Związane z umiejętnościami |
---|
Arena | ||
---|---|---|
Bohater odwiedzający arenę otrzymuje +2 punkty ataku lub obrony. |
Ogród Oświecenia | ||
---|---|---|
Zwiększa wiedzę bohatera odwiedzającego ogród o +1 punkt. |
Biblioteka Mądrości | ||
---|---|---|
Jeżeli poziom doświadczenia bohatera, który odwiedza bibliotekę jest odpowiedni, jego pierwszorzędne umiejętności wzrastają o +2 punkty. |
Wieża Obronna | ||
---|---|---|
Zwiększa obronę bohatera odwiedzającego tą wieżę o 1 punkt. |
Obóz Najemników | ||
---|---|---|
Zwiększa atak bohatera odwiedzającego to miejsce o 1 punkt. |
Uczony | ||
---|---|---|
Uczy 1 zaklęcia, pierwszorzędnej lub drugorzędnej umiejętności, po czym znika. |
Szkoła Magii | ||
---|---|---|
Bohater może tutaj zwiększyć swoją wiedzę lub moc, kosztem 1000 sztuk złota. |
Szkoła Wojny | ||
---|---|---|
Bohater może tutaj zwiększyć swój atak lub obronę, kosztem 1000 sztuk złota. |
Planetarium | ||
---|---|---|
Zwiększa moc bohatera odwiedzającego to miejsce o +1 punkt. |
Uniwersytet | ||
---|---|---|
W zamian za 2000 sztuk złota bohater może nauczyć się nowej drugorzędnej umiejętności. |
Związane z magią |
---|
Antymagiczny Garnizon | ||
---|---|---|
Garnizon strzeże granic pomiędzy dwoma terenami; gdy dojdzie do bitwy wszelkie zaklęcia magiczne nie mogą zostać rzucone. |
Przeklęta Ziemia | ||
---|---|---|
Wszelkie zaklęcia podróży i bitewne nie mogą zostać użyte na Przeklętej Ziemi, morale i punkty szczęścia nie mają efektu. |
Magiczna Polana | ||
---|---|---|
Wszystkie zaklęcia rzucane na magicznej polanie mają poziom ekspercki. |
Mistyczny Wodospad | ||
---|---|---|
Podwaja ilość many bohatera na tydzień. |
Magiczna Studnia | ||
---|---|---|
Przywraca wszystkie utracone punkty many bohatera. |
Kaplica Magicznego Słowa | ||
---|---|---|
Uczy bohatera jednego losowego zaklęcia z 1 poziomu. |
Kaplica Magicznej Gestykulacjii | ||
---|---|---|
Uczy bohatera jednego losowego zaklęcia z 2 poziomu. |
Kaplica Magicznej Myśli | ||
---|---|---|
Uczy bohatera jednego losowego zaklęcia z 3 poziomu. |