo czasu na modowanie i teraz niestety też nie mam :/ Dlatego postanowiłem, że wrzucę niedokończoną wersję moda (nazwijmy ją beta). Zostały głównie opisy i ikony. Miasta są w 100% grywalne.
Poniżej wrzucam linki do wszystkich nowych 8 miast. Część z nich uległa zmianie.

muzyka (rar wypakować do folderu z grą)-muzyka
skillwhell (podmienia wszystkie koła talentów bohaterów-info jak się zmieniły znajdują się w plikach pak z miastami)-skillwhell

Azyl

Grota

Conflux

Gaj

Piramida

Iglica

Świątynia

Ziggurat



« Ostatnia zmiana: 02 Marca 2017, 19:06:27 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #511 : 17 Lutego 2017, 10:10:03 »
Sylan, jesteś wielki  ;D
Śmiało można powiedzieć, iż jest to największa modyfikacja do H5 w historii.
Jak wygląda kwestia kompatybilności z innymi modami, bo np. gdy wgrałem moda "Nowe Obiekty" również twojego autorstwa to w Świątyni i Wrotach Żywiołów nie wszystkie jednostki były podmienione.


« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2017, 12:38:47 wysłane przez Ursus2014 » IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #512 : 19 Lutego 2017, 12:33:39 »
Wow. Jestem pod wrażeniem.  :o


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #513 : 20 Lutego 2017, 16:14:03 »
@Ursus2014
U mnie ten mod działa. Nic nie znika. Spróbuj przeistalować grę. Może masz pozostałości po innych modach na dysku.
Co do kompatybilności to powinno działać wszystko co nie zmienia nic w frakcjach (jednostki/statystyki/skille)
@Adrian70
 ;)


IP: Zapisane
Godzilla

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4


Nie odwracaj kota ogonem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #514 : 20 Lutego 2017, 21:15:43 »
Witam

Cieszę się że twój mod wyszedł i jest naprawdę duży, będziesz kontynuować jego tworzenie?

Mam jednak "kilka" uwag dotyczących moda:
-Nieaktywne ekrany miast, budynki się  nie pojawiają, i nie można na nie kliknąć.
- Niskie tekstury
- Popsute dźwięki
- Koszmarne ustawienia kamery w rekrutacji.
- przenikająca kamera w ekranach miast
- Kaniciaste jednostki, często średniej jakości.
- Behemot nie ma ręki
- W Świątyni jest tancerz ostrzy zamiast Okane na drugim poziomie i co ty zrobiłeś Meduzom? wyglądają jakby się zaplątały we własny ogon.
- W Świątyni  nie ma muzyki (albo ja jej nie słyszałem)
To chyba wszystko :).




« Ostatnia zmiana: 20 Lutego 2017, 21:18:28 wysłane przez Godzilla » IP: Zapisane
A co to ma do rzeczy?
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #515 : 20 Lutego 2017, 21:41:57 »
@Up
Jest kilka elementów, które planuje skończyć.

1. Co to znaczy nieaktywne? Budynki powinny być wszystkie, może ich nie zauważyłeś. Czasami są małe, a ikonek nie ma więc jest problem, żeby dopasować co to co;P Na budynki nie można kliknąć, ograniczenia gry i nie da się ich obejść.
2. Niskie? Słabej jakości? Nie jestem zawodowym grafikiem, więc wyglądają jak wyglądają;P
3. Dźwięków jednostek nie zmieniałem. Za dużo zabawy.
4. Dużo z tym zrobić się nie da. Jeśli jakiejś jednostki nie widać, albo jej większej części wtedy mogę coś zmienić.
5. Silnik gry nie pozwala dodawać bardzo szczegółowych jednostek. Poza tym te jednostki to sklejki. Nie posiadają nowych animacji i czasami może to wyglądać nieciekawie.
6. U mnie ma. Masz zainstalowane wszystkie miasta? Może jeden plik zaplątał się w innym paku i nie pokazuje ręki...
7. Ok już poprawie. Co do ogona może w przyszłości zmienię na lepszy. Miałem z nim trochę problem w blenderze;/



IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #516 : 20 Lutego 2017, 23:40:36 »
Ja tam nie narzekam ;). Może przydało by się trochę zmian w statystykach bo zasięg niektórych jednostek jest moim zdaniem trochę za duży, ale ogólnie wyszło bardzo dobrze. Mogę chyba śmiało powiedzieć, że nawet powyżej moich oczekiwań :D. Na początku trochę dziwił mnie Conflux i Świątynia bo zdaje mi się, że nie były na początku planowane. Co sprawiło, że zmieniłeś zdanie?


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #517 : 21 Lutego 2017, 09:29:53 »
Modowanie do H5 nie jest proste bo ma dużo ograniczeń. Nie mogę dodawać nowych animacji, ani też szczegółowych modeli, bo pojawiają się w nich za duże dziury co stanowi duży problem. Mod takiej wielkości pochłania bardzo dużo czasu, jest masa plików do edytowania, dlatego mniej siedziałem nad teksturami. Gdybym przygotowywał dokładniejsze tekstury, mod pewnie by nie wyszedł. Według mnie jakość modeli jest dobra porównując je z oryginalnymi jednostkami.

Co do zmian w statystykach chętnie posłucham propozycji;)

@Up
Świątynie i Conflux już dawno chciałem zrobić. Część modeli już nawet była zrobiona, ale jakość była na tyle zła, że z nich zrezygnowałem... Więc podobnie jak z Azylem i Cytadelą chciałęm dokończyć ten projekt.


