Kody na Dodawanie umiejętności w Dzikich Hordach
11/08/2010 11:05 -
 

Dodawanie umiejętności bohaterom


Kod na dodawanie umiejętności wybranemu bohaterowi wygląda tak:
@GiveHeroSkill("Imię bohatera", NAZWA_UMIEJĘTNOŚCI);
np
@GiveHeroSkill("Shadwyn", PERK_DARK_RITUAL);

lub
@GiveHeroSkill("Imię bohatera", #);
np
@GiveHeroSkill("Shadwyn", 71);


Nazwa umiejętności w grze   -   Nazwa umiejętności w kodach   -   Numer umiejętności

Akademia(Czarodziej) - Tworzenie Artefaktów - SKILL_ARTIFICIER - 17 :
Niszczenie artefaktów   -   PERK_MELT_ARTIFACT   -   68
Magiczne lustro   -   PERK_MAGIC_MIRROR   -   69
Magiczna więź   -   PERK_MAGIC_BOND   -   67
Absolutne czarowanie   -   WIZARD_FEAT_ABSOLUTE_WIZARDY   -   137

Loch(Czarnoksiężnik) - Rozpoznanie Żywiołów - SKILL_INVOCATION - 18 :
Mroczny rytuał   -   PERK_DARK_RITUAL   -   71
Wizja żywiołów   -   PERK_ELEMENTAL_VISION   -   72
Ulepszone zaklęcia   -   PERK_EMPOWERED_SPELLS   -   70
Gniew żywiołów   -   WARLOCK_FEAT_ABSOLUTE_CHAINS   -   150

Forteca(Kapłan Run) - Znajomość Run - HERO_SKILL_RUNELORE - 151 :
Odświeżenie run   -   HERO_SKILL_REFRESH_RUNE   -   152
Potężniejsze runy   -   HERO_SKILL_STRONG_RUNE   -   153
Doskonałe runy   -   HERO_SKILL_FINE_RUNE   -   154
Absolutna ochrona   -   HERO_SKILL_ABSOLUTE_PROTECTION   -   167

Przystań(Rycerz) - Szkolenie - SKILL_TRAINING - 13 :
Modlitwa   -   PERK_PRAYER   -   56
Ulepszone szkolenie   -   PERK_EXPERT_TRAINER   -   57
Bohaterski kontratak   -   PERK_HOLY_CHARGE   -   55
Potężna szarża   -   KNIGHT_FEAT_ABSOLUTE_CHARGE   -   85

Inferno(Lord Chaosu) - Przyzywanie - SKILL_GATING - 14 :
Pożeranie zwłok   -   PERK_CONSUME_CORPSE   -   58
Demoniczny ogień   -   PERK_DEMONIC_FIRE   -   59
Uderzenie demona   -   PERK_DEMONIC_STRIKE   -   60
Absolutne przyzwanie   -   DEMON_FEAT_ABSOLUTE_GATING    -   98

Nekropolia(Nekromanta) - Nekromancja - SKILL_NECROMANCY - 15 :
Zawodzenie śmierci   -   PERK_DEATH_SCREAM   -   63
Nikczemna reanimacja   -   PERK_NO_REST_FOR_THE_WICKED   -   62
Ożywienie szkieletów   -   łuczników PERK_RAISE_ARCHERS   -   61
Paraliżujący strach   -   NECROMANCER_FEAT_ABSOLUTE_FEAR   -   111

Twierdza(Barbarzyńca) - Szał Krwi - HERO_SKILL_DEMONIC_RAGE - 172 :
Siła ponad magią   -   HERO_SKILL_MIGHT_OVER_MAGIC   -   173
Pamięć naszej krwi   -   HERO_SKILL_MEMORY_OF_OUR_BLOOD   -   174
Potężne uderzenie   -   HERO_SKILL_POWERFULL_BLOW   -   174
Absolutny szał   -   HERO_SKILL_ABSOLUTE_RAGE   -   176

Sylvan(Łowca) - Mściciel - SKILL_AVENGER - 16 :
Bezbłędny strzał   -   PERK_SNIPE_DEAD   -   65
Impregnowana strzała   -   PERK_IMBUE_ARROW   -   66
Deszcz strzał   -   PERK_MULTISHOT   -   64
Szczęście natury   -   RANGER_FEAT_ABSOLUTE_LUCK   -   124

