|
|
Dodał: Sylú
♦ Czytany 4489 razy
♦ Skomentowano 1 raz
|
“Minęło pięć lat od bitwy pod Horncrest i wiktorii odniesionej przez Ivana Gryfa, pierwszego władcę Świętego Imperium Gryfów.
Na pograniczu krasnoludzkiego królestwa Grimheim narastają napięcia i Ivan jest gotów ponownie dobyć miecza w obronie swego ludu, ale wie, że nowy konflikt na wielką skalę mógłby oznaczać kres Imperium.
W nadziei na zapobieżenie tragicznej w skutkach eskalacji, Vilma "Kamienna Tarcza" Bjornsdottir, przywódczyni Krasnoludów z Sudgerdu, przybywa na dwór Ivana w roli emisariusza. Jej opowieść rzuca nieco światła na najbardziej ponury epizod w krasnoludzkiej historii i podsuwa rozwiązanie, które może okazać się wybawieniem dla obu ludów.”
Ubisoft właśnie zapowiedział samodzielny dodatek do Might & Magic Heroes VII pod tytułem " Trial by Fire". Spodziewana data, na który zapowiedziano dodatek to 2 czerwca tego roku. Według zapowiedzi nowy tytuł będzie oferował dwie kampanie, które przedstawią kolejny wycinek życia Iwana Gryfa. Do tego nie zabraknie oddzielnych scenariuszy i dodatkowych map do potyczek. Twórcy zapowiedzili także zmiany w mechanice, który będą bardziej balansować grę.
Najważniejszą rzecza wydaje się jednak być fakt, że w dodatku pojawi się nowa frakcja, mianowicie Krasnoludy.
Waro jeszcze podkreślić, że - jak wspomnieliśmy wcześniej - jest to dodatek samodzielny, co znaczy, że nie będzie wymagał podstawowej wersji gry.
|
|
|
Dodał: Sylú
♦ Czytany 3865 razy
♦ Skomentowano 2 razy
|
Drodzy Userzy i Szanowni Goście!
Wiemy, że ostatnia aktywność na portalu była dość niska. Są ku temu różne powodu, chociażby taki, że marka Might & Magic nie cieszy się już taką popularnością, jak kiedyś. Inną przyczyną jest to, że nasze grono redaktorskie ostatnio się trochę uszczupliło. Dlatego dzisiaj otwieramy nabór do redakcji portalu, w którym każdy z was może wziąć udział. Wymagań jako takich nie ma, gdyż wszystkie umiejętności, jakimi powinien dysponować redaktor, czyli:
- podstawowa znajomość języka polskiego,
- znajomość świata M&M,
- umiejętność pisania artykułów i newsów
zostaną sprawdzone w toku pracy. Każde podanie będzie rozpatrywane indywidualnie. By to zrobić, wystarczy wypełnić poniższy formularz, a jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem, to zarejestrować się
Nick:
Imię:
Wiek:
Komunikator: (tutaj podaj swój nr GG, Tlen, Jabber lub ICQ)
Znajomość podstaw HTML: Tak/Nie
Posiadane, oryginalne części gry:
Co wniosę do redakcji/czym chciałbyś sie zająć:
O sobie: |
Poniższe podanie należy opublikować w tym temacie lub wysłać za pomocą formularza kontaktowego
Przypominamy, że praca redaktora na forum jest bezpłatna. Jako że nie ma tutaj stosunku pracy w rozumieniu prawa pracy, nie oczekujemy więc takiego samego zaangażowania. Jeśli jednak interesuje Cię świat M&M i chcesz powiększać jego społeczność, jest to stanowisko dla Ciebie.
Pozdrawiamy!
Ekipa Tawerna.biz
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 5724 razy
♦ Skomentowano 1 raz
|
Śpieszymy was powiadomić, że twórcy M&M zdecydowali się przedłużyć trwającą od kilku dni drugą zamkniętą betę do końca 7 września. Ten, kto jeszcze nie zarejestrował się do bety, dalej ma na to szansę, wchodząc w zakładkę "Beta" na oficjalnej stronie M&MH7 i wpisując tam swój klucz.
Mniejszej rangi kolejną informacją jest to, że na oficjalnej stronie Might&Magic Heroes VII uzupełnione zostały frakcje o opisy wszystkich bohaterów. Wkrótce pojawić mają się tam też koła umiejętności, które są unikalne dla każdej klasy.
|
|
|
Dodał: Loczek
♦ Czytany 4241 razy
♦ Skomentowano 3 razy
|
Po tegorocznym FanDay'u w Paryżu przyszedł czas na kolejny, tym razem okazja trafia się nam; Polskim fanom gdyż Developerzy z Ubisoftu wraz z Erwanem LeBretonem oraz kolegami z Limibic odwiedzą Polskę w tym wypadku Kraków.
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 5166 razy
♦ Skomentowano 3 razy
|
Miesiąc Lochu trwa, więc Ubisoft tym razem raczy nas czterema bohaterami Lochu. Bez wątpienia te długowieczne elfy bardzo ułatwiają pracę twórcom ;] W myśl politycznej poprawności, którą widzimy w wielu zamkach, nie zabrakło także przedstawiciela rasy Minotaurów. Szczegóły w rozwinięciu nowiny.
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 4924 razy
♦ Nie komentowano
|
Słudzy Malassy, bohaterowie magii Lochu są poszukiwaczami zakazanej wiedzy i mistrzami Magii Ciemności. Całkowicie zaakceptowali pomruki ciemności i są w stanie zdobyć te informację, których szukają. Macki mrok rażą swoich wrogów, same gaszą pochodnie, po czym na nieprzyjaciół zstępuje ślepota.
Charakterystyka bohaterów magii
- Dark Prophet - Mroczni Prorocy są świetnymi dowódcami, a mroczne elfy wierzą, że poprowadzą ich do zwycięstwa. Marzy im się podbój terytorium pod jak i nad ziemią. Są mistrzami magii Ciemności i Ziemi, którymi oszukują i ranią swoich wrogów. Specjalizują się w: Całun Malassy, Atak, Magia Ciemności.
- Sorcerer - Czarownicy są ulubieńcami Malassy i wzorcem uczonych mrocznych elfów. Wykształceni, o niezaspokojonym pragnieniu wiedzy mogą przemierzyć duże odległości, by odkryć tajemnice Ashan. Specjalizują się w:, Całun Malassy, Magia Pierwotna, Magia Mroku.
- Shade Weaver- Tkacze Cieni są kapłanami Malassy. W pełni poświęceni swej Smoczej Bogini, nieustępliwie bronią świata mrocznych elfów w imię swojej Bogini. Specjalizują się w: Całun Malassy, Obrona, Magia Ciemności.
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 4022 razy
♦ Nie komentowano
|
Mroczne Elfy to pragmatyczne społeczeństwo, przekupstwo i zabójstwo jest często tańsze niż wystawienie armii. Ich generałowie uważają, że lepiej jest wygrać wojnę za pomocą perswazji, przebiegłych forteli czy zatrutych sztyletów niż armii na polu bitwy. Tak więc, nie wahają się wysyłać szpiegów, sabotażystów i zabójców jako narzędzi ich polityki.
Charakterystyka bohaterów mocy
Shadow Slayer - Cisi Zabójcy są wojskowymi dowódcami Ygg - Chall. Zdolni do szybkiego i dalekiego podrózowania, by prowadzić armie do boju. Ich mistrzostwo sztuki wojennej i manewrach ofensywnych jest bezkonkurencyjne wśród Mrocznych Elfów. Specjalizują się w: Całun Malassy, Atak, Okrzyki Wojenne.
Darkblade - Mroczne Ostrza znają wszystkie sekretne tunele i podziemne przejścia Ashan. Są wyszkoleni w sztuce wojennej, a do tego są przyzwoitymi dyplomatami i czarodziejami. Ale ich głównym zadaniem jest ustalenie placówki tuż przy głowach wroga. Specjalizują się w: Całun Malassy, Sztuka Wojenna, Eksploracja.
Trickster- Szachraje - jak sama nazwa wskazuje - są mistrzami w podstępie, zawsze zdolnymi do przygotwania intrygi na tyle dobrej, by wziąć górę nad wrogiem. Armie pod ich dowództwem przemierzają pole bitwy jak armia cieni. Specjalizują się w: Całun Malassy, Obrona, Cnota.
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 6479 razy
♦ Nie komentowano
|
Ubisoft w końcu zaprezentował nam talent rasowy Lochu - Całun Malassy. Twórcy tutaj także postawili na innowację i nowy talent Lochu nie oferuje już niewidzialności. Zamiast tego pozwala na przechodzenie przez sojusznicze jak i wrogie jednostki. Szczegółowy opis talentów jak i zdolności jest w rozwinięciu nowiny. Zapraszamy także do zapoznania się z uzupełnionym artykułem na temat Lochu, w którym znajdziecie niedawno dodane jednostki.
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 3500 razy
♦ Skomentowano 1 raz
|
Na oficjalnej stronie Might&Magic Heroes VII z okazji dwudziestolecia marki Heroes ujawniono dwie daty. W dniach 26.08 - 02.09. udostępniona zostanie druga zamknięta beta. Około miesiąc później, 29.09. odbędzie się premiera najnowszej części Heroesów.
Przy okazji, zachęcamy do obejrzenia tribute trailera, prezentującego rozwój sagi przez te 20 lat, a także - jak sama nazwa wskazuje - oddającego hołd serii.
Dzisiaj także została udostępniona pierwsza część jednostek Lochu, które możecie zobaczyć tutaj.
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 2589 razy
♦ Skomentowano 2 razy
|
Z okazji 20 - lecia marki Might & Magic Heroes Ubisoft przygotował zniżki na wiele produktów tej serii. I nie tylko, bo w przecenie są także fabularne gry Might & Magic - większość jeszcze produkcji upadłego New World Computing. Promocja trwa do 9 sierpnia, a przecenione produkty można znaleźć tutaj
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 5159 razy
♦ Skomentowano 2 razy
|
Wczoraj zostaliśmy uraczeni kilkoma screenami prezentującymi stworzenia neutralne. Są tam oczywiście znane nam żywiołaki, jedne w lepszym, drugie w gorszym wykonaniu (nie trzeba mówić który). Gryfy zostały zdegradowane do stworzeń neutralnych, wszak Przystań będzie stylizowana tym razem na Księstwo Wilka. Świetnie natomiast wygląda Złoty Smok, który wydaje się być ucieleśnieniem Elratha. Nie zabraknie też kilku demonów, w tej części niemających swojego domu i konstruktów, które dla fanów DoCa mogą wyglądać znajomo.
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 3567 razy
♦ Nie komentowano
|
Ostatnio twórcy podzielili się z nami nowym talentem rasowym - Szałem Krwi. Jest on zdecydowanie bardziej rozbudowany niż ten, który mieliśmy w poprzedniej części, a jednocześnie wydaje się bardziej zbalansowany od tego z piątych heroesów. I w ten sposób, został jeszcze tylko talent rasowy Lochu do ujawnienia, o którym najprawdopodobniej wspomną na Gamescomie odbywającym się w dniach 5-9 sierpnia.
Tłumaczenie tradycyjnie w rozwinięciu nowiny.
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 4952 razy
♦ Skomentowano 5 razy
|
Jak pamiętamy, kilka miesięcy temu twórcy pozwolili wybrać graczom modele licza i wampira spośród trzech zaproponowanych. Wcześniejsze arty rażąco były podobne do wampira i licza z Might&Magic Heroes VI, co nie spodobało się community. W głosowaniu, które odbyło się kończem marca, wybrany został Kapłan Śmierci (licz) i Krwawy Potwór (wampir), których szkice możecie zobaczyć poniżej.
