Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Strony: [1] 2 3 4 ... 10
 1 
 : Wczoraj o 16:04:59 
Zaczęty przez akademek - Ostatnia wiadomość wysłane przez akademek
Witam, stworzyłem małą grę komputerową pod nazwą "Heroes of Dungeons". Jest to gra Roguelike. Gra opiera się na odblokowywniu postaci i pokonywaniu bossów.
Strona gry na gamejolt: https://gamejolt.com/games/Heroesofdungeon/386433

 2 
 : 15 Czerwiec 2019, 03:00:18 
Zaczęty przez Widmax - Ostatnia wiadomość wysłane przez dedathor
Najlepsza jednostka lvl IV to niewątpliwie czarny smok. 400 hp i najwyższe staty ataku i obrony oraz odporność na magie, ze wszystkich istot, które można rekrutować sprawiają, że jednostka potrafi sparaliżować całą armie ładu czy wyeliminować z gry czarodziejskie smoki. Oczywiście wadą są koszta budowy siedliska, ale pamiętajmy, że do wybudowania tytanów potrzebujemy wydać 15000 złota na rozbudowę fortyfikacji, a i tak są jednostką wybieraną przez około 90 procent graczy grających ładem. Smok nie sprawdza się jedynie podczas walki z mocą, gdyż behemoty, których przyrost po wybudowaniu zagrody wynosi 3 tygodniowo unicestwią go błyskawicznie podczas próby wyeliminowania z gry cyklopów.

Najsłabsza jest za to hydra. Jednostka ta jest na tyle wolna, że nie jest w stanie wykorzystać swojego morderczego potencjału, ponieważ strzelający przeciwnika zredukują znacznie ich ilość.

3 poziom to dominacja wampirów. wyssanie życia i przyrost dzięki nekromancji sprawiają, że wiele trudnych bitew na mapie kończy się bez start. w dodatku jesteśmy w stanie ich wskrzeszać ofiarą dzięki dużej liczbie szkieletów co sprawia, że przeciwnik musi pokonać najsilniejszy element naszej armii aż 2 razy.

Najsłabsi zaś są ogrzy magowie i nagi. Każda z 12 jednostek 3 poziomu (pomijając te z portalu żywiołów i te, których nie rekrutujemy w miastach), oprócz ogrów posiada bardzo potężną zdolność. Są to atak na dystans niesk. kontrataki, oślepienie itd. Ponadto ogry jak i nagi są bardzo wolne co bardzo utrudnia ich optymalne zastosowanie w trakcie bitwy (o ile nie mamy taktyki na poziomie mistrz). U nag mamy dodatkowo doczynienie z wyjątkowo małym przyrostem jak na jednostkę której statystyki są tak niskie. Ponadto zarówno w mocy jak iw ładzie są to opcje niemalże nieobieralne. Trudno wyobrazić sobie armie bez dżinów czy cyklopów.

Jednostką II lvl która niszczy konkurencję jest meduza. Może ona eliminować jednostki 3 i 4 poziomu oraz potężnych bohaterów dzięki swojej zdolności zamieniania w kamień i to sprawia, że zarówno we wczesnej jak i w późniejszej fazie rozgrywki jest przydatna w armii.

Najsłabszą jednostką jest cerber. Przez swoje słabe statystyki mały przyrost i prędkość, jednostka ta po prostu nie nadaje się do armii nekropolis, która stara się raczej szybko zaatakować pozycje przeciwnika ze względu na 1 lub brak oddziałów strzelających.


Jednostką 1 poziomu która nie ma sobie równych jest szkielet. Na pytanie czemu odpowiedź jest prosta- liczebność. Dzięki nekromacji i szkieletorni jesteśmy w stanie w bardzo krótkim czasie zebrać zatrważającą liczbę jednostek w oddziale które mają częściową odporność na ataki dystansowe. jest to jedna z niewielu jednostek, z którą trzeba się liczyć w późniejszym etapie gry.


Najsłabszy jest centaur. Mała skuteczność w walce na dystans prawie pusty kołczan na początku walki i niski przyrost sprawiają, że im dłużej gramy tym mniej potrzebujemy tej jednostki w naszej armii, a po zbudowaniu cyklopów wręcz wyrzucamy ją z armii wraz z berserkerami, żeby nasza armia miała dłuższy ruch.

 3 
 : 12 Czerwiec 2019, 17:00:56 
Zaczęty przez Gowar Abatoc - Ostatnia wiadomość wysłane przez akademek
też nie wiem jak to zrobić. Możesz narazie spróbować zmienić tło i dać obiekty podziemia na powierzchni. Może później ktoś wymyśli jak to zrobić.

 4 
 : 11 Czerwiec 2019, 09:45:51 
Zaczęty przez Gowar Abatoc - Ostatnia wiadomość wysłane przez Gowar Abatoc
Witam. Od wczoraj mam swego rodzaju problem. Otóż stworzyłem mapę z podziemną częścią, którą chcę wykorzystać do scenek dialogowych.

Potrafię zaimportować mapę do edytora, z tym, że nie wiem jak uzyskać dostęp do podziemi (tam bowiem znajduje się cała scenografia).

