Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes V - Wrota Żywiołów (Czytany 5469 razy)
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 179


Zobacz profil
« : 13 Marzec 2011, 09:34:47 »
Powstał mod zmieniający Akademię na wrota żywiołów oto link do tematu
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=34829, a tu są linki do pobrania polskiej http://www.mediafire.com/?1zc0cjx60dnzt57 bądź angielskiej http://www.mediafire.com/?tp5dsd9sig65hri wersji gry :D


IP: Zapisane
Belegor
Spec od oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 370


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 13 Marzec 2011, 11:52:54 »
Projekt był dawno i widziałem poprzednie screeny, lecz te najnowsze całkiem mnie zaskoczyły, najlepiej wyszły żywiołaki umysłu, magii i światła. Jednakże szkoda, że żeby nimi zagrać, trzeba poświęcić Akademię.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 392

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 13 Marzec 2011, 18:20:36 »
Dokładnie ;p jedna z moich ulubionych frakcji ;]

ale szczerze jeszcze nie widziałem może pewnego dnia sie skuszę ...


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
naitsabes1908

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 15 Marzec 2011, 16:23:43 »
jak wgrać patch proszę odpowiedz co trzeba zrobić krok po kroku


IP: Zapisane
horda1

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 27


Ach ta magia!Zawsze najlepsza

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 15 Marzec 2011, 17:00:58 »
To proste.Ściągasz mod,otwierasz w winrarze,lub innym takim programie.Następnie kopiujesz pliki do takich samych katalogów w zainstalowanych DH(to znaczy np. pliki z katalogu data w ściągniętym archiwum kopiujesz do folderu data w lokalizacji gry).Zostaje tylko odpalić grę,i zagrać w mapę confluxem,miłej gry.To naprawdę fajne miasto,chociaż trochę szkoda Akademii. 


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 464


Gothic Punk

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 15 Marzec 2011, 19:53:25 »
Zamek żywiołów pojawił się już w trzeciej części sagi zamiast Forge. Występowało w jednej kampanii AB, a jaką rolę odegrało w historii Erathii to wielka niewiadoma. Żywiołaki w H3 miało wielu sympatyków na pewno, ale też wielu przeciwników, którzy twierdzili głównie za zbyt bajkowy klimat zamku. Monotonna, usypiająca muzyka, "meczety", a wygląd zbyt trywialny, silne jednostki 7 poziomu(+6 tygodniowo Feniksów dzięki zamkowi i Graalowi), zbyt nieprzydatna dodatkowa specjalność Graala(dodanie do gildii wszystkich zaklęć)...po upadku 3DO, przed utonięciem serii M&M rękę podał Ubisoft. A ten uważając je za kolejne super, słit fantasy, a nie żadne tam opowieści o Starożytnych i Kreeganach dodatkowo wykonał na niej gwałtu. Dodatkowo zrobili jej pranie mózgu oraz poddali operacji plastycznej, że wyszło plastic fantastic, ale nie z Axeoth, XEEN, Enroth, VARNu..ale z czegoś co nazwali Ashan(dziękować, że młodsza siostrzyczka aż tyle nie ucierpiała, chociaż ucierpieć zawsze może). Na czym my skończyliśmy? Ah no tak. Wkrótce pokazały się dodatki, a jako, że ludzie znali coś takiego jak "modyfikacje gier" próbowali wskrzesić na nowo Wrota Żywiołów. Jednostkami pierwszego poziomu zazwyczaj zostawały rusałki, podczas gdy w Sylvanie miały być wilki. Ale wszelkie próby rytualne poszły na niczym, pozostawiały jedynie w wspomnieniach i marzeniach. Najstarsze zapisy dokumentują, że już od czasów istnienia Kuźni Przeznaczenia były takie zamysły. Wychodziły różne zamki, najbardziej znane to można wymienić Oblivion i polski Azyl. I niespodzianka! Czarownik Consus znalazł pradawny pergamin, dzięki któremu przywołał do świata Ashan Władców Żywiołów. Wieloma względami się różnił on co prawda od dawniejszych projektów na miasto, ale czy one jest dobre? Przekonajmy się. Rozpocznijmy zatem naszą podróż po Wrotach Żywiołów:


