Fortecajest nacją, służąca bardziej do obrony niż do ataku, chociaż jej żołnierze sa zapalonymi wojownikami. Wskazują na to punkty obrony jak i życia. Swoje życie urozmaicają ucztami, śpiewami i zabawami. Krasnoludy mają bardzo urozmaicone życie :)
Strażnicy stanowią podstawę armii i ludności Fortecy. Posiadają wielką tarcze a także mocne opancerzenie, które chroni ich przed poważnymi obrażeniami ze strony wroga. Mają za zadanie bronić swojej rasy poprzez swoją odwagę i honor. Nigdy się nie poddają i zawsze są gotowi do walki z nieprzyjacielem. jego największym atutem jest ściana tarcz, która zmniejsza obrażenia do minimum. |
|
Włócznikom nigdy nie dość walki tak samo jak zabawy. Potrafią zadać duże straty przeciwnikowi poprzez niesamowity atak i swoją broń. Przerażają swoim wyglądem jak i spojrzeniem. Dzięki swojej sile, potrafią walczyć doskonale wręcz. Po walce zawsze urządzają sobie uczty, huczne zabawy i potańcówki. |
|
Jeźdźcy Niedźwiedzi są jednymi z najsilniejszych i wytrzymałych jednostek w świecie Ashan. Świetnie nadaje się do ataku i do obrony. Gdy wpada w szał potrafi nieźle ogłuszyć przeciwnika na jakiś czas. |
|
Awanturnicy gotują się do walki i często atakują dzięki wysokiej inicjatywie. Posiada odporność na kontrolę umysłu, co nie umożliwia sterowanie tymi jednostkami. Na ucztach zawsze rozrabiają i nigdy nie dają za wygraną. |
|
Kapłani run są potężnymi strzelcami posiadającymi umiejętność rzucania czarów. Dzięki wielkim talentom magicznym powodują wielkie straty w armii nieprzyjaciela. Gdy staną u boku swoich sprzymierzeąców powodują spustoszenie na polu bitwy. |
|
Władca burz posiada talent, który umożliwia mu kontrolowanie błyskawicami. Dzięki teleportacji i uderzeniem piorunem jest on postacią, której trzeba się bać. Sumując obronę i ilość życia staje się nie do pokonania. |
|
Ogniste Smoki, jak sama nazwa wskazuje, są to smoki z ognia, przez co są odporne na ten typu czar. Bardzo trudno je pokonać i należy się od nich trzymać z daleka. Mają ognisty oddech, który stopiłby niejedną solidną tarcze wroga. Chociaż nie ma dużej inicjatywy, nadrabia ją swoją obroną i punktami życia. |
|