Siedliska stworzeń na mapie przygody w Heroes III
10/08/2010 00:33 - Oliwsen
Opis obiektów siedlisk stworzeń na mapie przygody w Heroes of Might and Magic III

Siedliska

Strażnica
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Pikinierów.

Wieża Łuczników
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Łuczników.


Gryfi Bastion
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Gryfy.


Koszary
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Mieczników.


Klasztor
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Mnichów.


Arena
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Kawalerzystów.


Portal Chwały
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Anioły.


Stajnie Centaurów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Centaury.

Gospoda Krasnoludów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Krasnoludy.


Gospodarstwo
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Leśne Elfy.


Wodospad
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Pegazy.


Zagajnik
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Drzewce.


Polana Jednorożców
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Jednorożce.


Smocze Urwisko
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Zielone Smoki.


Warsztat
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Gremliny.

Parapet
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Kamienne Gargulce.


Odlewnia Golemów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Kamienne, Żelazne, Złote i Diamentowe Golemy.


Wieża Magów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Magów.


Ołtarz Życzeń
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Dżiny.


Złoty Pawilon
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Przerazy.


Pałac w Chmurach
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Gigantów.


Tygiel Diablików
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Diabliki.

Sala Grzeszników
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Gogi.


Psiarnia
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Piekielne Ogary.


Pałac Demonów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Demony.


Dół Piekielny
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Czartów.


Jezioro Lawy
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Ifryty.


Przeklęty Pałac
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Diabły.


Nawiedzona Świątynia
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Szkielety.

Cmentarz
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Ożywieńców.


Nawiedzone Ruiny
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Zjawy.


Dworek
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Wampiry.


Mauzoleum
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Drzewce.


Rycerska Posiadłość
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Czarnych Rycerzy.


Smocze Cmentarzysko
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Kościane Smoki.


Diabelny Krąg
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Troglodytów.

Harpie Gniazda
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Harpie.


Kolumna Oczu
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Złe Oka.


Syczący Pałac
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Meduzy.


Labirynt
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Minotaury.


Jaskinia
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Mantikory.


Smocza Grota
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Czerwone Smoki.


Koszary Goblinów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Gobliny.

Wilcza Zagroda
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Wilczych Jeźdźców.


Wieża Orków
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Orki.


Fort Ogrów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Ogry.


Orla Skała
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Roki.


Jaskinia Cyklopów
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Cyklopy.


Jaskinia Behemotów
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Behemoty.


Chata Gnolli
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Gnolle.

Jaszczurze Legowisko
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Jaszczury.


Dziupla w Drzewie
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Oślizgi.


Dół Bazyliszków
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Bazyliszki.


Zagroda Gorgon
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Demigorgony.


Gniazdo Wiwern
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Wiwerny.


Bagno
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Hydry.


Magiczna Latarnia
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Driady.

Ołtarz Powietrza
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Żywiołaki Powietrza.


Ołtarz Wody
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Żywiołaki Wody.


Ołtarz Ognia
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Żywiołaki Ognia.


Ołtarz Ziemi
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Żywiołaki Ziemi.


Ołtarz Myśli
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Żywiołaki Umysłu.


Stos
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Ogniste Ptaki.


Dolina Dzików
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Dziki.

Domy na Drzewie
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Strzelców.


Dom Pokryty Słomą
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Niziołki.


Kryjówka Czarodziejów
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Czarodziejów.


Krypta Przeklętych
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Mumie.


Most Trolli
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Trolle.


Namiot Nomadów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Nomadów.


Nora Złodziei
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Złodziei.

Rudera
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Wieśniaków.


Magiczny Las
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Czarodziejskie Smoki.


Kwasowa Grota
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Rdzawe Smoki.


Kryształowa Grota
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Kryształowe Smoki.


Mroźne Szczyty
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Błękitne Smoki.



Opracowała: Oliwsen
https://www.tawerna.biz/articles_118_siedliska-stworzen-na-mapie-przygody-w-heroes-iii.html