Giermek | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:2-3 | Atak w walce wręcz:9 | Obrona ataku wręcz:11 | |
Punkty Życia:10 | Atak z dystansu:0 | Obrona ataku z dystansu:11 | |
Strzały:0 | Szybkość:5 | Ruch:18 | |
Przyrost:21 | Poziom jednostki:1 | Punkty magii:0 | |
Koszt:26 złota | |||
Posiada umiejętność Ogłuszenie, dzięki czemu ogłuszony przeciwnik nie może kontratakować przez jedną turę. |
Kusznik | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:2-3 | Atak w walce wręcz:4 | Obrona ataku wręcz:11 | |
Punkty Życia:10 | Atak z dystansu:9 | Obrona ataku z dystansu:11 | |
Strzały:10 | Szybkość:2 | Ruch:18 | |
Przyrost:16 | Poziom jednostki:1 | Punkty magii:0 | |
Koszt:32 złota | |||
Potrafi strzelać. Posiada umiejętność Daleki zasięg dzięki, czemu ignoruje negatywne modyfikatory za strzelanie z dużej odległości. |
Piknier | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:6-8 | Atak w walce wręcz:12 | Obrona ataku wręcz:14 | |
Punkty Życia:30 | Atak z dystansu:0 | Obrona ataku z dystansu:14 | |
Strzały:0 | Szybkość:4 | Ruch:18 | |
Przyrost:9 | Poziom jednostki:2 | Punkty magii:0 | |
Koszt:150 złota | |||
Długa broą pozwala atakować wrogów na nieco większą odległość niż podczas normalnej walki wręcz, dzięki czemu atakowana jednostka nie kontratakuje. Zdolność negowania pierwszego uderzenia pozwala uniknąć skutków uderzenia wrogiej jednostki. |
Balista | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:5-7 | Atak w walce wręcz:8 | Obrona ataku wręcz:10 | |
Punkty Życia:28 | Atak z dystansu:15 | Obrona ataku z dystansu:16 | |
Strzały:20 | Szybkość:0 | Ruch:20 | |
Przyrost:7 | Poziom jednostki:2 | Punkty magii:0 | |
Koszt:190 złota | |||
Mechaniczna jednostka strzelająca. Tak, jak Kusznik również nie posiada ujemnego modyfikatora przy strzałach na dystans, oraz strzelaniu poza mury zamku. |
Krzyżowiec | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:10-16 | Atak w walce wręcz:22 | Obrona ataku wręcz:23 | |
Punkty Życia:65 | Atak z dystansu:0 | Obrona ataku z dystansu:23 | |
Strzały:0 | Szybkość:7 | Ruch:18 | |
Przyrost:5 | Poziom jednostki:3 | Punkty magii:0 | |
Koszt:650 złota | |||
Posiada zdolność Dwa ataki, dzięki czemu wykonuje dwa ataki w każdej walce wręcz, drugi atak następuje po kontrataku przeciwnika. Ochrona przed Śmiercią całkowicie chroni go przed Magią Śmierci, zmniejsza także o 50% obrażenia zadawane przez stwory Śmierci. |
Mnich | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:10-15 | Atak w walce wręcz:10 | Obrona ataku wręcz:22 | |
Punkty Życia:55 | Atak z dystansu:20 | Obrona ataku z dystansu:22 | |
Strzały:12 | Szybkość:5 | Ruch:24 | |
Przyrost:6 | Poziom jednostki:3 | Punkty magii:0 | |
Koszt:550 złota | |||
Kolejna jednostka strzelająca. Posiada dodatkową odporność przed atakami sił śmierci |
Czempion | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:24-36 | Atak w walce wręcz:25 | Obrona ataku wręcz:25 | |
Punkty Życia:150 | Atak z dystansu:0 | Obrona ataku z dystansu:25 | |
Strzały:0 | Szybkość:6 | Ruch:30 | |
Przyrost:4 | Poziom jednostki:4 | Punkty magii:0 | |
Koszt:2000 złota | |||
Posiada umiejętność Pierwszy cios, które pozwala mu na uderzenie przeciwnika zanim może on wykonać kontratak. Szarża zwiększa obrażenia, jeśli pokonał znaczną odległość przed wykonaniem ataku. |
Anioł | |||
---|---|---|---|
Obrażenia:40-65 | Atak w walce wręcz:30 | Obrona ataku wręcz:34 | |
Punkty Życia:230 | Atak z dystansu:0 | Obrona ataku z dystansu:34 | |
Strzały:0 | Szybkość:10 | Ruch:35 | |
Przyrost:2 | Poziom jednostki:4 | Punkty magii:20 | |
Koszt:4000 złota, 2 kryształy | |||
Niesamowicie potćżna jednostka latająca. Ma bardzo dobre współczynniki i dużą ilość punktów życia oraz unikalną umiejćtność wskrzeszania. Przydatny przy wskrzeszaniu poległych herosów czy jednostek strzelających. |