Tawerna.biz - Forum

Mody & modowanie => Heroes V - Moderskie Projekty => Wątek zaczęty przez: sylan w 08 Października 2011, 11:57:11



Tytuł: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: sylan w 08 Października 2011, 11:57:11
Idąc za ciosem postanowiłem stworzyć następną rasę znaną wszystkim bardzo dobrze z mmh6, mowa tu oczywiście o Sanctuary :P

Mod zapewne będzie powstawał dość długo, głównie z powodu braku czasu, dlatego jeśli ktoś chce może pomóc. Sam zajmę się ogólnym wyglądem graficznym.

Jak do tej pory mam kilka jednostek, mam nadzieję, że są ok, ponieważ ze względu na brak odpowiednich modeli (większość nie pasuje do ogona ż.ognia i na odwrót) wyglądają tak, a nie inaczej 8)

1. Syreny, czyli to co nam w H5 zabrakło;P
(http://img832.imageshack.us/img832/424/63641219.jpg)

2. Kappy, zapewne będą podobne do tych z Uzurpatora, bo całkiem przyzwoicie tam wyszły ;>

3. Meduzy, czyli Perłowe Kapłanki z H6
(http://img36.imageshack.us/img36/6343/83063780.jpg)

4. Nagi Strzelcy, coś na wzór meduz z H3, jednak z prostymi włosami ;)
(http://img80.imageshack.us/img80/8923/48262918.jpg)

5. Żywiołaki Źródeł- taki misz masz dwóch duszków z H6
(http://img689.imageshack.us/img689/7620/76722882.jpg)

6. Kenshi- co tu dużo mówić trochę przytył xD
(http://img441.imageshack.us/img441/1702/67916130.jpg)


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Mroczny Aaron w 08 Października 2011, 13:26:17
Fajnie, że tworzone są nowe miasta ;).
A, którą frakcję zastąpią? Krasnale?
Ogólnie jednostki fajne zajmij się krinem i popraw meduzy i z jednostkami będzie git.
Pozdrawiam Aaron ;)


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Szerszeń w 08 Października 2011, 13:41:25
Widać, że lubisz tworzyć mody. Na razie jednostki trzeba dopracować, zwłaszcza meduzy. A Kenshi wyszły najładniej, trochę grube ale ładne :)


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 08 Października 2011, 15:09:58
Co do meduz- jest już taki model:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=27354

Może nie widać węży tak bardzo, ale to jest o 100% lepsze niż te Helgi jakie stworzyłeś.
Co do syren, żeby tak lewitująco nie wyglądały, to może dodasz im efekt żywiołaka wody, albo zmorę przerobić na wodnego konia (złoty kolor, ozdoby morskie) i zrobić z nich jednostkę wyższego poziomu, np: piątego.

Reszta jak najbardziej w porządku, zwłaszcza kenshi, bo wyszedł bardziej umięśniony niż w szóstce.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Mantykor w 08 Października 2011, 15:46:12
Jednostki epickie! Najbardziej podobają mi się łuczniczki - świetne wykorzystanie różnych modeli. Kenshi też są genialnie zrobieni.

Trochę tylko powtarzalne te ulepszenia - poza kenshimi nie odróżnisz który to ulepszony a który nie, a według mnie tak powinno być z ulepszeniami, że od razu widać.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Widmax w 08 Października 2011, 16:39:14
Jednostki są ładne, podobne do tych z Heroes VI. Najbardziej mi się podobają Kensei i Żywiołaki Źródeł.

PS. A w 7 poziomie to mógłby być Kirin zrobiony na połączeniu modeli smoka z hydrą.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: rtx w 08 Października 2011, 17:42:43
radzę zapisać meduzy na jakieś ćwiczenia, bo za grube. jak dasz link do modeli to trochę wygładze.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Dragwen w 08 Października 2011, 19:01:42
błagam, zastąp krasnoludy. w sumie do tej dziury wlać wodę , pozmieniać troche budynki i będzie ;)


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Fauch w 08 Października 2011, 23:25:33
shooter naga? Myślałem o tym, ale musieliby 4 ramiona. 2 kusze i 2 miecze. shooter, podwójne ataku, nie wręcz kary


