Magia Ognia w Heroes III
11/08/2010 23:03 - --
Opis zaklęć magii ognia w Heroes of Might and Magic III



Magia Ofensywna
  • Wysyła>pocisk magicznej energii który rani jeden oddział przeciwnika
  • moc: 30 obrażeń
  • Koszt Mana: 5
  • Poziom: 1
Magiczna Strzała
  • Tworzy rozprzestrzeniającą się kulę ognia raniącą wybrany oddział wroga oraz inne oddziały znajdujące się w pobliżu
  • moc: 45 obrażeń
  • Koszt Mana: 15
  • Poziom: 3
Kula Ognia
  • Zrzuca deszcz ognia i siarki na pole bitwy raniac wszystkie znajdujące się na nim jednostki
  • moc: 180 obrażeń
  • Koszt Mana: 24
  • Poziom: 4
Armagedon
  • Wysyła ścianę ognia, która uderza w oddział wroga. lepiej nie znajdować się wtedy w jego pobliżu!
  • moc: 50 obrażeń
  • Koszt Mana: 14
  • Poziom: 4
Inferno


Magia Defensywna
  • Wybrany oddział atakuje z najmniejszą możliwą dla niego skutecznością
  • Koszt Mana: 6
  • Poziom: 1
Klątwa
  • Chroni wybrany oddział zmniejszając obrażenia zadawane przez zaklęcia oparte na magii ognia
  • Koszt Mana: 5
  • Poziom: 1
Ochrona Przed Ogniem
  • Zwiększa skuteczność wybranego oddziału podczas walki wręcz
  • Koszt Mana: 5
  • Poziom: 1
Żądza Krwi
  • Oślepia stworzenia. Oślepione jednostki mogą się one ruszać, a kontratak w ich wykonaniu jest o połowę mniej skuteczny. Oślepienie trawa aż oddział zostanie zaatakowany bądź czar minie
  • Koszt Mana: 10
  • Poziom: 2
Oślepienie
  • W miejscu wskazanym przez gracza tworzy małą ścianę ognia na polu bitwy, która rani oddziały próbujące ja pokonać
  • Koszt Mana: 8
  • Poziom: 2
Ściana Ognia
  • Zmniejsza szczęście wybranego oddziału
  • Koszt Mana: 12
  • Poziom: 3
Pech
  • Zaklęcie tworzy losowo na polu bitwy cztery pola minowe widoczne tylko dla gracza i właściwych dla danego terenu oddziałów. Każdy oddział, który wejdzie na miny, powoduje ich wybuch
  • Koszt Mana: 18
  • Poziom: 3
Pole Minowe
  • Oddział zaatakuje losowo wybrany najbliższy oddział, nieważne czyj
  • Koszt Mana: 20
  • Poziom: 4
Berserk
  • Zwiększa siłę wybranego oddziały podczas walki ze smokami, behomotami i hydrami
  • Koszt Mana: 16
  • Poziom: 4
Pogromca
  • Zmniejsza skuteczność obrony wybranego oddziału zwiększając równocześnie siłę jego ataku
  • Koszt Mana: 16
  • Poziom: 4
Szał
  • Tarcza ognia nie chroni przed atakiem, ale sprawia że atakujący oddział wroga będzie również otrzymywał obrażenia równe tym, jakie sam zadał
  • Koszt Mana: 16
  • Poziom: 4
Tarcza Ognia
  • Niszczy jeden z wybranych przyjaznych oddziałów w zamian wskrzesza inny. Ilość wskrzeszonych jednostek zależy od mocy bohatera oraz od ilości punktów życia, które posiadały jednostki z poświęconego oddziału
  • Koszt Mana: 25
  • Poziom: 5
Ofiara
  • Pozwala na przyzwanie żywiołaków ognia. Żadne inne żywiołaki nie będą mogły być przyzwane
  • Koszt Mana: 25
  • Poziom: 5
Przywołanie Żywiołaka


Magia Podróży
  • Podaje ogólne informacje o armii przeciwnika, bohaterze lub garnizonie miasta
  • Koszt Mana: 4
  • Poziom: 2
Wizja


Zobacz także zaklęcia magii:
Powietrza Wody Ziemi
https://www.tawerna.biz/articles_169_magia-ognia-w-heroes-iii.html