Jednostki Śmierci w Heroes IV
26/03/2010 14:40 - jareQ
 Opis jednostek Śmierci w Heroes of Might and Magic IV



Szczegółowy opis jednostek z Nekropolis, miasta Śmierci w Heroes of Might and Magic IV.

Szkielet
Obrażenia:1-2 Atak w walce wręcz:12 Obrona ataku wręcz:12
Punkty Życia:8 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:12
Strzały:0 Szybkość:4 Ruch:18
Przyrost:25 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:22 złota
Istota Nieumarła nie działają na niego czary i umiejętności wywierające wpływ na żywe jednostki, nie posiada morale. Jest szkieletem, dzięki czemu posiada dwukrotnie większą obronę przed atakami z dystansu.

Chochlik
Obrażenia:1-2 Atak w walce wręcz:10 Obrona ataku wręcz:10
Punkty Życia:7 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:10
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:38
Przyrost:28 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:18 złota
Potrafi latać. Wysysa w każdej turze manę (punkty magii) z wrogich jednostek rzucających zaklęcia i przekazuje je własnym czarodziejom.

Duch
Obrażenia:2-4 Atak w walce wręcz:15 Obrona ataku wręcz:30
Punkty Życia:15 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:30
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:28
Przyrost:9 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:140 złota
Jednostka latająca. Jednostka Nieumarła (na tę jednostkę nie działają czary i umiejętności wywierające wpływ na żywe jednostki, jednostka ta nie posiada morale). Szansa na postarzenie przeciwnika podczas ataku (postarzona jednostka ma zmniejszony atak i obronę). Jednostka bezpostaciowa (dzięki czemu posiada zwiększoną 2-krotnie obronę).

Cerber
Obrażenia:4-6 Atak w walce wręcz:16 Obrona ataku wręcz:16
Punkty Życia:24 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:16
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:22
Przyrost:7 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:190 złota
Posiada umiejętność blokowania kontrataku ze strony przeciwnika po zadaniu mu ciosu. Atak trzema głowami pozwala mu jednocześnie zaatakować wroga stojącego na wprost oraz wrogów stojących po lewej i prawej stronie atakowanej jednostki.

Wampir
Obrażenia:12-18 Atak w walce wręcz:30 Obrona ataku wręcz:30
Punkty Życia:75 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:30
Strzały:0 Szybkość:8 Ruch:38
Przyrost:3 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:1100 złota
Potrafi latać. Jest istota Nieumarłą nie działają na niego czary i umiejętności wywierające wpływ na żywe jednostki, nie posiada morale, atakuje bez kontrataku. Wysysa życie z ofiar połowa punktów życia wyssanych podczas ataku wrogim żywym jednostkom leczy, a nawet wskrzesza umarłe Wampiry.

Jadowity Pomiot
Obrażenia:16-24 Atak w walce wręcz:26 Obrona ataku wręcz:26
Punkty Życia:100 Atak z dystansu:26 Obrona ataku z dystansu:26
Strzały:15 Szybkość:6 Ruch:19
Przyrost:3 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:1110 złota
Jednostka strzela zatrutymi pociskami (trafione żywe jednostki tracą dodatkowe punkty życia w każdej kolejnej turze).

Diabeł
Obrażenia:34-50 Atak w walce wręcz:33 Obrona ataku wręcz:33
Punkty Życia:210 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:33
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:150
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:8
Koszt:4000 złota,2 siarki
Teleportacja pozwala mu na przeniesienie się w dowolne miejsce na polu bitwy. Posiada umiejętność przywoływania demonów, które może wezwać w czasie bitwy. Ma całkowitą odporność na Magię Życia oraz zmniejszone o 20% obrażenia zadawane przez wrogie istoty spod znaku Życia.

Kościany Smok
Obrażenia:45-65 Atak w walce wręcz:30 Obrona ataku wręcz:30
Punkty Życia:275 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:60
Strzały:0 Szybkość:5 Ruch:28
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:4000 złota, 2 kryształy
Jednostka latająca. Jednostka Nieumarła (na tę jednostkę nie działają czary i umiejętności wywierające wpływ na żywe jednostki, jednostka ta nie posiada morale). Jednostka szkieletowa (posiada dwukrotnie większą obronę przed pociskami). Jednostka wzbudza strach wrogów (zaatakowana jednostka nie kontratakuje oraz cofa sie na niewielki dystans).


Opracował: jareQ
https://www.tawerna.biz/articles_13_jednostki-smierci-w-heroes-iv.html