Atrybuty |
||||
3 |
||||
0 |
||||
0 |
||||
1 |
||||
10 |
||||
Specjalność |
||||
Krwiopijca Każdy zabity żołnierz wroga (również przyzwany na pole bitwy) zwiększa Atakistot w jego armii o 1, co każde sześć poziomów zdobytych przez bohatera,poczynając od poziomu pierwszego.. |
||||
Umiejętności |
||||
Szał Krwi Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając im odpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do 50% otrzymanych obrażeń. |
||||
Łucznictwo -liczba ran zadawanych przez oddziały bohatera w walce na dystans zwiększa się o 20%. | ||||
Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje oddziały wwalce bezpośredniej zwiększa się o 5%. |
Atrybuty |
||||
3 |
||||
0 |
||||
0 |
||||
1 |
||||
10 |
||||
Specjalność |
||||
Członek Starszyzny Siepacze, Oprawcy i Hersztowie w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i Obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego. |
||||
Umiejętności |
||||
Lepszy Szał Krwi |
||||
Potężny Cios Łączy bohatera z wybraną jednostką z jego armii.Za każdym razem, gdy jednostka ta atakuje,bohater zaatakuje ten sam cel. Siła atakubohatera jest wyższa o 3 jego poziomy i madodatkową szansę na trafienie krytyczne. |
Atrybuty |
||||
3 |
||||
0 |
||||
1 |
||||
1 |
||||
10 |
||||
Specjalność |
||||
Wódz Wojenny Wszystkie okrzyki bitewne zużywają mniej many i dają więcej punktów szału w zależności od poziomu bohatera. |
||||
Umiejętności |
||||
Lepszy Szał Krwi |
||||
Krzyk Użycie Okrzyków Bojowych przyspiesza następnąturę bohatera o 10%. |
||||
Czary i machiny wojenne |
||||
zobacz -Okrzyki wojenne |
Atrybuty |
||||
3 |
||||
0 |
||||
0 |
||||
1 |
||||
10 |
||||
Specjalność |
||||
Dowódca Centaurów Centaury, Centaury Koczownicy i Centaury Grasanci w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i Obrony oraz +1% do początkowej inicjatywy co każde dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego. |
||||
Umiejętności |
||||
Szał Krwi Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając im odpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do 50% otrzymanych obrażeń. |
||||
Pamięć Naszej Krwi Wszystkie jednostki w armii Barbarzyńcy otrzymują od 50 do 100 punktów Szału na początku walki. |
||||
Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje oddziały w walce bezpośredniej zwiększa się o 5%. |
Atrybuty |
||||
3 |
||||
0 |
||||
0 |
||||
1 |
||||
10 |
||||
Specjalność |
||||
Król Goblinów |
||||
Umiejętności |
||||
Szał Krwi |
||||
Werbunek -zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń poziomów 1-ego, 2-ego i 3-ego odpowiednio o 3, 2 i 1. Aby przyrost ten miał miejsce, bohater musi znajdować się w sojuszniczym mieście w ostatnim dniu tygodnia. | ||||
Dowodzenie -zwiększa morale wszystkich stworzeń w armii bohatera o 1. |
Atrybuty |
||||
3 |
||||
0 |
||||
0 |
||||
1 |
||||
10 |
||||
Specjalność |
||||
Agresor Bohater potrafi wykonać jeden specjalny atak wręcz na początku bitwy. Ponadto, wszystkie ataki bohatera zadają o 5% więcej obrażeń za każdy poziom bohatera. |
||||
Umiejętności |
||||
Szał Krwi |
||||
Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje oddziały wwalce bezpośredniej zwiększa się o 5%. | ||||
Szał Bitewny -minimalna i maksymalna liczba ran, jakie mogą zadać stworzenia znajdujące się pod kontrolą bohatera, zwiększa się o 1. Jest to szczególnie efektywne w przypadku armii składających się ze stworzeń niskiego poziomu. |
Atrybuty |
||||
3 |
||||
0 |
||||
1 |
||||
1 |
||||
10 |
||||
Specjalność |
||||