Atak - SKILL_OFFENCE - 6 :
Łucznictwo   -   PERK_ARCHERY   -   35
Furia   -   PERK_FRENZY   -   36
Ostrze mrozu   -   NECROMANCER_FEAT_CHILLING_STEEL   -   104
Krytyczne uderzenie   -   DEMON_FEAT_CRITICAL_STRIKE   -   91
Dziki ostrzał   -   WIZARD_FEAT_WILDFIRE   -   130
Gniew natury   -   RANGER_FEAT_FOREST_RAGE   -   117
Moc przyspieszenia   -   WARLOCK_FEAT_POWER_OF_HASTE   -   143
Odpłata   -   KNIGHT_FEAT_RETRIBUTION   -   76
Taktyka   -   PERK_TACTICS   -   34
Formacja ofensywna   -   HERO_SKILL_OFFENSIVE_FORMATION   -   160
Oszałamiający cios   -   HERO_SKILL_STUNNING_BLOW   -   180

Obrona - SKILL_DEFENCE - 7:
Mrożenie kości   -   NECROMANCER_FEAT_CHILLING_BONES   -   105
Unik   -   PERK_EVASION   -   38
Demoniczny kontratak   -   DEMON_FEAT_DEMONIC_RETALIATION   -   92
Ostatni na placu boju   -   RANGER_FEAT_LAST_STAND   -   118
Kamienna siła   -   WARLOCK_FEAT_POWER_OF_STONE   -   144
Magiczna ochrona   -   PERK_PROTECTION   -   37
Ochronna pieczęć   -   WIZARD_FEAT_SEAL_OF_PROTECTION   -   131
Utrzymanie pozycji   -   KNIGHT_FEAT_HOLD_GROUND   -   77
Wytrzymałość   -   PERK_TOUGHNESS   -   39
Formacja defensywna   -   HERO_SKILL_DEFENSIVE_FORMATION   -   161
Przygotowanie   -   HERO_SKILL_PREPARATION   -   171

Magia destrukcji - SKILL_DESTRUCTIVE_MAGIC - 9:
Zimna śmierć   -   NECROMANCER_FEAT_DEADLY_COLD   -   107
Starożytna kuźnia   -   KNIGHT_FEAT_ANCIENT_SMITHY   -   82
Wybuch many   -   RANGER_FEAT_SUN_FIRE   -   120
Mistrz ognia   -   PERK_MASTER_OF_FIRE   -   44
Mistrz lodu   -   PERK_MASTER_OF_ICE   -   43
Mistrz burz   -   PERK_MASTER_OF_LIGHTNINGS   -   45
Magiczna bariera   -   WIZARD_FEAT_MAGIC_CUSHION   -   133
Demoniczny płomień   -   DEMON_FEAT_DEMONIC_FLAME   -   94
Sekrety zniszczenia   -   WARLOCK_FEAT_SECRETS_OF_DESTRUCTION   -   146
Zapłon   -   HERO_SKILL_SET_AFIRE   -   163

Inteligencja(dla wszystkich ras oprócz Barbarzyńców) - SKILL_LEARNING - 3:
Mistrz sekretów   -   DEMON_FEAT_MASTER_OF_SECRETS   -   87
Sokoli wzrok   -   PERK_EAGLE_EYE   -   27
Mroczne objawienie   -   WARLOCK_FEAT_DARK_REVELATION   -   140
Nagroda studencka   -   KNIGHT_FEAT_STUDENT_AWARD   -   79
Inteligencja   -   PERK_INTELLIGENCE   -   25
Poznaj wroga swego   -   RANGER_FEAT_CUNNING_OF_THE_WOODS   -   114
Lord śmierci   -   NECROMANCER_FEAT_LORD_OF_UNDEAD   -   101
Erudycja   -   PERK_SCHOLAR   -   26
Nagroda akademii   -   WIZARD_FEAT_ACADEMY_AWARD   -   127
Nauczanie   -   HERO_SKILL_MENTORING   -   169
Szept run   -   HERO_SKILL_TAP_RUNES   -   157

Inteligencja(dla Barbarzyńców) - HERO_SKILL_BARBARIAN_LEARNING - 183:
Krwawy ogień   -   HERO_SKILL_POWER_OF_BLOOD   -   184
Wiedza wojenna   -   HERO_SKILL_WARCRY_LEARNING   -   185
Wytrzymałość   -   HERO_SKILL_BODYBUILDING   -   186
Inteligencja   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_INTELLIGENCE   -   212

Dowodzenie - SKILL_LEADERSHIP - 4:
Sztuczna chwała   -   WIZARD_FEAT_ARTIFICIAL_GLORY   -   128
Szybcy i wściekli   -   WARLOCK_FEAT_FAST_AND_FURIOUS   -   141
Głównodowodzący   -   RANGER_FEAT_FOREST_GUARD_EMBLEM   -   115
Dyplomacja   -   PERK_DIPLOMACY   -   30
Odwaga   -   KNIGHT_FEAT_ENCOURAGE   -   75
Finanse   -   PERK_ESTATES   -   29
Pernamętne przyzywanie   -   DEMON_FEAT_GATING_MASTERY   -   89
Zwiastun śmierci   -   NECROMANCER_FEAT_HERALD_OF_DEATH   -   102
Rekrutacja   -   PERK_RECRUITMENT   -   28
Empatia   -   HERO_SKILL_EMPATHY   -   170
Zestrojenie run   -   HERO_SKILL_RUNIC_ATTUNEMENT   -   158

