Opis alternatywnych jednostek - Akademii
Nowe umiejętności jednostek z miasta Akademia
w Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".
UMIEJĘTNOŚĆ |
OPIS |
JEDNOSTKA |
Sabotaż |
Może paraliżować każda mechaniczna jednostkę na polu bitwy (golemy, ballisty, catapulty, namioty,wieże miast) na jedna turę, jeśli cel posiada mniejszą liczbę punktów życia niż Gremliny. |
|
Aura żywiołów |
Wszystkie stworzenia stojące blisko Gargulców są wrażliwe na magię żywiołów |
|
Aura Wrażliwości na Zimno, na Ogień, na Błyskawice |
Ta istota otrzymuje sześciokrotnie większe obrażenia od Błyskawicy, Ognia , Zimna - efekt ten rozciąga się na wszystkie sąsiednie oddziały, włącznie przyjaznymi.Obrażenia są zwiększone o 50%. | |
Zaczarowana |
Ta istota jest niewrażliwa na magię poza czarami zadającymi bezpośrednie obrażenia fizyczne. Jakiekolwiek czary, które zadają magiczne obrażenia, leczą połowę zadawanych obrażeń w punktachżycia (ze wskrzeszeniem). Zniewalająca Magia nie ma wpływu na Zaczarowaną Zbroję. |
|
Magnetyzm. |
Znajdując się w obszarze efektu czaru Magii Zniszczenia, ta istota wchłonie część obrażeń, które normalnie trafiłyby do innych jednostek pod działaniem czaru. Połowa tych obrażeń zostanie zamieniona na punkty życia dla Golemów(nie działa na czar Armagedon). Obsydianowy Golem przekierowuje 5% za każdy tygodniowy przyrost w oddziale na siebie. Na przykład, 70 Magnetycznych Golemów przekieruje 35% obrażeń (70/9=7.8, zaokrąglając w dół, czyli 7). Obrażenia są następnie konwertowane na leczenie za pomocą zdolności Zaczarowana Zbroja. |
|
Wytłumienie Magii |
Istota całkowicie broni wszystkie sąsiadujące oddziały przed atakami stojących daleko Magów. |
|
Koło Fortuny |
Trzy razy w ciągu walki ta istota może losowo podwyższyć wartość Szczęścia u przyjaznego oddziału lubzmniejszyć ją u jednego wybranego wroga (zdolność aktywowana). Zwiększenie Szczęścia (lub zmniejszenie) to losowa wartość między 1 a 3. Efekt nie kumuluje się,przeciwny modyfikator jest nakładany po usunięciu. Efekt może zostać usunięty Oczyszczeniem iWypaczeniem lecz nie Leczącymi Dłońmi i Namiotem Medyka |
|
Wir |
Ta istota, gdy atakuje wroga, zawsze obejmuje obszar 6 pól, powodując obrażenia u wszystkich zajmujących je istot. |
|
Wezwanie Burzy |
Ta istota potrafi stworzyć miejscową chmurę burzową na wybranym obszarze pola bitwy. Wszystkie jednostki na tym obszarze otrzymują co turę obrażenia od Błyskawic. Jednostki strzelające otrzymują również karę do ataków na dystans. Obrażenia i kara zależą od ilości istot, które stworzyły chmurę burzową (zdolność aktywowana). Chmura burzowa obejmuje obszar 3x3 pola i trwa 3 tury. Zadawane Obrażenia są równe 10*Wielkość_Oddziału na każde zakończenie tury jednostki znajdującej się pod chmurą. Obrażenia mogą zostać zmniejszone przez odporności lub odparte. Jednostki sojusznicze podlegają efektowi chmury burzowej. Nie można stworzyć dwóch chmur burzowych na raz. Kara do ataków na dystans jest równa wielkość_Oddziału*1%, maksymalnie 90%. |
|