Moje wrażenia:

Wygląd miasta

We Wrotach widać coś czego brakuje wielu zamkach zmieniające dane frakcje na coś całkowicie nowego i to nie chodzi tylko jakieś kolorowanki. Bowiem to pierwszy taki mod(być może tylko ja tak odbieram) gdzie np. zamiast jakieś figury, elementu jest coś nowego albo dodawano jakiś nowy(co również widać na screenach). Niebo miasta jest znany nam wszystkim widok z Sylvanu. Zdjęto obręcze. Kolorystyka miasta? Zieleń w miarę, ale dobrze komponująca się z kolorami "zachodu słońca". Budynki dodatkowo mają przyjemne ozdoby, w niektórych nawet widać jakie jednostki będzie można tam rekrutować(w przenośni np. ulepszony budynek żywiołaków powietrza nie dość, że ma zwykłe chmury to po jednym boku ma burzowe a po drugiej "trujące opary") Jest to kolejny zamek trawiasty. A co będzie zamkiem piaskowym? Nic. W czasie oblężenia wygląd przyjemny, żywiołowy, ale ten teren trawiasty... szczególnie co ładnie się komponuje to budynki rekrutacyjne jednostek. W zamku widać, i to wyraźnie moc żywiołów. Łatwo jest to zauważyć.

Muzyka: Zmieniono głównie motyw walki. Ma swoje klimaty, nawet bardzo, widać, że przygotowania do wojny, ten niepokój(po środku) ...cieszę się bardzo, że ten utwór się pojawił. Muzyka do miasta? Muszę was zmartwić. Tak. Tak, to ta potworna kołysanka z H3. Moim zdaniem, lepszy byłby motyw Akademii z H4 albo inny. Ale skoro ktoś lubi takie klimaty, to może spokojnie go posłuchać wielokrotnie jeśli wejdzie do Aka...Wrót.

Jednostki: Myśleliście, że jednostkami 1 poziomu będą rusałki? Szczerze? Też tak myślałem. Ale to nie one. To stare dobre ogniki. Ogniki ciekawie się poruszają i atakują, a giną jak taka mała cholera. Można je oczywiście wskrzesić. Moim zdaniem jeśli walczysz przeciw frakcji, która ma czarów mających przeciwnika wzmocnić to to polecam drugie ulepszenie, a jeśli na atak to pierwsze. Ogólnie ogniki dobrze wyglądają. Zupełnie jak te "lampki" z Warcrafta. Żywiołaki Powietrza, Burzy i Gazu. Burza wygląda wspaniale, te ciskające pioruny oraz kolorystyka z H3, bardzo dobrze wygląda. Gazu...powinien się on zwać "trujących oparów/bąków/pierdów" ze względu na "gaz" jaki wydziela. Ale jest doskonały jeśli chodzi o walkę z nim. Woda, Lód, Mgła. Lód wygląda przy rekrutacji jak taki otulony białym puchem. Nie wiem czemu mu dali granatowe "ozdobniki". Lód jest dobry, jeśli walczysz na obronę i na czary(kosztem wrażliwości na ogień), zaś mgła jest dobra do ataku i ewentualnego leczenia(jak Paladyn). Ogień, Elektryczność, Plazma. Tu ulepszenia wyglądają znakomicie. Nie polecam Elektryczności, chociaż dobrze wygląda. Jeśli chcesz porazić piorunkiem wielu przeciwników, proszę, to jednostka dla Ciebie.  Plazma ma tarczę ognia, jest wytrzymała. Więc wybierz ją, jeśli nie chcesz szybko stracić jedynego strzelca w zamku. I to niemożliwego do wskrzeszenia. Ziemia, Magma, Onyks. Magma jakoś nie przypomina mojego wyobrażenia magmy, wygląda jakby składał się jedynie z ognia. Ale to dobra jednostka jeśli stawiasz na atak. Onyks zaś wygląda o wiele lepiej niż magma i dodatkowo bardziej...podziemnie. Jedna z dobrych jednostek tego zamku + do tego jeśli wolisz bronić się.  Umysł, Magia, Światło. Jednostki prawie zupełnie wyglądają na znajome twarze. Szybka jednostka i atakuje zarówno wiele jednostek. Przydatna. Polecam ponownie tu... Światło. Prawie wyglądają jak znajomi z H3. Ptak Ognisty, Feniks, Ptak Gromu. Grom jest szczególnie przydatny jeśli chcesz szybko dobić najsłabsze oddziały. Ale feniks ma lepsze obrażenia, ale szybko ginie...z drugiej strony wskrzesza się. Można go wskrzesić wiele razy i ten też będzie się wskrzeszał. Ogólnie jednostki dobrze wyglądają, mają kilka niedoskonałości, ale od czegoś jest moderska rączka.