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Idarion w 09 Października 2011, 12:09:28
O, sanktuarium w HV : D
Kenshi najlepiej wyglądają, zaraz po nich "Nagi Strzelcy". Świetnie to wszystko wygląda, trzymam ogólnie kciuki. Ale właśnie - powinni być bardziej różnorodni. Zbyt jednolicie wyglądają np. Strzelcy. Tylko zmiana kolorku ;/


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: sylan w 09 Października 2011, 16:25:01
Ładnie to tak dyskryminować puszystych :/

No cóż...
(http://img839.imageshack.us/img839/6092/37252337.jpg)


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 09 Października 2011, 16:42:24
No już lepiej- puszystych tu nie dyskryminujemy, ale wygląd jednostek też się liczy. Zawsze możesz zrobić grubą bohaterkę (xD). Skrzydełka u syren są dziwne, jak dla mnie za małe. Jak z sukkuba ściągasz to może skrzydła również?


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Travis w 09 Października 2011, 16:58:34
Uważam, że sam pomysł jest dobry, lecz.
- Te jednostki za mało się różnią, kolory to za mało.
- Dlaczego syreny latają.?
- Pierwszy(nieulepszony) kenshi lepiej gdyby miał jedną parę rąk.
- Jakie miasto zostanie zastąpione.? (najlepiej byłoby zastąpić fortecę[zalać to wodą i wszystko pod wodą by było, fajny efekt.],albo inferno.)

EDIT.
O nie, nikt nie powiedział, że nie lubimy krasnali, po prostu to by fajnie wyglądało.
Jak dla mnie to one są mocarne. więc zrobisz jak będziesz uważać..
To po prostu przykład. ;)


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: sylan w 09 Października 2011, 17:09:52
No co do jednostek to chyba pisałem wyżej, że to wstępne modele, więc jak macie jakieś propozycje co dodać do alternatyw ulepszeń to cały czas możecie pisać;P

A mod może zastępować Fortece jak tak jej nie lubicie xD

Co do skrzydełek zawsze mogę zwiększyć, ale skrzydełka z sukkuba raczej tu nie pasują bo dziwnie by to wyglądało (syrena, która połamała sobie skrzydła i ma do góry nogami;P)

Kenshiemu lepiej zostawić dwie pary, bo jak wstawię model rakashy rani to będzie miał popsutą animacje ataku (modele będą się od siebie "odklejać").


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Mantykor w 09 Października 2011, 20:00:44
No to tak:
1. Syreny: może by tak podstawce odjąć jedną broń (nie wiem czy nie wyglądałoby to dziwnie bo to chyba na podstawie krwawych sióstr które posługują się dwiema broniami i jedną ręką by machały bez potrzeby... no ale pomysłu lepszego nie mam. No może dać po prostu inną broń, jeśli podołasz różnym ulepszeniom)
2. Kapłanki: tutaj możnaby dać nieco bardziej odmienne bronie i pokombinować coś z kolorystyką i usuwaniem niektórych dekoracji u podstawki/danego ulepszenia).
3. Łuczniczki... jakoś ciężko skojarzyć czy ta niebieska czy zielona jest lepsza, może jedną z nich na jakiś odmienny kolor przemalować. W ogóle możnaby zrobić je z różnych modeli elfów, tak myślę. Zawsze różnią się łukiem i dekoracjami.
4. Żywiołaki: no tutaj to jest masakra ale myślę że wystarczy przemalować :) Na przykład na skrajnie biało (żywiołak/pani mrozu/zimy czy coś takiego), albo na morsko... A i można pokombinować z dodawaniem większej ilości efektów przypominających wodę albo jakieś poświaty od innych istot. A może nawet motyle od nimf?
5. Kenshi: tutaj mam tylko taką sugestię że rakszasa rani i kszatrija różnią się od siebie rodzajem broni, więc do jednego z ulepszeń kenshiego możnaby użyć innego modelu... Ale ogólnie to w ostateczności może zostać, bo tutaj ulepszenia różnią się od podstawki sztandarem a od siebie kolorystycznie więc generalnie jest ok.
6. No pominąłem kappy ale to wiadomo.
7. A jaki będzie 7 poziom? ;] Kiriny?


