Budynki podstawowe |
Rada Osady |
Koszt: brak |
wymagania: brak |
---|---|---|
Rada Osady dostarcza królestwu 500 szt. złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki. |
Rada Miasta |
Koszt: 2000 |
wymagania: 6 poziom miasta |
---|---|---|
Ulepszona Rada Osady. Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 szt. złota dziennie. |
Ratusz |
Koszt: 4000 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Rada Miasta. |
---|---|---|
Ulepszona Rada Miasta. Ratusz dostarcza królestwu 2000 szt. złota dziennie. » Koszt: 4000. » Wymaga: Poziom Miasta 9, Rada Miasta. |
Kapitol |
Koszt: 8000 |
wymagania: Poziom Miasta 15, Ratusz. |
---|---|---|
Ulepszony Ratusz. Kapitol dostarcza królestwu 4000 szt. złota dziennie. |
Fort |
Koszt: 3500 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 6, Koszary Włóczników |
---|---|---|
Fort dodaje mury obronne dookoła miasta. |
Citadel |
Koszt: 3500 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Fort |
---|---|---|
Cytadela |
Zamek |
Koszt: 3500 10 10 |
wymagania: Poziom Miasta 15, Warsztat Kamieniarsk |
---|---|---|
Ulepszona Cytadela. |
Karczma |
Koszt: 500 5 |
wymagania: Poziom Miasta 15 |
---|---|---|
Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1. |
Targowisko |
Koszt: 500 5 |
wymagania: brak |
---|---|---|
Targowisko Mając targowisko możesz kupować i sprzedawać surowce (współczynniki wymiany są tym lepsze, im więcej masz targowisk). |
Magazyn Zasobów |
Koszt: 5000 5 |
wymagania: Targowisko |
---|---|---|
Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę kryształu. |
Kuźnia |
Koszt: 1000 5 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Rada Osady |
---|---|---|
Kuźnia dostarcza twojej armii Balisty. Inne machiny wojenne są dostępne za potrójną cenę. |
Budynki magiczne |
Gildia Magów 1 poziomu |
Koszt: 2000 |
wymagania: 3 poziom miasta |
---|---|---|
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia pierwszego poziomu. |
Gildia Magów 2 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Gildia Magów 1 poziomu. |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Magów 1 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia drugiego poziomu. |
Gildia Magów 3 poziomu |
Koszt: 3000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Gildia Magów 2 poziomu. |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Magów 2 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia trzeciego poziomu. |
Gildia Magów 4 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Gildia Magów 3 poziomu. |
---|---|---|
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 2 zaklęcia czwartego poziomu. |
Gildia Magów 5 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Gildia Magów 4 poziomu. |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Magów 4 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się wniej 2 zaklęcia piątego poziomu. |
Gildia Runiczna 1 poziomu |
Koszt: 1000 4 |
wymagania: Poziom Miasta 3 |
---|---|---|
Pozwala odwiedzającemu bohaterowi poznać znaki runiczne pierwszego i drugiego kręgu. |
Gildia Runiczna 2 poziomu |
Koszt: 4000 2 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Gildia Runiczna 1 poziomu |
---|---|---|
Pozwala odwiedzającemu bohaterowi poznać znaki runiczne trzeciego i czwartego kręgu. . |
Gildia Runiczna 3 poziomu |
Koszt: 6000 3 3 3 3 3 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Gildia Runiczna 2 poziomu. |
---|---|---|
Gildia Runiczna 3 poziomu Pozwala odwiedzającemu bohaterowi poznać znak runiczny piątego kręgu. |
Arena Zapaśnicza |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Krąg Walki. |
---|---|---|
Arena Zapaśnicza |
Placówka Strażnicza |
Koszt: 1000 10 |
wymagania: 12 poziom miasta |
---|---|---|
Placówka Strażnicza umożliwia umieszczenie na polu walki dodatkowego oddziału jednostek podczas oblężenia miasta. |
Warsztat Kamieniarski |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Cytadela |
---|---|---|
Warsztat Kamieniarski Dzięki Warsztatowi Kamieniarskiemu znacznie trudniej skruszyć miejskie mury podczas oblężenia. |
Płonące Kowadło - Struktura Graala |
Koszt: brak |
wymagania: |
---|---|---|
Płonące Kowadło zwiększa przychód miasta o 5000 szt. złota, tygodniowy przyrost istot o 50%, Siłę |
Budynki rekrutacyjne |
Koszary Obronne |
Koszt: 400 5 |
wymagania: brak |
---|---|---|
Koszary Obronne pozwalają rekrutować Obrońców. |
Aula Obronna |
Koszt: 1500 5 |
wymagania: Goblin Slums |
---|---|---|
Ulepszone Koszary Obronne. Aula Obronna pozwala rekrutować Strażników. |
Koszary Włóczników |
Koszt: 1000 10 |
wymagania: 3 poziom miasta |
---|---|---|
Koszary Włóczników pozwalają rekrutować Włóczników. |
Aula Harcowników |
Koszt: 2500 |
wymagania: oziom Miasta 3, Koszary Włóczników. |
---|---|---|
Aula Harcowników - Poziom Siedziby 2 Ulepszone Koszary Włóczników. Aula Harcowników pozwala rekrutować Harcowników. |
Zagroda Niedźwiedzi |
Koszt: 1200 5 |
wymagania: Poziom Miasta 6, Koszary Obronne |
---|---|---|
Zagroda Niedźwiedzi pozwala rekrutować Niedźwiedzich Jeźdźców. |
Zagroda Czarnych Niedźwiedzi |
Koszt: 2500 5 |
wymagania: Poziom Miasta 6, Zagroda Niedźwiedzi. |
---|---|---|
Zagroda Czarnych Niedźwiedzi pozwala rekrutować Niedźwiedzich Rycerzy. |
Krąg Walki |
Koszt: 2000 5 5 10 |
wymagania: Poziom Miasta 6 |
---|---|---|
Krąg Walki pozwala rekrutować Awanturników. |
Plac Walki |
Koszt: 4000 5 5 4 |
wymagania: Poziom Miasta 6, Krąg Walki. |
---|---|---|
Ulepszony Krąg Walki. Plac Walki pozwala rekrutować Berserkerów. |
Kaplica Runiczna |
Koszt: 3000 10 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Gildia Runiczna 1 poziomu |
---|---|---|
Kaplica Runiczna pozwala rekrutować Kapłanów Runów. |
Świątynia Runiczna |
Koszt: 6000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Kaplica Runiczna. |
---|---|---|
Ulepszona Kaplica Runiczna. Świątynia Runiczna pozwala rekrutować Patriarchów Runów. |
Aula Klanowa |
Koszt: 4000 10 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Zagroda Niedźwiedzi. |
---|---|---|
Aula Klanowa pozwala rekrutować Władców Piorunów. |
Pałac Klanowy |
Koszt: 8000 10 10 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Aula Klanowa |
---|---|---|
Pałac Klanowy pozwala rekrutować Władców Burz. |
Szczelina Lawy |
Koszt: 10000 15 |
wymagania: Poziom Miasta 15 |
---|---|---|
Szczelina Lawy pozwala rekrutować Ogniste Smoki. |
Rozpadlina Magmy |
Koszt: 11000 10 10 |
wymagania: Poziom Miasta 15, Szczelina Lawy. |
---|---|---|
Ulepszona Szczelina Lawy. Rozpadlina Magmy pozwala rekrutować Magmowe Smoki. |