Miasto Twierdza w Heroes III
10/08/2010 01:25 - --
Opis budynków miasta Twierdza w Heroes of Might and Magic III

Twierdza


Rada Osady
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Każde miasto posiada Radę osady
Koszt budowy: brak
Rada Miasta
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Tawerna
Koszt budowy: 2500 sztuk złota
Ratusz
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia
Koszt budowy: 5000 sztuk złota
Kapitol
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 4000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Ratusz, Zamek
Koszt budowy: 10000 sztuk złota
Fort
Funkcja:
Otacza miasto murem, utrudniając tym samym jego zajęcie


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 20 drewna, 20 kamieni, 5000 sztuk złota
Cytadela
Funkcja:
Dodaje do fortu wieżę i miny. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 kamieni , 2500 sztuk złota
Zamek
Funkcja:
Dodaje 2 wieże łucznicze i wzmacnia mury. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 100% (nie kumuluje się)


Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni , 5000 sztuk złota
Karczma
Funkcja:
Umożliwia rekrutowanie bohaterów, zwiększa morale wojska przebywającego w mieście, Dostarcza informacji statystycznych o przeciwnikach. Im więcej miast z karczmą jest w posiadaniu gracza, tym dostarczane informacje są dokładniejsze.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Kuźnia
Funkcja:
Produkuje wozy z amunicją.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,1000 sztuk złota
Targowisko
Funkcja:
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę surowców. Kurs wymiany zależy od ilości posiadanych targowisk.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Magazyn Zasobów
Funkcja:
Dostarcza dziennie 1 uncję siarki.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 5 kamieni,5000 sztuk złota
Gildia magów poziom 1
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 5 pierwszo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
Gildia magów poziom 2
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 4 drugo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna,4 rtęci,5 kamieni,4 siarki, 4 kryształów,4 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 3
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 2
Koszt budowy: 5 drewna,6 rtęci,6 kamieni,6 siarki, 6 kryształów,6 klejnotów,1000 sztuk złota
Pomnik Wodza
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Zwiększa siłę bohatera dowodzącego garnizonem o 20 na czas oblężenia.


Wymagane budynki: Posiadanie Graala
Koszt budowy: brak
Sale Walhalli
Funkcja:
Zwiększa siłę każdego odwiedzającego bohatera o 1.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Podziemny tunel
Funkcja:
Pozwala na ucieczkę garnizonu z oblężonego miasta.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni, 2500 sztuk złota
Gildia najemników
Funkcja:
Pozwala na wymianę jednostek na złoto bądź surowce.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Duży Warsztat
Funkcja:
Produkuje balisty.


Wymagane budynki: Fort, Przeklęta świątynia
Koszt budowy: 5 drewna, 1000 sztuk złota
Chata
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost goblinów o 8.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Koszary Goblinów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację goblinów.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,400 sztuk złota
Ul.Koszary Goblinów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację hobgoblinów.


Wymagane budynki: Koszary Goblinów
Koszt budowy: 5 drewna , 5 kamieni, 1000 sztuk złota
Wilczy wybieg
Funkcja:
Pozwala na rekrutację wilczych jeźdźców.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów
Koszt budowy: 10 drewna, 5 kamieni,1000 sztuk złota
Ul.Wilczy wybieg
Funkcja:
Pozwala na rekrutację wilczych rycerzy.


Wymagane budynki: Wilczy Wybieg
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,1000 sztuk złota
Wieża orków
Funkcja:
Pozwala na rekrutację orków.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni, 1000 sztuk złota
Ul. Wieża Orków
Funkcja:
Pozwala na rekrutację uruków.


Wymagane budynki: Wieża orków, Kuźnia
Koszt budowy: 2 drewna,2 kamieni,1000 sztuk złota
Fort ogrów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację ogrów.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów, Wieża orków
Koszt budowy: 20 drewna,2000 sztuk złota
ul.Fort Ogrów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację ogrzych szamanów.


Wymagane budynki: Fort Ogów
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,5 klejnotów,2000 sztuk złota
Gniazdo na urwisku
Funkcja:
Pozwala na rekrutację roków.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów, Wilczy wybieg
Koszt budowy: 10 kamieni, 2000 sztuk złota
ul.Gniazdo na Urwisku
Funkcja:
Pozwala na rekrutację ptaków gromu.


Wymagane budynki: Gniazdo na Urwisku
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni, 2000 sztuk złota
Grota cyklopów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację cyklopów.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów, Wieża orków, Fort ogrów
Koszt budowy: 20 kamieni,20 kryształów, 3500 sztuk złota
Ul. Grota cyklopów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację cyklopów królewskich.


Wymagane budynki: Grota Cyklopów
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni, 3000 sztuk złota
Siedlisko behemotów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację behemotów.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów, Wilczy wybieg, Gniazdo na urwisku
Koszt budowy: 10 drewna,10 kamieni,10 kryształów,10000 sztuk złota
ul.Siedlisko Behemotów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację starożytnych behemotów.


Wymagane budynki: Siedlisko Behemotów
Koszt budowy: 10 drewna,10 kamieni,20 kryształów,10000 sztuk złota

ul. - ulepszone budowle
https://www.tawerna.biz/articles_127_miasto-twierdza-w-heroes-iii.html