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Fauch w 10 Października 2011, 10:05:52
nie zakończysz cytadeli? Ci nie edytować premie wściekłość


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Szerszeń w 10 Października 2011, 16:21:57
Z tymi skrzydłami to sobie odpuść. Według mnie dziwnie wyglądają i z reguły syreny nie latają. A z poziomem szóstym to mam pomysł. Daj smoka bez skrzydeł w kolorze niebieskim lub błękitno - srebrnym.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Mantykor w 10 Października 2011, 21:54:59
Syreny to chyba pół kobiety... pół ptaki, a z drugiej strony często przedstawiane są jako pół-ryby więc nie wiem sam która wersja poprawniejsza.

Według mnie te skrzydła jak najbardziej, tylko rozumiem że ta jednostka lata? Bo armii może zabraknąć latających istot (musi być co najmniej jedna, a najlepiej dwie). No ale sądząc po ogonie w powietrzu to lata.


Tytuł: Odp: Homm5: Revival of the Far East <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: sylan w 17 Października 2011, 18:20:50
Wszyscy grają pewnie w H6, no cóż ja też. dlatego pewnie prace będą szły powoli. Jeśli jednak znajdą się osoby chętne do pomocy, będzie pewnie szybciej. Mam nadzieję, że widać ile jest jeszcze do zrobienia...

(http://img204.imageshack.us/img204/6088/12715421.jpg)

(http://img204.imageshack.us/img204/3227/sany.jpg)



Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Widmax w 17 Października 2011, 19:39:58
Tak myślałem, żę będzie Kirin, ale nie wiedziałem, że na modelu Magmowego Smoka  :upadl: . I w mieście w tej wodzie jest taka czerwona wyspa, ale mi to za bardzo nie przeszkadza.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Mroczny Aaron w 18 Października 2011, 07:14:57
Fajne, szkoda, że Kriny nie występują w tym spektaklu ;). Ale szybko ci poszło.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Szerszeń w 18 Października 2011, 14:40:15
WOW!!! Nie sądziłem, że tak szybko ci pójdzie z istotami i miastem. Tylko przydało by się parę poprawek ale tak to jest ok.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Andre94nt w 18 Października 2011, 20:22:13
W czym trzeba pomóc?


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Mantykor w 19 Października 2011, 14:55:52
Miasto bomba, dobry pomysł żeby krasnoludzkie przerobić, tylko te czerwone światło na budynkach nie pasuje.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Szerszeń w 19 Października 2011, 15:50:02
Mam małe pytanko: Jaka będzie muzyka miasta. Czy będzie to z Heroes VI czy jakaś inna ?


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Fauch w 20 Października 2011, 10:33:43
Pamiętam, że była w pracy na kappa, ale nie mogłem się wody w głowę w prawo ...
(I remember I was working on a kappa, but I couldn't get the water in the head right...)

ale być może byłby Pan zainteresowany przez tekstury :
(but maybe you would be interested by the texture :)
http://www.mediafire.com/?gmac59q9abmcyfi (http://www.mediafire.com/?gmac59q9abmcyfi)


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Nightin w 28 Października 2011, 18:21:48
Co sądzę o mieście? Pozwolę sobie to wymienić w analizie:

Zamysł: Ogólnie dobra propozycja, szczególnie dla tych co nie lubią krasnoludów i ich zamku. Zastanawiałem się swego czasu nad stworzeniem właśnie a'la Sanktuarium, ale u mnie zamiast Fortecy była Akademia. Ale taki pomysł nie jest zły.

Poziom I: Syreny nie są złe, ale ciekawią mnie pewne elementy ich animacji m.in ruch. Proponowałbym zmienić je na nereidy lub najady, ale niech pozostaną jak ci podoba się.

Poziom II: Kappy jak Kappy, może jakoś specjalnie miłe dla oka, ale też nie krzywdzące(patrząc na screeny)

Poziom III: Też ciekawi mnie ich animacja, ale już bardziej ataku. Kolorystyka w miarę dobra, tylko przy alternatywie dałbym jakieś wzorki na "sukience".

Poziom IV: To jedna z trzech jednostek, które mi się szczególnie podobają. Tak, łuki to dobra broń dla nag, nie jakieś harpuny czy kusze. Odrobinkę może powinieneś trochę podstawkę pozmieniać, ponieważ nieco przypomina podstawkę III poziomu.

Poziom V: Uwielbiam tą jednostkę, wszystko mi się w niej podoba.

Poziom VI: To trzecia pod względem uwielbienia jednostka, prawie podobne do tych z H6, ale nie jest to wadą. Chciałbym go widzieć w akcji.