Magia światła - SKILL_LIGHT_MAGIC - 11:
Ochrona ogniowa   -   DEMON_FEAT_FIRE_PROTECTION   -   96
Anioł stróż   -   KNIGHT_FEAT_GUARDIAN_ANGEL   -   78
Mistrz zaklinania   -   PERK_MASTER_OF_ABJURATION   -   50
Mistrz błogosławieństw   -   PERK_MASTER_OF_BLESSING   -   49
Mistrz gniewu   -   PERK_MASTER_OF_WRATH   -   51
Elitarny mag   -   WARLOCK_FEAT_ELITE_CASTERS   -   148
Wichura   -   RANGER_FEAT_STORM_WIND   -   122
Przełamanie światła   -   WIZARD_FEAT_SUPRESS_LIGHT   -   135
Zmierzch   -   NECROMANCER_FEAT_TWILIGHT   -   109
Wieczne światło   -   HERO_SKILL_ETERNAL_LIGHT   -   165

Logistyka - SKILL_LOGISTICS - 1:
Krok śmierci   -   NECROMANCER_FEAT_DEATH_TREAD   -   99
Przyjazny teren   -   KNIGHT_FEAT_ROAD_HOME   -   73
Marsz maszyn   -   WIZARD_FEAT_MARCH_OF_THE_MACHINES   -   125
Nawigacja   -   PERK_NAVIGATION   -   21
Znajdowanie drogi   -   PERK_PATHFINDING   -   19
Zwiad   -   PERK_SCOUTING   -   20
Cichy prześladowca   -   RANGER_FEAT_DISGUISE_AND_RECKON   -   112
Szybkie przyzwanie   -   DEMON_FEAT_QUICK_GATING   -   86
Teleportacyjny szturm   -   WARLOCK_FEAT_TELEPORT_ASSAULT   -   138
Chwytanie   -   HERO_SKILL_SNATCH   -   168
Szybkie myślenie   -   HERO_SKILL_QUICKNESS_OF_MIND   -   155
Wojenna ścieżka   -   HERO_SKILL_PATH_OF_WAR   -   177

Szczęście - SKILL_LUCK - 5:
Martwe szczęście   -   NECROMANCER_FEAT_DEAD_LUCK   -   103
Elfickie szczęście   -   RANGER_FEAT_ELVEN_LUCK   -   116
Odporność magiczna   -   PERK_RESISTANCE   -   31
Pomysłowość   -   PERK_FORTUNATE_ADVENTURER   -   33
Szczeście żołnierza   -   PERK_LUCKY_STRIKE   -   32
Grabież   -   WIZARD_FEAT_SPOILS_OF_WAR   -   129
Szczęśliwe przyzwanie   -   DEMON_FEAT_CRITICAL_GATING   -   90
Wizja Graala   -   KNIGHT_FEAT_GRAIL_VISION   -   80
Szczęście czarnoksiężnika   -   WARLOCK_FEAT_LUCKY_SPELLS   -   142
Szczęście krasnoludów   -   HERO_SKILL_DWARVEN_LUCK   -   159
Szczęście barbarzyńców   -   HERO_SKILL_LUCK_OF_THE_BARBARIAN   -   179

Czarnoznactwo - SKILL_SORCERY - 8:
Wnikliwość   -   RANGER_FEAT_INSIGHTS   -   119
Certyfikat magiczny   -   KNIGHT_FEAT_CASTER_CERTIFICATE   -   81
Arkana magii   -   PERK_ARCANE_TRAINING   -   42
Odporne kości   -   NECROMANCER_FEAT_SPELLPROOF_BONES   -   106
Przeciwzaklęcie   -   WIZARD_FEAT_COUNTERSPELL   -   132
Chaotyczne czary   -   WARLOCK_FEAT_CHAOTIC_SPELLS   -   145
Filozofia   -   PERK_WISDOM   -   41
Regeneracja many   -   PERK_MYSTICISM   -   40
Eksplodujące zwłoki   -   DEMON_FEAT_EXPLODING_CORPSES   -   93
Rozpraszanie   -   HERO_SKILL_DISTRACT   -   162