Czy jest to w ogóle możliwe? Jeśli tak to w jaki sposób?

 5 
 : 10 Czerwiec 2019, 22:40:26 
Zaczęty przez Proroc3Y - Ostatnia wiadomość wysłane przez Baronus
Oczywiście 3DO padło przez nietrafne inwestycje! HIV nie bylo zapewne jakas katastrofa sporzedazy! Zawod wynika z porownania z HIII. Nie znaczy to ze gra przyniosla straty! Zwlaszcza gdyby sprzedawali ja nie rok a 5 lat. Poza tym nie chcialbym kopuj wklej z HIII! Prawda tej anegdoty jest taka ze na siłę starali sie zrobic inaczej i wiele zepsuli np. oblężenie.

Bardzo ciekawa sprawa to anioły. Nigdy nie wyjasnili co to za stwory. Jedni twierdzili ze to urzadzenia drudzy ze rasa. Raczej nalezy uznac ze rasa bo zamek raczej sklada sie z istot. Ale oczywiscie nic pewnego. Dodatkowo w MMVII wystepuja u magów czyli inna frakcja ale to tylko chyba z uwagi na to ze Celeste jest w chmurach czyli z lataniem sie kojarzy. Ale w MMVII jest taki balagan ze nie ma zwiazku z Herosami III. Nawet Katarzyna ma inny portret.

Wiadomość doklejona: 10 Czerwiec 2019, 22:41:22
Oczywiście 3DO padło przez nietrafne inwestycje! HIV nie bylo zapewne jakas katastrofa sporzedazy! Zawod wynika z porownania z HIII. Nie znaczy to ze gra przyniosla straty! Zwlaszcza gdyby sprzedawali ja nie rok a 5 lat. Poza tym nie chcialbym kopuj wklej z HIII! Prawda tej anegdoty jest taka ze na siłę starali sie zrobic inaczej i wiele zepsuli np. oblężenie.

Bardzo ciekawa sprawa to anioły. Nigdy nie wyjasnili co to za stwory. Jedni twierdzili ze to urzadzenia drudzy ze rasa. Raczej nalezy uznac ze rasa bo zamek raczej sklada sie z istot. Ale oczywiscie nic pewnego. Dodatkowo w MMVII wystepuja u magów czyli inna frakcja ale to tylko chyba z uwagi na to ze Celeste jest w chmurach czyli z lataniem sie kojarzy. Ale w MMVII jest taki balagan ze nie ma zwiazku z Herosami III. Nawet Katarzyna ma inny portret.

 6 
 : 07 Czerwiec 2019, 11:11:39 
Zaczęty przez Kyoshiro - Ostatnia wiadomość wysłane przez Vivian
Moim zdaniem fabuła kampanii była najsilniejszą stroną HoMM IV. I choć sporo w niej niedociągnięć, bardzo mi się podobały. I tyle...

Tez tak sadze. Ogolem z perspektywy lat mam coraz wieksze pokaldy sympatii do czwóki.

 7 
 : 07 Czerwiec 2019, 11:10:12 
Zaczęty przez Ptakuba - Ostatnia wiadomość wysłane przez Vivian
Przepraszam, za odkopanie, ale:

fantastyka jest dla mnie zdecydowanie najciekawszym gatunkiem literackim, pozwalajacym w praktyce na nieograniczoną niczym swobodę i inwencje w tworzeniu światów i postaci.

 8 
 : 07 Czerwiec 2019, 11:08:19 
Zaczęty przez Vivian - Ostatnia wiadomość wysłane przez Vivian
Jak wasze wrażenia po nieco bardziej orientalnej historii autorstwa Kossakowskiej? Wiadomo w ogole co sie dzieje z trzecim tomem?

 9 
 : 05 Czerwiec 2019, 12:27:27 
Zaczęty przez Proroc3Y - Ostatnia wiadomość wysłane przez Proroc3Y
Tu można podzielić się tajemnicami, anegdotami, historiami z życia wzięte, EsterEgg'ami, CreepyPastami i najdziwniejszymi zagadkami całej Sagi Heroes.

ZAPRASZAM!

Wiadomość doklejona: 05 Czerwiec 2019, 12:31:45
Zacznijmy od anegdoty o HoMM IV
Zapewne każdy ją zna.

W Studiu 3DO:
-Jakie elementy z Heroes III mamy przenieść do Heroes IV?
-Żaden!
-G E N I A L N E ! ! ! !
I tak po HoMM IV 3DO zbankrutowało.

 10 
 : 05 Czerwiec 2019, 12:20:50 
Zaczęty przez Tobiasz - Ostatnia wiadomość wysłane przez Proroc3Y
Plecy mię bolą... Dzisiaj rano mięł bolały stawy... a głowa...
...
Teraz,
Teraz to już tylko do trumny wszystko sięł nadaje... -,-

Ale mimo wsysko TAWERNA NAJLEPSZA!  :tawerna:

Strony: [1] 2 3 4 ... 10


© 2003 - 2019 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.01 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry