Okrzyki Wojenne w Dzikich Hordach
11/08/2010 08:09 - Martin
 

 

Pokrzepiające Zawołanie

Działanie

Wymagania

Na trzy tury zwiększa morale wszystkich istot w armii o liczbę zależną od poziomu bohatera oraz dajedodatkowe punkty istotom pochodzącym z Twierdzy (Premia do Morale nie działa na nieumarłych,
żywiołaki i jednostki mechaniczne.).

Wymagany Poziom Bohatera: 2
Punktów Szału dla armii: +20
Morale zwiększa się o 1+Poziom_Bohatera/8

 błogosławieństwo

Poziom 1

Koszt:  8

Zew Krwi

Działanie

Wymagania

Wybrana sojusznicza istota z Twierdzy otrzymuje dodatkowe punkty szału w zależności od poziomubohatera.

Wymagany Poziom Bohatera: 2
Premia Punktów Szału dla armii: 0 (tylko wybrana jednostka otrzymuje Punkty Szału)
Wskazany oddział otrzymuje Poziom_Bohatera*10 dodatkowych Punktów Szału.

 błogosławieństwo

Poziom 1

Koszt:   5

 

Drżyj Przed Mym Rykiem

Działanie

Wymagania

Bohater ma szansę wywołać strach w jednostce przeciwnika, zależnie od poziomu bohatera i istoty. Bez względu na powodzenie efektu, wszystkie istoty w armii bohatera otrzymują punkty szału (ten Okrzyk Bojowy nie działa na istoty niewrażliwe na efekty działające na umysł).

Wymagany Poziom Bohatera: 6
Premia Punktów Szału dla armii: +30
Efekt jest podobny jak przy zdolności Strach (np. Zmora). Szansa na przestraszenie przeciwnika wynosi
50%+(Poziom_Bohatera–Poziom_Jednostki)*5%.

 klątwa

Poziom 2

Koszt:   7

Słowo Wodza

Działanie

Wymagania

Bohater atakuje wybraną istotę zadając jej standardowe obrażenia. Ten atak przyspiesza turę istoty w zależności od poziomu bohatera. Ponadto, zaatakowana istota dostaje dodatkowe punkty szału, a pozostałe istoty z Twierdzy w armii dostają ich standardową ilość. Ten Okrzyk Bojowy nie działa na nieumarłych, żywiołaki i jednostki mechaniczne. Wymagany Poziom Bohatera: 6
Premia Punktów Szału dla armii: +30
Wartość GB wskazanego oddziału zwiększa się o 0.1+0.02*Poziom_Bohatera oraz otrzymuje dodatkowe30 Punktów Szału.
błogosławieństwo

Poziom 2

Koszt:   2

 

Gniew Hordy

Działanie

Wymagania

Wybrany wróg otrzymuje magiczne obrażenia równe ilości istot w armii bohatera. Ponadto, wszystkie
istoty pochodzące z Twierdzy w armii bohatera otrzymują dodatkowe punkty szału.

Wymagany Poziom Bohatera: 11 Premia Punktów Szału dla armii: +40 Obrażenia zadane przez Gniew Hordy mogą być obniżone przez odporność na magię lub odparte ale nie mogą zostać odbite przez Odbicie Zaklęcia.

 obrażenia

Poziom 3

Koszt:   10

Bitewne Zawołanie

Działanie

Wymagania

Zwiększa Prędkość istot w armii bohatera na jedną turę o +1 oraz Atak w zależności od poziomu
bohatera. Daje dodatkowe punkty szału wszystkim istotom z Twierdzy, które znajdują się w armii.
Wymagany Poziom Bohatera: 11
Premia Punktów Szału dla armii: +40
Premia do Ataku jest równa Poziom_Bohatera/2.

 klątwa

Poziom 3

Koszt:   10
https://www.tawerna.biz/articles_141_okrzyki-wojenne-w-dzikich-hordach.html