Goblin |
||
Żywe stworzenie |
To stworzenie jest żywe, zatem może zostać wskrzeszone. | |
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Tchórzostwo |
Po otrzymaniu obrażeń w walce wręcz, ta istota próbuje uciec do najbliższego niezajmowanego przez nikogo miejsca w zasięgu ruchu. Stworzenie kontratakuje kiedy nie ma gdzie uciec. |
|
Zdrada |
Kiedy ilość tych istot spadnie poniżej 30% |
|
Goblinński Sidlarz |
||
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Tchórzostwo |
Po otrzymaniu obrażeń w walce wręcz, ta istota próbuje uciec do najbliższego niezajmowanego przez nikogo miejsca w zasięgu ruchu. Stworzenie kontratakuje kiedy nie ma gdzie uciec. | |
Żywe stworzenie |
To stworzenie jest żywe, zatem może zostać wskrzeszone. | |
Zastawianie sideł |
Ta istota potraji zastawiać niewidoczne dla wroga sidła na potu bitwy. (kiedy wróg w nie wpadnie, może stracić część ze swoich punktów ruchu, zasięgu a nawet zatrzymać się zupełnie. Jeśli sidła okażą się nieskuteczne, Gotowość bojowa istoty, która sidła zastawiała, zostanie wyzerowana (zdotność aktywowana). | |
Gobliński plugawiec |
||
Żywe stworzenie |
To stworzenie jest żywe, zatem może zostać wskrzeszone. | |
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Tchórzostwo |
Po otrzymaniu obrażeń w walce wręcz, ta istota próbuje uciec do najbliższego niezajmowanego przez nikogo miejsca w zasięgu ruchu. Stworzenie kontratakuje kiedy nie ma gdzie uciec. | |
Plugawienie magii |
Istota ta ma szansę splugawienia zaklęć rzucanych przez cel (tylko w przypadku istot rzucających czary), albo osłabiając zacięcia, albo powodując, że w ogóle nie działają. (Plugawienie może ulec odbiciu, rzucając nieprzyjemny efekt również na nieszczęsne gobliny (zdolność aktywowana) |
Centaur |
||
Duża istota |
To stworzenie jest większe niż inne i zajmuje 4 miejsca na polu bitwy | |
Żywe stworzenie |
To stworzenie jest żywe, zatem może zostać wskrzeszone. | |
Strzelec |
Stworzenie może zadawać obrażenia na odległość. Jeśli dystans jest większy niż połowa pola walki, liczba zadawanyh ran zostaje zmniejszona o 50%. Strzelec nie może zaatakować na odległość, jeśli zostanie zablokowany przez wrogi oddział. Jeśli w armii nie ma Wozu z Amunicją, liczba strzałów jest ograniczona do zapasu własnej amunicji | |
Manewr |
Po otrzymaniu obrażeń w watce wręcz,ta istota próbuje uciec do najbliższego niezajmowanego przez nikogo miejsca w zasięgu ruchu, strzelając i zadając stamtąd połowę swoich normalnych obrażeń. | |
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Centaur koczownik |
||
Duża istota |
To stworzenie jest większe niż inne i zajmuje 4 miejsca na polu bitwy | |
Żywe stworzenie |
To stworzenie jest żywe, zatem może zostać wskrzeszone. | |
Strzelec |
Stworzenie może zadawać obrażenia na odległość. Jeśli dystans jest większy niż połowa pola walki, liczba zadawanych ran zostaje zmniejszona o 50%. Strzelec nie może zatakować na odległość, jeśli zostanie zablokowany przez wrogi oddział. Jeśli w armii nie ma Wozu z Amunicją, liczba strzałów jest ograniczona do zapasu własnej amunicji | |
Manewr |
Po otrzymaniu obrażeń w walce wręcz, ta istota próbuje uciec do najbliższego niezajmowanego przez nikogo miejsca w zasięgu ruchu, strzelając i zadając stamtąd połowę swoich normalnych obrażeń. | |
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Centaur Grasant |
||
Duża istota |
To stworzenie jest większe niż inne i zajmuje 4 miejsca na polu bitwy | |
Żywe stworzenie |
To stworzenie jest żywe, zatem może zostać wskrzeszone. | |
Strzelec |
Stworzenie może zadawać obrażenia na odległość. Jeśli dystans jest większy niż połowa pola walki, liczba zadawanych ran zostaje zmniejszona o 50%. Strzelec nie może zaatakować na odległość, jeśli zostanie zablokowany przez wrogi oddiał. Jeśli w armii nie ma Wozu z Amunicją, liczba strzałów jest ograniczona do zapasu własnej amunicji | |
Demoniczna krew | W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Pełna skuteczność w walce wręcz |
