Związane z podróżą |
---|
Garnizon | ||
---|---|---|
Garnizon strzeże granic pomiędzy dwoma terenami. |
Latarnia morska | ||
---|---|---|
Latarnia morska będąc w posiadaniu gracza zwiększa zasięg wszystkich jego bohaterów na morzu o +5. |
Stocznia | ||
---|---|---|
Można tu wybudować łodzie. |
Stajnie | ||
---|---|---|
Zwiększa ruch bohatera o +6 dziennie; Kawalerzyści w armii bohatera odwiedzającego to miejsce są automatycznie ulepszani w Czempionów. |
Podziemne Przejście | ||
---|---|---|
Przejście do podziemi, o ile jakieś jest na mapie. |
Wir Wodny | ||
---|---|---|
Transportuje łódź bohatera do innego wiru, ale topi 50% jednostek z niskich poziomów w jego armii. |
Strażnik Graniczny | ||
---|---|---|
Strażnik Graniczny pilnuje zwykle przejścia przez drogę; żeby móc przekroczyć tą granicę trzeba najpierw odwiedzić namiot klucznika o takim samym kolorze co strażnik. >>Kolory Strażnika: czerwony, niebieski, zielony, żółty, czarny, biały, purpurowy, seledynowy. |
Namiot Klucznka | ||
---|---|---|
Namiot Klucznika posiada klucz, który jest potrzebny aby przejść przez Strażnika Granicznego o takim samym kolorze co Namiot. Bohater musi najpiwer odwiedzić Klucznika, by móc przejść przez granicę. >>Kolory Klucznika: czerwony, niebieski, zielony, żółty, czarny, biały, purpurowy, seledynowy. |
Monolit Drogi Jednokierunkowej (Wejście) | ||
---|---|---|
Transportuje bohatera bezpowrotnie do wyjścia monolitu. |
Monolit Drogi Jednokierunkowej (Wyjście) | ||
---|---|---|
Wyjście monolitu; bohater nie może ponownie przejść przez monolit za pomocą wyjścia. |
Monolit Drogi Dwukierunkowej | ||
---|---|---|
Transportuje bohatera do drugiego takiego samego monolitu, pozwalając mu równocześnie na powrót przez wyjściowy monolit do punktu wejścia. |