Demon Hunter Jeśli jakikolwiek demon jest w armii przeciwnej, stworzenia z armii bohatera dostają demoniczną furię o wiele szybciej. |
||||
Umiejętności |
||||
Szał Krwi |
||||
Pamięć Naszej Krwi Wszystkie jednostki w armii Barbarzyńcy otrzymują od 50 do 100 punktów Szału na początku walki. |
||||
Podstawowy okrzyk -użyucie aktywnej umiejętności z Okrzyków woennych zmiejsza czas oczekiwania na następy ruch o 10%. | ||||
Czary i machiny wojenne |
||||
Atrybuty |
||||
3 |
||||
0 |
||||
0 |
||||
1 |
||||
10 |
||||
Specjalność |
||||
Ostrze Khan -Slayeris, Executioneris i Chieftaini w armii bohatera dostają +1 do swojego ataku i obrony na każde 4 lvl bohatera, zaczynając od pierwszego lvlu. | ||||
Umiejętności |
||||
Lepszy Szał Krwi |
||||
Potęzne uderzenie -łaczy bohatera z dowolną jednostką w armii. Za każdym razem kiedy dane stworzenie przypuszca atak, bohater uderza ten sam cel Atak bohatera jest 3 poziomu większy niż zwykle oraz ma dodatkową szanse na trafienie krytyczne. |
Atrybuty |
||||
3 |
||||
0 |
||||
0 |
||||
1 |
||||
10 |
||||
Specjalność |
||||
Krwiopijca Każdy zabity żołnierz wroga (również przyzwany na pole bitwy) zwiększa Atakistot w jego armii o 1, co każde sześć poziomów zdobytych przez bohatera,poczynając od poziomu pierwszego.. |
||||
Umiejętności |
||||
Szał Krwi |
||||
Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje oddziały wwalce bezpośredniej zwiększa się o 5%. | ||||
Dowodzenie -zwiększa morale wszystkich stworzeń w armii bohatera o 1. . |
Atrybuty |
||||
3 |
||||
0 |
||||
0 |
||||
1 |
||||
10 |
||||
Specjalność |
||||
Treser Wiwern Wiwerny, Jadowite Wiwerny i Pao Kai w armii bohatera otrzymują +2 punkty życia co poziom bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.. |
||||
Umiejętności |
||||
Szał Krwi |
||||
Obrona -zmniejsza o 10% obrażenia, jakie twoje oddziały mogą otrzymać w czasie bezpośredniej walki. |
||||
Potężne uderzenie -łaczy bohatera z dowolną jednostką w armii. Za każdym razem kiedy dane stworzenie przypuszca atak, bohater uderza ten sam cel Atak bohater jest 3 poziomu większy niż zwykle oraz ma dodatkową szanse na trafienie krytyczne. |
Atrybuty |
||||
3 |
||||
0 |
||||
0 |
||||
1 |
||||
10 |
||||
Specjalność |
||||
Ponury Wojownik Wojownicy, Rębacze i Podżegacze w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i Obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego. |
||||
Umiejętności |
||||
Szał Krwi |
||||
Machiny Wojenne -zwiększona zostaje skuteczność działania i liczba punktów życia machin wojennych. Zwiększa się atak, obrona i liczba zadawanych obrażeń przez Balistę. Zwiększa się liczba zadawanych obrażeń przez Katapultę, jak również otrzymuje ona 30% szans na trafienie. Zwiększa się moc leczenia Namiotu Medyka. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek używających broni miotanej w armii bohatera o 1. | ||||
Siła Ponad Magią Zmniejsza Siłę Czarów przeciwnika w czasie walkiproporcjonalnie do Siły Czarów Barbarzyńcy. |
Atrybuty |
||||
3 |
||||
0 |
||||
0 |
||||
1 |
||||
10 |
||||
Specjalność |
||||
Tropiciel Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 1% co trzy poziomy doświadczenia. Zmniejsza kary do ruchu po trudnym terenie o 2% za każdy poziom bohatera. |
||||
Umiejętności |
||||
Szał Krwi |
||||
Logistyka -zasięg ruchu bohatera na lądzie jest większy o 10%. | ||||
Znajdowanie Drogi -ograniczenie zasięgu ruchu wynikające z podróżowania po bezdrożach jest mniejsze o 50%. |
Oznaczenia
- atak | - wiedza | - obrona | - siła czarów | mana |