Dzisiaj natomiast twórcy zaprezentowali nam artworki tych stworzeń. Dodali również, że niedługo pojawią się modele 3D wraz z animacjami. W rozwinięciu nowiny grafiki zaprezentowane dzisiaj.
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 3555 razy
♦ Skomentowano 2 razy
|
Ostatnio twórcy przedstawili kolejną garść bohaterów - tym razem Sylvanu. Ossira i Dirael mogliśmy znać z piątej części serii. Nie zaszkodzi jednak wgłębić się bardziej w historię tych bohaterów... Choć w przypadku Dirael może być to ciężkie, jako że twórcy dosłownie słowo w słowo skopiowali biografię tej bohaterki z piątej części.
|
|
|
Dodał: Luk
♦ Czytany 4120 razy
♦ Nie komentowano
|
Karin Mushegain to wspaniała mezz osopranistka, która na co dzień żyje z występów w wielkich domach operowych, ale od czasu do czasu użycza swojego talentu naszemu dynamicznemu duetowi Kinga i Romero, wnosząc do ich muzyki z serii Heroes dodatkową klasę, jakiej nie da się uzyskać syntezatorami czy nagraniami popowych piosenkarzy z autotune'm.
|
|
|
Dodał: menelag
♦ Czytany 3770 razy
♦ Skomentowano 2 razy
|
Zagraj w Zagubione Listy!
Trzecia część jednego z największych nieoficjalnych dodatków do Heroes V: Dzikie Hordy dostępna dla graczy!
|
|
|
Dodał: Loczek
♦ Czytany 5651 razy
♦ Skomentowano 2 razy
|
Developerzy postanowili przyspieszyć ujawnianie nowin, odnośnie dwóch nacji które od 25 maja trafią do bety czyli Przystań i Akademia.
W rozwinięciu newsa, znajdziecie wszystko to co jest na blogu oficjalnej strony produkcji.
A przy okazji pytanie dla was od Mistrza Szpiegów przy Radzie Cieni: "Na jaką historyjkę teraz czekacie?"
Swoje odpowiedzi zamieszczajcie w komentarzach pod tym Artykułem.
|
|
|
Dodał: Loczek
♦ Czytany 3445 razy
♦ Nie komentowano
|
Właśnie teraz wystartowała bardzo ciekawa akcja ze strony Humble Bundle na temat naszej sagii Mocy i Magii. W zależności ile jesteście w stanie dać możecie dostać po bardzo atrakcyjnej cenie gry które kupować pojedynczo kosztowały by was 2x więcej w naszej rodzimej walucie.
Ciąg dalszy w rozwinięciu..
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 6235 razy
♦ Skomentowano 4 razy
|
Nadszedł czas, by przedstawić bohaterów Twierdzy, a konkretnie, jak to wygląda wewnątrz klasowego podziału herosów. Na pierwszy ogień idą dziś bohaterowie mocy. Umiejętnością, która będzie towarzyszyć każdemu bohaterowi Twierdzy jest - jak nie trudno było się domyślić - Szał Krwi. Jest to więc tak zwana umiejętność frakcyjna czy rasowa - jak kto woli.
Więcej, jak zwykle, w rozwinięciu.
|
|
|
Dodał: Sylath
♦ Czytany 3874 razy
♦ Skomentowano 3 razy
|
Okrzyki bojowe są odpowiednikami zaklęć dla bohaterów magii. Każdy nowy poziom zaawansowania odblokowuje dodatkowy okrzyk i zdolności zwiększające jego skuteczność. Okrzyki wojenne można znaleźć w księdze zaklęć, lecz ich używanie nie wymaga many.
Głównym celem okrzyków jest wsparcie jednostek walczących po stronie bohatera, zapewniając im odpowiednie bonusy. Oczywiście zużywają one turę bohatera, więc lepiej używać ich na jej początku. Tylko jeden okrzyk może być aktywny w tym samym czasie. Jeśli bohater użyje nowego, zastąpi on stary.
Szczegóły na temat okrzyków wojennych w rozwinięciu nowiny.
|
|