Magia przywoływania - SKILL_SUMMONING_MAGIC - 12:
Odwołanie   -   WIZARD_FEAT_UNSUMMON   -   136
Harmonia żywiołów   -   KNIGHT_FEAT_ELEMENTAL_BALANCE   -   84
Egzorcyzm   -   WARLOCK_FEAT_ELEMENTAL_OVERKILL   -   149
Wojownicy ognia   -   DEMON_FEAT_FIRE_AFFINITY   -   97
Nawiedzanie kopalń   -   NECROMANCER_FEAT_HAUNT_MINE   -   110
Mistrz przywołania   -   PERK_MASTER_OF_CREATURES   -   53
Mistrz krwawej ziemi   -   PERK_MASTER_OF_QUAKES   -   52
Mistrz życia   -   PERK_MASTER_OF_ANIMATION   -   54
Ściana mgły   -   RANGER_FEAT_FOG_VEIL   -   123
Runiczna zbroja   -   HERO_SKILL_RUNIC_ARMOR;    -   166

Machiny wojenne - SKILL_WAR_MACHINES - 2:
Balista   -   PERK_BALLISTA   -   23
Deszcz siarki   -   DEMON_FEAT_TRIPLE_CATAPULT   -   88
Katapulta   -   PERK_CATAPULT   -   24
Pierwsza pomoc   -   PERK_FIRST_AID   -   22
Impregnowana balista   -   RANGER_FEAT_IMBUE_BALLISTA   -   113
Ostateczna pomoc   -   NECROMANCER_FEAT_LAST_AID   -   100
Zdalne sterowanie   -   WIZARD_FEAT_REMOTE_CONTROL   -   126
Tapnięcie   -   WARLOCK_FEAT_SHAKE_GROUND   -   139
Potrójny ostrzał   -   KNIGHT_FEAT_TRIPLE_BALLISTA   -   74
Machiny runiczne   -   HERO_SKILL_RUNIC_MACHINES   -   156
Wsparcie goblinów   -   HERO_SKILL_GOBLIN_SUPPORT   -   182

Roztrzaskanie mroku - HERO_SKILL_SHATTER_DARK_MAGIC - 195:
Zniekształcenie mroku   -   HERO_SKILL_CORRUPT_DARK   -   196
Osłabienie mroku   -   HERO_SKILL_WEAKEN_DARK   -   197
Powstrzymanie mroku   -   HERO_SKILL_DETAIN_DARK   -   198
Osłabiający cios   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_WEAKENING_STRIKE   -   209
Zepsuta ziemia   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_SOIL_BURN   -   210

Roztrzaskanie zniszczenia - HERO_SKILL_SHATTER_DESTRUCTIVE_MAGIC - 191:
Zniekształcenie zniszczenia   -   HERO_SKILL_CORRUPT_DESTRUCTIVE   -   192
Osłabienie zniszczenia   -   HERO_SKILL_WEAKEN_DESTRUCTIVE   -   193
Zatrzymanie zniszczenia   -   HERO_SKILL_DETAIN_DESTRUCTIVE   -   194
Ognisty gniew   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_ANCIENT_SMITHY   -   208

Roztrzaskanie światła - HERO_SKILL_SHATTER_LIGHT_MAGIC - 199:
Zniekształcenie światła   -   HERO_SKILL_CORRUPT_LIGHT   -   200
Osłabienie światła   -   HERO_SKILL_WEAKEN_LIGHT   -   201
Zatrzymanie światła   -   HERO_SKILL_DETAIN_LIGHT   -   202
Odporność na ogień   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_ELITE_CASTERS   -   214
Wichura   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_STORM_WIND   -   215

Roztrzaskanie przywołania - HERO_SKILL_SHATTER_SUMMONING_MAGIC - 203:
Zniekształcenie przywołania   -   HERO_SKILL_CORRUPT_SUMMONING   -   204
Osłabienie przywołania   -   HERO_SKILL_WEAKEN_SUMMONING   -   205
Zatrzymanie przywołania   -   HERO_SKILL_DETAIN_SUMMONING   -   206
Śmierć nie istniejącym   -   HERO_SKILL_DEATH_TO_NONEXISTENT   -   207
Ściana mgły   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_FOG_VEIL   -   211

Krzyk - HERO_SKILL_VOICE - 187:
Trening głosu   -   HERO_SKILL_VOICE_TRAINING   -   188
Potężny głos   -   HERO_SKILL_MIGHTY_VOICE   -   189
Głos szału   -   HERO_SKILL_VOICE_OF_RAGE   -   190
Regeneracja many   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_MYSTICISM   -   213

https://www.tawerna.biz/articles_165_kody-na-dodawanie-umiejetnosci-w-dzikich-hordach.html