Nowe umiejętności jednostek z miasta Loch
w Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".
UMIEJĘTNOŚĆ |
Loch |
JEDNOSTKA |
Niewidzialność |
Raz na walkę ta istota może stać się niewidzialna na 3 tury. Jeśli kogoś zaatakuje lub zatrzyma się na polu przylegającym do wrogiego oddziału, zostanie ujawniona. Jeśli ruch wrogiej jednostki zostanie zatrzymany przez istotę niewidzialną, wróg zatrzyma się i zaatakuje w walce wręcz. Wrogowie nie mogą kontratakować po ataku niewidzialnych istot. Żadne czary i efekty wroga (za wyjątkiem obszarowych) nie będą miały wpływu na niewidzialną istotę (zdolność aktywowana). |
< |
Niewrażliwość na Osłabienie |
Ta istota jest niewrażliwa na czar Osłabienie. |
|
Aura Odwagi
|
Ta istota oraz pozostałe jednostki sprzymierzone mają pozytywne Morale (nie mniej niż +1). |
|
Atak w Szarży |
Po drodze do celu ta istota atakuje wszystkie oddziały wroga, zadając im 25% normalnych obrażeń i nie narażając się na kontratak. |
|
Kwasowa Krew |
Ta istota, gdy zostanie zaatakowana, wylewa z siebie kwas, który spada na cztery pola z kierunku ataku, zadając wrogom 25% normalnych obrażeń. Kwas zadaje standardowe obrażenia (liczone są tak jak atak Hydry). |
|
Niewidzialność |
Raz na walkę ta istota może stać się niewidzialna na 3 tury. Jeśli kogoś zaatakuje lub zatrzyma się na polu przylegającym do wrogiego oddziału, zostanie ujawniona. Jeśli ruch wrogiej jednostki zostanie zatrzymany przez istotę niewidzialną, wróg zatrzyma się i zaatakuje w walce wręcz. Wrogowie nie mogą kontratakować po ataku niewidzialnych istot. Żadne czary i efekty wroga (za wyjątkiem obszarowych) nie będą miały wpływu na niewidzialną istotę (zdolność aktywowana). |
Dama Cienia |
Podpalenie |
Ta istota może wzbić się do góry i aatakować wroga na sąsiednim polu, zadając obrażenia o 50% większe, nie ryzykując kontrataku. |
|
Opracował Martin na podstawie kompedium Hereos5 ver.3.0pl