Rekrutacyjne Budynki Twierdzy w Dzikich Hordach
11/08/2010 08:48 -
 

Opis budynków rekrutacyjnych w Twierdzy, miasta Orków   w
Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".

 

Rudera Goblinów

Koszt: 400    

wymagania:  brak
 

Rudera Goblinów - Poziom Siedziby 1
Rudera Goblinów pozwala rekrutować Gobliny.
 
 

Chata Goblinów

Koszt: 1500    5   

Wymaga: Rudera Goblinów.
Chata Goblinów - Poziom Siedziby 1
Ulepszona Rudera Goblinów.
Chata Goblinów pozwala rekrutować Goblińskich Sidlarzy i GoblińskichPlugawców.
 

Centaur Outpost

Koszt: 1100  5

Wymaga: Poziom Miasta 3

Posterunek Centaurów - Poziom Siedziby 2
Posterunek Centaurów pozwala rekrutować Centaury.
 

Obozowisko Centaurów

Koszt: 2500   
10   3

Poziom Miasta 3, Posterunek Centaurów.

Obozowisko Centaurów - Poziom Siedziby 2
Ulepszony Posterunek Centaurów.
Obozowisko Centaurów pozwala rekrutować Centaury Koczowników i Centaury Grasantów.
 

Namioty Wojowników

Koszt: 1500  4   

Wymaga: Poziom Miasta 6. 


Namioty Wojowników - Poziom Siedziby 3
Namioty Wojowników pozwala rekrutować Wojowników.
 

Pawilon Wojenny

Koszt: 3100   5   
10   4    

Wymaga: Poziom Miasta 6, Namioty Wojowników.

Pawilon Wojenny - Poziom Siedziby 3
Ulepszone Namioty Wojowników.
Pawilon Wojenny pozwala rekrutować Rębaczy i Podżegaczy..
 

Dom Duchów

Koszt: 3200   10    
5   5   

Wymaga: Poziom Miasta 9, Namioty Wojowników.
Dom Duchów. - Poziom Siedziby 4
Dom Duchów pozwala rekrutować Szamanki.
  

Dom Kości - Poziom Siedziby 4

Koszt: 4400   5   
5    4    7  

 Wymaga: Poziom Miasta 9, Dom Duchów..

Ulepszony Dom Duchów.
Dom Kości pozwala rekrutować Córy Nieba i Córy Ziemi.
 

Komnata Gniewu

Koszt: 4500   5
 10  5    

Wymaga: Poziom Miasta 12, Dom Duchów

Komnata Gniewu - Poziom Siedziby 5
Komnata Gniewu pozwala rekrutować Siepaczy.
 

Komnata Furii 

Koszt: 3500  10  10  
4  2   4  

Wymaga: Poziom Miasta 12, Komnata Gniewu.

Komnata Furii - Poziom Siedziby 5
Ulepszona Komnata Gniewu.
Komnata Furii pozwala rekrutować Oprawców i Hersztów.
 

Klif Wiwern

Koszt: 3500  10  10  
4  2   4  

Wymaga: Poziom Miasta 12, Schronienie Podróżnika.

Klif Wiwern - Poziom Siedziby 6
Klif Wiwern pozwala rekrutować Wiwerny.
 

Wieża Wiwern

Koszt: 3500  10  10  
4  2   4  

Wymaga: Poziom Miasta 12, Klif Wiwern.

Wieża Wiwern - Poziom Siedziby 6
Ulepszony Klif Wiwern.
Wieża Wiwern pozwala rekrutować Jadowite Wiwerny i Pao Kai.
 

Przepaść Cyklopów 

Koszt: 3500  10  10  
4  2   4  

 Wymaga: Poziom Miasta 15.

Przepaść Cyklopów - Poziom Siedziby 7
Przepaść Cyklopów pozwala rekrutować Cyklopy.
 

Otchłań Cyklopów

Koszt: 11000   20    
10   10 

Wymaga: Poziom Miasta 15, Przepaść Cyklopów.

Otchłań Cyklopów - Poziom Siedziby 7

Ulepszona Przepaść Cyklopów.
Otchłań Cyklopów pozwala rekrutować Dzikie Cyklopy i Krwawe Cyklopy.

 
 
 
 
 
https://www.tawerna.biz/articles_144_rekrutacyjne-budynki-twierdzy-w-dzikich-hordach.html