Gra zamkiem: Albo mi się zdaje, albo ten zamek jest jednym z dobrych zamków jeśli chodzi o atak. Szczególnie jeśli masz żywiołaki onyksu, które tłumią wszystko(jeszcze dodać 75% odporności na magię). Równie dobre są ptaszki gromu. Połowę jednostek nie da się przywrócić, oprócz ogników i ptaszków. Wrota potrafią być mordercze u dziwo. Nie polecam go grającym przeciwko nim Nekropolis.

Bohaterowie: Widać znajome twarze. Brissa, Pasis, Luna.. i kiepsko wycięte jak na mój gust, ale wszakże to stare twarze. Bohater wygląda prawie jak Markal, z tą różnicą, że nie widać jego twarzy a dłonie są czarne. Kolorystykę konia bym zmienił. Ale to dobry bohater. Warto mu dać magię destrukcji albo magię przywołania, ale raczej tą pierwszą.

Teksty: Nazwy i teksty wyszły wspaniale, nawet bardzo dobrze. Wszystko ma swój klimat. Tylko, że nieco bym w niektórych przypadkach przedłużyłbym opisy bohaterów, miast bądź jednostek.

Symbol: Tu prawdę powiedziawszy jest żenada na maksa. Może otoczka się zmienił, ale symbol w postaci czterech trójkątów równobocznych i po środku kwadrat? Nie, nie.. co ma to z żywiołakami? Zmieniłbym na coś innego np. na pentagram lub ying i yang.

Wybór między jednostkami(jakie lepsze) wg. mnie
1 poziom: Świetliste ogniki.
2 poziom: Żywiołaki gazu
3 poziom: Żywiołaki mgły
4 poziom: Żywiołaki elektryczności
5 poziom: Żywiołaki onyksu
6 poziom: Żywiołaki światła
7 poziom: Ptak gromu
Czyli prosto mówiąc: O wiele lepiej się opłaca brać alternatywy.

Ogólnie: Jeśli kochasz mody do tej części sagi, szukasz jakiegoś atrakcyjnego miasta na podmianę albo/i nudzi ci się(oraz ewentualnie tęsknisz za Wrotami Żywiołów rodem z trzeciej części) to zamek specjalnie dla ciebie. Zamek prędko się nie nudzi, dobrze komponuje się pośród innych zamków, dodatkowo czuć od niego mistykę, czasem podnosząc na sercu. Jest to jeden z niewielu modów, które warto ściągnąć i przejrzeć dokładnie. Jeśli dodatkowo chcesz poznać jeszcze dokładniej mechanizmy działające w modowaniu to być może ten mod będzie dla Ciebie wprost idealny. Może się okazywać czasami silny, zbyt prymitywny, ale cóż... koszt Akademii się opłaca. Ale to moja wyłączna sugestia, i jeśli się mylę powiedz coś co doprawdy jest irytującego w tym zamku po prostu powiedz.









« Ostatnia zmiana: 05 Kwiecień 2011, 15:39:09 wysłane przez Nightin » IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 



© 2003 - 2014 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.018 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry