Zwiększające doświadczenie |
---|
Ołtarz Poświęcenia | ||
---|---|---|
Bohaterowie Zamku, Bastionu i Fortecy mogą poświęcać artefakty w zamian z apunkty doświadczenia. Bohaterowie Lochu, Nekropolii i Inferno mogą poświęcać swoje jednostki wzamian za doświadczenie, natomiast bohaterowie Twierdzy i Cytadeli mogą poświęcać i artefakty i jednostki za doświadczenie. |
Boja | ||
---|---|---|
Bohater, który odwiedzi boję otrzymuje +1 punkt morali do następnej bitwy. |
Ogród Rusałek | ||
---|---|---|
Bohater, który odwiedzi ogród otrzymuje +1 punkt szczęścia do następnej bitwy. |
Fontanna Szczęścia | ||
---|---|---|
Bohater odwiedzający fontannę otrzymuje +3 lub -1 punktów szczęścia do następnej bitwy. |
Fontanna Młodości | ||
---|---|---|
Bohater odwiedzający fontannę otrzymuje +1 punkt morali do następnej bitwy oraz +4 punkty ruchu do końca dnia. |
Bożek Fortuny | ||
---|---|---|
Bohater odwiedzający bożka otrzymuje +1 punkt morali i szczęścia do następnej bitwy. |
Kamień Wiedzy | ||
---|---|---|
Bohater otrzymuje +1000 punktów doświadczenia. |
Syrenia Skała | ||
---|---|---|
Bohater otrzymuje +1 punkt szczęścia do następnej bitwy. |
Oaza | ||
---|---|---|
Bohater otrzymuje +1 punkt morali do następnej bitwy oraz +8 punktów ruchu do końca dnia. |
Zniszczona Flaga | ||
---|---|---|
Bohater otrzymuje +1 punkt szczęścia i morali do następnej bitwy oraz +4 punkty ruchu do końca dnia. |
Syreny | ||
---|---|---|
Bohater traci 30% swojej armii, ale otrzymuje punkty doświadczenia równe ilości punktów życia każdej straconej jednostki. |
Świątynia | ||
---|---|---|
Zwiększa morale bohatera o 1 punkt. |
Drzewo Mądrości | ||
---|---|---|
Bohater otrzymuje kolejny poziom doświadczenia w zamian za 10 klejnotów, 2000 sztuk złota lub za darmo. |
Staw | ||
---|---|---|
Bohater otrzymuje +1 punkt morali do następnej bitwy oraz +4 punkty ruchu do końca dnia. |