Poziom VII: Kiriny choć tu już nie latają są w miarę dobrze zrobione, nie mają też tych wyrostków jakie miały magmowe więc jest doskonale.  Są dobre, ale raczej nie aż tak abym się kłaniał im jak przy poziomie V.

Miasto: Wygląda w miarę dobrze, kilka elementów jedynie wadzi. Jednak poczekałbym na więcej screenów.

A teraz pytania na ten raz:

1. Jak będzie się nazywać bohater?

2. Co zamierzasz zrobić z runami?

3. Jak w przypadku Cytadeli będzie kampania robiona?

4. Muzyką miasta możliwe będzie podkład Sanktuarium z H6, czy się pojawią jeszcze jakieś nowe utwory?


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Kha-Beleth w 03 Listopada 2011, 20:47:58
Bardzo dobry mod się zapowiada choć myślę że alternatywne ulepszenia mógłbyś zrobić w innym motywie np w Inferno były jednostki "wulkaniczne", w Przystani Fanatycy a ty byś mógł zrobić np. jednostki "wygnane z Sanktuarium"(jak w nekro byli wygnani magowie, którzy zostali wygnani za używanie zakazanych praktyk). Wygnane syreny miałyby choćby zdolność uwodzenia, którą posiada uwodzicielski subkubbus a Wygnane nagi mogłyby wpadać w bitewny szał jak u orków (wiem za wiele tu porównań do innych frakcji w h5 :)  )

EDIT:

Coś długo nikt się nie odzywa. Jak tam idą prace?


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Veselar w 14 Kwietnia 2012, 00:30:41
Sorry za odkopywanie, ale czy moda można pobrać? Bo z tego co widzę to jednostki i miasto wyszło ci po prostu cud miód z polewką. Jeśli nie wyszedł to można się spodziewać że wogóle wyjdzie?


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: WaruiYami w 14 Kwietnia 2012, 13:27:58
Mi się trochę nie podoba stojący na dwóch łapach kirin (jak znajdę mógłbym ci podesłać mojego kirina - ciało hydry z doklejonym smoczym łbem).


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Schiza996 w 05 Maja 2012, 13:01:21
Nie moge sie doczekać tego moda... grałem w cytadele i jest zrobiona super :) Sanktuarium też zapowiada sie ciekawie.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Jeddite w 18 Października 2012, 20:10:24
Jak daleko są posunięte prace nad modem? Wiadomo kiedy będzie premiera? Są  jakieś screeny, filmy itd.? Bardzo mnie to ciekawi.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Esto100nec1 w 13 Grudnia 2012, 04:57:51
sylan, Wyjdź na komunikację z Захаром, może i znajdzie wspólny język.
On tu http://forums.ag.ru/?board=heroes5&action=display&num=1150358578&start=350
(http://img3.imageshack.us/img3/1048/khrj0mbksqw.jpg)
(http://img41.imageshack.us/img41/2138/34832847.jpg)


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Mantykor w 14 Grudnia 2012, 22:31:36
Łał, co to? Czy to mod do h5 bo aż trudno uwierzyć?


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Waverley w 14 Grudnia 2012, 22:41:44
Kolego, czy nie widzisz, że autor posta powyżej nie zna polskiego? Czuć translatorem na kilometr.

A tak do rzeczy - albo jestem głupi i nie poznaję elementów istot, albo to są nowe modele.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Veselar w 14 Grudnia 2012, 22:48:29
Kolego, czy nie widzisz, że autor posta powyżej nie zna polskiego? Czuć translatorem na kilometr.

A tak do rzeczy - albo jestem głupi i nie poznaję elementów istot, albo to są nowe modele.
Przyjrzyj się: kappa - rogaty demon, kensei - dolna część od żywiołaka.
Ogółem? Pobirę to!


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Waverley w 14 Grudnia 2012, 23:01:38
Fajnie. To zakup słownik ruskiego.

A ręce Kensei'a, Akashy?


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Veselar w 14 Grudnia 2012, 23:08:39
Fajnie. To zakup słownik ruskiego.

