Specjalizacje Bohaterów
w Heroes of Might and Magic V: "Kuźnia przeznaczenia".
Siejący Burze |
||
Oparte na błyskawicach zaklęcia tego bohatera są niemożliwe do odparcia przez wrogów (wyłączając odporność na żywioły i magię). |
Święty Młot |
||
Podczas rzucania na przyjazną jednostkę dowolnego czaru Magii Światła, jest szansa rzucenia przez niego również Prawej Mocy na tę jednostkę. Szansa wynosi 20%+Poziom_bohatera*3%. |
Jeździec |
||
Wszyscy Niedźwiedzi Jeźdźcy i Niedźwiedzi Rycerze w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co każde dwa poziomy zdobyte przez bohatera, poczynając od poziomu pierwszego. |
Mistrz Runów |
||
Przy uzyskiwaniu nowego poziomu bohater może samorzutnie nauczyć się jednego nowego zaklęcia runicznego. |
Król Kamiennych Auli |
||
Wszystkie stworzenia w armii bohatera pozostają cały czas pod działaniem zaklęcia "Runy Piorunowładne" (odświeżanego na początku tury stworzeń). |
Strażnik Płomienia |
||
Wszyscy Kapłani Runów i Patriarchowie Runów w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co każde dwa poziomy zdobyte przez bohatera, poczynając od poziomu pierwszego. |
Artysta Runów |
||
Szanse powodzenia dla umiejętności Doskonałe Runy zwiększone zostają o 20% na starcie i o +1% za każdy poziom. |
Protektor |
||
Wszyscy Obrońcy w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co każde dwa poziomy zdobyte przez |
Giętki Język |
||
Neutralne stworzenia chętniej przyłączać się będą do tego bohatera, a zwycięstwa zapewniać mu będą złoto i inne zasoby. |
Strażnik Graniczny |
||
Bohater otrzymuje +1 do obrony za każde dwa zdobyte przez niego poziomy, jeśli walka toczy się o dzień |
Cięte Ostrze |
||
Wszyscy Włócznicy i Harcownicy w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co każde dwa poziomy |
Opracowano na podstawie kompedium HommV v 2.1