Nowe umiejętności jednostek z miasta Nekropolis
w Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".
UMIEJĘTNOŚĆ |
OPIS |
JEDNOSTKA |
Odporność na Magię 25% |
Atak z użyciem magii zadaje temu stworzeniu 25% mniej obrażeń. |
|
Aura Osłabienia |
Ta istota zmniejsza Atak i Obronę wszystkich swoich sąsiadów o 2, a Morale o 1, bez względu na przynależność jednostek. Nieumarli są odporni na ten efekt. |
|
Kradzież Amunicji
|
Raz na walkę ta istota może ukraść przeciwnikom trochę amunicji z zapasów, jeśli znajdują się w jej zasięgu ruchu (zdolność aktywowana). Liczba ukradzionej amunicji jest równa liczbie jednostek w oddziale podzielonej przez ich tygodniowy przyrost. |
|
Torpor |
Torpor Ta istota ma szansę uśpić wroga swoim atakiem. Śpiący wróg nie jest w stanie ruszać się ani atakowaćpóki się nie przebudzi. Ponadto, otrzymuje maksymalne obrażenia od ataku Księcia Wampirów i niemoże kontratakować, kiedy się obudzi. Ta zdolność nie zadziała na nieumarłych, jednostki mechanicznei żywiołaki. Cel zostaje uśpiony na 3 tury. Wszystkie wampiry zadadzą maksymalne obrażenia śpiącemu celowi.Efekt może zostać usunięty Oczyszczeniem, Leczącymi Dłońmi, Wypaczeniem i Namiotem Medyka. |
|
Śmiertelne Zawodzenie |
Śmiertelne Zawodzenie Ta istota może zadać obrażenia każdej żywej istocie w zasięgu trzech pól. Ilość obrażeń zależy od Morale konkretnego wroga i jego odległości od tej istoty (zdolność aktywowana). Bazowe Obrażenia są równe (10-Morale_Celu)*Nb_Banshee, gdzie Nb_Banshee to liczba Banshee w oddziale atakującym. Pierwszy cel otrzymuje bazowe Obrażenia, oddział pole dalej otrzymuje połowę Obrażeń, a oddział dwa pola dalej tylko 25%. Na przykład, oddział 8 Banshee, atakuje cel o Morale 2, który otrzyma 8*(10-2)=64 punktów Obrażeń. Oddział 2 pola dalej z Morale -1 otrzyma 8*(10+1)/4=22 punktów Obrażeń. |
|
Uderzenie Smutku |
Kiedy ta istota zaatakuje wroga, automatycznie rzuca na niego czar Smutek (na poziomie podstawowym). |
|
Opracował Martin na podstawie kompedium Hereos5 ver.3.0pl