A ręce Kensei'a, Akashy?
Nie wiem jakim sposobem ale prawdopodobnie ten mod jest ''wyciągnięty'' z MMH6. Zobacz inne mody które są pod linkiem tego ukraińca.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Esto100nec1 w 15 Grudnia 2012, 12:06:30
Szkoda, że nie wiem polskiego, tak jak chciał, chociaż niektóre polskie słowa mi znane i bez tłumacza, ponieważ są one mieszanka niemieckiego, ukraińskiego stylu. Ale oto szczegółowy opis na temat mody. PS Подметте że ммод nie zastępuje jakichkolwiek specyfikacji i nie na рассу, a dodaje nowe, 9.
Opis moda:
Dodaje do gry 9-tę wysoką рассу, a mianowicie Naga (nazywam je Wodne). Dodaje 13 istot w grę, a mianowicie:
акулья стаража; ванидзаме; ostre przeciwpowodziowe; szyny; kappa-сойа; kensei; кенси; nagy-generałowie; bagiennych nagi-generałowie. Wszystkie istoty z bohaterów 6.
Tak samo: Orki żołnierzy; elitarnych orków żołnierzy; czarna straż; giant spider z Dark messiah.
Mod tak samo dodaje wersję próbną miasta Nag (nie zastępuje ani jeden z 8 istniejących miast). Tym nie mniej to miasto wciąż jest dostępny tylko z edytora map.
(http://cs405520.userapi.com/v405520110/5f14/CY1RXOrJ32o.jpg)
download (http://depositfiles.com/files/0q9wuuhbv)
Autor moda: zAhAr (http://forums.ag.ru/?action=viewprofile&username=zAhAr)
Wymagania:
Do instalacji wymagany jest gra Heroes of Might and Magic 5, dodatek Arbitrzy Hordy, пропатченая do wersji 3.1.

Opis instalacji moda:
Rozpakuj pobrane przez was NCF_new_creatures_by zahar.rar archiwum, zobaczysz folderu bin i data, skopiuj je do głównego katalogu gry.

Jak używać mod:
Tworzymy lub bierzemy już robioną mapę i otwieramy w edytorze. Wybieramy jakieś miasto, alokacja (pozyskał czerwony odcień) i w bok, menu po lewej stronie, w zakładce "Shader" wpisz co następuje : "AdvMapTownShared:MapObjects\sanctuary_small_town.(AdvMapTownShared)" teraz сбиваем kursor z zamku (wybierając dowolny inny obiekt na mapie), a w miejsce starego zamku pojawi się nowy, zamek Nag. Po zapisaniu mapy, można uruchamiać grę plikiem "H5_Game.NCF.exe" (plik, który chcesz rozładunku z archiwum znajduje się on w folderze bin).

Wiadomość doklejona: [time]15 Grudzień 2012, 12:24:18[/time]
Нечего, думаю через 2 года будет мой проект готов и если не забуду то выложу у вас. Мой проект не похож не на один основной массы разработанных он тоже не заменяет, а добавляет в игру :P но не нейтралов :)

Wiadomość doklejona: 15 Grudnia 2012, 13:33:15
Fajnie. To zakup słownik ruskiego.

A ręce Kensei'a, Akashy?
Nie wiem jakim sposobem ale prawdopodobnie ten mod jest ''wyciągnięty'' z MMH6. Zobacz inne mody które są pod linkiem tego ukraińca.
Oto mój stary podręcznik. Przeniesienie na język sami. Może to ci w czymś pomoże i jeśli ktoś nie знаит jak dostać z 6-tych HEROES pliki :P
http://depositfiles.com/files/892c25kkh (http://depositfiles.com/files/892c25kkh)


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Andre94nt w 16 Grudnia 2012, 13:37:50
Możesz to zahostować na innym serwerze?
Can You host it on some other, free server?
или вы можете положить его на другой сервер?


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: WaruiYami w 16 Grudnia 2012, 15:23:44
Z tego co widzę materiał na nowy temat się zrobił. Przeglądam i rozumiem że koledzy odkryli jak można wrzucać modele z innych gier do H5 jakiś render (w sumie nie jestem pewny czy tak można to nazwać bo renderowanie to 3D -> 2D no ale) czy coś, więc zapytam z ciekawości czy jest możliwośc wrzucania też modeli samodzielnie zrobionych np.Blender? Umożliwiło by to przeniesienie wielu nowszysch projektów robionych pod H3 do H5 (z tym ze przed renderem na defy 2D). Z góry dzięki za odpowiedz kogoś kto się zapoznał ponieważ ja tylko zadanie wszedlem robić  ;D


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Esto100nec1 w 16 Grudnia 2012, 18:28:55
Możesz to zahostować na innym serwerze?
Can You host it on some other, free server?
или вы можете положить его на другой сервер?
Сервер на котором я выложил материалы и так бесплатный.
Эти изменения вступили сегодня, хотя обещают что бесплатно, но там уловка. Стоимость SMS 1$ Может позже этот бред уберут.
Если нет, то я вам перезагружу файлы на другой сервер.

