Kody na Dodawanie machin wojennych w Dzikich Hordach
11/08/2010 11:04 -
 

Dodawanie bohaterowi machin wojennych


Wzór kodu na dodanie maszyn bojowych bohaterowi:
@GiveHeroWarMachine("Imię bohatera", NAZWA_MACHINY_BOJOWEJ);
np
@GiveHeroWarMachine("Godric", WAR_MACHINE_BALLISTA);

lub
@GiveHeroWarMachine("Imię bohatera", #);
np
@GiveHeroWarMachine("Godric", 1);

# - numer machiny
Chcąc pozbyć się danej machiny bojowej, zastosuj kod:
@RemoveHeroWarMachine("imię bohatera", NAZWA_MACHINY_BOJOWEJ);
np
@RemoveHeroWarMachine("Godric", WAR_MACHINE_BALLISTA);

lub
@RemoveHeroWarMachine("Imię bohatera", #);
np
@RemoveHeroWarMachine("Godric", 1);

Lista machin bojowych


Nazwa machiny w grze   -   Nazwa machiny w kodach   -   Numer machiny
Wóz z amunicją   -   WAR_MACHINE_AMMO_CART   -   4
Balista   -   WAR_MACHINE_BALLISTA   -   1
Katapulta   -   WAR_MACHINE_CATAPULT   -   2
Namiot medyka   -   WAR_MACHINE_FIRST_AID_TENT   -   3
UWAGA:Kod na usuwanie machin wojennych nie działa na katapulty.
Nie można ich w żaden sposób usunąć, gdyż każdy bohater w grze powinien jedną mieć.

https://www.tawerna.biz/articles_164_kody-na-dodawanie-machin-wojennych-w-dzikich-hordach.html