Strzelcy zachowują pełną skuteczność w bezpośredniej walce. |
Wojownik |
||
Żywe stworzenie |
To stworzenie jest żywe, zatem może zostać wskrzeszone. | |
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo stastyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Szał |
Atak tego stworzenia zwiększa się podczas bitwy gdy jakiekolwiek sojusznicze stworzenie zginie (wyjątkiem są stworzenia przywołane na pole bitwy za pomocą magii oraz wskrzeszone) | |
Rębacz |
||
Żywe stworzenie |
To stworzenie jest żywe, zatem może zostać wskrzeszone. | |
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwaego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Szał |
Atak tego stworzenia zwiększa się podczas bitwy gdy jakiekolwiek sojusznicze stworzenie zginie (wyjątkiem są stworzenia przywołane na pole bitwy za pomocą magii oraz wskrzeszone) | |
Szturm |
Stworzenie potrafi zadać drugi cios po raz kolejny po celnym ciosie |
|
Podżegacz |
||
Żywe stworzenie |
To stworzenie jest żywe, zatem może zostać wskrzeszone. | |
Szał |
Atak tego stworzenia zwiększa się podczas bitwy gdy jakiekolwiek sojusznicze stworzenie zginie (wyjątkiem są stworzenia przywołane na pole bitwy za pomocą magii oraz wskrzeszone) | |
Bezlitosny kontratak |
Istota w kontrataku zadaje półtora raza więcej obrażeń. | |
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Prowokowanie |
Ta istota ma szansę przejąć na siebie atak wroga wycelowany prymarnie w inny sojuszniczy oddział, znajdujący się w bezpośrednim jej sąsiedztwie. |
Szaman |
||
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia.
|
|
Żywe stworzenie |
To stworzenie jest żywe, moze zatem zostać wskrzeszone | |
Rzucający czar |
Jednostka ta może korzystać z zestawu zaklęć podobnych do tego, jakim dysponują bohaterowie. Punkty many są ogranczone, ale zawsze na początku walki mają maksymalną wartość. Moc zaklęć zależy od liczby jednostek | |
Córa Nieba |
||
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Rzucający czar |
Jednostka ta może korzystać z zestawu zaklęć podobnych do tego, jakim dysponują bohaterowie. Punkty many są ograniczone, ale zawsze na początku walki mają maksymalną wartość. Moc zaklęć zależy od liczby jednostek | |
Sacrifice Goblin |
Ta istota może poświęcić sąsiadujące gobliny, by uzyskać manę i zwiększyć swoje: Atak i Obronę Morale o 1 punkt do końca walki za każdą ofiarę (maksymalna premia wynosi 5 punktów). Ilość zyskanej many jest równa podwojonej ilości punktów życia poświęcanych goblnów. Zdolność aktywowana. |
|
Córa Ziemi |
||
Rzucający czar |
Jednostka ta może korzystać z zestawu zaklęć podobnych do tego, jakim dysponują bohaterowie. Punkty many są ograniczone, ale zawsze na początku walki mają maksymalną wartość. Moc zaklęć zależy od liczby jednostek | |
PoświęcenieGoblina | Ta istota może poświęcić sąsiadujące gobliny, by uzyskać manę i zwiększyć swoje: Atak i Obronę Morale o 1 punkt do końca walki za każdą ofiarę (maksymalna premia wynosi 5 punktów). Ilość zyskanej many jest równa podwojonej ilości punktów życia poświęcanych goblnów. Zdolność aktywowana. | |
Demoniczna krew |
To stworzenie ma w połowie krew demonów a w połowie ludzką, co pozwala używać “Furii bitewnej czasowo zwiększającej jego bitewne charakterystyczne agresywne zachowanie w walce | |
Atak przekleństwem |
Po zakończonym sukcesem ataku, cel zostaje poddany osłabieniu, cierpieniu i wrażliwości. Wszystkie te efekty czarów będą działać jak rzucone przez eksperta | |
Szybki atak |
Stworzenie nie może otrzymać kontrataku, przez wroga będącego pod wpływem spowolnienia. |
Oprawca |
||
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Spustoszenie |
Jeśli atak stworzenia zabije conajmniej jedną wrogą jednostkę, pwoduję to zadanie dodatkowego ciosu. |
|
Executioner |
||
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
AuraStrachu |
Wszystkie sąsiednie wrogie jednostki mają -3 do morale | |
Spustoszenie |
Jesli atak stworzenie zabije conajmniej jedną wrogą jednostkę, powoduję to zadanie dodatkowego ciosu | |