Wiadomość doklejona: [time]16 Grudzień 2012, 18:41:52[/time]
Z tego co widzę materiał na nowy temat się zrobił. Przeglądam i rozumiem że koledzy odkryli jak można wrzucać modele z innych gier do H5 jakiś render (w sumie nie jestem pewny czy tak można to nazwać bo renderowanie to 3D -> 2D no ale) czy coś, więc zapytam z ciekawości czy jest możliwośc wrzucania też modeli samodzielnie zrobionych np.Blender? Umożliwiło by to przeniesienie wielu nowszysch projektów robionych pod H3 do H5 (z tym ze przed renderem na defy 2D). Z góry dzięki za odpowiedz kogoś kto się zapoznał ponieważ ja tylko zadanie wszedlem robić  ;D
Захар некоторые модельки вытягивает с Dark messiah
_________
HEROES VI (S_orc2zip.exe -> Data1.orc = Data1.orc.zip -> S_zip2orc.exe = Data1.orc).
Чтоб запустить S_orc2zip.exe нажимаем правой кнопкой мыши по *.orc в контекстном меню (Открыть с помощью/Выбрать программу и указываем путь к файлу S_orc2zip.exe всё все фалы игры распакованы  :) Удачи вам поляки.

Wiadomość doklejona: [time]17 Grudzień 2012, 02:40:24[/time]
By means of this client http://depositfiles.com/filemanager.html can download the files laid out by me free of charge.

Wiadomość doklejona: 17 Grudnia 2012, 02:47:12
Everything, from a server again it is possible to download free of charge  :slonko:


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: eska204 w 06 Marca 2013, 13:08:02
Witam,To będzie te Sanktuarium?Z tego co widzę to tylko Bohatera i drzewka um brakuje ale jak się mylę Sylan to proszę o poprawkę ;).Muzyka będzie jak ta z sanktu H6 czy nowa?Mi się wydaje że bardziej ta z h6 bo drugie może zniechęcić.Może dasz te rekiny(Jeśli się uda)zamiast syren?Kirin powinien na 4 łapach ale Magmowy smok ma najbardziej podobną budowę ciała(Jeśli nie Wulkaniczny)ale ogólnie to Super Mod bardzo bym chciał nim zagrać tym bardziej że Krasnale są lipne a Sanktu jest Cud Miód!Wyszło lepiej nawet od Twojej Cytadeli!^^ C:  :D  ^_^

@Down A ja jestem ciekaw czy wogule wyjdzie   :niepewny:

Edit:Sylan a może Rekina dasz od tego Ukrainca?Ciekawe jak on to zrobił...


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Nimrod w 06 Marca 2013, 13:18:18
O jak miło że modujesz cos takiego :>
Nie wiem co chodzi Belegorowi ze sa puszyste meduzy - moze tylko ogon trochę nieproporcjonalnie gruby ale no cóz sam model nie, Kenshi może nie przybrał a przypakował ;D

Ogolnie ten rusek tez ciekawe porobił modele, jestem ciekaw co z tego wyjdzie ;)


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: eska204 w 13 Kwietnia 2013, 16:02:30
Co do sanktu na NCF'ie to nie pobierajcie.Tylko nowy wygląd miasta i tyle nie możemy rekina,kappy,kensei'a zrekrutować.Ale jeśli komuś się udało bardzo proszę o napisaniu jak zrobił ten CUD :O.


Tytuł: Odp: Homm5: Wiedźmy i Demony <Sanktuarium Mod>
Wiadomość wysłana przez: Japko w 18 Maja 2014, 13:36:49
Bardzo fajne . Ja ściągnąłem moda z tąd  http://www.moddb.com/mods/snctuary-mod
i chcę wiedzieć dlaczego 7 poziom to nagi a nie kiriny jak na obrazkach
 :( :( :( :( :( :( :( :( :(