IP: Zapisane
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #518 : 21 Lutego 2017, 10:35:09 »
W gruncie rzeczy to twój dodatek jest wybitnie świetny  :), ale podczas gry wychwyciłem trochę błędów, a mianowicie:
*ogromne spadki płynności w ekranie Iglicy,
*w ekranie Groty dalej pojawia się pomnik Tuidhany z Lochu,
*niska jakość portretów bohaterów Groty,
*w Sanktuarium pojawiają się Tancerze Ostrzy zamiast Okane,
*we Wrotach Żywiołów w armiach startowych bohaterów pojawiają się standardowe żywiołaki, ale po wybudowaniu siedlisk są normalnie drakony.
*alternatywne ulepszenie czwartego poziomu w Iglicy posiada tylko głowę i kadłubek.

Co do niektórych jednostek to pozmieniałbym statystyki, np.:
*zdolność zatruwania u Reptilionów jest przesadzona,
*niektórym jednostkom można by było obniżyć współczynnik szybkości.


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #519 : 21 Lutego 2017, 16:54:55 »
Wszystko fajnie, ale kiedy chcę zbudować budynek w Zigguracie, gra przestaje działać :/. Próbowałem jeszcze Conflux i tam wszystko chodzi jak należy. Nie wiem, co z resztą.


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #520 : 21 Lutego 2017, 19:07:12 »
Faktycznie portrety bohaterów Groty mogły by być w lepszej jakości  ;>
Co do statystyk to niektóre jednostki takie jak poziom 1 Iglicy, albo 3 poziom Piramidy mogłyby mieć zmniejszoną szybkość. Fakt, że mogą przechodzić przez praktycznie całe pole bitwy podczas jednej tury jest strasznie irytujący.

@Ursus2014
Okane jest już naprawiony :P

@matikun
U mnie Ziggurat działa poprawnie.


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #521 : 21 Lutego 2017, 22:11:58 »
@Ursus2014
Na spadki płynności nic nie poradzę. Mod jest za duży i gra się może zacinać.
Okane i alt Iglicy powinien już działać.
Co do Confluxa za bardzo nie wiem jak naprawić... Musi zostać na razie.
@matikun
U mnie wszystko działa. Może przeinstalowanie gry coś da?


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #522 : 24 Lutego 2017, 23:55:42 »
Z uwagi na to, że przy Zigguracie mnie wywalało, pograłem sobie Azylem. Miastem gra się bardzo przyjemnie, ale jest OKROPNIE niezbalansowane. Dwóch strzelców o astronomicznej mocy wygrywa grę. O ile Bukanierzy nie są jeszcze aż tak potężni, to Niszczyciele okrętów to najsilniejsza jednostka w grze. Nie dość, że są twardzi, wyciskają mocne obrażenia, to jeszcze mają 25% szans na zabicie połowy oddziału rywala. Pierwszym co zrobiłem, było rozdzielenie tej istoty. Przeciwnik, który miał zagrożenie "wyzwania" na ciężkim poziomie trudności nie mógł nawet pierdnąć, mimo, że dwa razy sam zaatakowałem się czarami (przeciwnik posiadał odbijający artefakt, za drugim razem się zapomniałem). Żaden z niszczycieli okrętów nie zginął w tej bitwie, a jedyną stratą były 2 smoki, które nota bene są bardzo miękkie i może kilku Nawigatorów. Co jeszcze mi się rzuciło w oczy? Budynki są drogie, jak dla mnie za drogie, niektóre bardzo niewspółmiernie do uzyskanych korzyści. Jeśli miało równoważyć potęgę armii, to ten zabieg nie wyszedł. Wylosowanie Kitsune w startowych walkach to najgorsze co można trafić, jeśli los zechce, przegrasz z 3 razy silniejszą armią i bohaterem na 2/3 poziomie. Chyba nie mam większych uwag, głównie leży balans, za to fun z rozgrywki tymi Niszczycielami jest nieziemski :P.


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Vela

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 106


Zobacz profil
« Odpowiedz #523 : 04 Marca 2017, 16:55:29 »
Z Zigguratem chyba faktycznie coś jest nie tak bo mnie też przy nim wywala - albo od razu przy rozpoczęciu gry albo dopiero kiedy spróbuję wejść do miasta. Jak coś to mam podmienione wszystkie zamki i póki co tylko z tym takowym problem mam.

Pobiorę go jeszcze raz (bo pobierałam mod z innego źródła) może tam plik był jakoś uszkodzony albo przy pobieraniu go coś ciachło (czasem na tym internecie mam problem z pobieraniem dużych plików)

@Edit: Okazało się, że to nie Ziggurat crashuje grę a Piramida (dobierało mi to miasto u kompa akurat jak wybierałam zawsze Ziggurat)
Generalnie zamek ten crashuje mi na mapie "Podwójna Konfrontacja", jest to mapa z co-opem i nie wiem czy to on nie jest przyczyna bo jak odpalam inną randomową mapę bez co-op to mi nie crashuje.
Zresztą na tej mapie ogólnie coś się dzieje niedobrego, trzeba się temu bliżej przyjrzeć. Raz crashuje, raz nie, dziwne dosyć.


« Ostatnia zmiana: 04 Marca 2017, 17:21:18 wysłane przez Vela » IP: Zapisane
Mam Kolekcje Wszech Czasów!
Psatkha

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #524 : 30 Czerwca 2018, 13:49:12 »
@sylan

Cześć, sylan!

SRD (http://forum.heroesworld.ru/member.php?u=34879) z forum www.heroesworld.ru ma dla ciebie pytanie dotyczące twojego projektu "New Fortress" opublikowane na forum http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=42671 , więc on potrzebuje twojego e-maila.

Z poważaniem, Psatkha (psatkha@mail.ru)


« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2018, 00:28:34 wysłane przez Psatkha » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 32 33 34 [35] 36    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.068 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry