Miasto Inferno w Heroes III
10/08/2010 01:17 - --
Opis budynków miasta Inferno w Heroes of Might and Magic III

Inferno


Rada Osady
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Każde miasto posiada Radę osady
Koszt budowy: brak
Rada Miasta
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Tawerna
Koszt budowy: 2500 sztuk złota
Ratusz
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia
Koszt budowy: 5000 sztuk złota
Kapitol
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 4000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Ratusz, Zamek
Koszt budowy: 10000 sztuk złota
Fort
Funkcja:
Otacza miasto murem, utrudniając tym samym jego zajęcie


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 20 drewna, 20 kamieni, 5000 sztuk złota
Cytadela
Funkcja:
Dodaje do fortu wieżę i miny. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 kamieni , 2500 sztuk złota
Zamek
Funkcja:
Dodaje 2 wieże łucznicze i wzmacnia mury. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 100% (nie kumuluje się)


Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni , 5000 sztuk złota
Karczma
Funkcja:
Umożliwia rekrutowanie bohaterów, zwiększa morale wojska przebywającego w mieście, Dostarcza informacji statystycznych o przeciwnikach. Im więcej miast z karczmą jest w posiadaniu gracza, tym dostarczane informacje są dokładniejsze.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Kuźnia
Funkcja:
Produkuje balisty.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,1000 sztuk złota
Targowisko
Funkcja:
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę surowców. Kurs wymiany zależy od ilości posiadanych targowisk.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Magazyn Zasobów
Funkcja:
Dostarcza dziennie 1 uncję rtęci.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 5 drewna,5000 sztuk złota
Gildia magów poziom 1
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 5 pierwszo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
Gildia magów poziom 2
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 4 drugo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna,4 rtęci,5 kamieni,4 siarki, 4 kryształów,4 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 3
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 2
Koszt budowy: 5 drewna,6 rtęci,6 kamieni,6 siarki, 6 kryształów,6 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 4
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 2 czwarto-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 3
Koszt budowy: 5 drewna,8 rtęci,6 kamieni,8 siarki, 8 kryształów,8 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 5
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 1 piąto-poziomowego zaklęcia.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 4
Koszt budowy: 5 drewna,10 rtęci,6 kamieni,10 siarki, 10 kryształów,10 klejnotów,1000 sztuk złota
Bóstwo Ognia
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Każdy następny tydzień po wybudowaniu Bóstwa Ognia będzie tygodniem chochlika.


Wymagane budynki: Posiadanie Graala
Koszt budowy: brak
Stajnie
Funkcja:
Zwiększa moc każdego odwiedzającego bohatera o 1.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna, 1000 sztuk złota
Chmury Siarki
Funkcja:
Zwiększa moc bohatera dowodzącego garnizonem o 2.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 siarki, 1000 sztuk złota
Wrota Wymiarów
Funkcja:
Umożliwiają przenoszenie jednostek do innych miast, w których również są wzniesione wrota wymiarów.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni, 1000 sztuk złota
Narodzisko/TH>
Funkcja:
Zwiększają cotygodniowy przyrost chochlików o 8.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Klatki
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost piekielnych ogarów o 3.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko, Psiarnia
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Urodzisko
Funkcja:
Pozwala na rekrutację chochlików.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,300 sztuk złota
Ul.Urodzisko
Funkcja:
Pozwala na rekrutację chowańców.


Wymagane budynki: Urodzisko
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Sale grzechu
Funkcja:
Pozwala na rekrutację gogów.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko
Koszt budowy: 5 kamieni,1000 sztuk złota
Ul.Sale Grzechu
Funkcja:
Pozwala na rekrutację magogów.


Wymagane budynki: Sale Grzechu
Koszt budowy: 5 rtęci,1000 sztuk złota
Psiarnia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację piekielnych ogarów.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko
Koszt budowy: 10 drewna, 1500 sztuk złota
Ul.Psiarnia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację cerberów.


Wymagane budynki: Psiarnia
Koszt budowy: 5 siarki,2000 sztuk złota
Wrota Demonów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację demonów.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko, Sale grzech
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,5 siarki,2000 sztuk złota
ul.Wrota Demonów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację rogatych demonów.


Wymagane budynki: Wrota Demonów
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
Przedsionek Piekieł
Funkcja:
Pozwala na rekrutację czartów.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko, Sale grzechu, Wrota demonów
Koszt budowy: 3000 sztuk złota
ul.Przedsionek Piekieł
Funkcja:
Pozwala na rekrutację czarcich lordów.


Wymagane budynki: Przedsionek Piekieł
Koszt budowy: 5 rtęci , 5 siarki ,3000 sztuk złota
Jezioro Ognia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację ifrytów.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1, Fort, Urodzisko, Sale grzechu, Wrota demonów
Koszt budowy: 3 rtęci, 10 kamieni,3 siarki, 3 klejnotów, 4000 sztuk złota
ul.Jezioro Ognia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację sułtańskich ifrytów.


Wymagane budynki: Jezioro Ognia
Koszt budowy: 3 rtęci, 3 kamieni,3 siarki, 3 klejnotów, 3000 sztuk złota
Przeklęty pałac
Funkcja:
Pozwala na rekrutację diabłów.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1, Fort, wszystkie domostwa prócz Psiarni
Koszt budowy: 10 drewna,20 rtęci,10 kamieni,15000 sztuk złota
ul.Przeklęty Pałac
Funkcja:
Pozwala na rekrutację arcydiabłów.


Wymagane budynki: Przeklęty pałac
Koszt budowy: 5 drewna,20 rtęci,5 kamieni,20000 sztuk złota

ul. - ulepszone budowle
https://www.tawerna.biz/articles_124_miasto-inferno-w-heroes-iii.html