Krasnolud | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:2-3 | Atak w walce wręcz:11 | Obrona ataku wręcz:11 | |
Punkty Życia:12 | Atak z dystansu:0 | Obrona ataku z dystansu:11 | |
Strzały:0 | Szybkość:3 | Ruch:14 | |
Przyrost:18 | Poziom jednostki:1 | Punkty magii:0 | |
Koszt:28 złota | |||
Posiada odporność na magię, która daje szansę odparcia większości wrogich czarów. Zmniejsza też obrażenia zadawane przez czary. |
Niziołek | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:1-2 | Atak w walce wręcz:5 | Obrona ataku wręcz:10 | |
Punkty Życia:8 | Atak z dystansu:10 | Obrona ataku z dystansu:10 | |
Strzały:10 | Szybkość:6 | Ruch:14 | |
Przyrost:23 | Poziom jednostki:1 | Punkty magii:0 | |
Koszt:22 złota | |||
Potrafi atakować z dystansu. Posiada zdolność Zabójca Olbrzymów, która to sprawia, że zadaje większe obrażenia istotom czwartego poziomu. |
Złoty Golem | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:8-12 | Atak w walce wręcz:16 | Obrona ataku wręcz:16 | |
Punkty Życia:50 | Atak z dystansu:0 | Obrona ataku z dystansu:16 | |
Strzały:0 | Szybkość:3 | Ruch:18 | |
Przyrost:6 | Poziom jednostki:2 | Punkty magii:0 | |
Koszt:240 złota | |||
Jednostka mechaniczna nie podlega efektom morale oraz czarom i zdolnością, które działają tylko na żywe istoty. Jest w 75% odporny na czary. |
Mag | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:3-4 | Atak w walce wręcz:6 | Obrona ataku wręcz:16 | |
Punkty Życia:16 | Atak z dystansu:00 | Obrona ataku z dystansu:12 | |
Strzały:0 | Szybkość:5 | Ruch:19 | |
Przyrost:5 | Poziom jednostki:2 | Punkty magii:16 | |
Koszt:160 złota | |||
Jednostka może rzucać czary: Rozmycie, Klątwa, Magiczna Pięść, Trucizna, Przywołanie Szkieleta. |
Naga | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:14-22 | Atak w walce wręcz:22 | Obrona ataku wręcz:22 | |
Punkty Życia:90 | Atak z dystansu:0 | Obrona ataku z dystansu:22 | |
Strzały:0 | Szybkość:7 | Ruch:19 | |
Przyrost:4 | Poziom jednostki:3 | Punkty magii:0 | |
Koszt:850 złota | |||
Jednostka zaatakowana przez Przerazę nie może kontratakować. |
Dżin | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:9-12 | Atak w walce wręcz:10 | Obrona ataku wręcz:18 | |
Punkty Życia:60 | Atak z dystansu:10 | Obrona ataku z dystansu:18 | |
Strzały:0 | Szybkość:6 | Ruch:30 | |
Przyrost:6 | Poziom jednostki:3 | Punkty magii:24 | |
Koszt:550 złota | |||
Potrafi latać. Może rzucać czary: Tchórzostwo, Tworzenie Iluzji, Lodowy Pocisk, Radość, Spowolnienie, Pieśą Pokoju. |
Tytan | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:34-50 | Atak w walce wręcz:32 | Obrona ataku wręcz:32 | |
Punkty Życia:210 | Atak z dystansu:32 | Obrona ataku z dystansu:32 | |
Strzały:16 | Szybkość:6 | Ruch:22 | |
Przyrost:2 | Poziom jednostki:4 | Punkty magii:0 | |
Koszt:4000 złota,2 klejnoty | |||
Obrażenia zadawane w walce wręcz będą takie same jak przy strzelaniu. Posiada umiejętność Odpędzenie Chaosu, które powoduje, iż jednostka odporna jest na wszystkie czary Magii Chaosu oraz otrzymuje o 20% mniejsze obrażenia od jednostek pochodzących z Chaosu. |
Smoczy Golem | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:36-55 | Atak w walce wręcz:34 | Obrona ataku wręcz:34 | |
Punkty Życia:220 | Atak z dystansu:0 | Obrona ataku z dystansu:34 | |
Strzały:16 | Szybkość:9 | Ruch:27 | |
Przyrost:2 | Poziom jednostki:4 | Punkty magii:0 | |
Koszt:4000 złota, 4 kamienie | |||
Jednostka mechaniczna (na tę jednostkę nie działają czary i umiejętności wywierające wpływ na żywe jednostki, jednostka ta nie posiada morale). Posiada właściwość Pierwszego Uderzenia (kontratak przeciwnika następuje dopiero po otrzymaniu przezeą ran) oraz właściwość negowania Pierwszego Uderzenia przeciwnika. |