Znajomość Runów Kapłana Runów
w Heroes of Might and Magic V: "Kuźnia przeznaczenia".
Znajomość Runów |
||
Pozwala umieszczać w walce magiczne runy 1-2 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i zdolności bojowe. |
Lepsza Znajomość Runów |
||
Pozwala umieszczać w walce magiczne runy 3-4 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i zdolności bojowe. |
Ekspercka Znajomość Runów |
||
Pozwala umieszczać w walce magiczne runy 5 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i zdolności bojowe. |
Pradawna Wiedza Runiczna |
||
Pozwala na korzystanie z magicznych runów bez marnowania drewna i rudy. |
Doskonałe Runy |
||
Daje 50% szansę na niewykorzystanie zasobów przy aktywacji runów. |
Odświeżenie Runów |
||
Pozwala odświeżyć umieszczony uprzednio na wybranej jednostce znak runiczny (losowy, jeśli jest ich więcej niż 1) i przedłużyć jego efekt. Bohater poświęca całą turę na odświeżenie runy. Po odświeżeniu, runa jest dostępna ponownie po normalnej cenie. |
PotężniejszeRuny |
||
Pozwala uaktywnić ten sam znak runiczny po raz drugi trzykrotnym kosztem zasobów. |
Absolutna Ochrona |
||
Zwykłe ataki przeciw jednostkom bohatera zawsze są pechowe. Szczęśliwe ataki zmieniane są na normalne. Jeśli wrógma Szczęście Natury, efekty obu zdolności wzajemnie się znoszą. |