Odwaga |
Stworzenie ma zawsze dodatnie morale |
|
Herszt |
||
Obecność |
Stworzenie dodaje do inicjatywy +1 wszystkim sąsiednim jednostkom | |
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Rozkaz Wodza |
Potrafi przyspieszyć wybraną sojuszniczą jednostkę, zdając jej obrażenia. |
Wiwerna |
||
Duża istota |
To stworzenie jest większe niż inne i zajmuje 4 miejsca na polu bitwy | |
Flyer |
Jednostka ta może przemieścić się na dowolne wolne miejsce w trakcie swojej kolejki, bez względu na istniejące | |
Regeneracja |
W czasie każdej tury stworzenie to odzyskuje 30 - 50 punktów życia. |
|
Jadowita wywerna |
||
Duża istota |
To stworzenie jest większe niż inne i zajmuje 4 miejsca na polu bitwy | |
Latanie |
Jednostka ta może przemieścić się na dowolne wolne miejsce w trakcie swojej kolejki, bez względu na istniejące | |
Regeneracja |
W czasie każdej tury stworzenie to odzyskuje 30 - 50 punktów życia. |
|
Jad |
Ta istota zatruwa atakowanego wroga. Efekty działania jadu utrzymują się przez następne 3 tury,zadając w każdej z nich obrażenia celowi.Obrażenia zadawane co turę równe są 5*Wielkość_Oddziału, gdzie Wielkość_Oddziału Jadowitych |
|
Paokai |
||
Duża istota |
To stworzenie jest większe niż inne i zajmuje 4 miejsca na polu bitwy | |
Latanie |
Jednostka ta może przemieścić się na dowolne wolne miejsce w trakcie swojej kolejki, bez względu na istniejące | |
Oddech Błyskawicy |
Oddech Błyskawicy Ta istota zadaje obrażenia wszystkim wrogom, którzy stoją w pobliżu celu ataku, a obrażenia dzielone są po równopomiędzy cele. |
|
Niewrażliwość |
To stworzenie nie może zostać oślepione | |
Ścierwojad |
Stworzenie potrafi zregenerować sobie życie a nawet liczbę swojego oddziału pochłaniając ciała znajdujące się w zasięgu ruchu |
Cyklop |
||
Duża istota |
To stworzenie jest większe niż inne i zajmuje 4 miejsca na polu bitwy | |
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Połykanie |
Stworzenie regeneruje swoje życie zjadając gobliny znajdujące się w sąsiedztwie |
|
Dziki Cyklop |
||
Duża istota |
To stworzenie jest większe niż inne i zajmuje 4 miejsca na polu bitwy | |
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Połykanie |
Stworzenie regeneruje swoje życie zjadając gobliny znajdujące się w sąsiedztwie | |
Rzut Goblinem |
Ta istota może ciskać sprzymierzonymi goblinami z sąsiednich oddziałów jak pociskami wyrzucanymi w stronę wroga(zdolność aktywowana). Jeden (preferowana jednostka z pełnią Punktów Życia) Goblin z pobliskiego oddziału jest porywany i wykorzystany jako amunicja. | |
Mniejsza |
Strzelec zawsze zadaje tylko połowę obrażeń strzelając, ale zachowuje pełną skuteczność w trakcie bezpośredniej walki. |
|
Miażdżący |
Ta istota zawsze atakuje obszar czterech pół i ma szansę wyzerować ciosem Gotowość Bojową przeciwnika. Może również niszczyć mury i wieże w czasie oblężeń miast. |
|
Krwawy Cyklop |
||
Duża istota |
To stworzenie jest większe niż inne i zajmuje 4 miejsca na polu bitwy | |
Demoniczna krew |
W żyłach tej istoty płynie mieszania krwi ludzkiej i demonów, dlatego może ona czasowo znaleźć się pod wpływem "Krwawego Szału", polepszającego tymczasowo statystyki Bitewne, czyniąc istoty bardziej agresywne w walce i pozwalając im wchłaniać obrażenia. | |
Połykanie |
Stworzenie regeneruje swoje życie zjadając gobliny znajdujące się w sąsiedztwie | |
Rzut Goblinem |
Ta istota może ciskać sprzymierzonymi goblinami z sąsiednich oddziałów jak pociskami wyrzucanymi w stronę wroga(zdolność aktywowana). Jeden (preferowana jednostka z pełnią Punktów Życia) Goblin z pobliskiego oddziału jest porywany i wykorzystany jako amunicja. | |
Złe oko |
Atakując wroga, istota ta zmniejsza Szczęście celu o 3.Efekt może być usunięty przez Oczyszczenie lub Wypaczenie, lecz nie przez Leczące Dłonie czy Namiot Medyka. | |
Mniejsza skuteczność w walce na dystans |
Strzelec zawsze zadaje tylko połowę obrażeń strzelając, ale zachowuje pełną skuteczność w trakcie bezpośredniej |